Cthulhu fhtagn! Cthulhu fhtagn! Ide vele! Ha jól hallottam akkor Dagon szabadítja ránk a szörnyûségeket. Vajon a vízalatti városba is eljuthatunk? Kiváncsi vagok Innsmouthra is, remélem faja kis játékot csinálnak (és egyszer ki is adják)
Remélem a városba nem, végülis nem lenne Lovecraft-i ha minden kiderülne. Az igazi fíling az hogyha a játék végére csak homályos képed van arról hogy tulajdonképpen mi is történhetett és annak örülsz hogy túlélted egyáltalán :)
Aztán go pszichiáterhez feldolgozni a traumákat hehhe
Hát nem tudom. Ha majdnem mindenkit megfertõzött Dagon akkor valszeg elég sok kuruttyolóval találkozunk és nem hiszem hogy maradna sanitynk a végére. Vagy fokozatosan hozzászokunk a látványukhoz és kevesebb sanityt vesztünk? Egyébként nem gondoltam komolyan hogy eljuthatunk Dagonhoz, csak elfelejtettem smileyt rakni. Esetleg megnézhetjük a korallszirtre kiúszó lényeket lentrõl :)
Egyébként reális, hogy a végére kevesebb épelmét vesztünk... de meglátjuk, mindenesetre nagyon várom :) a végén meg szvsz valami közepesen híres ellenfél lesz, amiért nem kár, ha meghal, de azé büszkeség :D
Énszerintem lehet, hogy az lesz a vége, hogy a fõhõs megpillantja Dagont és utána meghal vagy öngyilkos lesz :)
Hmm...engem csak egyvalami aggaszt...annak idején az Alone4 ben eléggé hangulatromboló volt (én nem játszottam vele) egy-két fegyver. Remélem itt nem lesz ilyen probléma, illetve nem csak (esetleg egyáltalán nem) hentelés lesz a téma, mert akkor semmit sem ér az egész. Ja és még az tetszene ha több történet lenne benne, nem csak egy ami végigviszi a játékot, mert az olyan jó lenne :)))) meg legyen jó sok a játékidõ, meg...meg...
Kár hogy nem kívánságmûsor :)
Neeem...csak elájul. Majd amikor felébred valahol egy korházban alig emlékszik dolgokra, pláne arra hogy hogyan menekült meg :) De mivel nagyon kíváncsi, fél éves terápia után már eléggé "ép-elméjû" lesz hogy visszamenjen kideríteni mindent, immár sokkal felkészültebben
hmmm, szvsz ez már sokkal jobb és nem hacknslash-party lesz :) a játékok fejlõdnek és ha komolyan veszik Lovecraftot, nem mernek másmilyet kiadni... ha meg igen, megyek tüntetni :D
Barny jelenti: A Game Chronicles Magazine egy remekbeszabott interjút készített az általam egyik legjobban várt játék (Call of Cthulhu - Dark Corners of the Earth -DCE-) lead designerével, Dennis Chenggel. A Lovecraft mûveinek világára alapuló játék a Bethesda jóvoltából fog elérkezni hozzánk.
Elõször is elmondanád, hogy hogyan indul a DCE?
A játék egy moziszerû nyitánnyal kezdõdik, mely Jack Walters-t mutatja, az általad irányított karaktert. Jack éppen egy õrültek kezelésére specializálódott elmegyógyintézetben áll kezelés alatt. Ezután egy hat évvel ezelõtti jelenetet láthat a játékos, ahol Jack rendõrként éppen egy bostoni házat vizsgál, melynek az alagsorában nem evilági erõket fedez fel. Felette az irányítást 1922 februárjában vesszük át, mikor is magándetektívként dolgozik, miután kitették a rendõrségtõl. Egy kliense arra kéri, hogy látogassa meg Innsmouth-t (Lovecraft kisregényébõl ismerõs lehet - Barny), ahol nem csak a kikötõváros titkaira derül fény, de a saját borzalmas múltjára is.
Korábban már halhattuk, hogy a játék különbözõ stílusokat elegyít az FPS mûfajon belül. Megmondanád, hogy mi az arány a hentelés és a logikai feladatok között?
Szándékaink szerint a játékban lévõ feladatokat többféleképpen lehet megoldani. Vérgõzös játékosok szinte csak a küblicicák tunkolására szakosodhatnak, míg mások a lopakodásra és logikai feladványokra koncentrálhatnak. Természetesen sem a harcot, sem a fejtörõket nem lehet teljesen kihagyni a végigjátszás során. Idõnként muszáj lesz a fejünket használni, fõleg, ha az ellenség túlerõben van.
Hogyan definiálnád a játék stílusát?
A DCE egy survival horror játék, mely first person nézetet használ. Emellett rengeteg újítást szándékozunk bevezetni a játékba. Például nem lesz HUD, viszont lesz speciális fáradási rendszer, vagyis ha sokáig célzó módban vagyunk a fegyverünkkel, akkor Jack karja elkezd rázkódni, a lövések célt tévesztenek. Gyógyulni sem lehet egyszerûen, fõhõsünknek be kell kötöznie magát, hogy elállítsa a vérzést, melybe bele is halhat.
Hány pályára, és milyen stílusúakra számíthatunk?
Mivel a játék egy hosszú kalandozás lesz, ezért nem igazán illik a klasszikus pályarendszer a játékra. Természetesen lesznek eltérõ helyszínek, ilyen felosztással számolva 16 különbözõ helyen járhat a játékos.
info:Hardwired
na, kicsit közelebb jutottunk hozzá:)
2005-ben mikor?? Nagyon kellene már ez a gamma. Ha jól tudom,akkor most karácsonyra volt beígérve?? Bár, ha már eltolták, akkor mindegy :(:(
Jó lesz ez, jó lesz ez!:) Bexarni meg belehet gyengébb grafikától is:DDD
ha ezt tavaly kiadták volna év elején akkor jó lett volna, így már nem várom igazából...
Itt nem az fps a lényeg hanem a sztori és a borzongád, olyan progi meg nem volt azóta szal én várom ezerrel mert jól jönne végre egy jókis horror game :)
tök jó, hogy több,mint 1 éve ugyan ezt a videót mutogatják.....://
Jó kis gama lesz ez Dagon marha jól nézett ki, észrevettétek hogy az egyik résznél a faszi megnézi a saját kezét és olyan uszonyos izé van helyette? Csak azzal ne basszák el hogy minden sarok mögé szörnyeket tesznek mert az hazavágná a gamét!
kell kell kell, ott..m-me-megmozdult valami, áááááárgh :D
de azért a papír ceruza Cthulhu is RULZ!
Képek Ezek újak de ha jól láttam mind a movieból van.
az idei e3-on nem lesz kinn a cthulhu ha minden igaz... akkor addig meg kell jelennie, pedig már ideje lenne!!
www.hardwired.hu www.gamestar.hu új cthulhu játék hírt küldtem, remélem igaz, lesz mozi is állítólag, ez a játék meg szerintem heteken belül kijön!
Friss H.P. Lovecraft világában elszállásolt játék készül a Hip Games megbízásából. A Call of Cthulu: Dark Corner's of Earth még meg sem jelent, máris készül a folytatás Call of Cthulu: Destiny's End címmel a Headfirst Productions irodáiban. A történet szerint az Innsmouth-i rejtélyes falucskát 1928-ban egy kormányrazzia során porig rombolták, majd az enyészetre bízták a maradványokat. Emily és Jacob, a két fõhõs, visszatér a tett helyszínére, hogy felfedjék a városka torz múltját.
A fejlesztõk újszerû kooperatív játékmenetet ígérnek, mely során barátunk bármikor belebújhat a másik fõhõs bõrébe. Együtt reszketve, érdekes kooperatív kombó-ikerharcot alkalmazva semmisíthetjük meg az utunkba álló borzalmakat. Ádáz küzdelmek, talányok és rettegéssel telített felfedezés vár ránk ebben a rosszindulatú világban.
Megjelenés a távoli jövõben, valamikor 2006 hajnalán.
Cthulhunak az a lényege sztem ,hogy kevés szörny és inkább a kaland legyen jó. De itt meg van egy rakás szörny és csak azt mutatja hogyan gyõzi le õket.
Egy trailerbe mégse lehet azt berakni hogy a faszi totál csöndbe nyomoz meg kutat a szobákban Jó gém lesz ez