Na igen, a vezetési stílusomon még van mit javítani, elég furcsa volt, hogy kanyarban nem kell keresztbe tenni az autót
De azért egy gyakorlott nascaros sokkal jobban megy mint én aki inkább rallyhoz vagyok szokva.
Ti mennyit mentek daytonában? Én 48.493-at. Na nem azért mondom, hogy dicsekedjek mert szerintem lassú vagyok hozzátok képest csak mégis, hogy mennyit kell gyúrnom:)
Teljesen alap beállításokkal megyek, valahol nincsen leírva, hogy mivel mit lehet állítani?
azt nem lehet valahogy belõni, hogy a súlypont maradjon baloldalon, de a kormányt ne kelljen állandóan jobbra húzni?? tehát mintha csak magát a kormánykereket állítaná balra az ember
teljesen illogikus, amit írsz, hisz a magasabb linearitás a kerekek gyorsabb fordulását jelenti, vagyis gyakrabban radírozol vele
míg non linear állásban egészen finoman mozdul a kormánymû, és több ideje van az autó orrának követni a kerekek irányát
Hááát, nem tudom...nekem a lassú pályákon eddig minden esetben 50% felett volt az érték és azért elég jól mentem.
Nekem úgy tûnik, hogy magasabb értéken a gumi is kevésbé fogy el.
Érdekes, én sokkal jobb eredményeket érek el magasabb beállításokkal.
A NR2002-ben a SuperSpeedway-eken én is 20-25%-os beállítással mentem, de ma Daytonában sokkal jobb voltam 80%-os beállítással.
tevedsz az a kovetkezo perecnel lett, zold volt az osszes gumim boven de a sarga alatt nem lehetett erezni hogy a kocsival nem lehet egyenesen menni mert csuszik oldalra nagy sebessegnel
Jacek, megnéztem az utsó versenyt, és neked durrdefekted volt! Ami azt jelenti, hogy ha megnézted volna a bukta után a gumik állapotát, láttad volna, hogy a bal elsõ (asszem) elég fos állapotban van. Vagy tévedek?
Kezd megtetszeni a Nascar....Holnap én is megyek veletek egyet ok?
(vicc)
figyelj Freak tenyleg nem erdekel szoltam egy szot is a versenyen????
De szamolmar meg hanyszor tudtam vegig menni?
jaj megint a dráma
mondjuk igazad van :D
mar nem zavar komolyan megszokom lassan hogy egy versenyt sem tudok vegigmenni.
Ez van ezt kell szeretni:D
de amirõl már beszéltünk, az most megint elõjött, mégpedig a lekörözés.... én pl. azért taknyoltam el, mert Zumo nagy elõzékenyen egy kanyar közepén akart elengedni úgy, hogy az út közepén lelassított 120-ra..... namármost ezen a pályán, ha nem "feszülsz" neki a kanyarnak, egyszerûen lecsúszol egy gyors setuppal, és ez történt velem is......
szóval jobb lenne, ha KIZÁRÓLAG egyenesben hajtanánk végre a lekörözéseket
ugyanez elõfordult velem a múltkor, asszem szintén Kansas-ben... volt vagy 5 kör hátrányom, és "mit veszíthetek" alapon belementem egy buta elõzésbe, amivel semmit nem nyertem volna, de természetesen crash lett a vége..... na ilyenkor kéne egy idegi hidegzuhany, és máris közelebb kerülnénk a profikhoz
kulonben mikor kimentem jacek melle ,akkora volt a lenduletem,hogy meg sem fordult a fejemben,hogy nem birom megelozni,aztan mikor jott a kanyar es a tukorben meg mindig nem lattam jaceket,akkor kenytelen voltam szembesulni a tenyel,hogy valoszinu meg mindig melettem van...
de ekkor hirtelen fellvilant a tudat,hogy ezzel a lehetoseggel nem szamoltam,a kanyar meg itt van es hirtelen nem tudtam hol is kene mennem,nem volt jo az iv...
szoval rendesen telivertem szerencsetlen Jaceket :) sorry
viszont thx to jacek az új driverek valószínûleg megoldották a kormány reset problémámat, de nem akarom elkiabálni
én nem értem, mit bénázol mindig :DD
mostmár a versenytechnikád is csúcs, valamennyi rutinod is van, LFS-ben is jó voltál... nem megy a koncentrálás?
F S # DRIVER INTERVAL LAPS LED POINTS STATUS
1 1 420 F FREAK 151.751 94 53* 185 Running
2 4 333 sanzik -2L 92 0 170 Running
3 2 86 Jacek -35L 59 41 170 Puncture
4 3 42 Z -39L 55 0 160 Retired
LAP # INFRACTION PENALTY
50 42 Speeding in pits Drive through pit lane
50 42 Unsafe pit exit Go to end of longest line
51 42 Speeding in pits Go to end of longest line
57 42 Not honoring the black f DQ'd: Scoring is ended
VirtualDUB, én a videóimat azzal csináltam. Lehet benne frameket is felezni, így olyan kadozós lesz, de a lényeg látszik, a méret meg nagyon redukálódik... Lásd videók...
Ha jobban kell, akkor annyi, hogy elküldöm majd neked a .vcf-et, abban benne van a beállítás.. ha kell mail...
Az Input Momentum "cim" alatt vannak azok amikrol irtam (throttle, brake stb).
Semmilyen segedletet nem hasznalok, csak belsonezet, kormannyal.
A "kormany tekeres mennyiseget" palyankent, autonkent, a garazsban tudod beallitani. Jobb oldalt a Steering Ratio cucossal. Pl: 29:1. Ez egy arany szam, minnel kissebb, annal kevesebbet kel hogy tekerj a kormanyon.