- Erdemes minden belepesnel kalibralni a kormanyt, a jatekon belul.
- A Beallitasok/Advanced/Momentum alatt a Steering-et erdemes allitani, es alul a non-linerality potit.
- Palyankent, autonkent a garazsban, jobb oldalt felul, a Steering Ratio-t.
- Az allando balra huzas, a Camber beallitastol fugg. Nem csak a kanyarodast segiti, ha nem a gumi kopast is csokkenti. Nem csak balra van "tekerve" a kerek, kerekenkent mas-mas ertek van, a kanyar ivtol es a dolestol fuggoen. Elvileg jo beallitasnal, kanyarban max sebessegnel, egyenesen kell tartani a kormanyt, es kormanyrol "nem jon vissza semmi ero" (ffb). Mivel a kanyarok a "legfontosabb" szakaszok, igy ott kellene a legkonnyebben hasznalhatonak lennie a kormanyban. Ha "egyenesbe" van allitva a kormany, akkor kanyarodaskor folyamatosan "tepni" kell, sokkal nehezebb korigalni, elozni, mint ha elvileg "holt ponton", kozepen all a kormany.
De erdemes a Bump/ReBump-ot is allitgani, mert kanyar kimenet utan, igen nagyott tep a kormanyon ahogy vissza all:) De ha tul "kemeny" a Bump/ReBump, akkor meg kanyar bemenetnel csuszik meg:))
Basszus csak a holtjatekhoz akartam hozzaszolni:)))))
"Daytonaban pl szinte csak 1-2 cetnit kell mozditani a kormnyon kanyarban."
Szerintem ez hiba, ugyanis pont Daytona-ban szokás centikre haladni egymástól, és ha te összvissz 2 centit kormányzol, akkor oda a precízió, és bukta van, ha mondjuk harmadikként (esetleg pont középen) fordulsz be egy kanyarba... Még mindig azt mondom, hogy minél nonlineárisabb, annál pontosabban lehet vezetni.
Na akkor szép sorjában.... Ezt a holtjáték dolgot nem értem. Nem lehet, hogy az incar kormány zavar? Azt jobb kikapcsolni a menüben, úgyis van már elõtted egy igazi.
A balra húzással meg az a helyzet, hogy sajnos legtöbb pályán szükség van rá. Lehet finomítani a felfüggesztés beállításainál, úgy, hogy a két oldal értékeit közelíted egymáshoz (néha negatív elõjellel, pl. camber), de ez a kevésbé döntött falú pályákon hátrányos lehet, könnyebben kisodródsz. Bár az is igaz, hogy sokkal stabilabb az autó. Azt én sem értem, miért nem lehet CSAK a kormánykereket állítani, mint minden rendes autóban...
Wingman Formula Force kormányom van és igen nagy a holtjáték az NR2003-ban, bár még eddig a beállításokkal nem is igen foglalkoztam. Így elég nehezen tudom elképzelni, hogy 40-en megyünk egymás mellett centikre 200 körön keresztül, de majd próbálok valamit állítani. A másik amit még nem néztem, hogy nekem igen fárasztó, ha állandóan jobbra tekert kormánnyal kell mennem, meg tudná mondani valaki, hogy ezt hol tudnám beállítani, hogy ne legyen ilyen zavaró?
Na végre visszahozták a kormit. Egy kis gyakorlás és majd megyek. Szoktatok 24 óra után nyomulni? Mert nekem csak akkor jó. Ha nem akkor marad az AI. :(
Van, de jelenleg én még csak olyat láttam ami a CarViewer-ben üzemel.
A játékban általában csak a felniket szokták lecserélni, mivel az összes autóra hatással van a csere és akkor a Goooyear reklámos autók mutatnának hülyén.
Juj, akkora durranásként jelentettétek be a Ferrari Team belépését a NR2003 futamokra, hogy már komolyan kezdtem aggódni ;)
Erre kiderül még csak nem Hardcore módban nyomjátok.
a tegnapi Rockingham-i verseny utolsó 50 köre irtó komoly volt Jarrett és Busch között
ja, és Gordon apró lökésérõl mi a véleményetek?? a kommentátor szerint törleszteni akart Earnhardt Jr. felé, de szerintem ennyire õk sem betegek (pláne egy Gordon), hogy 250-nél lökdösõdjenek a hátuk mögött cirka 30 tonnányi száguldó fémmel....
Ez így van F1-ben is, pl. ott van Montoya és Schumacher Junior, õk is egy csapat, sõt még ki is lökik egymást :DDD Nem tudom miért, de Bobbi és Walaki jutnak róluk eszembe :D
Nézd meg a 24-es kocsit a valóságban és a 48-ast...egy csapat, de bizony nem látni rajtuk a versenyek ideje alatt, talán annyi a különbség hogy nem lökik ki egymást :)
Már azt hittem, hogy csak én vagyok béna, hogy Bristolban a kedvenc pályámon körönként köröznek le a 100% AI-k :D
Kellen valami fasza nagy kormány, mint a Nascarban.
egyébként nekem is tetszik a játék próbáltam már multiban is csak nemtudok rá gyakorolni a gpl mellett!:)
király a skin!lelehet valahonnan szedni???
Nem ismertem nagyon a Nascart, csak most kostolgatom, de már láttam pár versenyt, ahol igen nagy hangsúlyt helyeztek a csapatmunkára. Az egyik ilyen az a bizonyos tragikus futam volt. :(
Helyes :)
Azt hiszem a mi csapatunkat nem kell bemutatni (PuMy, Toya) - HSW Team
Azért az szeretném megemlíteni, hogy ebben a sportban azért annyira nincs elõtérben a csapatszellem :)
Ezennel bejelentjük, hogy megalakult a NR2003 Ferrari Team.
Pilóták:
1. Norbi
2. Marki
Hogy késõbbiekben milyen versenyekben veszünk részt, még sok mindentõl függ. Addig is biztos beszállunk majd egy-két esti futamba, ha lesz rá lehetõségünk.
Skinek nem véglegesek:
nalam sajna behanyt a technika:)) TV kartya off modba kapcsolt nem tudom mi a gond:D
Ma, futam ?
Emberek inkább a Nascar közvetítést nézzétek ;-)
Nem hinnem hogy volt futam. En lettem volna a szerver, de dolgoztam:((
Amugy nyugodtan johettek, minnel tobben vagyunk annal jobb:)) Figyeljetek a forumot, es izzitsatok egy ICQ-t.
Holnap az LFS Bajnoki Futam elott vagy utan, biztos lesz "meccs":)))