"Plusz olyan mintha nehol 16bites texturak lennenek erdekes nem beta ez?:))))))" Ha fénykép alapján csinálnak pl valamirõl textúrát, vagy scannelésbõl, akkor sose lesz 32 bites színmélységû a textúra, ha az alapanyag sem volt az, mégha annak is van elmentve :)
nalam semmi hiba elszalas hibatlanul megy. nekem eddig bejonne a game csak tenyleg hova lett a karma fizikai engine????????neztem a bealitasokat hat en mindent padlora raktam de megolok a teton egy ellent es ott log a levegoben lol:) Plusz olyan mintha nehol 16bites texturak lennenek erdekes nem beta ez?:))))))
Már megvan az írás lett szar... :/ Én ilyen gyûjtögetõ életmódot folytatok és minden szart kiírok. :) Amúgy nem sikerült normálisan kiírni, mégis elindult a game (egy csomó hibaüzenet után). De aztán miután elindult sem volt fenékig tejfel! Volt, hogy 5-6 percig(!) töltött egy pályát, kifagyott, nem voltak hangok, leesnek a textúrák a modellekrõl és még szaggat is, mint állat (pedig nem kéne, mert elég jó gépem van még a D3 alpha is ment 20+ FPS-el ez miért nem tud legalább annyit?). egyszóval kiábrándító... :( Kérdés valyon ez attol van, hogy rosszul lett kiírva a játék (minden gond nélkül installálta fel) vagy ez alapból ilyen bugos szar?
Mondjuk en mielott elpazarolnek egy cd-t megnezem daemonal,jatszogatok vele egy kicsit es ha erdemesnek tartom arra hogy eltegyem kesobre akkor irom ki :).Ha nagyon megtetszi akkor meg meg is szoktam venni.Szoval ha megvan meg az a image ted be a daemonba es szed ki a crack exe-t.
Hát most kibaszott velem az game. Játék közben kifagyott, majd rebbot után már nem lehet load gamelni, hibaüzenettel leáll.
"Még nem találtam pozitivumot a gémben talán mire végigviszem lesz" ez még viccnek is rossz ;)
Na, egesz jova valt a game, elore haladva... Egeszen jok a zenek is mar, es a palyak is egyre gyonyorubbek:) Valszleg tartom, hogy tovabbra is jobb lesz meg ennel is. Tehat elozo velemenyemet modositom annyira, hogy meg sem egy szimpla fps az unreal 2, a kesobbi palyakon mar egeszen elvezet vele jatszani.
Kérdés: szar a play CD-n a crack vagy csak nekem írta ki szarul azt a filet?
Még jo hogy jön a cell meg az mgs2 mert ez hurkalé:)
Ja és a readmeben irják hogy a 40.xx es detonatorokkal lehet bibi.
ez game sima SecuRom védelemmel van csak? mert az alcohol 120 ismer 3 fajtát... ha valaki tudja jelezze légyszi...
nekem 1színüek a textúrák az alieneken
MSI gef4 ti4200 40.72es drájver
Kurva szarul néznek ki az ellenfelek és bénán mozognak. Párszor már leirtam de kurvára idegesit:) Azt hittem a 20 fps miatt de mikor levettem mindent low-ra 60 fps mellett is kurva szarul mozogtak:) Még nem találtam pozitivumot a gémben talán mire végigviszem lesz:)
Igen, az a "karma" cuccos tenyleg jo. Amikor az UT2-ben egy fickonak alaporkoltem, repult hatrafele, ki a kapun, a feje beleakadt a kapu tetejebe, es csinalt egy f*sza elore szaltot. Manapsag tenyleg alapnak kell lennie, meg a grafikanal is fontosabbnak, mert tenyleg nagyon gagyi, amikor egy ficko a keritesbe harapva, vizszintesen tartva magat, bemutat egy 10 pontos korlat gyakorlatot.
Hát meg, ja. Én általán szivesebben jáccok taktikai fps-ekkel, de legalábbis ahhoz hasonlókkal, mint mondjuk egy Serious Sam-el :) Jajj, találtam bugot jól :) Még az elején volt, hogy besült egy ajtónyitó gomb a generátorszobában és amikor bekukucskáltam 2 skaarj volt bent, de mire bementem már csak 1. Hát bug, bug, de nem voltam elkeseredve miatta, kivételesen :) Rohadék sárgaszemûek :)
Meg nam lattam a jatekot! Szerintem a Half Life volt a fordulopont. Azota az emberek szeretnek elotte gondolkodni is, mielott lonek. Azota tartozik a jetek kritikahoz a jatekmenet, AI stb. Azelott inkabb csak a grafikai megvalositas volt a teriteken. Azota vannak hentelos es taktikai jatekok, es a kettoz kozti atmenet. Sokkal nehezebb "rabolintani", sokkal jobban megszlanak a velemenyek.Igy sokkal nehezebb FPS-t irni, a "kozonseg" megoszlott.
AMúgy a tûz is nagyon tigris lett!
A ragdoll effektusra van külön beállítás. Aszonnya,high-medium-low. A géped teljesítményét befolyásolja. Azt hiszem, a Game opciók között.
Egyet azert sajnalok nagyon.Az ellensegnel nem mukodik a charma fizika.Lehet hogy rosszul irtam de mindenki tudja mit ertek ez alatt.Ma sik megbocsathatatlan ami meg nem tetszik az a elso palyan rogton szemet szurt.A teton van ket szorny ha eppen akkor lovod ki amikor a szelen van akkor nem esik le hanem ott hal meg a felig levegobe logva felig meg a parkanyon.Kb a laba marad a parkanyon. Lehet hogy ki van gyurva csunyan az idegen :)
1xû, kb mindennel meg vagyok elégedve a játék kapcsán, csak a fegyverek furák egy picit :)
Namost ha komolyan nem értesz minket, akkor miért is írod, hogy "hát itt tényleg meg tudom érteni, ha valakinek nem tetszenek kinézetre ezek a küttyük" vagy "szerintem tiszta para a játék, bár megértem ha ti másképp látjátok"
itt egy kis logikai bakit vélek felfedezni :-)))))))))
Jajj, nekem még mindíg az a rész a kedvencem, amikor a sárgaszemû skaarj-ról lepattognak a lövedékeke és annak a hangja annyria frankó hogy még. Tébnyleg, hogy a túróba lehet azt 1xûen megölni? Állandóan elmegy rá egy csomó lõszerem :) A skaarjok kék izékét lövõ fegyverét amúgy használja valaki? Szerintem szánalmasan szar :)
Zöld fõpók:)) Ez tetszik. Micsoda hülyeség ez a program. Rég nevettem ennyit.
Komolyan nem értelek titeket:) Elmondom hogy én hogyan látom az Unreal 2-t úgy ahogy van. Egyrészt a motor. Nemtom ki írta azt a meglehetõsen rossz poén hogy elcserélték az U1 motorjára, de aki egy picit is ért ezekhez a dolgokhoz, szerintem nem mondja hogy szar a motor. Lightech tényleg nagyon jó, de nekem pl a nolf2 is szaggatott a gépemen, majdnem annyira mint most az Unreal2. tb1200, radeon7500 és 256 mega sdram nálam még xp alatt is elég ahhoz, hogy 1024-ben medium detaillal élvezhetõen fusson a játék. A játékmenet: tényleg teljesen más lett, de azzal nem tudok egyetérteni hogy semmi unreal1 feeling nincs benne (vagy csak én képzelõdök és tényleg nincs :) Más lett, de szerintem így is király. Fegyverek: hát itt tényleg meg tudom érteni, ha valakinek nem tetszenek kinézetre ezek a küttyük :), én mindenesetre megvagoyk velük. Zene: Nemtom, lehet hogy mind mestermû, erre én egy erõs közepest adnék, ámbár néhol egész király. Bugok: elképzelhetõ hogy eszméletlenül szerencsés vagyok, de még 1 buggal nem találkoztam :) Töltési idõ: nálam teljesen rendben van (xp-vel!!) Hangulat: szerintem tiszta para a játék, bár megértem ha ti másképp látjátok, én azért jókat szoktam izgulni benne :) De azt azért tudomásul kellene venni, hogy mik voltak a körülmények az Unreal1 elõtt és most a 2 elõtt. Tudjátok a Traubisoda-nák is teljesen más volt az íze anno az átkosban! (vagy mégse? :)
Nah végre, kipróbáltam én is a cuccot. Most tartok a Hell küldetésnél. Nekem bejön a játék, más mint az Unreal 1, dehát ez van, azért ez sem unalmas. Hangok, zene, fasza. Vas: Intel Celeron Northwood [email protected] GHz 256 DDR PC2100 Abit Siluro GeForce 2 MX400 64 MB ezekkel 800*600*16-ban már élvezhetõ a játék. Azért egy ütõs VGA, és egy rakat RAM igencsak javallott.
Nagy arccal feltoltam a shadow csúszkákat full atomra(1280x1024): sajnos észrevehetõ volt az akadás így lejjebb kellett adnom.
Azt kell hogy mondjam, hogy a gamma nagyon bejön, ütõs és atomjó: nagyon tetszenek a pályák és a technikai cumók (fegyverek, ûrhajók etc.).
Kicsit sötét a gamma. Sehogy nem tudom igazán jól belõni a fényerõt. Vagy túl világos vagy túl sötét.
Remélem a csapatjáték nem lesz jellemzõ az Unreal2-ben, mert azt nem szeretem (Marine-okkal való közös hentelés.)
Most fejeztem be az õserdei küldetést és remélem nem lesz több, mert nem bírja az arcom a nyílt terepen való harcot. Uncsi. Errõl jut eszembe, egy távcsövet meg éjjellátót azért adhattak volna a hypergigaszuper katonámnak meg az exoskeletonjának.
Sajna azzal csak kb. 15 percet nyomtam! De nekem egy kutya mindkettõ! :-)
Szerintem meg jo a game.Talan tul nagyok voltak az elvarasok es azert nyavajogtok.Hozza teszem hogy en is tobbet vartam de ha az atlagot nezem vagy a haver szerint isteni Halot akkor ezekhez kepest sokkal jobb. Momentan nekem a Halo nagyon nem is jött be mert tiszta megyek es hent nagyon nem kell gondolkozni .Meg a bugyuta szörnyek amik benne vanna ahoz kepest az UT 2 ujra irta a tortenelmet :).Na jo egyedul a kocsikazas ami feeling a haloba.
Igazad van. Úgy akartam írni, hogy az egyik legjobb FPS. Thx
Ebben én is egyetértek. A Thief elsõ része messzemenõkig a legjobb FPS ami megjelent a piacon. Egyenlõre nagyon úgy néz ki, hogy a Splinter Cell átveszi a trónját, noha az nem teljesen FPS, de lopakodós mivoltához kétség sem fér. Egyenlõre ez az egyetlen játék, melynek demója alapján én akár az év programja címet is kiadnám rá. Grafikailag is jobb bármelyik mostanság megjelenõ játéknál és ezt egyedi megoldásokkal fûszerezi.
Unreal2-rõl meg annyit, hogy az erõsen közepes FPS jelzõ, amit itt többen megszavaztak rá, teljesen fedi a valóságot. Nem is vártam személyében igazi messiást, csak egy grafikailag feltúrbózott lövöldözõsdit. De nem is baj ez. Lesz DOOM III és az legalább valóban olyan lesz, amilyent az ember fia el is vár. Március pedig, már nincsen olyan messze. Legalábbis az elõzetes hírek alapján március 31-re datálják a játék megjelenését, ami biztosan csúszni fog egy picit, de az is lehet, hogy nem. És aki a GeForce FX-re pályázik, annak elmondom, hogy Carmack nyilatkozata szerint attól, hogy egy FX van a gépben nem lesz sokkal jobb a helyzet az R300-al szemben. Természetesen itt a high beállításokra kell gondolni. Egy GF3-as már kihasználja a program alapvetõ újdonságait, maximum a felbontás nagyságánál és a frame/sec értéknél kell kompromisszumokat kötni. Ez 800*600 és ha minden jól megy 30 fps jelent egy GF3-on, minden effekt bekapcsolása után. A processzor meg AMD XP, P4 és legalább 2GHz teljesítmény körüli legyen, a RAM pedig az 512MB-os ajánlott határnál van megszabva. Ha több csak jobb. Kevesebb lesz a lapozófájlok mérete, elkerülve az örökös swap hatását.
Ha valaki memóriára hajaz mostanság:
Bluefish-nél már 12.000 Ft körül van a végára egy 256MB-os DDR-es márkás modulnak. Ez igen kedvezõnek mondható. Általánosságban elmondható, hogy nyár elején, késõ tavasszal a memória árak mindig mélyponton vannak. Az elmúlt 4 évre ez a tapasztalatom. De akkor már érdemes 512MB RAM-ba beruházni. Addig pedig, ha kell itt a 256-os modul. Nem telik bele pár hétbe és lesz az 10.000 Ft körüli áron is.
Egyet ertek Freakel, a Thief 1 egy gyonyoru game. Ami az unreal 2 ot illeti, mar latom tobb a csalodott ember. Azt en sem emlitettem, hogy iszonyat bugzik a game, es rendszer memory irdatlan sok kell neki, es a toltesi idok oriasiak... Szoval ha csak az enginet nezzuk, akkor is rengeteg a negativum. Egyebkent meg egy jo game, inkabb olyan erzese van az embernek, mintha konzol portal jatszana... Ez van, manapsag nem lesznek olyan pc only gamek, mint anno az unreal 1, meg a thief sorozat...stb...
Vki nem tudná elküldeni nekem a crackelt exe-t mert a cdrõl nem akarja beolvasni azt az egy filet az olvasó. Ha vki tudja küldje már el pls. vagy ha tud egy olyan helyet ahonnan le tudom szedni akkor irja már ide. köszike elõre is.
Sziasztok! Van egy kis problemam az Unreal2-vel Barmilyen beallitast hasznalok(felbontas, detail) az embereken a texturak szet vannak csuszva, talakozott valaki hasonlo problemaval? (XP Geforce4ti4200 Detonator 40.72)
Mike
Na, persze erõltetni nem fogom, de a késõbbiekben biztos tartogat annyit, hogy végiglökjem.
Egyébként a gyengébbek kedvéért szerintem jó game.
Nekem volt egy érdekes esetem egy skaarj harcossal. Nos, amikor már majdnem elértem millert ,azon a pályán a bejáratot úgy közelítettem meg ,hogy teljesen balra húzodva haladtam végig a bejáratig. Sunnyogok piszkosúl aztán a egyik helyen látom,ám hogy ott fekszik vmi. Na, mondom, mi ez? Egy Skaarj. Mit csinál ez itt? kérdés után párat belelöttem de nem történt semmi. Aztán arrébb mentem kicsival és rögtön támadt. Jó tanács: tessék szépen a fejlesztõ bácsik által kijelölt úton haladni, különben nem éri.