Szoval ami eddig kiderult: -sniper gyenge ... testre nem halalos -Fredi Beni effekt -neha allva fut -neha a lelott ellenfel allva marad
ja igen ami meg van: -60 Hz problema -a spawn pontok neha teljesen rosszul jelennek meg (csak az segit ha az ellenfel elfoglalja es mi vissza. akkor jo lesz) -neha eltunnik az anyahajo. A repulok es a playerek ott lebegnek a viz felett. de az anyahajo .. sehol (mint a MOH:AAban mikor nincs meg a hid a Bridge-n)
-ja es az alacsony vizben valo bumm bumm auto
autóval bele a vizbe --> erre kigyullad ,hehe bumm bumm
- spekt modban, a katona kezében ninsc semmi (fogja a semmit), hasonlóan a spektelt repülõ légcsavarja áll (lehet csak nállam)
Vizibumm: hát istenem. Ez valóban hiba.
Én még egyszer se láttam rosszul a spawn pointokat. Mindig vangy japcsi, vagy amcsi, vagy szürke (amikor az ellenség elvágja az utánpótlási útvonalakat és így nem lehet oda respawnolni). Szerintem teljesen reális.
Anyahajó effekt: !!!LAG!!! A hajót kilõtték, de a rajta álló playerek egyszerûen csak LAG-olnak és olyankor állandóan egyhelyben állnak (mint a CS-ben).
Sniper: az tényleg béna.
Flinstones: !!!LAG!!!
Állva futás: !!!LAG!!!
Álló halott: !!!LAG!!!
Nukum fegyver: !!! LAG!!!
Csak a netkódon kell javítani.
Netkód valóban lehtne jobb, mert bár nem volt olyan rossz a szerver, mint vártam, de el nem tudom képzeni ezt 64 játékossal.
Nekem nem kezd el fuldokolni pedig egyszer elúsztam a partról az anyahajóig :D
Nekem se fulladt még meg soha. Pedig egyszer volt, hogy a pálya szélén kilõtt egy japcsi és nekem úsznom kellett a partig (kb tartott volna egy óráig), de mikor láttam, hogy már csak 2 perc van hátra, inkább Suicide-oltam. Kb 10 percen át úsztam.
Ne a minimálist nézd, hanem az optimálist. Ha afölött is 14 körül produkál, akkor siránkozz.
A legfontosabb a lövéseken való javítás lenne, szerintem. Mondják hogy fun, de szerintem nem az mikor 1 m rõl 2 tár belemegy máskor meg 20 m rõl 2 lövés...
és a sniperen csak a célkereszt mozgását/remegését kellene kikapcsolni.
huu meg tegnap/ma hajnalban még valamit felfedeztem csak nem jut eszembe...
A sniper célkereszt mozoghat mivel annyira minimális a mozgás. Mindig sikerül fejre célozniom (persze a LAG miatt soha nem találom el). Viszont kicsit durvának tartom, hogy a sziget legtávolabbi csücskéböl lazén fejbelõnek, mikor a reptéren szaladgálok. Pont jó a sniper ahogy van. Sõt kicsit butítani kéne, mert ez az 5 kilóméterröl fejbelövés kicsit tulzás. Mondjuk berakhatnék, hogy a távolsággal csökken a sebzés (még fejre is).
elõször is tedd fel az uj detonatort 30.82 2. Gef2 mx el nem sok jóra számíthatsz állítólag.
De nem tudom nekem Gef4 mx440 em van. Mindenki szidja hogy szar lassú, de a BF, a GTA3, az UT2003, a Mohaa, is TÖKÉLETESEN fut vele 1024x 768 ban. ugyhogy én csak ajánlani tudom. MBár ujabban nem érdemes vid. kártyát venni, kitudja mit hoz a jövõ (Trident
A sniperrel nincs nagy bajom de pl. az assault-ék fegyverén tényleg javíthatnának, fõleg a pontosságot illetõen, 1 méterrõl tényleg belemegy 2 tár általába egy emberbe...
Márcsak azért is el van kurva egyvalamiben a sniper, hogy máshova kell célozni hogy eltaláld a delikvenst. Én egy csomószor felmentem a reptéri õrtoronyba sniperkedni. Persze jöttek a japcsik és épp aknázták a repülõket, mikor LAGmentes körülmények között épp dobálta le az aknát a fickó és én pontosan a fejére célzok de persze b*szik eltalálni. Pedig minden meg volt teremtve egy pontos headshothoz. Feküdtem, a célszemély épp egyhelyben állt és dobálta a cuccot (tudom, hogy nem lagzott, mivel folyamatosan mozdott a keze és dobálta az aknákat) és én pont fejre céloztam. Ezen jó lenne javítani, mert így nagyon gány a sniper. Viszont ha ezt kijavítják, akkor mégjobban kellene remegnie a fegyvernek célzásnál.
Bazz, tudnád, hogty hányszor akartalak fejbelõni de a sniper bénasága miatt nem sikerült.
en nem tudom, hogy miert panaszkodtok a sniperre ... nekem pontos ... igaz, hogy mozgo celpontot baromi nehez eltalalni ... de nem lehetetlen. En allo celpontot 10bol 9szer kilovok ... mozgonal ez 10bol 2-3 ... (inkabb az eltalalom szo jobban ideillik .. mert sajnos a torso lovese nem halalos)
Tehat itt csak arrol van szo ami minden esetben. Meg kell szokni a sniper hasznalatat. Nekem inkabb a RtCW sniperehez hasonlitot, mint a MOH:AAehoz.
Tehat sniper pontossag mint bug kihuzva.
Es tovabbra is ... legyszives csak bugokat irni ... osszes tobbi BF1942 duma menjen a masik forumban.
BUg: Lagkor a repülõ olyan mintha robbana egyet közben meg mégse. OTT van körülötte a tûz, füst, utánna repülök tovább...
A gránátot ha +nyomom azonnal eldobja,nem lehet tartani!Elég lenne csak 2-3 mp és aztán odavághatná!
Ez tényleg problem. Jó lenne egy CS-s gránát kezelés.
nyilvan nem irom le 500x, hogy miert is indult ez a forum nyilvan.
Nyilvan tudom, hogy miert is irtak ide nyilvan merthogy tudjak, hogy nyilvan miert indult ez a topik. Tehat nyilvan nem azert irtam le merthogy nem tudnak, hogy nyilvan miert indult ez a topik, hisz akkor nyilvan nem ide irnanak.
Akkor nyilván nyilván mért irtad le még egy párszor nyilván nyilván? : ))))))
nyilvan azert mert nyilvan tudatni akartam veled, hogy nyilvan tisztaban vagyok azzal amit irtal, hogy nyilvan azert irta ide. De hat en ezt nyilvan tudtam es mivel nekem jo a humorom (de IGEN!) ezert nyilvan nem hagyhattam ki.
mert itt mindenki mindent négyszermond,négyszermond, négyszermond, négyszermond.
Nyilvá hülye vita nyilván. nyilván inkább kéne a nyilvánvaló bugokról beszélni nyilván. : )))
nyilván ha a bugokról beszélnénk akkor nyilván elõrébb jutnánk annál ahol most nyilván tarthatunk, mert nyilván ahogy mindenki látja nem a nyilvánvaló bugokról beszélünk, hanem nyilván azt akarjuk bebizonyítani egymásnak ki bír tobb nyilvánnal értelmes, másnéven nyilvánvaló mondatokat alkotni.
Nyilván ez a gumiszobában elmenne.
I Rock :DD
Tehat osszegezzuk, hogy eddig hol tart a lista (nyilvan ...): -sniper gyenge -a tul sekely vizben is robban a jarmu -neha csak ugy felrobban a repulo tornyok kozeleben -Fredi Beni effekt (yabba-dabba-doooooo) -neha allva fut -neha a lelott ellenfel allva marad -60 Hz problema -a spawn pontok neha teljesen rosszul jelennek meg (csak az segit ha az ellenfel elfoglalja es mi vissza. akkor jo lesz) -neha eltunnik az anyahajo. A repulok es a playerek ott lebegnek a viz felett. de az anyahajo .. sehol (mint a MOH:AAban mikor nincs meg a hid a Bridge-n) (ez nem lagg effekt. Az anyahajo aktualisan ott van. nem elsullyedt nem is epp sullyed. Csak egyszeruen nem rajzolja ki.) -netkod
Egyeb buggyanus dolgok (es talan megoldasok): -sniper nem pontos (ez vitathato. szerintem csak hozzaszoktatok a MOH:AA ultra easy sniperkedesehez) -add serverbe nem lehet IP-t irni -repules kozben robbanas pedig semmi sem tortenik a repcsi megy tovabb (biztos nem bombaztad le magad? mert FF OFF eseteben ez velem is tobbszor elofordult (nem rohogni ott hatul!) ... FF ON eseteben ilyenkor el is halsz ^.^)
jah és még valami ez nem bug csak ötlet. Ha benn ülsz az autóban nem és egérrel nézel körbekörbe nem látszódik a modellen. Sokkal jobb lenne ha a feje is mozogna az autóban ülés közben!
- sniper: ok azt lehet küldeni (Bár a pontosságán kellene javítani. Eddig egyetlen embert öltem meg sniperral, de akkopr is jócskán méllé céloztam, mert mozgott mint állat). - sekély víz: ez is gáz. - repülõ robbanás: én még nem találkoztam vele, de ha már két embernek gondja van vele, akkor tõlem mehet. - Flinstones: L A G. eL A Gé. - állva futás: L A G. eL A Gé. - állva marad: L A G. eL A Gé. - a 60 Hz problemhez nem értek de én semmi bajt nem tapasztaltam. - a respawn pontok hibájával se találkoztam. Mindig a megfelelõ frakció nak megfelelõen jelezte õket a térképen. - Az anyahajó problémát se tapasztaltam még. Mindig vagy ki volt lõve, vagy ott volt. Én még nem láttam lebegõ gépeket és embereket. - netkód: abszolút szerverfûggõ a játék gyorsasága.
A sniperpontosság: én életemben egyszer mohaa-ztam mutiban (azóta is kisért mint rossz szellem az emléke). De akkor se pontos a sniper.
Szerver IP: ezzel mi a gond? Meg kell ynomni az Add server gombot és már lehet is írni az IP-t. Mi ebben olyan nehéz?
Hát én ilyen robbanást nem tapasztaltam. Csak párszor lagzott be repülés közbe, olyankor elõfordul néha, hogy hirtelen a vízben vagyok aztán meg ugyanott repülök tovább. Ez is síma L A G.
Komolyra fordítva a szót még bug: Néha nem enged respawnolni. Ki van jelölve egy bázisunk és mikor lejáér a visszaszámlálás, kiírja, hogy jelöljek ki egy célpontot, pedig ki van. Volt, hogy 5 percig nem tudtam játszani, mert sehova nem akart respawnolni... :P
nem detonator alapû kártyák, hanem az a detonator driver és az Nvidia kártyákhoz van.
Eénevezése onnan ered hogy vala ama TNT kártya anno és bizony ahhoz kellett egy DETONATOR hogy mûködjön.
a 30.82 es drivert le lehet szedni a www.nvidia.com, www.terminalhu oldalakról
Tehat osszegezzuk, hogy eddig hol tart a lista (nyilvan ...): -sniper gyenge -a tul sekely vizben is robban a jarmu -neha csak ugy felrobban a repulo tornyok kozeleben -Fredi Beni effekt (yabba-dabba-doooooo) -neha allva fut -neha a lelott ellenfel allva marad -60 Hz problema -a spawn pontok neha teljesen rosszul jelennek meg (csak az segit ha az ellenfel elfoglalja es mi vissza. akkor jo lesz) -neha eltunnik az anyahajo. A repulok es a playerek ott lebegnek a viz felett. de az anyahajo .. sehol (mint a MOH:AAban mikor nincs meg a hid a Bridge-n) (ez nem lagg effekt. Az anyahajo aktualisan ott van. nem elsullyedt nem is epp sullyed. Csak egyszeruen nem rajzolja ki.) -netkod -jatekhoz kapcsolodas utan a szerverkereso nem all le ... -repulo teljes vedettseget ad az embernek ... holott uvegbol van az ablaka ^.^ (mi is probaltuk mar ... es meg a foldon allo helyzetben sem tudod leloni az ipset ...)
Egyeb buggyanus dolgok (es talan megoldasok): -sniper nem pontos (ez vitathato. szerintem csak hozzaszoktatok a MOH:AA ultra easy sniperkedesehez) -add serverbe nem lehet IP-t irni -repules kozben robbanas pedig semmi sem tortenik a repcsi megy tovabb (biztos nem bombaztad le magad? mert FF OFF eseteben ez velem is tobbszor elofordult (nem rohogni ott hatul!) ... FF ON eseteben ilyenkor el is halsz ^.^) -nem enged respawnolni, meg ha ki is van jelolve bazis akkor sem (ha mas is eszleli ezt akkor megy eggyel elobbi kategoriaba ^.^)
meg az ajtón való bejutás ama égetõ problémája, mikor amaz emberem visszautasítja azon szándékomat hogy ebtuszkoljam azon a rohadt ajtón.
ez palyahiba .. ilyenkor beakad a kuszobbe ugyanis ... en ezert is ugralok be az ajtokon ^.^
- 60Hz problémája csak a lámáknak van. nálam 120Hz 1024-ben, fel kell tenni PowerStripet, de egyes driverekben is állítható
- sniper probléma: szerintem tudok célozni, CS-ben, Unrealben mozgó embert elég jó arányban fejbelövök messzirõl, zoommal és anélkül is. itt mozgó embert eltalálni inkább mák, mint célzás kérdése
- úgy néz ki, ez is egy spray&pray game lesz :( a közelharctól sírni lehet
- torony közelében való felrobbanás: lehet bug, de lehet más is. én már szedtem le enginer puskával egy lövéssel NEM füstölõ repülõt. igaz, csak kétszer, máskor belelövök 20-at és semmi. biztos van egy érzékeny pontja.
- spawn bug az anyahajón: én is láttam, elég érdekes, ráadásul map elején, még nem lõtték ki
szerintem a fegyverek eleg pontosak!
na jo egy kicsit lehetnenek pontosabbak, amikor megallok es beceloztam, e sa celkereszt is pontosabb lett...dehat az eletben sincs halalpontos celzas...:) csakugy...:)
mas: a sniper es a puska is lehetne telleg erosebb, habar a sniper nekem sokkal jobban tetszik, mint mohaaban...itt legalabb nem lagzik, mint a kurva mohaaban! attol idegbajt kaptam! UTben is sokat snipeltem, de mohaaban es q3 ban sem tudtam soha! nalam az a ezred masodperc is szamit...:)
nem tudom mibajotok vana kozelharccal....en ha nem tarazok akkor elg jo hatasfokkal olok..:)
amugy meg EZ NEM csak FPS jatek!
Lenne egy érdekes kérdésem. Mással is elõfordult már, hogy a demo kezdésnél egyszerûen elkezd tölteni majd visszadob a Windowsba (XP)? Elõször a Gef2 MX driverére gondoltam (utsó ASUS driver ami van), ezért letöltöttem a 30.802 es detonatort. Ezzel persze nem ment a 60HZ-et megszüntetõ NV Refreshrate Fix, ezért elõször -e nélkül próbáltam és végre ment a progi. Ezután felinstalláltam a NVRefresh Tool-t (ami 27. es detonátor és fölöttétõl müxik) és a játék megint kidob a Winbe. Mással is elõfordult, hogy a progi összeakad valamelyik 60Hz sz@rságot megszüntetõ progival?
Senki? :(
Ez sajna XP-hiba. Nem értem, hogy miért eröltetitek az XP-t. Egy csomú játéknak gondja van vele.
Még kicsit gyengélkedik a netkód. Vagy próbáld meg, hogy felmész egy olyan szerverre, amin 32 a limit és 1-2 hely van szabadon. Ott általában gyors a szerver és jó is a játék, bár sok a TK.
Az, hogy ez a multi demó nem 56k/ISDN -re lett kitalálva. 15-20 embernél 200k/s körül van a szerver upload. Ki lehet számolni, hogy akkor mennyi jut 1 arcra.