Nahh, megneztem a progit (N2003 CCM). Egy kicsit bibis, de hasznalhato.
Tomor leiras: Program elindit, File/Open: Default.cmf. A Main reszben minden bekapcs, a potik 15-20%-on. A Default.cmf fulnel: gyorsbill. ami tetszik:) Ott van 5 kep. A leg folso neve ROFF, dupla clikk, a nevnel beirni: Chase.
(Itt valoszinuleg, hozza lehetne rendelni a kamera nezetekhez dolgokat, de nem igazan mukodott, csak ez az egy. Lehet tesztelni:))
Elvileg a kepernyo tetejen kiirna az aktualis dolgokat, de nalam csak villogott.
Nehany pelda file. (Ezzel szivtam a legtobbet, mert nem tudok a szerverre felmasolni avi-t, zip-pet, 1Mbyte-nal nagyobbat stb.:(( A vegen a FW maradt. Jobb gombbal toltsetek! Nascar 01 Nascar 01 Nascar 01 Nascar 01 Nascar 01
Nahhh. Es most szeretnek latni, egy JACEK 2.0 mega-giga Nascar filmet:))))))))))))))))))))
persze, csak ebbõl Atlanta, Kansas, Indy, Pocono, Phoenix már volt
GPL Forever Camera Control Master a neve...ezt amatõr módon elfelejtettem leírni.
Van erre egy GPL-hez kifejlesztett program, amit lehet már használni az összes Nascar Racinghez is (4-tõl felfelé).
Az rettenetes mennyiségû kamera effektet ismer.
Amugy a tegnapi Daytona videoval kacsolatba (amugy nagyon allat), az erdekelne, hogy hogyan csinalta a ficko, a kamera beallitasokat, mozgatasokat?
Meg nem volt idom megnezni a jatekban, hogy hogyan lehetne trukkozni, csak a videot nreztem meg.
Erre egy megoldás van, tessék offline is nyomni a programot és nem csak Daytonában.
Egyszerûen gyakorlás nélkül nem lehet egyrõl-kettõre jutni a programban.
Azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy 10 perc edzés után tökéletes és hibátlan köröket futsz majd ?
nem csak a sspeedwayekrõl beszélek, az összes 1.5 mérföldes is kurva jó, csak a picik meg a kanyargósak nem jönnek be annyira (kivétel Martinsville talán)
amit írtál az igaz amúgy (sajnos), mivel kevesen vagyunk
Én megértelek, de el kell fogadnod hogy összesen 3 olyan pálya van a programban ahol ezt maradéktalanul élvezheted is (Coca-Cola, Daytona, Talladega).
Azonban a tegnapi online futamon már megállapítottuk, hogy ehhez bizony kevesen vagyunk :-(
Amúgy sokkal érdekesebbek a rövid oválok, mert ezeken:
1. Nem számít a kocsi sérülése
2. Nem kell javítattni orrba-szájba
3. Számít a vezetési tudás
4. Nehezebb elõzni
5. Kevés autóval is tele van a pálya
Most ennyi jutott eszembe :-)
meg kicsit az is frusztrál, hogy NR2002-ben nem igazán voltak ilyen gondjaim, szal most kicsit bambán nézem a saját lámulásomat...
elhiszem, és tudom, hogy így van, csak nekem nem okoz akkora örömet egy olyan dolgot gyakorolni, amit
-nem értek
-nem élvezek
-nem hiányolok
nálam a nascarban az a csúcs élmény, amikor úgy igazából a lovak közé lehet csapni, és sokkal inkább a taktika fontos mint maga a pilóta képességei
kövezzetek meg, de nálam a nascar lényege a draftolás, szerintem igazából ez errõl szól
épp ezért nem bírom a nem ovál pályákat sem, hisz olyan verseny van ezer másik, a nascarból egyáltalán nem hiányzik (ha jól tudom, nézettségben sem Watkins Glen vezet....), meg ugye a világ számára nascar=daytona, ami nem véletlen.....
na mindegy, ez csak az én véleményem
Ezzel teljes mértékben egyetértek.
Nehogy azt gondold Freak, hogy mi minden pályán tudtunk menni régen.
Emléxem amikor PuMy hozzád hasonló módon szitkozódott a pályákon, de ki akkor sem lépett ha 100 kör hátránya volt...tanulásnak fogta fel az egészet.
Ez igaz, biztos hogy nehezebb a szimulátorban mint életben menni, mert nincs annyi információd a környezetedrõl, amennyi kellene, meg persze a vezérlõ eszközöknek is vannak hibái. Mondjuk sérülés talán ritkábban fordul elõ :D
élõben biztos jó, de szerintem a számítógépes szimuláció még nincs azon a szinten, hogy ezt átadja
vagy a másik véglet, pl. Nascar Thunder, ami lényegesen primitívebb és könnyebb, az talán jó lehet
de nekem itt az a bajom, hogy a szim miatt nehéz, viszont egy ilyen pályához sok minden más is kéne, ott kéne ülnöm az autóban, hogy érezzem, mit csinálok
Nekem amúgy teljesen mind1 melyik pályán megyünk.
Én nem rajongok a SuperSpeedway-ekért, mivel itt a draftolás egy dolog de nyugton is kell maradni ám a másik mögött.
Szerintem nekem mindegy, úgyis én leszek a hátvéd és intézem a sárgákat:)