mondjik mi lett volna, ha tractro beammel kitoltad volna a piros csíkon kívülre? lehet hogy bejött volna. én mind3 kampányt végignyomtam, és tök jók. egy pálkya nem tetszett csak, mikor 1 fregattal kellet szétlõni 3 freightert... volt vagy 1 óra
na. pár napja jól leszóltam a játékot. most már végigvittem a 3 kampányt, és azt kell mondanom, hogy nagyon tetszik a game! de mondjuk a sima kampányok lehetnének hosszabbak is
Igen, igen... Akkor szinte biztos vagyok benne, hogy nem töltöttétek le hozzá azt a nagy patchet, ami szinte kijavít minden hibát az ütközéseken kívûl... Javítottak az ikonokon, és a csillagtérkép olyan, mint a 3. részben: csak a téged körülvevõ szektorokat látod, így az egyik cellából a másikba való átlépés pár mp csak. Megjelentek a külsõ sérülési nyomok, de ez azért jobb a 3. részben. Amúgy kicsit elhamarkodottan, az elsõ óra játékidõ után írtam le a véleményemet, most már belátom, hogy jobb játék. A morrowind viszont a kedvencem, csak kissé nagy gép kell hozzá... (a min. gép több mind 3x-osa van meg, de darabos) Valamit mondhatnátok a 3. részrõl... Milyen a sztori, a hajók, és mi az, hogy magam építem fel a hajómat?
kösz a tippet, lehet hogy én is így jártam volna :)
Nem osztom a véleményed, ha valami bugos volt, akkor az a 2. rész. Nagyon sokszor kilépett, és a térképen úgy swappolt 256mega mellett hogy öröm volt nézni. Amúgy tegnap kicsit meglepõdtem amikor a Unity One ûrállomásba úgy beledörrentettem mint a szél Szóval ez sem teljesen igaz... A borg hadjáraton meg biztos azt értették hogy story-hadjárat nincs. Mert az valóban nincs, csak conquer the galaxy. És abban sem értek egyet hogy kevesebb a hajó. A 2. részben se volt több hull class, sõt talán kevesebb. Ott csak több változat volt mindegyikbõl. De itt teljesen felesleges lett volna, úgyis mindenki felépíti a saját hajóját.
Na meg akkor már morrowindhez is lenne pár keresetlen szavam Amikor kipróbáltam elõször én is teljesen odáig voltam, mert nagyon jó hangulata van. De aztán kiderült jópár játékmenetbeli hiba. Pl ha nem a küldetéseket követed, nagyon hamar fel tudod tápolni magad, és igy már elveszik a kihivás, mert félistenként futkorászol.(persze ez teljesen a játékoson múlik hogy ezt teszi-e, de ha nem is, akkor is b*ssza az agyát, hogy megtehetné) Aztán ugye ottvan a kereskedelem is, elég gáz a pénzügyi rendszer, mert alig van valakinek pénze Amúgy nem fikázás akart lenni, mert ettõl függetlenül nagyon jó játéknak tartom.
Most egy veterán starfleet command-os véleményét halljátok: én szégyelltem volna kiadni a játékot, ha én csináltam volna, ez a game MESSZE elmarad a 2. résztõl, mert itt a grafikán dolgouztak csak, de a játékmenet unalmas, tiszta bugos (mi a f@sz az, hogy összemehet minden hajó meg ûrállomás sérülés nélkül? ott van pl. a bridge commander, ott tök jól meg voltak csinálva a küldik meg az ütközések, a csaták, csak kevés hajó volt benne) A legjobb, mikor 2 borg cube akad össze. Meg az egyik fórumon ott dumálnak, hogy nem lehet borg campaignot játszani, de én tudok. akkor ez most hogy is van? A 2. részhez képest rohadt kevés a hajó, legalább több változatot raktak volna be... na pá, megyek morrowindezni- ez az a játék, amit mindenkinek érdemes kipróbálni... pá
Hogy kell zoomolni magyar billentyûzeten? Valamint f1-re miért nem vált elõl nézetre, miért van az, hogy az alap kameranézet nem mindig hátúról néz a hajóra? Így van, hogy nem látom mi van ellõttem. Ez fõleg egy aszteroida mezõben jó.
Ja és a story-campaignokban már mingyárt az elején megmondja hogy melyik szektorba kell menni, és ha azt végrehajtod, akkor is mondja az új koordinátákat, és a térképen is jelöli világoskék kerettel. Ezzel kapcsolatban van egy bug(szerintem az), hogy ha visszatöltesz egy állást akkor már nem mutatja ezt a szektort, és sehol nem lehet megnézni hova kell menned.(úgy vettem észre csak akkor csinálja ezt ha az egész játékbol kilépsz majd vissza és úgy töltöd be, ha nem lépsz ki windowsba akkor nem). Ez ellen csak úgy lehet védekezni ha felirod a koordinátákat vagy abban a szektorban mented el ahol a következõ küldetés van.
Pedig vannak küldetések, ha valamelyik rendes campaign-t választottad, tehát nem a "conquer the galaxy"-t, abban valószinû nincsenek ilyenek.(nemtom még azt nem néztem) Rendfokozatot, egyéb plecsniket, meg presztizst csak sikeres küldetések után kaphatsz(sikertelen útán minuszt is akár, de ugye akkor jön a load game nevû szuperfegyver Az ilyen kis alap küldetésekért nem kapsz sokat, scannelésért 50-et ha esetleg még le is lõsz egy hajót akkor +300 körül, de a story-küldetésekért ilyen 2-3000-et is lehet kapni.
Ren: igen, körös rendszer ilyen szempontbol tényleg jobb lenne, de akkor meg egy csata egy hétig tartana... És talán meg lehetne csinálni 3d-sre, de amint mondottam vala, szerintem nagyon megnehezitené a játékos dolgát, és frusztrálóvá válna esetleg, ahogy mondtad is, mert egy játék legyen szórakoztató és ne legyen annyira bonyolult, hogy 3 diploma kelljen hozzá
Braveheart: zipeket kicsomagolod, akkor kapsz multivolume ace-t(asszem, de lehet hogy rar) látom nem nagyon volt dolgod rip játékokkal :) A ripböl hiányoznak az intro és átvezetõ animok, és a beszédhangok, de zene van benne.
Skacok!
Segíjjetek mán! Mi a játék célja? Hogyan lehet rendfokozatot kapni? Hogyan lehet sok prestige pontot szerezni? Azért kérdezem, mert egyenlõre szkennelek néhány bolygót, lelövök egy-két ûrhajót aztán kezdem elõlrõl. Ennyi lenne a game? Ezt nem hiszem el!Valami fonál nincs amit követni kéne?
van benne intro meg zene?
zoom! miért van az összes fájl zipben? ez most rar, vagy egyenként kell õket kicsomagolnom?
Zoom: ellenben a tablas pl biztos nem realtime, es koros rendszerben boven lenne ido foglalkozni mindennel. Amugy meg siman meg lehetne csinalni 3d-sre, csak nyilvan kicsit tobbet kellett volna foglalkozni vele. Es ne mondd mar, hogy egy urhajonal tok normalis, hogy 2d-ben mozogjon...
hát tartalomban semmi, a sima lassú, a freeröl meg elõbb törlik. elõször próbáld a freet
bridge commanderrel még csak annyit játszottam hogy megnéztem, de abban nincs olyan kontroll a hajó felett. Legalábbis nekem ez jött le. Kivalasztom a célt, behozza a kép közepére aztán lövöm. Vagy javítsatok ki ha nem igy van :)
Azért 2d-s mert ha jól tudom akkor egy táblás társasjáték alapján készült. Meg egyébként is ha már igy is nyavajogsz hogy minden sz*rt neked kell matatni, akkor mi lenne 3d-ben... Ráadásul nem is vagyok biztos benne hogy megvalósítható lenne. Gondolj csak a pajzsokra és a fegyverzet szögeire, ez 3d-ben nagyon durva lenne.
Hat en szenvedtem vele egy darabig, de nagyon nem jo be :( Nem igazan ertem, hogy miert kellett 2d-sre csinalni? Meg egy rts-ben (armada 1-2) elmegy, bar a homeworld ota lattuk, hogy lehet 3d-ben is. Raadasul minden sz*rt nekem kell mikromenedzselni a csataban, mire vannak a tisztek a hajon? Engem elegge frusztral az egesz jatek, mar nincs is a vinyomon :)
Es milyen a gama? Nekem nagyon tetszik a Star Trekes univerzum,bar ennek a game-nek az elodjeivel meg nem jatszottam. Mi a velemenyetek a game-rol?
hány faj van benne? és össze tudnak már ütközni végre egymással a hajók, meg a bázisok? az 1. meg a 2. részben ez nem tetszett nagyon, hogy nem lehetett összeütközni, csak bolygóval meg aszteroidával.
Nekem az elsõ 2 rész a kedvenc játékom!
Nekem az elsõ 2 rész a kedvenc játékom!
http://www.mortimer.hu/jatek.php Nézd meg!
Na, Skacok!
Mivel már megjelent a game, itt az ideje megnyitni ezt a fórumot is! Remélem sok hasznos és érdekes információk cserélnek itt gazdát, ezzel a nagyszerû játékkal kapcsolatban! Hajrá ûrpatkányok!:)