"a kanyarokat sem lehet full gázzal venni, ki lehet pördülni" Varjal mar egy jatekkal jatszottunk????????????? mert ezk nincsenek benne:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
azzal egyetértek csocsoval, hogy a toca egy fokkal realisztikusabb mint a 100%-ig arcade nfs6. a tocaban legalább törnek az autók, a kanyarokat sem lehet full gázzal venni, ki lehet pördülni, az autó amortizálódik, az ellenfelek AI-je jobb, stb.... nem azt mondom, hogy a toca egy sim, de az nfs6-nál sokkal sim-ebb. :)))
ok értem nektek nem tetszik...de nekem jobban tetszik mint a nifi6!!! ( nem a grafrol. az autokrol meg ilyenekrõl beszélek!!) hanem csupán arrol hogy néhány dolog reálisabb mint a nifi6 ban..nah errõl beszélek remélem mostmár pontosan érted mit akarok mondani...
?:))nekem sokkal jobban tetszik mint a nifi6.. a nifi 3szor árkádabb..no kicsuszás kipörgés vagy valami.. ha az 1s akkor ez max 2 es de akkor is jobb...5ös meg rég született:( toca2 minimum 4
Megjelent a Toca3 Ripper 2.7. Eleg kellemesen lehet turni a .BIG file-okban talalhato dolgokat (ini, vaw stb.) Atlehet irni jo nehany dolgot, tobb palya, hosszabb verseny stb. Alitolag, en nem probaltam. En valami Psyhics=1 "kapcsolot" kerestem, de nem talaltam...
Mohus a PS topicba szokott "garazdalkodni", Version-nal (lehet, hogy a ketto ugyan, az csak mas neven:)). Majer PS megszallottak, altalaban felre beszelnek...
hát szvsz jobb mint a nifi fizikája.. ott nem csuszik semmi...ott tényleg no fékezés nélkûl végigmegyek itt azé nem.. és néha kicsuszik az auto..a nifiben soha!!!nem olyan amit vártam csalodtam.. ( ha ilyen marad) de még mindíg jobb mint a nifi...toca2 a LEGBESTEBB AKKOR IS..ott volt fizika...ott kinemtél fûre már csinálhattál akármit csumi volt neked.. az ilyen stcc meg hasonlok valami irto sazrok voltak
Más dobozokat tologatsz, de más pályákon :-) Ha másért nem is, de ezért érdemes megnézni...állítólag Laguna Seca mintha szélesebb lenne mint a valóságban - bár itt PuMy véleményére hagyatkozom.
figy nemtud valaki mondani a codemastershez felhasználonevet és jelszavat??:)) mer csak akkor engedi lesazedni az astrás demot meg a v8 ast ha beirom!! lécci irjon valaki mer basznak küldeni e-mailben!!:(((
Biztosan a Suprás demót nézte meg és egy kicsit elfogult ;-)
nah kiproszáltam rendesen a gamezt...háááát..ez még mindíg csak 80%...szvsz egyáltalán nem olyan szar mint ahogy itt hangoztatjuk... nfs6nál sokkal jobb!!!ez a beveszem a kanyart full gázzal elég hülyeség nekem nem sikerült sehol sehogy...és annyira nem arcade..mint pl a nifi6
MI A GECI VAN ezzel a tetves demoval???? beállítom 60hz-n menjen a kurv agame erre tesztelni akarja a képernyõt 240hz rõl kezdi a dolgot Hát mivan ezzel bazzeg? a felét se tudja a kurva monitorom ha beszarik akkor codegeci vesz nekem ujjat?
szerintem nagyon jó a játék!! hát nem éppen szimulátor rajongóknak készittették:))
Toya-nál az igazság a TOCA sorozat idáig etalon volt! Na de ez..
ez se rossz codemasters oldalrol van:))) Processor - Pentium 3 700mhz / Athlon 700mhz RAM - 128Mb Graphics Card - Rage 128 32Mb / TNT2 32Mb / G400 32Mb Sound Card - SoundBlaster compatible Operating System - Windows 98, ME, 2000 or XP DirectX - DirectX 8.1b
Recommended system requirements ------------------------------------------- Processor - Pentium 4 2ghz / AthlonXP 2000+ RAM - 512Mb Graphics Card - GeForce 3 Ti 500 64mb Sound Card - SoundBlaster Audigy Operating System - Windows XP DirectX - DirectX 8.1b
a palya sears az auto meg Supra:)) csak halkan CSocso meg ne hallja:D
Megjelent a PRO Race Driver demoja is:)) Hogy van-e kulonbseg a ketto kozott, azt nem tudom...
a Topik nevere a javaslatom mint sokan sejtik:)))
"Toca race driver....LOL" ez igy lefedi a valosagot
figy ebben a fizika a playstation1-es Toca1-et sem eri el
Még jóhogy benéztem ide, már majdnem lejött a demó. STOP.
PS2-n a Toca fos lett...még kormánnyal is...itt mondjuk a GT3 GT autóit elnézve, nem is csoda hogy elvérzett, mondjuk törnek az autók, de a hátterek meg minden...brrrr
a CM3 viszont nekem nagyon bejött...term. kormánnyal...fasza törésminta...legjobb a ablaktörlõ:)
Csíktól csíkig tart a specifikáció, csak azt kellene tudni, hogy sok szekcióból melyik az, amelyikre a játék SIM-ként hivatkozik. Gondolom az utolsó lehet az, ami a default. Amúgy én Alexease-re gondoltam...
mondjuk ezt a filet elnézve, még akár jó is lehet belõle.... de nem ugrok neki, túl sok szám ez nekem :D
Amúgy télleg korai még a trágyázás... Próbálja már ki vki kormánnyal, és a ./gamedata/cars/handling.txt -t baszogassa kicsit+ ésszel, hátha össze lehet hozni vmi realtáshoz közelebbi autóviselkedést. Még nem tököltem vele, mert melózok éppen, de ha megteszi vki, akkor írjon már, hogy érdemes-e...
Mit fikázzátok bazzeg, adminisztrációs hiba miatt véletlenül nem az igazi RaceDriver demója jött ki most, hanem az alábbinak a 3D turbó verziója... http://www.codemasters.com/tocaracedriver/pc/english/etoy-playonline.php
Gondolod, az elõzõ demónál azt mondták a felháborodást látva a Codemasters-nél, hogy ez csak egy 60%-os készültségû nem hivatalos demó...majd az általuk hivatalosan kiadott demóban már lesz rendes fizika, stb...
Az igéretekbõl összesen a grafika akadozása szünt meg. Már elõre látom, hogy az európai felháborodást látva azt mondják majd, hogy végleges sokkal jobb lesz - ami persze szintén nem lesz igaz.
Amúgy nem tökéletes fizikát várunk a programtól csak valami fizikához hasonló dolgot. Az elkeseredés oka pedig, hogy ez a program a TOCA sorozat megcsúfolása. Ezek után én már a CMR3-tól és az IndyCar Series-tõl sem várok semmi jót, a Codemasters legalább azt elérte hogy alacsonyak lettek az igényeim a termékeikkel szemben :-)