Csörlõt csak akkor tudod használni, ha van mihez rögzíteni. Az igazi terepjárók között nevetség tárgya lett. Ha meg az önsúlyának megfelelõ kategóriában viszonyítjuk, akkor ugye ott van az Unimog.... Ne vedd bántásnak, de ez a gép tipikusan a köcsög ami nagyképûség iskolapéldája.
Hummer: Legnagyobb teljesítmény: 195 LE (3400 ford/perc) Legnagyobb nyomaték: 583 Nm (1700 ford/perc) 4 fokozatú automata váltó Gyorsulás 0-100 Km/h: 18.5 s Végsebesség: 135 Km/h 6.5 v8 dizel :)
alapár: 30 000 000 + Áfa (hosszúplatós, hardtop) 22 körül eszik A nagy étvágyhoz nagy üzemanyagtank dukál, a 95 literes fõtartály mellett egy 65 literes segédtartály is a rendelkezésünkre áll. a sárga lámpa meg 50 liternél felgyullad :) Na, ezt tankold tele zsebpenzbol!
mindegy, nekem tetszik és nem azért mert ami, meg nem azért mert sznob vagyok ha el is mennék vele off-roadra, akkor sem azért, hogy arcoljak vele, hanem, hogy jól érezzem magam
úgyhogy csak az emberen múlik. az oldhatatlan amcsi gyúlöleted pedig a te dolgod, azzal nem tudok mit kezdeni
Az utolsó mondatodnak (sajnos) egyre több valóságtartalma van. Pedig a '80-as évek elején még ami zászló volt a szobám falán. Akkor a ruszkikat útáltam ennyire...
haveromnak van egy nagy a toyotája..szvsz megenné a hummert.. 2.3 m a magassága.. a multkor olyan helyeken menünk ahol a tank vezetõket képzik ki tank al! hát néha azthittem borulunk!!!!! nagyon cool volt..
Hmm, rendszám megvan... Holnapra már hült helye lesz a kocsinak! Jó nagy láma vagy, hogy a rendszámot nem fedted le. Biztos örül a haverod, hogy ilyen jó pajtása van. :)
Az amiknak csak pénzük van meg nagy pofájuk. Az ész a kis japánoknál van. Az amerikai hadseregtõl pedig egyáltalán nem kell úgy hasraesni. Nyámnyila elkényeztetett fitymahuszárok.
Nem én hanem akárki, aki benéz ide. Meglátja, hogy húúde fasza jármû (ami persze nem igaz), há komám menjünk, oszt hívjuk a pajtásokat, aztan fujjuk még ezt a verdát. Rendszám alapján akarmikor megnézik hol lakik, ki a tulajdonosa, stb. Mint gondolsz nagyokos mi a szarért fedik le a rendszámot általában?
nah ez az ezt kerestem..néztem azt a mésik zsaru vs auto dolgot amikor menekûl a zsaru elõl.. nah ez egy kicsit komolyabb!!! http://video.racing.hu/files/1007/getaway_-_opel_lotus_omega.avi
nem ismerem fel a karaktereket a rendszámon...úgyhogy nyugi, tõlem, biztonságban van...:))
Bocs, de leírom a véleményemet: Király topik, csak ne egymás ízlésének fikázásával, meg ki mond nagyobb tuningverdát versennyel töltenétek a felét. Én szép képeket szeretnék látni egy ilyen témában, és lehetõleg nem állandóan ugyanarról az autóról. Remélem Garrett is egyetért velem. Köszönöm.
hogy tegyek be képeket ha fikáznak: hogy néz ez ki vagy az???? nemtom mé ilyen finnyásak.. KOCSI? KOCSI!! japcsi , amcsi olasz, német? nem tök mindegy??, ha a supra román kocsi lenne akkor ROMÁN SUPRA RULEZ!
ízlések és pofonok, de hát elég unalmas lenne, ha mindenki ugyanarra indulna be...tegyél csak nyugodtan be képeket...akinek nem tetszik, legfeljebb nem nézi meg...:)
Ez oké felfogás, csak nem kéne 70x majdnem ugyanazt belinkelni. A Suprázás már máshol is ment, és a régi ismerõseid persze, hogy felpakolnak neked emiatt. Neked az teszik, és pont. Csak szvsz nem kéne eltúlozni egy ilyen topikban. Nyiss neki egy sajátot, azt akkor senki nem fog hányni rá. Nekem speciel nincs konkrét autókedvencem, mindegyikben mást tudok értékelni, nem vagyok fix rajongója egyik modellnek sem. Ezért, ha linkelni fogok, akkor mindig mást fogok betenni.
ICRAM kérte meg a supra dolgot én direkt nem is akartam mert lassan abbol is topic lesz hogy CSOCSO megbaszta a SUPRA-t vagy nemtom miylen baromsagokat bírtok meg kitalalni
Hmm. Azért szerintem nem mindegy, hogy milyen kocsi... Nekem volt Japán, Olasz, és Német autóm. Ja és Román is...Dacia. Nekem elsõsorban nem a külsõ számít, hanem a megbízhatóság. Ebben a Német autóim magasan verték a mezõnyt. Lehet, hogy rossz szeletet kaptam a tortából.
a japánok között vannak nagyon jó autók, csak sajnos õk szokás szerint nagyon elmennek elektronika irányba, ezért megbízhatatlanok és hiányzik belõlük a spiritusz.....
egy nyers, 6-7 literes V8, V10 bármit a földbe döngöl, akármilyen chipet szerelnek a japánok a csodáikba....
...
Mitsubishi Lancer Evolution VII
vipeR: fapados:))) most kérdeztem meg az aismerõsömet milyen volt a ciper..aszonta nagyon kemény de azonnal eladná ha olyana lenne:)) azt mondta hogy minden kis kavics megdobja az autot..érzed ahogy átmész rajta az nagyon kaki.... és ezt nem õ találta ki.. ezzel tisztában van a gazdája is...
Porsche 911 Carrera 4 - jelenleg az egyik legjobb úttartási elektronikával rendelkezõ (sport)autó. és mindezek mellett még nagyon szép darab is :) Bécsben volt alkalmam tapasztalni, ahogy végigszáguldott mellettünk az úton :)
szép sárga :) mit tud felhozni egy 30 éves Stingray ellen mondjuk 1000 kilóméteren? :PPPPPPPP
Freak: kb nem érdekel :) nekem teccik, jól néz ki, többet nem értek és nem is nagyon akarok érteni hozzá. (hátmég vs. vitákba keveredni...) amúgy rallye-változata is, de azt nem linkelem be, mert baromnagy kép: http://www.imagesofmotorsport.com/evovii02-02.jpg
a régi kocsik közt is van pár kellemesen kinézõ, majd keresgélek...
egy 68as Ford Mustang
és egy 69-es Dodge Charger Daytona
azért ezek erõsen más kategória, mint a Lancer...
Freak amugy ebben a topicban nem arrol van szo hogy melyik a jobb....
1993as Jaguar XJ220 - hosszú ideig a leggyorsabb szériaautó volt (jelenleg ha jól tudom a McLaren F1 az, bár mindkettõt eléggé túlzás szériakocsinak hívni :) ) 3.5l-es motor, 542 paci,