Lehet van mar ilyen topic de nem tudom errol szol e amirol kerdezni akarok.
rohatul unom magam szal a kerdesem az hogy letezik a e a neten olyan online rpg amiert nem kell fizetni.. ugyertem mint a Lakrinor ami az indexen van ... de nekem Star Warsos cim kene vagyv alami lyesmi... segitsetek pliz!!
Szal már van egy ilyen topic
szal akkor bocs amikor írtam még nem volt itt ez az üzi
Ha normálissal akarsz játszani, akkor elõfezetsz. Ez van... Csomót próbáltam ingyenest (a Runescape egész jó is volt), de egyik se közelíti meg normális MMO RPG szintjét! Manapság nem nagy dolog az a 2500-3000 forint havont havonta, még itt Magyarországon se. Star Wars-os MMO RPG meg lesz! :)
Jo en most olvastam ki a Star Wars 7 8 9 epizodott es a folytatasat a Mult Kisertete es a jovo Latomasat es tokre fel vagyok dobva mert alitolag van ilyen RPG a neten amit nem kell fizetni es most nem a Galaxies -ra ertettem aze kerdeztem:)
Ettöl függetlenül túl sok a PvP meg a TK. A sok fasz abban leli örömét, hogy a saját csapattársait öli meg és rontja el a játékukat. Nem értem, hogy miért nincs benne egy alap anti PVP-s dolog, ami megvédene mindettöl. Akik egymást akarják gyilkolni, akkor gyilkolják, de a kezdõket, meg a nyugalmas szörnyhentre vágyókat hagyják békén. Ezért is nem játszok már egy ideje.
Vegyünk már fel egy kis nacionalista eszmét. :)) Miértne csináljunk magyarországon saját MMORPG-t? Kitudja talán már készül is valahol egy. "Én biztosan tudok egyrõl de az titok" :)))
Inkább nézzünk körül mi is kéne egy igazi MMORPG be.
Normális grafika, jó szabályrendszer, normális világ, ahól nem idétlenül szaladgálnak össze vissz az ellenfelek mint az Everquestben.
Kinek mi nem tetszett vagy tetszett az eddigi online MMORPG-kben. Szivesen végighallgatnám.
Nah mindegy addig is irok pár ötletet EGY ONLINE GAMMAHOZ ami nem teljesen légbõl kapott! :)) Teljes kereskeredelem,épitkezési lehetõség,külön Guildenként, vallások amik nem csak azért vannak hogy 1x rákattints a karakter generáláskor :) Mozaik rendszerü mágia. Illetve halálozás vallásonként más,Tp-t a killböl kevesebbet kapsz mint küldetésbõl. Illetve hogy harcos se legyen egy "mouse click" harc ezért manöver rendszer. Illetve maximális csapatmunka, mert nincs egyszerüen legyakható,céltalanúl bolyongó koborló dög.
Ha egyedül vágsz neki akkor tedd, végül is a szörnyek elöl való elfutás is egyfajta talapsztalat. De azért lássuk be ezt a " én vagyok egyedül a nagy hös és legyakok mindenki filozófiának" a számítógépes játékok adtak teret. De szerintem ezt el kell felejteni.
Nemértem miért. Ha egyszer valaki nyugodtan akar hentelni és questeket megoldani, akor hagyni kell. Nem kell ráeröltetni minden fogyis amcsit, akik csak azért játszanak, mert most épp át akarnak baszni egy nyúbit.
én idáig minden MMOrPG-t egyedül halál unalmasnak találam egy idõ után, folyton csak hent és hent és hent... többiekkel lehet poénkodni is, jobb a hangulat stb...
Én is ennek vagyok a híve, de ha egyszer vki egyedül akar, akkor játszon egyedül. Nem szabad eröltetni a csapatmunkát.
jah..mondjuk minden tag +1 vagy 2 lvl a szörnynek...és az kapja a legtöbb xp-t aki harcolt, annak fügvényében mennyit sebzett az enemyn, és esetleg az is kapjon egy kevés xp-t aki ott volt, látta a csatát (tehát a világ tulsó oldalán lévõ egyén ne kapjonn semmi xp-t)
Csak egy kérdés ha lenne MMOPRG-ben épitkezési lehetõség, itt nem városok emelésére gondolok hanem kis klánházak kissebb, nagyobb védmûvekkel, ki e használnátok.
persze!
csak ne legyen komplikalt! Peldaul ne keljen minden teglat dragan megvenni :-) Mondjuk felberelhetnel egy epiteszt aki különbözö designokat mutatna es egy bizonyos mennyisegü penzert megepittethetned a neked tetszö hazat. Vagy te összedesignolhatnad reszenkent a sajatodat. Az buli lenne!
Csak történetíró meg ötletadó voltam. De rájöttünk, hogy egy MMO túl nagy falat nekünk. Elõször egy arcade cuccot akartunk tapasztalatszerzésnek, de aztán valahogy az egész befulladt.
A helyzet ismerõs. Nagy falat esete. Egyébként az arcade elkészült?
Nem sajna. Már írtam, hogy befulladt az egész. : (
Még az arcade is nagyfalat volt? Hát akkor lehet hogy a csapattal volt probléma. Lehet hogy tévedek.
Nem volt vele gond, csak egy idõ után keveset irogattunk egymásnak (valaki még motort is írt), és jött a suliidõszak, mindenki ment egyetemre, fõiskolára, gimibe. Aztán megegyeztünk, hogy majd hívjuk egymást, ha esetleg kell segítség.
Csak ez hulyeseg, mert ha valaki csapatban volt a harcnal, de nem sebzett (mert mondjuk pap) es nem is kellett varasolnia, akkor miert ne kapjon xp-t? Normalis jatekokban ugyis latotavon belul kell lenni, hogy kapjal xp-t.
Erre a csapatos dologra még mindig az xp elosztás a legjobb módszer. Viszont azt alkalmazni kéne hogy csak az kap tp-t aki benne van a csapatban. Vagyis mindenki jelentkezne egy csapatba felvételre.
Ismered a DAoC rendszeret mondjuk? Ott ugy van, hoyg egy csapat max. 8 fo lehet. Aki eloszor invital meg egy masikat az lesz a fonok (o tud ugymond "hirdetest" feladni milyen karakterre van szuksege a csapatnak - egyedulallo karakterek meg jelentkezhetnek) es o tudja bevenni a tobbi embert. Nem szamit a szintkulonbseg (bar az alacsonyak xp-jet lerontja) es az sem ki melyik guildnek a tagja. Az mondjuk igaz, hogy minden jatekos azonos birodalom polgara.
télleg, a gyógyító kasztokról teljesen elfeledkeztem. Ott morrowind szerû rendszer jöhet szóba, azzal az l különbséggel, hogyha csapattagot gyógyítasz 2X vagy másfélszer több XP-t kapsz.
Szerintem csapatban az a legjobb, hogy egyenloen oszlik az xp. Ha meg csapton belul vagy, de egy olyan valakin gyogyitasz aki harcban all es nem csapattag, akkor a nyert xp-bol is egyenlo reszben reszesuljon a csapat. Ha nem harcban gyogyitaszm akkor nuku xp. Ugyan ez a hack/slash fele viheti el a jatekot, de en AD&D-ben is hulyen neztem, amikor meselte valaki, hogy xp-t kapott a tolvajaval, mert sikeresen falat maszott, vagy mert gyogyitott a papja.
Szerintem affelé kéne elvinni egy online rpg-t hogy kialakuljon egy saját társadalom, éljen a világ. Ez biztos nem müködik egy olyan világban ahól tp-t csak gyilkolásért kapsz. Másrészt biztositani kell magas szintü karakterek fejlödését is. Itt arra gondolok hogy a magasabb szinü karakterek vezethetnének alacsonyabb szintü karaktereket és tp-t már csak az ö fejlödésükhöz mérten kapna.
ja és ami eddig az ÖSSZES olyan Rpg-bõl hiányoltam, amiben napszakok változnak: a szuperhõs ha akar akár egy hétig is ébren tud maradni...szerintem legyen az hogy fárad, ha sokáig nem alszik, és csökkenjenek a tulajdonságai (ha aludt álljon vissza).
Az antigyilkolásos TP-osztás majd az SWG-ben lesz megoldva. Ott olyan lesz, hogyha kibányásztál ércet, akkor azért nem kapsz XP-t, hanek azért, hogy ha azt vki hasznosítja. Aki alkatrészt gyártott az akkor kap érte XP-t, ha valaki azokból kész terméket gyártott. Az meg csak akkor, ha valaki használja a cuccot. Így gyártási láncot lehet beiindítani.
érctermelés-feldolgozás-bányászfelszerelés építése-újabb bányászat-ismét elölröl. És nem csak bányászat van. Van még kismillió foglalkozás.
Az alvást nem lehet megoldani, mert addig mit csinálsz, amíg a kari alszik? Én mindig úgy fogtam fel, hogy akkor pihen a kari, mikor offline vagyok (ezért is ült le pl a kari a DAOC-ban, mikor logoff-oltam).
Kifáradás rendszer lesz, nemlehet majd órákat harcolni egyetlen érték vesztés nélkül, illetve mivel változatos tájak lesznek már nem csak a kifáradás hanem a fizikum is számitani fog. Idõnként kell majd vizet és élelmet venned magadhoz külömben össze esel..elájulsz.. vagy "halál".
Nyugodtan ecseteld hogy mik vannak még SWG-ban hátha lehet tölük ötletet lopni. :))
Mire kész lesz a minimális hardware követelmény gef3 v. gef4 lesz,256mb ram ha nem 512, meg egy 1.5-1.8 proci :) Ugyhogy huzzatok bele :)
Csak azert nem tuntek eletszagunak ezek, mert hogy oldod meg az alvast? Otthagyod a karit, hogy aludjon? :D Mar latom magam elott e kepet, ahpgy a topicban beszeljuk, te Ron, mi a banyaban voltunk es ok jot jatszottunk, lattuk te is fent voltal, mit csinaltal? Aludt a karim. :DDD
En is igy gondolom. Amig nem vagyok bent, az a pihi idoszak. De mondjuk a Realms of Arkanias verzio se rossz. Ott kell kaja, ha mesz valahova le kellett pihenni. Stb. Ennek az volt az ellenpeldaja, amikor 2 hetet toltottem egy fogadoba, hogy mindenki felgyogyuljon. (Nemtom miben volt, regi rpg)
Az alvast meg lehet ugy oldani, mint a Gothicban. Lefekszel aludni es 2 perc mulva felebredsz. addig gyorsabban halad az idö. Ki lehet valasztani mennyit akarsz aludni 1-2 orat, vagy masnap reggelig. Attol függöen többet kell varni, de csak nehany perc az egesz.
Bar en az ilyen eves-ivas-alvast feleslegesnek tartom. Az jo ötlet, hogy ha rakattintasz a log off-ra akkor jön egy animacio amint a karid azt mondja "ok, akkor en most lefekszem es kipihenem magam. Hosszu volt a nap!" es evvel mar meg is van magyarazva.
Az SWG jol hangzik evvel a lancrendszerrel. Az a baj, hogy mar nagyon kinöttem a star wars-bol :-) Pedig annak idelyen en voltam a legnagyobb starwarsos a környeken :-)
En epp a neocron-t probalgattam most es jol nez ki, csak az a baja, mint minden MMORPG-nek, hogy mindenki butan rohangal ide oda es senki nem szerepjatekozik, legfeljebb PK-zik...
A mimesis online-ban majd lehet tanitani. az azt jelenti, hogy veteranok tanithatjak skillekre az ujakat es azert kapnak exp-et. Meg sajna nincs benne, de allitolag hamarosan belepatchelik
A tanítás szintén tervezett lehetõség, viszont úgy gondoltunk hogy a tanúlónak kötelezõ legyen a mester mellett maradnia legalább 1 hétig. Természetesen a mester eközben nem áll egy helyben hanem tovább kalandozik stb.. De nemcsak a játékos karakterek tanítanak,hanem szerzetesrendek,kolostorok és a városokban is lehet keresni. Illetve lesznek nem emberi jellegû tanítók is, megidézhetõ segítõk. Akitõl csak egy adott témában lehet tanúlni,természetesen nem ingyen. És általában nem pénzel hanem szolgálattal kell fizetni. :))
Darkhell mond mihez értesz.
Egyébként rosszúl fogalmaztam sorry. Mivel hogy most is dolgozok ezért kétfelé osztom meg a figyelmem, én láma. :)) Ezért sorry ha gondolták helyett gondoltunkat irtam. Én is adok ötleteket a fejlesztõknek, mivel megkértek hogy kérdezzek körbe a véleményekrõl és hogy kinek mi tetszik v. nem tetszik a mai online játékokban.
És elnézést amiért bepofátlankodtam ide és kérdéseket és ötleteket vetek fel. :))
Darkhell egy-két 3d karakter animátorra lenne szükség. De szerintem mindenféle képpen szükség van kritikára is.:))
Szerintem inkább úgy készüljön el valami hogy mindenki megtalálja benne a tetszését. Esteleg egy honlap jobb lenne ahova belehet irni az ötleteket?