Vki dobjon meg egy maillel léci,hogy honnan tudnám letölteni,mert ha eddig irtátok is a fórumba,azt kitörölték.Fizetõs nem jó,köszi.
Aszta missiot amikor meg kell vedeni az Atlantist es fel kell rakni a lovo tornyokat meg a pajzs generatorokat aszt ti hogyan csinaltatok meg? Mert en non stop meghalok :(
Na igen, bmp-ben belinkelni kicsit érdekes megoldás. :))) De a kép maga elég jó! :D
Na akkor el kezdek számolgatni asszem én is (bár én már végig vittem, de akkor más játékok miatt, pl. Sim City 4), hogy mennyibe kerülne, ha az egyik 256 Mb-os DDR266-omat 512-es DDR333-ra cseréljem, és így meglegyen a 768 Mb-om. Ej, ilyenkor gondolok bele a C64 64k-jára :)
Egyébként nekem is 768MB van, aznap vettem hogy letöltöttem az Unreal2-t. Valami megérzés volt. Nagyon szépen megy.
Szét kell lõni teljesen azt a repülõ alien-t, még a darabját is ami szép lassan leereszkedik a földre, mivel ha azt meghagyod akkor kinyílik a kapszula és megszereli robotot.
Gyerekek Én ki vagyok akadva... meg kellene semmisíteni ezeket a robot overseer-eket. Arra rájöttem, hogy ha kimurdelintom a robotokat, akkor kinyílnak a védõkapszulák, de hiába lövöm le õket, újrateremnek. Mi a túró van?
Ízlés kérdése szerintem. Nekem pl nagyon tetszik. Szerintem a felbontást veheted magasabbra, nálam pl a 800x600 és az 1024x768 között semmi sebességkülömbség nem volt.
Nemtom, de valahogy nagyon nem jott be ez az u2 foleg hogy nemtom milyen gep kell neki :( pedig nem egy grafikai orgazmus. Az U es UT1 tetszett de az UT2k3 es ez nagyon nem jott be...
gf 4 4200 xp1700+ es 640*480 majdnem minden minimumon es 40fps max fullon meg 20 maximum
Most kellene eltalálni arra a helyre ,ahol a nagy zöld pók jön.
Nem emlékszem pedig semmi rejtett kapcsolóra, vagy eldugott helyre, ahonann nehéz lett volna kijutni. Egyszerûen, mentem elõre, s odakerültem , ahol a nagy pók van
Tuti hogy lesz kieg .Ez manapsag mar igy szokott lenni .Nehogy mar csak egyszer fizess.Jo esetben ingyenes lesz volt mar ra pelda bar nehezen tudnam elkepzelni.
Na sikeresen végigvertem ma a gamet. Elsõ meglátás az, hogy nem is volt rossz, bár az tény hogy az elsõ részt nem tudta überelni, már ami a történetet és az atmoszférát illeti. A game tényleg nagyon szép, de sajna lineáris és rövid, valamint tényleg hamar ki lehet találni hogy mi is fog történni a végén. Talán lesz 3 rész is? :)
emberek! hilfe! ezen a qrva hell pályán vagyok mááá 1 napja! kiírtottam minden pókot....kikapcsoltam minden szûzmáriát....és most valami "find your way to valahová-t" kell meglelnem ! de! nemtok semerre sem továbbmenni :( mindenhol jártam már tuttok segíteni?? pls ,bitte,help,segítség!
Nah végignyomtam. Szép szép, de a történet... Kb a 3 küldetés után tudtam az egész történetet annyira klisé. Ezen kívül rendkívül rövid, fõleg az elõ részhez képest. Annak a története is ütõs volt. A második, meg rendkívül lieáris, el se lehet tévedni, gondolkodni meg végkép nem kell benne. Egy szó mint száz: egyszerüen le kell ülni aztán végig kell játszani, agyat meg addig kikapcsolni.
Nekem simán megy akadás nélkül full beállítással: P4 1.5, 768Mb DDR, GeF4 Ti 4200 128MB
emberek! hilfe! ezen a qrva hell pályán vagyok mááá 1 napja! kiírtottam minden pókot....kikapcsoltam minden szûzmáriát....és most valami "find your way to valahová-t" kell meglelnem ! de! nemtok semerre sem továbbmenni :( mindenhol jártam már tuttok segíteni?? pls ,bitte,help,segítség!
Van itt olyan akinek hajlando menni 42.72es Detonatorral? (mert nekem nem )
Tessek!!! Bocsi:)))
Tessek!!!
kijott egy hir amiben azt irjak DOOMIII csak novemberben
már van :) free a cucc teljesen, lecseréli a modelleket 3dsre, lehet egérrel nézelõdni, urgálni, stbstb., ja meg még fények/árnyékok is vannak benne. nézz utána mondjuk google-n
Kiadhatnák a DOOM I/II-t valami új engine-el. Tuti végignyomnám.
Na én is végig játszottam végre. Nem tudom különben, hogy mi bajotok van a végével (néhány említették, hogy kicsit butácska), én kifejezetten jól szórakoztam az utolsó pályán :-)
Hát nem tudom, nem sokat változott a megyek írtok alapelv... pedig kezd egy kicsit unalmas lenni, mégha olyan szépen is van megcsinálva, mint ez a játék...
Maximálisan egyetértek Graves-el :) Amugy a 85% is teljesen reális szerintem.
Tõlem egy 80-85 %-ot kapna (graf persze 100%). Mondjuk a játékélményt befolyásolja a gépem is. Ami a low end kategóriában indulhat. Az elején még azt hittem (én balga!), hogy hûû megy ez... Aha...
Különben szerintem is csupán egyfajta engine-reklám ez a játék. Sokan azt mondják, hogy az õ izlésükmek túlságosan csili-csálé. Hát persze hogy az! Van egy grafikai motorod, amibõl súlyos tízmilliókat szándékozol keresni. Hát nem egyértelmû, hogy az elsõ ezt használó játékba bele zsúfolsz minden féle effektet, egymástól különbözõ szemgyönyörködtetõ tájat?
Mellesleg csengben jelzem meg, az Unreal elsõ része is hasonló megfontolást követett.
CVD (1431): Köszi szépen a tanácsot. Én is gondoltam erre, mert már egy-két game-val szarozott. Úgyhogy Detonator destroyer, aztán megy fel a 41.09-es. Mégegyszer köszi! :-)
Mégegy: Az unreal fejlesztõje nemcsak (fõként nem) a játékból reméli a profitot hanem az engine licencekbõl. Sokkal jobb buli ugyanis a game fejlesztõ cégek biztos nem a netrõl töltik le. ::))
Sziasztok! A játékkal kapcsolatban az én véleményem a következõ: A graf.motort fejlesztõ cég számára (most nem tudom ,hogy az epic vagy ... mind1) maga a játék tök mindegy milyen (némi túlzással). Szerinetem a játék csak mintegy demo mûködik. Ezt támasztja alá az a tény is, hogy sok ismerõs táj köszönt vissza. A fejlesztõ cég így megmutatta 1.széles közönség számára, milyen szép a grafika 2. különbözõ játék módokra is képes (kalandtól actionig), 3 .így ha a jövöben egy játékezzel az enginével megy már majdnem biztos a (pénzügyi) siker. Ööö, valami ilyesmi...
Ne használj 40.XX-es drivert, mert azzal gondok vannak. A legjobb a 41.09, erre külön odafigyeltek a tesztelésnél, és rendesen megy vele.
Szép jó napot mindenkinek! Visszaolvastam jó pár oldalt, de nem igazán találkoztam azzal a problémával, ami nekem van. Ez a következõ: Elindítom a game-t, nagyon szép, meg minden, de az emberek nagyon szarul néznek ki. Olyan, mintha higanyból lennének, vagy mintha nem lenne rajtuk ruha, csak az alap textura van. Gondolom, ez valami driver bug lehet. A konfigom: Abit KX7-333, XP 2000+, Abit Ti4200, 512 DDR, jah, és 40.72 detonator. Remélem tudtok segíteni, elõre is thnx.
Az hagyján, ha nem szól a zene, vagy mindig ugyanaz, én egyszer szarabbul jártam: Próbáltam nyitni egy ajtót, de zárva volt. Az automata nõi hang bemondta az "acces denied" szöveget, csak épp nem egyszer, hanem folyamatosan ismételte. Ez így ment vagy 10 percig, már épp azon gondolkoztam, hogy újraindítom az egészet (ez újabb 5 perc lett volna:)), amikor egy párbeszédrészhez értem, és visszatért minden a normális kerékvágásba.:))
Ráadásul vannak lopott ötletek, amik ezredjére is szórakoztatóak (legalábbis nekem). Pl. volt az U2-ben egy rész, amikor a toronyból kellett fedezni egy katonát mesterlövészfegyverrel. Ugyanez volt pl. a NOLF elején, vagy a Project IGI-ben, és mindig örültem neki, nem azon agyaltam hogy lopták az ötletet. Egyébként a legnagyobb rókabõr, a "hóeséses orosz katonai bázis" nem volt a játékban, és nekem már szinte hiányzik.:))))
Valaki legyen olyan kedves és küldje már el nekem az emil cimemre a cracket, mert hibásan irtam ki és nem olvassa.
Egy nagy játékot nem az határoz meg, hogy mennyi lopott 5let van benne, sõt mégcsak nem is az hogy bugos-e. Egyrészt mert mutass nekem egy játékot amiben nincs "egy pár lopott 5let", másrészt Camaron Diaz a legjobb nõ a világon, attól függetlenül hogy kicsit lógnak a mellei :) Ezzel nem azt akarom mondani, hgoy az Unreal 2 klasszikus lenne, csak azt hogy fura az értékrended ;)
Na, megvolt az a bizonyos antennás rész is , s immárom abban a vörös objektumban keresem a 6. artifact-ot
Nálam nem lassult be ott, viszont el kell mondjam, hogy ennek a pályának a külsõ részei már végre mutatták, hogy Unreal-lal játszom.
Igazi, szürreális növény, s állatvilág, olyan "unreal" :))
A nagy objektumban pedig érdemes végigvárni az összes laboratóriumban folyó párbeszédet/kísérletet, mert szokás szerint, tele van poénnal.
A játék korábbi részeihez képest annál a pályán, ahol minden olyan vörös, egy cseppet belassul a cucc a korábbi részekhez képest, jól látom?
Hogy lehet kiiratni az FPSt???
Eddig még ilyen efekteket fpsben nem láttam szal azé rossz már nemlehet.Fegyókkal sincs szerintem semmi probléma.A gépfegyó torkolattüze bevilágítja a szobámat :DD Aszittem kiolvad a szemem :DD
Nemtom miért fikázzátok ezt a gamét.. Sztem jó játék. Szép is,hangulata is jó...a választható válaszadások tetszenek,ezen belül a sok poénos faszság :D Lehet hogy nem korszakalkotó, de attól még qrvajó gém. Sztem kissé magasra tettétek a mércét...!!!
Jó, hát ez megtörtént, pl Aniso kétszeresen áll,míg az anti-aliasing egyszerûen engedélyezve van.
Na de a játékon belül lehetne pl ennek a mértékét beállítani. Unreal.ini file-ban, szerintem
Anti-aliasing, s anisotropic filtering beállításokat hol, s hogyan tettétek meg egyébként?
Ezen még jó, hogy maxon megy ezerrel. Ha nem menne, akkor a program mehetne vissza optimalizálásra a fejlesztõkhöz.
tokjo kis jatek. bar a kezdes tenyleg nagyon gyenge volt, de erosodik. poen volt az az organikus bolygo
nagyon állat felhangosítottam a rendszert..csak egy baj van.. a fegyverek, a mennydörgés, esõ pont állatul szól, élethû de ha beszélnek a katonák már bánrja a fülemet:(
Hat egy haverom gepenek ezek a parameterei: abit be7, Pentium 4 : 2,4/512 -es ami 2,9 ghz-en megy..tehat majdnem 3 ghz , 512 mb kingston ddr333-ram es abit gf4 4600 340/780-on
Ezen mehet mar anti-aliasingal is.
Igen. Letelt az idõ. Jött egy hajónyi katona. - Megöltük õket. Akkor jött még egy hajónyi - Õket is megöltük. Volt még néhány az épületben (hátul mehettek be) - õket is kivégeztük. Több nem jött. A szerelõ szerelt. És a továbbiakban nem történt semmi. Mondom, bug.
Különben valaki említette az anti-aliasingot. Milyen bika gépe van az illetõnek, hogy rá meri rakni az 1024*768-ra még az élsimítást is?
De hát azt írtad, a technikus már megjött,s szerelt, akkor nem is lehettek kint katonák.
Inkább az érdekes, miért nem támadtak meg titeket. Nálam számolt vissza T minus 2 minutes...s így tovább Ez alatt a 2 perc alatt elküldhetted a katonáidat ide-oda õrködni Ha letelt az idõ, megtámadtak
Az úton ki kell menni a falakon túlra, s ott vannak a katonák. Csak akkor jön az öreg szerelni, ha mindet kinyírtad.
A többit pedig leírtam az imént
Kerestül-kasul körbe jártam az egész pályát és semmi féle csontváz mögött megbúvó katonák. Ez ott nálam 100%, hogy ez rohadt bug volt. Így tehát nem szégyen, hogy azt a rövidke részt egy csalással ugrottam át.
Na, én is most védtem meg éppen az adatokat kigyûjtõ tudóst. A lifttel fel kell menni, ott a computeren a jeladót bekapcsolni (vagy ki?). Ki kell nyírni mindenkit, beleértve a szabadban a csontok között lévõ 2-3 katonát is.
Ekkor jön az anim, hogy a tudóst meg kell védeni A 4 katonát elküldhetjük 4 irányba védekezni, aztán mikor rohan be az ellenség, célozzunk pontosan, mert a tudóst lövik elsõsorban...
Amikor Aida szól, hogy jön a következõ támadási hullám (new wave coming), 2 ajtón is bejönnek vagy négyen, ha õket sikerül kinyírni, egybõl szól a tudós, hogy kész, mehetünk, s jön az animáció.
Ha ekkor semmi sem történik ,az alighanem véletlenszerûen elõugró bug lehet. Indítsuk újra a küldetésnek ezt a részét, hátha másodszorra nem lesz gond.
A Janus küldetés elég durvának tûnt elsõ percben, jól fel vannak fegyverkezve a katonák, s lõnek sniperrel is ezerrõl.
"d3-ba meg csak nagy fekete fót, mert shadingrõl nem hallottak."
Vagy talán azért, mert csak egyetlen egy fényforrás van a szobákban... Abba kéne már hagyni a Doom3 alpha összehasonlíását az U2-vel, mert rohadtul fárasztó. Majd ha kijön a full lehet panaszkodni.
Na már értem, hogy miért nem tudtunk normálisan kommunikálni. Nem ugyanarra a pályára gondoltunk. A csontvázas pályán én most egy csalással tovább léptem, és fél óra játék után most azon a részen vagyok, ahol ismét a technikus szerelgetésére kell várni. Tehát itt lesz majd az a rohadt antenna :) Különben direkt azért illesztettem be két képet, hogy ellenõrizzem: egy pályára gondolunk-e.
ennek a játéknak egyetlen egy baja van azon kívül hogy lehagyták a multit...hogy rövid.A többivel maximálisan meg vagyok elégedve,lehet hogy egyedül vagyok ezzel :)
Antennáson most vagyok túl. Nálam semmi nem jött közbe. Beraktam a két gépágyút meyer elõtti folyosóra, a rakétást meg valahova oldalra, oszt legyaktam mindenkit, antennát felhúztam, aztán elhúztunk ;-)
Egyébként nézegettem az ÁRNYÉKOKat.. És összevetve a doom 3 alfával, szerintem jobb. Nézzétek meg pl. Aida arcát (vagy mittoménmijét ;D). Az lehet textúra. De ahogy elfordul valamerre, az arcán is ahonna éri fény, ott a fény színével lesz világosabb, ahol nem éri fény, ott pedig sötétebb lesz. Mi ez, kérem, ha nem árnyék?
d3-ba meg csak nagy fekete fót, mert shadingrõl nem hallottak. Doom 3-ban egyedül egy dolog, ami nagyon impozáns: az "üveg" nem teljesen átlátszó, hanem részben tükrözõdik is.
Szóval nem tudom mit fikázzátok. A történet is OK, a grafika csúcsszuper (akinek nem tetszik a Sci-Fi, az ne a játékban keresse a hibát!), nálam eddig egy darab bug sem volt, kidolgozott karakterek, szörnyek, küldetések, stb.. Ilyet EGYSZERRE még egy játékban sem láttam.
Pedig már végigvittem doom 1-2-t, quake 1-2-3-t (kiegészítõikkel együtt), unrealokat, red factiont, goret, deus exet, hitmant, NOLF-ot, half life mind3 részét (opforce, bshift), de ilyennel még nem találkoztam.
uraim ! ezt a pacákot amelyik az ajtó elõtt áll.....a hellen....mittomén melyik szinten ....mi a szart kell csinálni ,hogy eltûnjön a jó francba ?? máár az ajtó elõl!
De az nagyon jó, hogy tele van poénokkal a játék, a kedvencem az mikor a az utolsó pálya végén mikor tönkremegy a mesterséges-gravitáció generátor és minden a feje tetejére áll meg dõl össze-vissza és rohanok ahogy tudok a mentõkabinok felé, mert mindjárt belecsapódunk a napba, beszól egy láma az interkomba: -Öööö...parancsnok észrevettem hogy megsérült a gravitáció-generátor. Öö..esetleg elmenjek megjvavítani? -MENEKÜLJÖN MAGA IDIÓTA!!!! :DD
ja kissé rövid lett Sodi nagyon szar vagy ha az antennás részt nem tod megcsinálni már bocs
Na éppen most játszottam végig. Hát nem voltam tõle hasraesve, voltak benne jó ötletek, a történet az átlagostól kicsit jobb, a grafika egyáltalán nem olyan jó mint vártam volna és a befejezés is elég felemás. Végtére is jó játék ez de történelmet azt nem fog írni. Egyébként a legjobban azt tetszett mikor az ûrhajódban kellett mászkálni :) Ha raktak volna még bele több kalandelemet és több interaktivitást akkor még sokmindent ki lehetett volna hozni belõle.
Én most végeztem azzal a pályával. Elküldtem minden katonát valahova, aztán mentem én is. Amikor mondta, hogy meghaltak a csicskák bementem a faszihoz, és egy lángszórós melákkal legyaktunk mindenkit, aki bejött. Aztán szólt Aida, hogy tûnjek onnan a halálba. Kijöttem, ott még volt egy ipse, belenyomtam két raksit, és már szállt is le értem a hajó.
Különben F4-re a hátralévõ feladatok között nem ír semmi féle antennáról. Védjem meg a technikust, amíg kinyeri az adatokat a gépbõl, közben pedig írtsam az ellent.
Lelõnél én õket, de nem jönnek az istennek se! Nem jön egy se! Ezeknél az antenna-szerûségeknél pedig egy fia kapcsoló sincs :(
Észrevettétek, hogy nehézségi fokozattól függõen picit a pályák felépítése is változik?
40.72-es detonatorral igen. 41.09-es detonatorral nem.