a botváltós kormánnyal az a helyzet, hogy elsõre persze mindent bottal vált az ember, mert olyan "nagy feeling", de ha túl vagy az ökörködésen, akkor sokkal használhatóbb a füles
- Mozog. DX7-es kartyakon van gyikja - benne a readme-ben. Probald a masik EXE-t. - A ho jo lenne - de azt nem is irtam;) De a tobbi szerintem gyenge, vagy nics. - Valszeg nalad azert nem huz vissza. De mar mas is panaszkodott - Norbi, ha jol elexem. Eleg rendesen ellen kormanyoz, idegesito. Tipikus arkados fogas, hogy az emberek jot tudjanak csuszkalni kanyarban, hogy osztogassa a "good/excellent slide"-okat;))
Ha félcsöves pályán képtelenség billel jó idõt menni :/ Túl nagyokat ránt a játék! Belsõ nézetben látszik is, hogy úgy mozog, mintha két fázisa lenne a kormánytekerésnek.
- Az FFB ereje jo, csak nem eleg reszletes a jatekhoz. Pl. jo lenne erezni a fuvet, a homokot, a kavicsot stb. - Azt a tekergetest jobban nezd meg;-) Pontosabban, ellenkormanyoz a megcsuszasoknal.
Ahoz kepest, hogy "milyen" a program, meg tetszik is ;) Ha megcsinalnak az FFB-t normalisan, lenne uthang, es kiszednek az automata kormany tekergetest, meg jobban tetszene;)
na 100 sim minden off 2.ik körben clk dtm 2000 clk gtr-r vmiért nem tudom választani pedig 90 % Na mind1 szal 1:41:33 clk gtr-el sztem 3-4 mp kül minimum bér ezzel dtm-el még megyek egy 5 õercet meglássuk
ahogy mondod, 100% SIM, no brake help, no ABS, no ASR
Ha mar idoket mertek... De gondolom mindenki Sim-ben nyomja, mert Arcade-ban ~25%-al jobban gyorsulnak az autok, annyival jobb a vegsebesseguk, es stabilabbak is. Es persze NO kiporgesgatlo es NO ABS.
na megnézem pillanat...hockenheim ring-et bizos jobb lesz
argh megkaptam a 300sl gullwinget.. nagyon dög...:)) csak igy jön rá az ember hogy milyen fasza egy auto.. cheat sux:))))))))))) fuubazze:) 13 perces pályA:)))))))))))))))))))))))))))
benne van az F1 verda?
Te sem hamarkodod el a játékot :) Kicsit uncsi a játk. Már az utolsó elötti bajnokságban vagyok, és dögunalom.
Kár hogy nem lett a végébõl semmi, mert egyébként a legprofibb netes sorsolást rendezted meg online, amit eddig láttam...mi még most is nyomjuk néha páran, mert bár az árkádzsok árkádzsa, de abszolut hangulatfelelõs a gém... csak már rohadtul unom. :)
Nos nem azzal van gondom, mondom hogy nem tudok felváltani :) Hanem azzal,hogy hiába tolom nem megy ( nem 70%...hanem 70 km/h fölé...ott vége és ezen nem segít a +1 sebességfokozat sem). Mármint kormánnyal persze. Billenytúvel v. Gamepaddel repeszt mint állat.
Kössz ! Meg is találtam. És ott be lehet azt is állítani, hogy ne csak 70-ig gyorsuljon a kocsi vagy az vmi BUG?
a váltást be tudod állítani tetszõleges gombokra, a controlsnál 4 oldalon vannak a funkciók
a FFB meg szerintem pont elég erõs, sõt... néha, amikor kanyarodás közben kell váltani (botváltót használom) még szar is egy kézzel tartani, túl erõsen húz
ha vezettél már szervós autót, akkor tudod, hogy azt simán elvezeted 1 kézzel gyakorlatilag minden terepen, ezt a játékban nem tudod megtenni, szóval hidd el, nem gyenge az a FFB
Lenn olvastam másnak is hasonló gondja van mint nekem. Rendesen felismerte a kormányt ( Microsoft Sidew FFB ). Elég szépen lehet irányítani, finoman lehet mozgatni az autót, és bár kicsit keveslem a FFB-es erõt, azért elmegy.
Ellenben mint írták billentyûzetrõl gyorsabb. Nos valóban mindez azért van, mert kormánnyal max. 70-ig gyorsul a járgány. Hiába van manuálison vagy autómatán 70 fölé nem megy a szerencsétlen. Ugyanazon a pályán ua. autóval 120-at mentem billentyûvel. Gondolom ez valami BUG lehet, és nincs rendesen megoldva a kormány kezelése. Van ehhez már valami patch ?
Más..Miért nem lehet mondjuk a kormányon állítani a FFB effekt erejét, vagy a le és felváltás ne A és B gombokon legyen ??? Ilyen hibák azért elég gázosak, már ha azok vagy csak én voltam béna és nem tudtam megtalálni ezeket? :)
sztem ez is egy lépés elõre, valószínû beállíthatod, hogy egy sportautóval tepersz vagy egy Yarissal...[és valószínû nem fogok ilyet venni:)))akármilyen is a gamma]
csak azért merem mondani, mert Yamauchi bácsi alapos munkát végez. Emlékszem a ps2 debütjére kellet volna jönnie a GT3-nak (akkor még GT2000 néven), de szart a sony fejére és azt mondta, hogy így ezt õ ki nem adja...most is ez van:) most is mindenki várta decemberre a full verziót...és csak februárra jön...de lehet, hogy még csiszol rajta és nyár lesz belõle:)...én ráérek
de nagy csodát nem várok a GT4-tõl a 3-hoz képest....törés nincs...úgyhogy a következõ generáció lesz a nagyobb lépés
simán beleférne...és mekkora poén lenne..eredeti mûszerfalakat látni(amugy is ott vannak az eredeti verdák hónapokig)!!!! lóvé lenne rá...de mindig hagynak lukakat maguknak a fejlesztõk...így lesz GT 5-6-7 stb persze az már egy másik konzol lesz...mert csoda hogy a kis fekete (300Mhz) ennyit is kibír nem?
nem akarok megint mohussal hónapokig tartó vitába keveredni, de szerintem nem a megfelelõ irányból közelítenek a szimulációhoz... hiába a real kormány, amíg nincs egyetlen olyan nézet a játékban, amelyik segítene az átélésben (mert a lökhárítón ülni poénos, de nem érzem magam a vezetõülésben tõle)
errõl beszélek:((((((((((( ez már nagyon sok..fõleg ha hirtelen kell kormányoznod... lehet hogy real.. de kényelmetlen... 2szeres körbefordítás?? jesszus... szerintem EGY db gamezban sincs ilyen... az egy dolog hogy mekkorát lehet a kormányon fordítani.. de magábana gamezban az emberünk sem fordt 2 nál többet....egyik gamezban se.. szvsz..
hát nemtom...szerintem az ilyenkis kormányoknél nem jo ha kétszer is kõrbe lehet forgatni... logi wingman édeskevés.. de az ms már jó...jesszus.. két fordulat...leesik a monitor míg megforgatom hirtelen akormányt..pppff..gáz
"...Több mint két teljes fordulatra képes a Logitech új PlayStation 2 kormánya..."
Jo az a kormany kamionhoz es targoncahoz;)) Sport es versenyautokban 270 fok tokeletesen eleg. Bar elismerem, a lehetoseg adott. Pl egy utcai kozlekedos autos, kamionos jatekban, biztos noveli a szimulatoros erzest, ha normal korulmenek kozott kell meg a kormanyt is tekergetni. Bar PS-nel meg szimulatoros erzesrol nem beszelhetunk.
még mielõtt valaki megkérdeznéd (vagy valaki), hogy Alex mitõl ért ennyire a gt4-hez...még ki sem jött a gamma....de az 100%,hogy nem lesz benne igazi 75%ban képernyõletakarós/hardware-kímélõs belsõ nézet
csak tudnám mi az az autó-doboz model...
ja és ha valaki a profi analóg gamepad mellett komolyabbra vágyik az erre a játékra optimalizált cuccossal is amit már többször megtekergethet a tengelye körül...
Több mint két teljes fordulatra képes a Logitech új PlayStation 2 kormánya.
Új force feedbackes kormányt mutat be az E3 rendezvényen a Logitech az autós játékokat kedvelõknek: a következõ generációs PlayStation 2 játékvezérlõ újdonsága a 900 fokos, azaz 2,5 teljes fordulatot biztosító mechanika. A Logitech Driving Force Pro kifejezetten a Polyphony Digital hamarosan megjelenõ Gran Turismo 4 szimulációs játékához készült. Az új termék ára egyelõre ismeretlen. A Logitech Driving Force Pro a világ elsõ és jelenleg egyetlen játékkormánya, mely ilyen nagyfokú mozgást tesz lehetõvé. A jelenleg kapható modellek mindegyike maximum 300 fokos elforgást biztosított, jelentõsen korlátozva a lehetõségeket, játékélményt.
A Logitech Driving Force Pro új mechanikájához speciális támogatás kell a játék részérõl. Ennek hiányában, általános üzemmódban a kormány egy szûkebb tartományt, 200 fokos szöget biztosít a játékos részére. Ez az opció lehetõvé teszi, hogy a játékos a már megvásárolt, force feedback-et támogató játékaival is használhassa a kormányt.
A Logitech természetesen továbbfejlesztette a force feedback hatásokat biztosító motorokat és mechanikát is, ezért az új kormány erõsebb, az új csapágyazás pedig komfortosabb erõhatásokat tesz lehetõvé. A kormány 10"-os átmérõjû felületének bõr borítása is ez utóbbi célt szolgálja.
A Logitech Driving Force Pro-n 8 programozható gomb, 1-1 dedikált Select és Start gomb, valamint váltókar kapott helyet. A nagy pedálokat tartalmazó egység külön súlyozást és csúszásgátló felületkezelést kapott a stabilitás érdekében.
Mielott megkerdezed (vagy valaki): Csak PS2 (Sony gamma), kulsonezetes, autotologatos cucc. Rengeteg real auto-doboz model, sok palya, es tobb verseny mod. Es persze banana-optimalise
Nézd meg az autók infójánál, és ott kiírja, hogy rear wheel drive, vagy all wheel drive, vagy front wheel drive. Nyilván az, ahol All wheel driveot ír.
Alex tudja, hogy ez nem vérre megy...csak fórumozgatunk és játszogatunk...olyan ez mint egy folytatásos brazil szappanopera, amiben mindig feltûnik a GT:)))))))
na üzenem Martin papának ,hogy egy kormányt izzítson az autós gammák tesztelõinek, mert akkor a teszt is jobban sikerál:)...a költségvetésbõl fussa, most hogy a konkurenciának leáldozott
De én voltam. Csak akkor nem gondoltam, hogy ezzel még valaha napi szinten fogok játszani. Persze ez leginkább a kormánynak köszönhetõ, ami PC-n adott, így nem csak látványra jön le a jól megírt fizika, hanem érezni is lehet. Mindjárt megyek is pár futamot :)
Az ige hirdetése OFF-ban folytatva, mindenbe beleszólva:), már rég olvastam a forumot:)
„A problemam a GT sorozattal, hogy idegesito, hogy egyszeruen elcseszik. A Sony, a "gyari" ceg csinalja, irtozatos penzekbol, az egyetlen "emesztheto", igenyesebb autosjatek konzolra. Es ha vennek a faradtsagot, es keszitenenek korrekt belsonezetet, korrektebb fizikat/szimulaciot, es egy normalisan skalazhato, ertelmes AI-t, szerintem sokkal tobben megvennek, hasznalnak stb.” – Alex
belsõ nézet jogos…bár nekem a 72cm és szélesvásznú módnál, a GT féle belsõ nézetben is hiányzik még valami periféria, ha ennek a 75%-át még befedik akkor az már a játszhatóság rovására megy. ÉN viszont teljes mértékben elfogadom, hogy neked labdába sem rúg olyan autósgamma, amiben nincs valamiféle belsõ nézet…
fizika van, de csak az elsõ falig…a betonon, murván stbn minden teljesen korrekt és az elõtted mozgó aszfalt is tökéletes a sebességhez mérten ennyire jót ritkán lát az ember
AI csak arcade modebban catchinggel, granturismo mode esetén fõleg enduranceban elhúz mint a franc….DE általában nem hibáznak nem döglik be a motor stb úgyhogy itt is egyetértek veled, de más játékok állnak a toppon, javaslatom mindenki nyomja elõ ellenfél ellen:)
„Na hasonlot mondtam en is;) A GT4 lehetne olyan jo jatek, hogy meg en is vennek csak az miatt egy PS2-ot. De belsonezetnelkul, eszembe sem jut foglalkozni vele. Es szerintem sokan vannak igy, ezt bukja a Sony.
Es ez visszafele is igaz. Ha a Merciben, vagy barmilyen PC-s szimulatorban nincs belsonezet, akkor azzal sem jatszok!” - Alex
Úgyhogy konklúzióként felirom a kis naptáramba….Alex = belsõ nézetes autósgamma A többi ezek szerint teljesen másodlagos…mivel egy full konzolos MBWR-t is szívesen eltekersz:) hiába a monoton AI..fákon való átrepdesés a konzolos sebességérzet és pályakialakítás és hangulat….A Mercedes szó adja el ezt a gammát, ami szintén konzolos húzás.
„Rosszul olvastad. Pont ez a kettõ, amit a grafikán kivül nagy mértékben fejlesztettek. Az AI és a szimuláció. Ez nem reklámszöveg, akik kint voltak az E3-on és kipróbálták, megerõsítették ezt. Az AI fejletteb lett, az ellenfeleket már nem zsinóron húzzák, hanem sokkal körültekintõbben vezetnek és hibáznak is. A vezethetõség pedig még inkább a szim felé tolódott és az idétlen ütközésfizikán is csiszoltak. Ha olvasnál konzolos lapokat vagy netes tudósításokat, akkor te is tudnál errõl... de mivel nem érdekelnek a konzolok, nem olvasod ezeket, ez teljesen érthetõ.” – GT4
Elõbb jöjjön ki a végleges gamma…aztán véleményezzük. Törés még mindig nem lesz benne!!!! Ez biztos…kiváncsi vagyok milyen ütközésfizikát lehet produkálni ha karcmentesen halad tovább a verda:)
„De a kulsonezethez meg szinte felesleges kormany. Legalabb is szamomra nagyon idetlen.” –Alex
A külsõ nézetek is különbözõek, nálam egy F1 gammában legjobban a TV közvetítésben megszokott nézet jön be, amit kormánnyal nagyon élvezetes nyomni. Az autó hátulját mutató nézethez valóban felesleges a kormány
„Egyet értek, a Gt sorozat a királyság, de én azért egy kicsit örülök a Merci játéknak, mert szerintem a legjobb pc-s autós gamma jelenleg.” - Ramore
valóban nagyon jó lett, kielégíti a 2003-as árkád igényeket
„volt egy kis idom osszehasonlitani az x-es es a pc-s valtozatot, valahogy az x-es nekem jobban tetszik, jobban atjon a hangulat.” – wizzard
nemhiába: a nagyobb képernyõ jobban illik egy valódi szélvédõ méretéhez és a TV felbontás jótékony hatása elmossa a papírmásé hatást. Autókára bõven elég az RGB-vel megspékelt konzol, pláne ha árkád. Lásd Burnout 2..mekkora királyság lett.
ha multi is lenne, az már túl szép lenne :D” – Freak
nem te tesztelted az X verziót is?:) persze kormány nélkül, mert azt a fõnököd nem adott hozzá
„Elég sokat vesztesz, ha feladod ilyen hamar... sztem akármelyik needforspeedet simán veri.” - Teperinke
EZ NAGYON IGAZ! Pedig X-en csak láttam hogy más nyomja és PC-n is csak néhány menetet nyomtam. Az NFS-ben komoly elõrelépéseket kéne tenni ahhoz ,hogy a régi hírneve helyreálljon
ON
azt nem is lestem még. csak a sima 190 est meg a twin-t
nah,,, a 190 twin jol fordul az elsõ kerekes meg szarul!...
Érdekes..... Tehát szerinted egy 20 kilós bringával nehezebben tudok lelassítani csúszós úton, mint egy 200 kilós motorral?? Kötve hiszem.
Te a lendületrõl feledkezel meg, ami fékezésnél sokkal fontosabb tényezõ, mint a gravitáció... Nagy tömegû testnek nagy a mozgási energiája, és ha kicsi a tapadás (mert ugye jégen nem túl nagy) akkor kurva nehéz átalakítani.
nem kormánnyal nyomom hanem billel.. és ha full gázt nyomok egyszerûen nem lehet bevenni egy rohadt kanyart.. nemtok mit csinálni..szinte a kéziféket kell nyomnom végig hogy az orra az arra nézzen amerre a kanyar van...
"Természetszerûleg egy 4x4-es sokkal jobban kanyarodik, mint egy elsõkerekes A osztály"
Nem látom az összefüggést, mivel itt a tengelytáv dönt. Egyértelmû, hogy egy kis A kisebb sugarú körben fordul mint egy S, E, ML, G stb... És most kizárólag az ívrõl beszélek, nem arról, hogy a meghajtástól függõen mennyire stabilan tartja az ívet gyors fordulókban. És a 190TWIN esetében az sem rontana a helyzeten, ha elsõkerekes lenne, mivel megfelelõ fokozatban minden kanyarban ki lehet pörgetni, és szépen be lehet húzni az orrát.
Azért az nem ilyen egyértelmû, hogy ami könnyû az gyorsan lassul.
Egy példa a gyakorlatból: Tél, havazás, Budapest: a Drei Wetter Taft ugyan egybetartotta a hajat, de amikor egy 1700kg-os Jaguarból beültem egy 1000kg alatti Suzuki Vitara-ba, fékezéseknél, kanyarodásoknál olyan érzésem volt, mintha egy alacsonyabb gravitációjú bolygóra kerültem volna, azaz majdnem elszáltam mint a gyõzelmi zászló!!! (ja a gumik szinte ugyanolyan méretûek és mintázatúak voltak)
Szóval azért sokminden számít...
Ha a A 190 TWIN-re gondoltal az 4 kerekes. A tobbi front. Amugy tenyleg jol hasznalhato. Konnyu de eros (250HP), valami ~400 koruli nyomatekkal, vagyis jol gyorsul (~5 sec), gyorsan lassul, es jol fordul.
De ha megyek, akkor vegyesen mindennel;) Szeretem a nagy, nehez, "lomha" E es S osztalyt is;) De ha "sietek", akkor McLaren vagy W154 ;)))
Vannak benne valami cheat autok is. Remelem az F1-es autok;))