Tõlem az összes szabály mehet,mert akkor közelítünk a valósághoz. Na persze ilyenbe, hogy ne elõzzem meg rajt elõtt a PC-t egyszer kell csak belefutni, utána megtanulom :/ De mindig csak az elején vannak galibák, nem? :)
amúgy a 2/B miatt megyünk inkább superspeedwayen, mert egyrészt könnyebb, másrészt a draft miatt a lassabbak is mennek a vonattal, és nem marad le senki jó esetben
Csõ skaccok! Látom LFS szintû problémák ujra:)) 1.Jacek -Ilyen nem kell vele foglalkozni másnapra elfelejti! 2. Lag -Most már rászánom magam és csinálok 1 szervert 512-es kábelrõl hátha jobb lesz, ráadásul fix az ip igy azt sem kell átirogatni állandóan! 2. Alexease -Gyere csak játszani én is kb 1 mp-el elmaradok a legjobbaktól Zumo-val meg veled elcsatázunk hátul:)))
a GPL kicsit más világ, mint azt eddig tapasztaltuk.....
Ugyan már Sanzik :) GPL-ben is belsõbõl nyomom és nem okozott gondot soha. Természetesen csak a hardcore móddal szeretnék menni. Megyek ahogy tudok, de hosszú versenyen nem sokat vettem részt.
kizarolag hardcore mode-ban jatszunk,tehat akinek ez nem tetszik,ne is probalkozzon velunk,mert ott csak cockpit nezet van :)
Hûûû Nem is láttam idáig ezt a topicot; benéztem és vér fröcsköl ezer felé :) Farnkó. Ha lesz verseny szóltok? Én is beszállnék, ha lehetséges, persze csak fun versenyre.Bajnokihoz lehet kevés lennék még. Mégegy kérdés: ki, milyen kamerából nyomja? Én eddig motorháztetõ, de a belsõ tûnik a legizgalmasabbnak.
Ok, kár errõl többet vitatkozni. A tanulság: a lekörözendõ versenyzõ inkább ne térjen le az ívrõl, vagy ha mégis akkor lassítva befelé tegye, és lehetõleg egyenesben. A gyorsabb versenyzõ meg nyugodtan és határozottan kezdjen bele a manõverbe, és lehetõleg ne a kanyarban.
Lehet kanyarban elõzni, természetesen, de akkor is illik már a bejáratnál elkezdeni.
ja és még valami (ez van, sorban jutnak eszembe a dolgok)
ha tegyük fel elhúzol Jacek mellett, és a téged üldözõnek van egy csepp esze, akkor beáll Jacek elé, és két kör alatt a draft segítségével mindketten megelõznek, de legalábbis utolérnek
na persze, ezt te is megtehetted volna, szóval ez már csak eszmefuttatás, nem igazán a balesetrõl szól
azt sem szabad ám elfelejteni, hogy mit érez az, akit épp leköröznek, és látja, hogy a mögött haladó türelmetlenül pislog mindkét oldalra
nyilvánvaló, hogy ez komoly idegi teher, mert nem akar hülyeséget csinálni, de alap pszichológiai törvény, hogy ezzel csak növeli egy buta hiba esélyét.... többek között ezért is IQ sport a nascar, és sokkal gyakrabban nyer az aki ésszel hajt, mint az, aki gyorsan
ezzel sajnos nem értek egyet, ugyanis szerintem alap szabály (morális, erkölcsi, etikett, írott-íratlan), hogy a legfontosabb szempont a verseny tisztasága, és a versenyzõk "testi" épsége
magyarul, az mellékes, hogy neked sürgõs dolgod volt, ugyanis rajtad kívül mások is versenyeznek a pályán, akik esetleg nem tudnak róla, hogy veled mi a szitu
így hát NEM lenne szabad rizikót vállalni, még akkor sem, ha ezzel elveszted az 5 másodperces elõnyödet, ugyanis láthatod, jelen sietségednek 2 kiesés az eredménye, míg ha kicsit lassítottál volna, max utolér az illetõ, és a következõ körökben némi izgalmas versenyzésben lesz részed
vagy nem ezért indultál a versenyen?
hasonló problémák az LFS ligában is folyamatosan elõfordulnak, de ott mostantól VASÖKÖL stílusban fogjuk elbírálni a másokat veszélyeztetõ sietõket
Amugy a tukor tenyleg elonyos:) Nekem is volt, hogy 190-nel robogtam az egyenesben, kivul a fal mellet, amikor valaki eppen bejott. Ugy 50-100-zal haladt, szep lassan huzodvba a fal fele:)) Mivel duda nincs, balra ranrtani nem egeszseges, igy beszorultam a kocsi es a fal koze egy pillanatra. Nem volt semmi gond, csak par centivel keskenyebb lett az auto, plusz nehany perces kalapalas a boxban:))))))
most sokadszorra megnézve, a következõ a szakvéleményem: :)))))))))))
1. Nem a kanyarban kellett volna elõzni/félrehúzódni 2. Ha már igen, akkor a lekörözendõ autó semmiképpen ne kifelé húzzon, hisz az a gyorsabb ív, belül NEM lehet elég gyorsan menni 3. Tükröt nézni kellett volna (ha nem nézte) 4. Az elõzni kívánó versenyzõ lehetett volna SOKKAL figyelmesebb, elvégre neki ezerszer könnyebb dolga van, ugyanis elég elõre bámulni, míg Jaceknek elõre is meg a tükörbe is néznie kellet 5. Ha már a hátul haladó látja, hogy alig egy autónyi hely van a falig, talán nem kéne padlógázzal tovább robogni 6. És talán ez a lényeg - FIGYELJÜNK A LAGRA, mert kiszámíthatatlan, és ne menjünk bele veszélyes helyzetekbe, vagy max az egyenesekben, ahol kormányozni is lehet, nem csak sodródik az ember
pont 1:00 tartom a szavam. Megyek ááágy!!!
rendicsekk. akkor majd holnap ööö.. azaz ma, jah nem mert éjfél után már holnap lesz. na mind1 belekavarodtam. Éjfél után akkor legyen ha lesz. :)
Na megyek aludni ha nem lesz verseny. :( Ha tudtok akkor holnap 24h után legyen már egy... Persze csak ha nem problem. :) Hali.
ezen gondolkoztam én is, hogy írjátok hogy lag. szerintem ilyenkor elég kiszámíthatatlan a dolgo. nem vagy rá felkészülve és már a nyakán is vagy. De még ha nem is lett volna. Hibázni emberi. Ezért jó emberekkel játszani. Aki profikat akar és nem látni egy hibát sem, az játszon az AI ellen. nem? Há'de. :)
azert erdemes megnezni a replayt a helikopteres nezetbol is....
Valaki egy igent vagy egy nemet. Ma lesz verseny?
Egyenlõre a gyors pályák vannak a középpontban, mert ezeken lehet a legjobban megtanulni a program kezelését. Innen haladunk majd szerintem az egyre nehezebb pályák irányába.
Az nem hat jól senkiére sem. Én se szeretek kiesni, de ezzel mindenki így van szerintem. A szerver helyzete pedig még szarabb, mert neki még a versenyt is végig kell néznie. Mondjuk én most is végignéztem volna, de 7 embernél éppen csak hogy jó volt a kapcsolat - másképp ketten eldumáltunk volna Jacek :-)
mert látom itt vagytok. Mondjuk még mindig billrõl nyomom, a kormi mindig nincs itt, de izgi lenne izzadni egyet... :) Jah. Az AI hibázhatna néha. Én még egy karambolt vagy neccezést sem láttam (márha nem szóltam bele. :)
most nem akartok nyomni egyet???
Amúgy annyit hozzáfûznék, hogy a NASCAR tényleg nem roncsdery, de speciel nekem kedvencem volt a MINT a VILLÁM c. film... :) Abban sem kímélték túl egymást a verdák. Ha megpöröndítenek, akkor fék, majd gáz és utána. Aztán remeghet az illetõ a tükrön meresztett szemével. :) ha esetleg majd lesz éjfél utáni verseny akkor szóljatok. Csak akkor van értelmes netem. :) A második nevem buldózer... na jó csak vicceltem. :) Kimélni szoktam az autóimat láthattátok a videókon is. :)
En meg lehet hogy pihentetem az online-t. Rajottem meg bena vagyok, meg csak ping-fogonak es lekorozendonek vagyok jo:( Inkabb gyakorlok offline-ban, ott legalabb nem lesz lelkiismeretfurdalasom, ha meh-telepet csinalok valamelyik Speedway-bol.
jó, hát itt sem volt szándékosság, és Jacekot is megértem, mert volt egy elképzelése, hogy miként engedje el a srácot, csak szerintem ezt nem egyeztette a tükörben látható képpel, és talán nem a kanyar kellõs közepén kellett volna ezt megejteni, ugyanis az egyenesben kurva sok hely van félreállni
Eddig az tetszett a veletek való versenyzésben, hogy mindenki vigyázott a másikra és óvatosan vezetett - ne rontsuk már el...
Én megpróbálok mindenkire vigyázni. Komoly lelkiismeret furdalásom volt a tegnapi eset miatt is amikor Zumo-t véletlenül meglöktem, mondjuk azonnal elnézést is kértem (mondjuk szerintem ez nem vigasztalta õt).
Amúgy errõl beszéltem. Igenis a lekörözés elõtt álló kocsi menjen az ideális íven - az a legkiszámíthatóbb, ráadásul a Nascarban sem szokás a félrehúzódás.
igen lehet hogy elneztem mert el akartam engedni had menjen iven de ugy latom en mindig beszopom amikor elakarok engedni valakit, fog a faszom elozekeny lenni legfeljebb kilokok valakit na es? majd azt mondom jol bealaztalak lama.
nos, én is megnéztem, és szerintem Jacek nézte el
nem várhatjuk el a gyorsabb versenyzõtõl, hogy a fizika törvényeinek ellenállva hirtelen külsõrõl a belsõ ívre borítson, és BK végig a fal mellett gurult, ez Jacek tükrében is látszik
nem kötekedni akarok, csak ezek kibaszott tanulságos esetek, és nem árt párszor átnyálazni
Hát én megnéztem a replayt mind a két kocsiból...el kell fogadni és számolni is kell vele, hogy Jacek mást lát mint mi hiszen nála nincs késés. Amúgy jól lagzott a balesetnél...
ugy ahogy van leszarom az egeszet
A lekörözéskor is figyelni kell ha téged köröznek. Figyelni kell a visszapillantót azért. Volt most es egy olyan hogy egyenesben értem utol kiházodtam hogy megelõzzöm az illetõ gondolt egyett és elém vágott mert a másik oldalon akart elengedni csak azt nem nézte hogy én már ott akarok elmenni :))
Meleg helyzett volt :)
hja volt szerencsém Jacek mestert megismerni ghasonló helyzetben....de nem harap :P
Amúgy meg a lekörözõ versenyzõ se felejts el, hogy van fék az autóján, pont az olyan esetekben legfõképp amikor nem ismeri az elõtte haladó lekörözendõ pilóta vezetési stílusát. Én tegnap Daytonában mindenki mellett félve mentem el egy kicsit (erõssen a féken tartottam a lábam), kivéve Toya esetében mert vele már lefutottam egy pár százezer kört. :-)
Hát ez valóban nem szép beszólás, erre is gondoltam hogy nem divat. A LFS-ben meg te nyomnád szarrá és még sem vergõdsz...
Amúgy ezen nem nagyon kell rágódni, a következõ versenyen veszel egy revansot és le lesz rendezve a dolog - persze ez csak ilyenkor mûködik amikor nem komoly a verseny.
aki ismeri jaceket az tudhatja jol,hogy o ilyen,de megfog nyugodni,nem kell felni,nincs vele semmi baj:) Mode-nak meg valoszinu ez volt az elso es utolso jateka jacek szerveren
"Es ahhoz mit szolsz hogy eletembe eloszor mentem es szarra nyomtalak mi? Ezen kene felkurnod magad oreg:)"
Na ez volt ami folbaszta az agyamat nem az hogy kilokott, ez aztan igen
Aki meg akarja nezni, annak kivagtam a reszt, innen leszedheti (600kbyte) Replay
ok jo jatekot foleg ilyen nem kicsit nagyarcu barommal,sok jo jatekot
A sárga zászló csak a célvonaltól él, odáig szabadon lehet garázdálkodni és bizony szoktunk is - hidd el nem érdemes lassítani elõtte egy méterrel sem ;-)
Az valóban kellemetlen ha éppen a szerver esik ki, de errõl PuMy tudna neked szép történeteket mesélni :D Amúgy ez csak egy fun race volt, ha egyszer bajnokság lenne akkor is itt esnétek egymásnak ?
Tényleg nem kötözködésképpen, de ez nem divat. Lépj be egy HGPLM futamba vagy egy komolyabb Nascar bajnoki futamba nézõként és meglátod, hogy nem szidják egymást ilyen esetekben.
1. Benne van a pakliban minden ilyen eset. 2. Ez csak játék.
mit sirtam annyit irtam fasza volt hogy kiloktek a 60 korben!!! Ez az agyhalott jon itt hogy hogy elkente a szamat hujj de nagy gyerek vagy kurvara nem erdekel ki keni el a szamat, szepen autozgattam ennyi nem zavar ha elvernek megszoktam, de ne ugass
Atesz :))
Nem gondoltam volna hogy te vagy az :) Nézz a "másik" fórumba :)
egy párszor már ütköztünk és mindig túljutottunk rajta nagyobb veszekedés nélkül :)
Nem kell ez miatt így berágni senkinek sajnos ez benne van a dologban. Nekem is ez alatt a 80 kör alatt volt vagy 2-szer is, hogy éppenogy megúsztam a kiütést mégse lettem volna idegess. Most még sokan próbálnak belejönni majd lesz ez jobb is.
+ igen velem is elofordulhat elo is szokott, csak pl maskent erint ha sanzik vagy freak lok ki akikkel regebb ota jatszom egyutt, de azon folbaszom az agyab ha eletemben eloszor jatszom valakivel es kikur:) en reagalom tul ezt tudo m de ez van, kell egy ora mire megnyugszom.
de ennek mi köze a szerverhez??? ha nem te leszel a szerver, akkor nem fognak kilökni?
ok en ilyen vagyok kesz pass, el akarom engedni erre nekem jon . Leszarom ez nem elo versenyzes kurvara kell figyelni mert egy elo versenyzo kiszamithato mit csinal milyen iven megy ez itt az elejen nem annyira egyertelmu. hat inkabb kiesek az elejen mint a 60 korben.