lécci mondja meg vki honnét lehet leszedni a gamét, a demo nagyon tetszik
köszi
meg a facomnak kell ilyen budos nagy kepet ide berakni?:)
na megnéztem a kedvedért, tisztán látszik a különbség
de mondom, a magasság max 1 inchet változhat (többnek egyszerûen nincs értelme) a kerékdõlés meg talán a legdurvább esetben 12 fok (a teljes tartomány, tehát gyakorlatilag 6 fok a függõlegestõl), ami még messze nem olyan látványos
a képen kb. 10 fokkal dõl befelé a kerék, de egy ilyennel nascarban halott lennél
de nem érted bazz :DD
ha csinálsz pár közelit persze, hogy látszik, de itt nem szokás optikai tuningokat elkövetni, minden beállítás szigorúan a jó teljesítmény keretein belülre van korlátozva
lehet emelni is a kasznit, de max pár centivel, amit szabad szemmel se nagyon veszel észre, a kerekek dõlése meg detto, semmi értelme nem lenne egy ilyen alant látható beállításnak
de most, hogy visszajött a téma, kipróbálok pár dolgot
freak...múltkor taglaltuk a camber angle-t és társait...kérdeztem hogy látszik-e a nascarban, ha a kerés dõlészögét állítod...azt írtad tréfás lenne...pedig szerintem egy igazi szimulátorban ilyenre is "ügyeljenek"
hozzámkerült egy kép, a kerékdõlésszög rögtön eszembe jutott:)
Hát éppen az a baj, hogy még nem vagyok profi és nem mindíg tudom tartani az ideális ívet tehát nem is nagyon vagyok kiszámítható. Próbálok úgy menni, hogy ne legyek nektek útban és nekem is jó legyen.
Dehát mostanában kezdtem el nascarozni ezért ne várjátok el, hogy tapadjak a csíkra mint a pióca:)
Igaz en sem mindig igy megyek,de alltalaban fel vagyok ra keszulve,hogy vannak mogottem es ha tudom hogy joval gyorsabb erkezik mogem akkor az is megoldas lehet,hogy idoben kihuzodok es megprobalom meghagyni neki az idealis ivet annelkul,hogy jelentosen lelassitanek.
De errol meg volt mar egyszer szo,hogy pont a lehuzodasokbol van a baleset. Ha te mesz tovabb normalisan akkor kiszamithato vagy es konnyen ki lehet kerulni,de ha gondolsz egyet es elkezdesz kihuzodni hirtelen akkor konnyen talalkozhatsz a mogotted levovel:)
Az a sokkal többet szerintem 1 de mindegy.
A tükröt meg szoktam használni csak azért javasoltam, hogy le tudjak húzódni idõben és a gyorsabb tudjon az ideális íven menni. Ne üvöltözzön a gép elõtt, hogy "húzgyámále köcsög"
ja es a multiplayer etikett biztos jo otlet,de ha valaki sajat magatol nem tudja,hogy mit illik,mit nem es mi az ami helytelen viselkedes vagy stilus azt nem hiszem,hogy sokban befolyasolja egy ilyen etiktt....
"Ha az egyikünk elbasz valamit akkor lehet, hogy a többi is megszívja"
errol te sokat tudnal meselni ugye? :)))
A lekorozesnel meg lehet szamitani ra mikor er utol a mezony mert egyfelol bemondjak,hogy itt jon az elso auto,masfelol meg az idobol is kilehet kalkulalni mennyire vannak toled a tobbiek es nem utolso sorban jo szolgalatot tesz ilyen esetben a visszapilanto tukor :))
De a lenyeg,hogy nem kell hirtelen mozdulatokat csinalnod mert ha nem kezdesz el panikszeruen kacsazni akkor szepen ki fog kerulni a gyorsabb auto.
Ez csapatjáték, mégha nem is egy autóba ülünk, vagy egyforma a festésünk. Ha az egyikünk elbasz valamit akkor lehet, hogy a többi is megszívja.
Ha valaki neképes odafigyelni a másikra az játszon az AI-k ellen.
És lenne egy kérésem, amikor lekõröztök valakit (engem rendszeresen:)) akkor ne egybõl repesszetek el mellette hanem adjatok idõt arra, hogy le tudjon húzódni az útból. Néha olyan gyorsan értek utól, hogy nem tudom, hogy merre menjek, ha kapkodok megcsúszok és lehet, hogy belém szálltok ha meg nem várjátok meg, hogy lehúzódjak akkor meg lehet, hogy véletlenül elétek kacsázom.
Toya, szerintem Ti meg írjatok egy multiplayer etikettet, hogy mit vártok-várunk el a többiektõl, persze nem az elsõ játék után, csak, hogy mire kell odafigyelni. Hogy amikor elolvassa valaki akkor el tudja dönteni, hogy képes lesz odafigyelni vagy nem. Persze senki nem lesz kirúgva csak esetleg nem kap IP-t ha olyan ember csinálja a szervert.
Na mind1, ha behozzuk ezt a "na és" stílust, akkor én a jövõben inkább távol maradok...
Persze, csak kicsit következetesen kellene viselkedni a "kiélezett szituációkban" és nem összezavarni a gyengébbeket...
bár nem haltam bele a mai ütközésbe, meg valahogy számítottam is rá, de EZ IS elkerülhetõ lett volna
Na jó elmondom.
Nálunk nem divat ez a rettenetesen flegma lekezelõ "ki nem szarja le stílus".
Én is lereagálhattam volna úgy a tegnapi ütközésünket, hogy: "neked mentem, na és? Leszarom."
Én tényleg nem kérnék mást csak ha valamit nekünk a szóvá teszel, akkor magaddal szemben is legyél következetes és ismerd el, hogy szarul rajtoltál és igenis az egyik oka voltál a karambolnak.
Amúgy igazából azon vagyok kikattanva, hogy sem egy bocs, sem egy re nem hagyta el a szátokat miután leamortizálódott a fél mezõny (köztük több ember teljesen vétlenül).
Én tegnap elismertem a hibát és ha jól emlékszem még elnézést is kértem (bár ebben nem vagyok biztos).
Kérdezd meg Atesz vagy Zso-t akikkel tényleg sokat játszottunk, hogy ilyen esetben a vétkesek nálunk automatikusan felajánlják a restartot (az már mellékes, hogy nem szoktuk elfogadni) - itt a gesztus számítana.
Lehet hogy bunkó leszek de pl miután az elején elmentem melletettek akkor kezdtem beérni Mode-ot csak jött a sárga. Azért nem mondanám hogy annyival gyorsabb volt nálam legalábbis nem.
Bocsi, de kissé még mindig ideges vagyok, hogy egy rajtnál való beragadásnak megiszom a levét.
Legközelebb nem szarozok majd - lemaradok inkább 1 km-re :-)
en meg kimegyek pitbe es addig nyomogattam a space-t amig rossz oldalon csereltek kereket,erre idegesegemben veletlenul kiloval jottem ki a pitbol,ezert kovetkezo kor bunti a pitben es a rakovetkezo korben meg kerekcsere a jo oldalon...
na ilyen konnyu osszeszedni -4 kort :))
de vegul nekimentem a falnak es vege lett a mokanak:)
háááát
azért kösz a sárgát, épp kezdett elfogyni a jobb elsõm :D
Azért az nem olyan biztos ám :-)
Látod tegnap is egy apró hiba mit eredményezett nálunk.
Ha kicsit komolyabb az eset, akkor mind a négyen ott maradhattunk volna.
igen, és ez akkor lesz leginkább érdekes, amikor már nagyjából egy szinten lesz a társaság, és 100 körön keresztül egy bojban fogjuk nyomatni.... huuu de várom :)
Nem az a lényeg, hogy 1 kört menjél szédítõ sebességgel, hanem hogy 150-et balesetmentesen és viszonylag gyorsan.
Ha megnézel egy-egy futamról készült visszajátszász leginkább azt láthatod, hogy mindenki amolyan "utazó sebességgel" körözget és nem döntögeti a rekordokat.
Nem Alexease-t akarom csesztetni,mielott felreertene valaki,mert a verseny vegeredmeny szempontjabol nem sok jelentosege volt az esetnek,csak furcsalottam azt ahogy a program ezt megoldotta,mert raadasul Alex pont a pit bejaratnal huzodott ki es tokre ugynezett ki,mintha kimenne,nyugottan mentem el melette azt meg nem is lattam,hogy utanna visszajott.
Na most ha geci akar lennei valaki akkor ezzel a taktikaval siman be lehet szopatni az utanna jovot,mert allhat ki buntire a mogotte levo ha valaki ezt eljatsza :DD