ti a mercire fel birjátok a neont raki? mert nekem nem rakja fel!?
Na az elõzõ pirosból ez lett:
köszönöm a válaszokat
Nah erre vártam már mióta.
Én most arra rájöttem, hogy nem dob ki de mégis kiírja, hogy nemjó. Megfogod a gumit és ráhúzod a felnire és ha nem jön akkor kiadja a hangot meg az ablakot hogy kicsi vagy nagy. Próbáljátok ki ti is, nekem jó volt.
Megya a GOM.Csak ezzel a linek:http://singh336.sc301.info/index.php
kéne ez a játék, csak nemtom honnan szedhetném le...
Oda van írva monnyuk 9.0X15 ET 20 rim akkor arra rá megy a 215/50 r15 nézd meg a végüket azt hogy X15 + r 15 ha azok eggyeznek ekkor ha minden igaz jó a gumi azon kívül pedíg semmi meg külömböztetés nincs xal ki kett tapasztalni mejik mejikre jó.
Kellenek hozzászólások a fórumban.Ha a 2.2.1-hez akarsz letölteni akkor 10 hozzászólás,ha a 2.3.0-hoz akkor asszem 50 vagy lehet levitték húszra(ebben nem vagyok biztos).
Hali! Miért nem tudok letölteni E.C.C röl ? ( Message : Access denied (#930) You're not allowed to do this. ) ezt irja ki, reggeltem , aktiváltam.. MI kell még ?? KÖszzi
2.3.0.-al én is úgy vettem észre, hogy többet teker, mikor a városba mennék. majdnem összejött az optimalizálás...:C visszatértem a 2.2.1.-re. annyival nem nyújt többet az új, hogy eröltessem. majd talán késõbb rálesek megin.
Vedd lejjebb a grafikát lehet úgy hamarabb betölti a kocsot a városba.
sziasztok lenne 2 kérdésem:1.honnan tudom meg hogy melyik felnire meik gumi való(mert már unom hogy mindig kidom a windowsba) 2.ha a karier módban ki akarok menni a városba akkor annyit tölt hogy az hihetetlen-------------ezért még csak a tesztpályán tudtam nyomni valami ötlet? elöre is köszi
Szép!De a felni is más a kapota is más az ülések is másak benne Enyémben jobban meg van csinálva a leültetés,más a szpojler,más a szine.De nagyából ténnleg ugyan az:D
JAJA Jó de ha vissza nézek kb 2 - 3 ezer hsz -t Ott az enyim ami színre is ilyen. Az inter cooler is ilyen és a felni is ilyen.
jaj de le vagyok én már maradva! na nem baj, kitartás srácok! 1 hónap és jövök!!
nektek mien a Bigfoot? a felfüggesztésekhez kell egy külön autó? mondjuk hogy pl. egy Hauler'S Duty 500 -al nm is mûködik mert én azzal próbáltam de nekem a mûhelybe meg az úton is pattog össze vissza!:):(?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?????????
#42315 az a garázsajtós kép fönt. de mind1, mer a linkeket anélkül is meg lehet találni... fõleg, hogy oda van írva nagy betûkkel: További oldalak ahonnan modok tölthetõk le a játékhoz:
#42316 1. az nem paccs, hanem peccs pászmek. 2. csak ezt dobd egy szûz sl-re, aztán menni fog.
Üdv all!! Szüz game van fenn! A #36012 ben van sok patch de a link már nemjo! ugy rakjam fel a patchokat ahogy ott le van irva? 214-222 ig? és a 219R eseket utánna v. 218 után? THX
bannaer ?????????????
iLYen cuccokat a bannaer alatti 4 link nyomkodásával találhatsz.
Ezt a motrot hogy tudom áttenni más kocsikba?Ugyan úgy ahogy például a V8-ast?Mert már megtanultam hogy hogy kell áttenni a kocsikba több motort,de ennél nem sikerült.Kell azokon a dolgokon kívül csinálni valamit amit pl a V8-assal? Hogy kell csinálni?Valaki segítsen légyszi!Elõre is kössz!!!
nem nagyon izgat,nem szeretem az ilyen diktaturát:)
Kipróbáltam ezt a masinát, hát... menni nem nagyon lehet vele, szegény sofõr néha nem tudja visszatekerni a kormányt egyenesbe, 100 felett halálfélelmem van, iszonyatosan össze lehet törni.
A legegyszerûbb parancssorral, (pl. Total Commanderben vagy sima Dos-ablakban) megkeresni a könyvtárat, amelyben a program éás az rpk van, és beírni, hogy resdecode <rpk-fájl neve>. Így megcsinálja.
Már beszereztem õket.Remélem jók,ha pl belelépek a resdecode-ba és hogyha akarok valamit írni bele akkor kilép vagy ha belehúzom az rpk-t akkor is kilép.Ennek így kell mûködnie?
Mint az elején írtam, kell hozzá a resdecode és a resconvert nevû program, viszont ezeknek a linkje rossz a Ger-techen, ahonnan a cikk származik, így marad a google, mint beszerzési forrás.
http://www.ger-tech.net/page.php?id=166 ger-es szal egy reg nem árt hozzá:P ha sikerül megoldanod a problémát akkor érdekelne hogy sikerült,mert én is ezen szöszölök,el is jutottam a feléig mikor kezdi a materialozást,de ott a 3 külön materialos dolognál megakadtam. ha jó lenne az extra tudnék mutatni képet az octaviámról,de megin szar az egész. písz[GábriSanyi]
milyen material a festhetõ alkatrész... tutorial link is jó.
Anniyszor kell önmaga alá másolni ezt a sort, ahány helyre be szeretnénk pakolni az adott motort. twermészetesen mindegyiknek új sorszámot kell adni. Nem árt a nevét megváltozatatni a sornak, a belekavarodás elkerülése érdekében:
Mentsük a fájlt, és térjünk vissza a motorblokk .cfg fájljába, itt finomíthatunk a motor pozícióján, a 18-as slotban anélkül, hogy az eredetit elba... rontanánk.
REmélem, Nektek is olyan jól fog ez menni, mint nekem - a kezdeti fájdalmas kudarcok után.
Kai (OneDownOne2Go)
ennyi a fordítás, remélem, segítettem vele, és sorry, ha szétbarmoltam a topicot.
Bacakodik a Rapidshare, addig is folytatom a motortutor fordítását:
"De hogy teszem a motorokat beépíthetõvé az autóba? "
Jó kérdés! Ha belenézel az autó _main_.cfg fájljába, konkrétan a 401-es slotba, ez tartalmazza az autó saját motorjának a referenciáit (adatait).
minden "attach" után a hexadecimális értékek azt mutatják, milyen motortípus építhetõ be az autóba. Figyeld meg a 6-os helyen a 7-est (vastaggal szedtem.)! A 7-es egy sort jelöl, természetesen az elõbb tárgyalt "partsenginesBaiern_Emer" sort a fejlécbõl, ez a fejléc hetedik sora.
Innentõl egyszerû...
Pl. rakjuk bele a v8-ast, amelyet a következõ, 8-adik helyre írtunk a fejlécben. egyszerû, keressünk egy autót, amelyben v8-as van, keressük meg annak a _main_.cfg-jében a 401-es slotot, és másoljuk át a saját _main_.cfg-fájlunkba. Eredmény:
Enniy lenne nagy vonalakban, a következõ beteni kívánt motort a 9-es indexxel kell ellátni, azután viszont vigyázat, nem 10-es jön, hanem A. Hexában dolgozunk. 0-F-ig értelmezi a játék a karaktereket.
Na, most akkor bele lehet építeni a motort az autóba. De mi van, ha nem megfelelõ helyen van, kilóg, a vezetõ ölében van stb? Ezt egy kicsit trükkös megoldani, egyszerû lenne új slotot nyitni a cfg-ben, de az SLRR csak akkor fogadja el motornak a motort, ha a 401-es slotban van. Más slotot használunk, a motor bemegy a helyére, jól is néz ki, de amikor kiviszed a tesztpályára, úgy fogja vbenni a program, hogy nincs motor építve az autóban.
nézzük a V8-asra a példát: Meg kell keresni a Parts\Engines\Scripts könyvtárát annak a motornak, amelyet beépítünk az autóba. A motor beépítési helyé egy mountponttal irányítjuk, minden egyes blokknak megvan a sajátja. tehát, meg kell keresni minden blokknak a cfg fájlját, a V8-ashoz 3 van:
Itt van hozzá tutorial, a lényege annyi, hogy elõször is kell egy resdecode.exe /amelyhez hibás link van a tutorialban, jellemzõ :)/
Elõkészület: készíts egy mappát, tetszés szerinti névvel, tedd bele a resdecode.exe-t és a resconvert.exe-t, valamint a kiválasztott autó .rpk file-ját. Az eredeti .rpk biztonsági másolatként nem árt, ha megvan. (Példaként a Baiern-t említi, így én is azon viszem végig)
Néhány egyszerû lépés következik, elõször is ki kell csomagolni az rpk fájlt a resdecode-dal, ezt parancssorból teheted meg pl. "resdecode baiern" parancssorral. Az eredmény egy "rdb" kiterjesztésû fájl lesz, ugyanazzal a névvel, mint az rpk. (tehát baiern.rdb)
Figyeld meg az rdb fájlt: a külsõ link-szekcióval kezdõdik, és mivel az autó I6-os motort használ, a fájl eleje így néz ki:
system cars carsracers parts sound particles partsenginesBaiern_Emer
Most add hozzá a többi motor adatait:
system cars carsracers parts sound particles partsenginesBaiern_Emer partsenginesMC_Prime_SuperDuty partsenginesviper_v10
(itt vigyázz, mert ha a játék könyvtárában nem létezõ motort adsz meg, attól el szokott szállni! Ezért fontos a biztonsági másolat az rpk-ról)
Összesen 16 adatsort adhatsz meg egy autóhoz, ebbõl az elsõ hat a játék standard fájljaira mutat, egy pedig az autó alapmotorját. Tehát még kilenc szabad helyed van, ahová kilencféle motort-egyebet pakolhatsz az autóhoz.
Néhány esetben (pl. az MC-nél) további linkek vannak ebben a szekcióban. Vigyázz, ne változtasd meg ezeknek a sorrendjét! Ez a cfg fájlokba kavarhat, és kiléptetheti a játékot. Mindig az utolsó "gyári" sor után írd a sajátokat!
Kész, mentsd az rdb-t, és resconverttel alakítsd vissza rpk fájllá. (parancssor, resconvert Baiern) Van egy új Baiern.rpk fájlunk, amelyet visszamásolhatunk a cars\racersbe.
Szerintem az a 2.3.0-ás hoz van,de én a 2.2.1-hez akarom csinálni és meg akarom ezt tanulni hogy hogy kell,meg pl van ojan is hogy kijön egy új kocsi és rögtön minen motrot bele lehtet tenni?Nemhiszem és én ezérz akarom megtanulni.Valaki segítsen!
Nemerég megpróbáltam átten egy Einvagen ba egy Mc-s V8-as motrot.Nemtom miért de,amikor elndítom a játékot miután lejátszotta a filmeket és amikor már tölt kilép a Windowsba.Meg akartam nézni az error.log ot de nincs.Pedig megcsináltam mindent am kell hogy mûködjön:az Einvagen RPK-jában a motrot az elsõ sorban áttírtam MC_Prime_SuperDuty-ra a mainokban a 2 attachot kitöröltem és helyükre írtam az MC main-ban lévõ 3 attach-ot.Nemtudom mi lehet a baj.Valaki segítsen!Elõre is köszönöm!!!
Az extra mostanában ilyen... én is extras vagyok, és azt se lehet megnyitni...
jól van mostmár nálam is megy.Még mozillával is :P