Kipróbáltam otthon is a DEMO-t... Geforce3-al. Ég és föld a Geforce2-höz képest. A hõlátás egyszerûen: Letaglózó.... A lámpák fénysugarai is nagyon pöpecek. És a falnak látszó üveg, itt már tisztán üveg. A futási sebesség pedig még 1280*1024-ben is kiváló... Tuti ez a program. Várom a full-t.
Breki: Próbálkozz! Ne legyél már ennyire béna.
Amúgy a túszejtés: Az ellenfél háta mögé osonsz és nyomsz egy SPACE-t, amikor kiírja az interactiv jelzést a jobb sarokban. Ennyi.
A dumáló pasi dísz. Semmit nem kell vele csinálni. Kólásüveget elõbb dobd el. Lehet változtatni a távolságot... Na.
:)) Ez jó... Szerintem GF4 és GF3 között nincs különbség már. Okszi.
Nekem is gef3 van és tényleg nagyon szép. Nekem 667@950, 256ram,wi9n98se+gef3 van és minden fullon van ,simán megy 800x600. illetve megy 1024x768-ban is de akkor villogzik.Na mind1. Amit én nem láttam : az ablak üvegen a lövés nyom, (meg máshol sem) nem értem miért nem lehet nyakonvágni az ipsét( nem akarom lelõni). Az is kissé érdekes ha kórboncnokot kapásból lelövöm akkor fisher odamegy a hullához és elmondja azt amit egyébként a buci fejû ürge mondana el.Remélem világos voltam? Egyébiránt szerintem is nagyon tuti. várom.
Az ablaküvegen én úgy emlékszem van lövésnyom. De lehet, hogy tévedek. Nyakonvágni lehet! Odamész mögé és egyszerûen leütöd. Vagy ha elkaptad hátúlról és fegyvert szorítassz a fejéhez, akkor a bal egérgombbal szintén leüti.
Szemtõl szembe is lehet bunyózni. Csak olyankor beszedsz egy pár lövést. A kórboncnokos dolog: Érdekes. Ez biztos hiba. Mert amúgy meg vallatni is lehet az ürgét.
Fisher kezelése (controls) elég érdekes mert az ütésre vonatkozó infot nem igen találtam. Na így már sokkal jobb... Azt hiszem már elsõre hardon kezdek mert szerintem azért mert sok lehetõséggel bír a program így kevebb lesz a playtime. Azért remélem nem. A riasztó a hullaházban szerintem mindenképp meszólal. A száloptikát hogyan kell használni? azt még nem sikerült! Na, csá leesett a kalapács !
A hullaház kameráját ki kell lõni még az ajtóban állva és akkor nem lesz alarm. Nagyon zord lesz a játék. a hõkép még gef2-en is zúz, pedig nincsenek színek és a megjelenítés is fura. Ha a termo is annyira IRL lesz mint a többi akkor ez tuti no1 game nálam. Azon agyalok, vajon lesznek-e olyan ellenfelek (pl.: õrök, vagy kamerák) akik szintén éjjellátóval vannak felszerelve? Kemény volna; bár akkor szét kéne választani az aktív, passziv infrát. Na mindegy ez a fejlesztõk dolga.
Száloptika használata: Felszerelésbõl kiválasztod a száloptikát. Alapbeállításnál ez a CTRL és klikk az optikára. Majd ha ez megvan, akkor ajtóhoz odamenni és bal egérgomb megnyomni és ennyi. Majdan egérrel forgatni:)
styx: Szerintem lesznek olyan õrõk. Mivel a trélerekben katonákat és kommandósokat is látni. Azoknak meg biztos, hogy van ilyen. Ez már alapfelszereltség a mai kommandósoknál az életben. De mint tudjuk: Majd kiderül:)
:) arra gondoltam, hogy nálam a gf2-n a termo csupa kék, azt annyi. Egyébként tényleg állat volna, ha az ellenfelek is éjjellátó optikával pásztáznák a terepet. Akkor pl. csak passzívan (hõkép) lehetne közlekedni, mert az infravetõt egy kilóméterrõl is kisúzúrják.
Más: Árnyvadász lejjebb az AI-t méltatta. Nálam visszatérõ jelenség ,hogy az outcast-ot feltelepítem és elveszek adelpha világában. Basszus, nem tudom, hogy a game fejlesztõi mit csináltak de néhány példa: -Harc esetén simán hátba támadnak a katonák ha van lehetõségük. -a game egyik részénél pár katonát beszorítottam egy kis zsákutcába! Hát, az igen komoly fejtörést okozott nekik. Basszus, volt olyan hogy úgy próbáltak kijönni, hogy az egyik lõtt rám, a másik pedig próbált kijutni. -általában a szereplõk igen inteligensek. Ha az ajtóban találkozol velük nem bírka módjára jöbnnek ki, hanem "elemzik" a helyzetet. Ha félreállsz akkor kijönnek, ha nem akkor félreállnak. -akkor amikor valamelyik npc-t követni kell, idõnként megállnak és megnézik, hogy valóban követed-e õket. Ha nem akkor õk is mennek a dolgukra(az is van nekik) ha látótávolságra vagy akkor integetnek, hogy na,húzzá már bele. Ezeket csak azért írom ,hogy lássuk az elvárásokat bizony lehet teljesíteni.
Kerdes:Van a hivatalos website-on egy ismerteto a mi draga Sam Fisher-unkrol es a Special Movement be van rolling(Gurulas).Valaki tudott mar csinalni?Mert nekem nem sikerult.Es ha ige akkor hogy? csácsá amse
Na mi van ezzel a forummal?Ne hadjatok hogy lecsusszon.Kuldjetek screenshot-okat vagy valami.Senki nem tud gurulni?Vagy ez kamu?Nem hiszem.Akkor csak a fullba lesz.Ami a demoba van palya az nem 1 kuldetes hanem az elso palya utolso szakasza.:)Szoval nem lesz olyan rovid. IRJATOK!!! amse
Ezt csekkoljátok:http://www.pcdome.hu/game.php?id=1397
Na most ezert vissza nem teszem, de asszem guggolas + ugras egyszerre, valami ilyesmit probalgass, aztan ha jo, akkor a nagyon titokzatos ugynok bukfencezik elorefele...
Én úgy tudom, hogy 30 felett már nem is nagyon érzékeli a szem a különbséget, ezért törekszik minden fejlesztõ a stabil 30 körülire, annál több, meg már max arcoskodásnak jó...
Dzsénvéj:te mirol beszelsz?Mi az hogy nalad 40fps-nel szaggat?A filmek 24 fps en mennek az neked szaggat?Elszall az agyam.
A teljes ugye még nincs kinn??
Haggyad... A burzsujnak már ha nem 99FPS akkor már szar a gép meg kell venni a legujabbat! Én eljátszogatok nagy gámákkal 15-20FPS körül a kis Cerka800MHz-mel meg a GF2MX-400 32Mb-ammal :> Speciel én tudok irtani 10FPS-el is, annak szarabb aki azt szokta meg hogy minden 99FPS-el megy
Nem fogom elmagyarázni, mert nincs értelme. Beszélhetnék a retina kémiájáról, a szinapszisokról, az agyról, geometriáról, de minek.
Egyszer csináltam egy FLASH animot, amin tökéletesen látni lehetett mindent. 3 téglalap mozgott, 30, 45 és 90 fps-sel. De akinek beverték a fejébe ezt a 30 fps hülyeséget, azt semmi se gyõzi meg...
Egyébként meg lehet nézni, csak olyan gép kell hozzá, amin fut a Flash 90-nel. NS alatt kisebb proci is elég hozzá.
Amse, egyébként igen, szaggatnak a filmek, fõleg a moziban. Ez a quake-es korszakom óta van így, elõtte én sem látta, hogy darabos a mozgás. Mostmár teljesen rááll a szemem, ha nem akarom, akkor is.
Pedig ott van motion blur is, vagyis sokkal kevésbé érzõdik darabosnak, mint a monitor.
Eleinte csak azt vettem észre, ha egy játéknál láthatóan késett a mouse look (20-30) fps. Most lazán észreveszem, ha 100-ról lemegy 70-re... és hidd el, nem azért mondom, hogy felvágjak.
Ha majd egyszer játszol olyan gépen, amin optikai egér van, 19+ monitor, 100 FPS, akkor rá fogsz érezni arra, hogy milyen az, ha a szálkereszt a gondolataidat is követi, és olyan finom a mozgás, hogy hogy a zuhanó embert hátraszaltó közben fejbelövöd...
Hát mit mondjak nagyon sajnállak titeket! Nem azért, mert ha 40 FPS a játék, akkor az nektek már szaggat, hanem mert ezek szerint ti sose jártok moziba, nem néztek DVD-t, se filmeket, mert ugye ezek is szaggatnak. Hát no comment... :PPP Egyébiránt lehet, hogy észreveszitek ha 98 FPS-rõl leesik 97-re ( :PPP ), nagyon jó szemetek van, de számomra ez az egész FPS dolog inkább röhejes már. Persze gondolom ezek után én leszek majd az igénytelen, mert nekem elég a stabil 40, de hát én már csak ilyen vagyok. :)
Mit kell csnálni a csávóval aki meg van kötözve?? (DEMO)
Ez az fps dolog érdekel engem is, de ne szidjuk má egymást. Én úgy-ahogy meg vagyok elégedve a jelenlegi konfigommal, de ha tehetném én is a majdnem legújabb cuccokat venném a gépbe, hogy izmos legyen, meg királyfrankó. Az mitõl van, hogy néha el kezdfájni a szemem, miközben a moncsit nézem, nézem 5 percet azt már fáj, valamikor meg fél napot ülök úgy, hogy nincs semmi
aKKOR MIT KELL CSINÁLNI amikor már mindenki meghalt, és az utcára érve nem tdok semerre se menni?
CS az különleges eset, mert nem csak a látványt befolyásolja az FPS, hanem a recoilt is (szálkereszt összehúzódási ideje), és nem mindegy, hogy fél másodpercenként tudsz pontosan lõni, vagy egy egészet kell várnod. De egyébként nagyon is észre lehet venni, ha leesik 70-80-ra.
"Hát mit mondjak nagyon sajnállak titeket! Nem azért, mert ha 40 FPS a játék, akkor az nektek már szaggat, hanem mert ezek szerint ti sose jártok moziba, nem néztek DVD-t, se filmeket, mert ugye ezek is szaggatnak. Hát no comment... :PPP"
Számoljunk egy kicsit.
A monitorom 36 centiméter széles, de most az egyszerûség kedvéért legyen 40.
Tegyük fel, hogy quakezel, és railgunnal mész, ahol nagyon finoman kell célozni.
Tegyük fel, hogy fordulsz 90 fokot fél másodperc alatt, és közben megpillantasz valakit a távolban, és le akarod lõni. A helyzet teljesen reális, ennél gyorsabb mozgásokat is csinál az ember.
A fickó távol van, és negyed centi szélesnek látod (szintén reális, lehetne kisebb is).
Igazából nem centivel kéne számolni, hanem szögekkel, de ha lehetne, akkor mellõzném a sinuszos számítgatást, mert kevésbé érthetõ.
Ha 90 fokot fordulsz, akkor a teljes kép eltolódik (fov 90 esetén), ebben a példában 40 centit.
40 FPS esetén fél mp alatt 20 képkockát látsz. A fickó, akit le akarsz lõni, 2 centiméteres távolságokat ugrál a képen, õ fél centi széles, tehát a mozgásának mértéke negyszerese az õ méretének... Két frame között annyit mozog, hogy eleve CSAK 25% esélyed van arra, hogy a szálkereszt rajta legyen a testén!!!
80 FPS esetén 40 képkockád van, 1 centiket mozog a kép, így az esélyed már 50%. Ez nem azt jelenti, hogy el fogod találni, egyszerûen arról beszélünk, hogy megjelenik-e rajta egyátalán a szálkereszt.
120 FPS (és 120Hz) mellett 60 képkocka, 0.6 centi, ami, 83.5%, hogy rajta lesz egyszer.
Természetesen ha meglátsz valakit, akkor korrigálni fogod a mozgást. Csakhogy a korrigációra 40 FPS esetén 0-20 frame-ed lesz (attól függõen, hogy mikor látod meg), 80 esetén 0-40, 120 esetén 0-60.
Háromszor több információ és lehetõség.
---
A látvány a másik dolog. Tudományosan bizonyított tény, hogy ezredmásodpercre felvillanó kép is benne marad a retinádban, és azt fel tudod ismerni.
A valóságban a mozgás folyamatos, a monitoron viszont minden ugrál. Az említett 90 fok / fél másodperc esetén, 40 FPS mellett az én monitoromon 2 centimétert, 120 FPS esetén 0.66 centimétert, vagyis harmad akkorákat. A retinádban 1/3 akkora változás fog leképezõdni, háromszor olyan gyakran. Az agyad ebbõl sokkal pontosabb információt nyer. És ha a szemed egyszer rááll erre, akkor olyan darabosnak fogod látni a 30 FPS-t, mint a diavetítést. Minél gyorsabbak a reflexeid, annál finomabb mozgásra lesz szükséged.
Ha mar itt tartunk valaki mondjon egy fps mero progit es hogy honnan lehet leszedni. Thx amse
Nem tudtok linket mondani ahonna ripesen le lehet szedni a gamet???
fraps keress rá, elég jó.
De én szemre megmondom neked kb.
Splinter Cell nálam 90 és 35 között mozog. Na most a 35 szokott zavarni, nyílt terepen.
Nekem is kéne válasz
Hát ha te nem tudsz célozni 24FPS-el akkor csak sajnálni tudlak.. Mondom én vagyok olyan szerencsés és 10 fps-el is tudok jol célozni, játszani... Ki mihez van szokva... Én nem 999FPS-hez, és talán igy nekem jobb de talán nem.
Hát sztem kicsit offoltok, na mindegy nem az én topicom b*szák el erre... Inkább válaszoljatok néhány kérdésre, ne nekem, másoknak. Kérdeznek vmit, erre ti így fps meg úgy...
www.isonews.com, ill. www.nforce.nl. Kerestess rá.
Bocs, ha olyasmit írok, ami már volt itt, de ez egy ÓÓRIÁÁSI bug, amit nem mindenki vesz észre: tehát ha "lekapcsolom" (pontosabban szétlövöm) a lámpákat akkor mindenki tudja, hogy ugyebár TOTÁL SÖTÉT van, és az õrök + a többiek nem látnak meg minket, semmit sem látnak!!! DE a fejemen ott van az a három zöld lámpa!!!!! AZT SE LÁTJÁK, vagy világít, de mégse???? És ez innentõl már mind rossz.... Amugy ezt a hibát leszámítva tényleg egy pofás játékkal állunk szemben, na de mégis, szerintem ez nem kis bug!!
lee86: szerintem a programkészítõk is észrevették, hogy világító lencséket rajzolnak a NV-re. nyilván csak a design. így elég jól is néz ki. a profi éjjellátóknak az infra vetõjük sem látszik szabad szemmel. Sam bácsi meg nyilván profi+1-est használ. jó akkor sem látna a háta mögé, és a fény se statikus volna, hanem a "homlokából jönne" mint egy zseblámpa.
Üdv mindenkinek. Tényleg nagyon profi a játék az már egyszer biztos. És a hivatalos megjelenés február 18. És még egy észrevétel: Lehet, hogy csak a véletlen mûve de mintha a Sam Fisher bácsi egy kiköpött George Clooney lenne. Nincs igazam?
1: mondd nyugodtan 2: ha kinn lenne a rip nem siránkozna mindenki hogy csak a DEMO val lehet játszani. egyébként jó a DEMO, meg "másképp" is lehet nyomni, de egy kis változatosság nem árt.
dikki: Nem tudom hova vársz ripet, mikor még iso sincsen belõle.. Talán a demónak kell a ripje, amibõl ki van vágva a zene? Miután kijött az iso, utána 1-2 nappal már lehet találni ripet is, addig csak nézegesd nyugodtan az isonews-t, vagy az neforce-t, és ha látod, hogy kijött az ISO, akkor szólj.
Hehe látszik hogy nem játszottál még 10fps-el mondjuk MoH:AA -t. Én simán tudok ugy ölni még NEM LÁMA ellenfelek ellen is. Az hogy te béna vagy az egyéni szoc. problem.
Sokan írták, hogy szaggat a gém ilyen meg olyan konfigokon, amik egészen pofásak. De van egy bökkenõ, amit már leírt ebbe a szobába valaki (nevét most nem tudom fejbõl). A lényeg: EZ EGY PRE-ALFA DEMO. Szóval kétségbe nem kell esni. :)
LOL Akkor k*rva nagy gondban leszel a Doom3-mal, ha 120 fps akarsz kihozni. Egyébiránt meg minek a Splinter Cellhez egymillió fps.Semmi köze a quake tipusú játékokhoz.
Valoban igy van; minnél több FPS számod van annál jobbb, annál élvezhetõbb, de azon kezdtunk vitatkozni hogy 30-40FPS már szaggatás meg minden. Na mindegy nem kivanok tovabb vitazni ezzel kapcsolaban, te szerencses vagy hogy lehet olyan geped amin 30-40FPS már szarnak számít.