Sziasztok! Tudtok olyan oldalt, ahonnan lehet régiókat letölteni? Keresgéltem a neten de semmi értelmeset nem találtam. Köszi!
Például kodlovag 12736-os hozzászólásában linkelt képen látható iparterület nagyon tetszik.
Elkezdtem a simtroploisról letöltögetni, mindennel boldogulok, viszont az lenne a kérdésem, hogy ti melyik kanlist hasznljátok? Mert nekem egyik sem tetszik igazán azok közül amiket fenn találtam, és itt a korbbi képeiteken lttam olyanokat amik tetszenének, de fennt nem találtam meg. Iparterületbe szeretnék kanálist építeni, és valami nagyon egyszerût keresek.
gondolom valami hülye szar bug. Nem tudom, de a túltöltött régiókkal szoktak ilyen furaságok történni. Amúgy valami olyasmi, hogy a játék megnyitott városonként számolja az adatait, és a régióra ebbõl csinál másik számokat, és ilyen akkor szokott elõállni, ha mondjuk a mellette levõ városokból megnyitottál egyet, leromboltál valamit, aztán elmentetted, ekkor a rendszer megjegyezte, hogy az a hely visszafejlõdött, aztán megnyitottál egy másik várost, amiben ennek a "visszafejlõdésnek" az eredménye egy recesszió lett, aztán egy harmadikat stb, és "elfogyott az igény" a HT-re. Vagy valami új utat építettél esetleg, így a korábbi munkaerõ-áramlás átrendezõdött, másik régióból kezdtek odajárni, és azoknak meg nem kellett a HT. Vagy esetleg az, hogy a játék végre sikeresen összegezte az RCI adatokat, és rájött, hogy nincs elég piszkos iparod, úgyhogy csinált. Vagy még olyan is lehet, hogy a szomszéd városigénye alapján felfújtad a HT-s várost mivel az RCI összeadódik, így minden városban az egész régió (vagy a benne elfoglalt helye) alapján jelenik meg, viszont így amit egy városban csinálsz, az nem jelenik meg az RCI-ben akkor, csak ha elmented, aztán lehet, hogy ezzel a módszerrel felfújtad a HT várost, és ténylegesen nem volt annyi igény, vagy szar volt a körülmény neki. Aztán ezért pukkant le. Vagy valami ehhez hasonló baromság, ami valamilyen misztikus szabály szerint mûködik.
Sziasztok! Van egy régióm amely majdnem teljes egészében be van lakva. A városok mid összekapcsolva. Na már most jó régóta kizárólag a high-tech ipar van jelen a régióban ( csak arra van igény), és van egy városom ami igazából teljes egészében nem áll másból mint high-tech ipar. Aztán egyszercsak történt valami, és megszûnt az igény a h-t-re és az egész iparterületet elárasztotta a büdös dirty gyárak. Mi történhetett?
miután leteszed a megállót át kell rajta húzni a sugárutat vagy a magasvasutat. (fajtafüggõ) Lehet, hogy az autó csak grafikailag tûnik el, a forgalmi volumenben megjelenik (ha folyamatos a zöld nyíl, akkor jó) A játékban amúgy is gyorsan tûnnek el a jármûvek. A villamos eltûnése is lehet fajtafüggõ. Van például egy japán villamosmegálló-szett ahol a megállókból jön ki a villamos, és a másik megállónál eltûnik. Ezek a villamosok nem a forgalom részei csak díszek, együtt élnek a magasvasút eredeti szerelvényeivel (mivel a villamossínen ez megy, ha nem teszel be külön villamost). Ez utóbbiak jelzik a forgalmat, és ezek nem tûnnek el a megállóban. Sõt megállnak benne, majd továbbmennek. Én nem tudom, hogy mi van a NAM-mal (jelenleg a simtropolis miatt aggódom) nekem a NAM29 van, ami tavaly nyári. A NAM-nak annyi a titka, hogy mindig a verzióhoz tartozó Essentialst kell feltelepíteni. Illetve a NAM-hoz kell a hivatalos patch, ami eredetileg a játék hivatalos honlapján volt, de az is eltûnt. Viszont megtalálod, ha itt fent rákattintasz az épületek világíttatása linkre, akkor le tudsz tölteni egy RAR-t, amiben benne van a patch.
Közben már találtam, de amint az autók odaérnek a megálló puzzle darabjához , akkor eltûnnek. Kitudtam próbálni villamossal, de az is eltûnt egybõl ahogy odaértem vele. Egy videóban úgy láttam, hogy amint lerombolja a sugárútnak egy darabját (amiben a sín is van), akkor ott magasvasút lesz. Nálam pedig sugárút :D És ahogy néztem a NAM plugin is most lett frissítve, esetleg nem lehet kompatibilitási hiba ?:D
mondanám, hogy tölts le a simtopolisról megállót, de ott most elég aggasztó a helyzet. Úgyhogy keresgélj a sc4devotion.com-on a simcitykurier.de-n a toutsimcites.fr-n vagy valahol.
Elkezdtem újra játszani a játékkal, felraktam a NAM modot. Van benne ugyebár villamos, de nem találok benne megállót neki. Hiába van sín, nem megy rajta villamos.
nem adódik össze. Ha megnézed a dolgot, akkor láthatod, hogy tulajdonképpen a vasútállomásodnak is csak a szélsõ kockáját használják. Akkor oszlana meg, ha egymás mellett lennének, és mind a két irányba lenne forgalom, vagy ha egymással szemben lennének, és mind a két oldalon lenne település. Tölts le egy nagyobb kapacitású állomást ha zavar, de különben le is szarhatod, mert nincs túl nagy jelentõsége. Ha építesz mellé irodát, annak még jó is. Esetleg csinálhatsz alternatív útvonalat, mondjuk egy metrót, ami párhuzamosan a vasúttal de más nyomvonalon lehordja a vasutat használók egy részét
Az újratelepítés megoldotta a problémát. :) Más kérdés. Van egy vasútállomásom és 170%-on mûködik, szóval "enyhén" túl van terhelve. Építettem mellé egy másikat, hogy használják akkor azt is, de nem hajlandóak, továbbra is csak azt az egyet használják, a másik meg 0%-on van.
Nekem most azt játsza, hogy az egyik városomból mindig véletlenszerûen kidob, de max 2 perc után. És más városnál nem csak egynél, és nem tudok rájönni mi baja lehet.
Nekem xp-n is fagyni szokott, általában, ha valami olyat építek ami bekavar. Múltkor autópálya lehajtó építése közben fagyott le, és folyamatosan kilépkedett a játékból amíg nem töröltem ki egy lehajtót.
Értem. Igen lehet ez a gond, de emiatt nem fogok régi gépen játszani. Sajnos elég idegesítõ tud lenni, bár átszoktam rá, hogy minden nagyobb módosítás után mentek egyet.
Nálam is elõfordul, elvileg nem oprendszer miatt van, a kétmagos procit nem szereti a játék.
Köszönöm a múltkori segítséget. Más: találkozott valamelyikõtök olyan problémával, hogy windows 7-en véletlenszerûen egyszercsak leáll és kilép a játék. Eredetiben van meg, régebben windows xp-n játszottam és ott nem jött elõ ilyen probléma.
SC4 Dev kép játék Elsõ kör 8-2 Második kör 8-2 Harmadik kör 8-2 Sima volt :D
Nem mindegyik épület plopolt a képen:)
Ja, így mindent értek. köszi!
lot editorral csinál plop verziókat és egyszerûen leteszi.
Engem inkább az érdekelne, hogy a körforgalmat hogyan csinálja meg úgy, hogy teljes járda legyen, ha nincs mellette zóna. Vagy a járdacserével ez megoldódik?
Nagyon jól néz ki! Nézegetem már egy ideje az oldalt és már nagyon gyötör a kérdés, hogy hogyan csináltok ti ilyen pompás építéseket? Mármint ti hogyan "tudatjátok" a programmal, hogy 'ide ilyen, oda olyan' házat kell építeni?
Nekem tetszik a piros ház:)
Gordin:Ctrl+X: WhereRUFrom "új név" Azt hiszem mûködik :)
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy meglévõ város nevét meg tudom változtatni?
töri a tónust, meg mondjuk én nem szeretem ezt a moddert, mert az a pár háza, ami még van hasonlóan primitíven van színezve. Kivéve egy sarokházat, de ott meg le kell cserélni a talajt.
Ó igen, még annyi, hogy leszedtem a CAM moddot, és néhol hatalams, doboz formájú épületek jelennek meg, hogyan lehet belõlük tisztességes házakat varázsolni?
Ez a játék olyan mint a tej, NEM LEHET MEGUNNI! Én már 6 éve masszívan játszom a játékkal, de ilyennel eddig még nem találkoztam! Van egy relatíve nagy (nagyváros térképen) városom, aminek van egy vonzáskörzete ugye, tehát a közvetlen környezetében lévõ többi városra hatást gyakorol, tehát az LKI igények együtt mozognak a nagyvároséval. Na mármost, az a paradoxon fordult elõ, hogy A nagyváros külvárosának külvárosában alakult ki egy viszonylag nagy munkaerõ-importra szoruló város, (5.000 lakosra 23.000 munkahely) ezzel volna a baj. A város úthálózata kifogástalan, sehol semmi torlódás, körkörös, sugárutas városról van szó. A várost körülvevõ tizen-huszonezres városokból özönlenek be a városba a munkavállalók és az itteniektõl úgymond "Elveszik a munkát!", a város lakóinak a nagyvárosban kell munkát vállalniuk, ami értelem szerûen vasúton/magasvasút-metrón nyilván eléggé messze van, így õk munkanélkülivé válnak és tömegesen szegényednek el. A Város lakói egy-két $$$-tõl eltekintve mind $$ vagyoni szintûek, a városban HT és gyártó ipar, valamint a kereskedelem minden fajtája megtelepedett. Ez volt ideáig az elsõ probléma. A második: Miután nagyon túlterheltek a vasútvonalak, és komplett állomás-komplexumok (gyári játékban szereplõ állomásokból 5-6 db sem képesek megfelelõen biztosítani a forgalom gördülékenységét, ezért valami különlegesen nagy kapacitású (olyan 20.000. vonatra hitelesített) végállomás-szerû pályaudvart keresnék, már néztem Simtropolison is, de nem találtam. Valaki tudna dobni egy linket?
ha jól értettem kodlovaggal elkezdtetek valami projektet, amiben kodlovag lrm-es modja alapján elkezdtétek kicserélni az utak mellett a propokat. Én elkezdtem csinálni az egyik régi tervemet, egy hetvenes évek elõtti amerikai várost, de lot editorral túl sok lenne megcsinálni az egészet. Igaziból a propok megvannak, és az érdekelne, hogy hogyan kell az utakat úgy megbuherálgatni, és kicserélgetni a maxis propokat.
lehet, hogy a másik oldalon nincs összekötve. Hanem egy kockával el van csúszva. Ilyenkor kijelzi az összeköttetést, meg az út is kivezet grafikailag, de ténylegesen nem mûködik. Szóval rombold le mind a két oldalon az összes utat legalább 8 kockányira a szélektõl, aztán az egyikbõl húzd át az összeset, és a másikban ott folytasd, ahol megjelenik a szélen a átvezetés. És akkor az is kiderül, hogy el volt-e csúszva vagy sem.
köszi majd megpróbálom. Amúgy olyan problémám van, hogy a városból két sugárút és egy autópálya vezet ki. Az autópálya fizetõs a másik kettõ nem. Csak az egyik sugárutat használják a lakók, és ott nagy a torlódás. Mit tudok csinálni, hogy a többit is használják?
nem tudom, hogy kodlovag és wetsom hova tûnt, de jöhetnének már
nagyon korlátozott keretek között. Valahogy úgy van megcsinálva a vonat (gondolom a személyvonatról beszélünk) hogy van egy mozdonyegység, vannak random kocsik meg fix kocsik, vagy legalábbis van két valami, amiket külön tudsz cserélgetni (alapesetben ez mind ugyanúgy néz ki) Az elkészült személyvonat-szettek mindháromra tartalmaznak verziókat. Szerintem ha mondjuk az egyikbõl kiszeded a mozdonyt, a másikból a "random kocsikat" ez az, amibõl több van a vonatban, a harmadikból meg az egyedi, vagy egydarabos módon betöltõdõ kocsit, akkor elméletileg ugyanazzal a mozdonnyal, de más kocsisorrendû vonatokat tudsz kivitelezni,így mivel nem egy szettbõl vannak, ezért teljesen más lesz a vonat kinézete. (amcsi vonatokat lehet így kombinálni, mert azok hasonlóan néznek ki, csak más színûek) Olyat viszont nem tudsz, hogy különbözõ vonatfajták felváltva legyenek. Max ha a szett maga tudja. Legalábbis azt hiszem.
csinálhatnál olyat, hogy kiszedet a mentéseket meg a pluginst, és újra rakod a játékot. De lehet, hogy egy plugin csinálja. mondjuk egy fa, ami van a hegyen, de te közben kivetted a pluginsból