A lenti link mar nem muxik:( Nekem meg lejott onnan:) A BlackHole oldalan van par link, akit erdekel: http://www.bhmotorsports.com/ Latvanyban javult es FPS-ben. (1024x768, full max, a startnal az elozo demo 18 fps, most 35 fps folott. Es folyamatosan tartja is.
... hogy se a Papy se a Sierra oldalán nincs NR2003 demo. :O?
Gozomsincs:) Meg nem probaltam, meg csak 83%. Az elso, "nem hivatalos" Demo utan a Papy azt mondta, hogy az nem tukrozi a vegleges alapotokat. Hogy ez mit jelent, gozom sincs. Lehet, hogy egy reklamtablan elirtak a szoveget...
én konkrétan arról beszéltem, hogy az egész versenyen CSAK a draft train legelején haladsz, szerintem ezt lehetetlen megcsinálni, így vagy úgy de mindenképpem eléd kerül valaki, és akkor szivacs, ha túl magas a grille tape
Ezzel vitatkozom, ha megfelelõ rutinod van akkor egész versenyeket tudsz végig vezetni akár Daytonában vagy Talladegában :-) Mondtam, hogy gyere játszani ma láthattad volna, hogy nem szerencse kell hanem rutin és az AI ismerete...
A UsPits-en mar a veglegest teszteltek. Azt irjak, hogy maximalisan azt kaptak, amit vartak, sot meg egy kicsit tobbet is. Itt van egy kis meglepetes is:)) MS-VMW video, 370kbyte NR2003 Surprise Es ket kep.
Vagyis mar arany, csak holnap jelenik meg... Bocsi.
nem is hinnéd, mennyit számít a Grille Tape.... pl. ha egy komolyabb létszámú mezõny hátsó részébõl rajtolsz, nem árt alacsonyra venni, mert bár ez lassít, de mivel nagy a valószínûsége, hogy végig valakinek a seggében fogsz draftolni, meggátolja, hogy 2 kör alatt elfõjön a vized az elõtted haladók forró kipufogógázaitól... persze meg lehet próbálni "kihajolni" a draft trainbõl egy kis hideg levegõért, de egy superspeedway-en alacsony Grille Tape állásnál, 190 mérföldnél ez tuti bukta, már ami a helyezést illeti, szóval inkább lassabb pályákon mûködhet
vagy úgy taktikázol, hogy mindig te vezesd a train-t, de ehhez már inkább szerencse kell, mint rutin, szándékosan majdnem lehetetlen összehozni, és különben is túl kockázatos
Igen a Grille tape is sokat szamit. Tesztelgettem. Jobb erdedmeny is ertem el motorikusan, de el is lehet frankon cseszi. Plusz idojaras fuggo. Tiszta, meleg, borus, huvos, szeles idoben mas-mas az eredmeny. Ha jol emlexem melegidoben allitottam a Grille-t, akkor meg jo idoket mentem, es utana borus, jo szeles idoben volt a lassu, szenvedos ido, sebesseg. Ha jol lattam, "fagyott" is a motor. Kozbe rajottem, hogy komoly gumi problemaim is vannak (futomu beallitas). A gumihofokokat nezegetve, es a visszajatszast, igen sokat "radiroztam". Ket kor alatt bemelegedett, azutan mentem a legjobb koroket, utana csak fokozatosan egyre rosszabb lett... Ezek az idojaras fuggo motor/gumi melegedesek, jo kis meglepeteseket, fejtoreseket fognak szerezni.
Amugy a "gyari" beallitasok biztos hogy tutik, de elvezem, hogy ennyi mindent szamol a progi,amit latni, erezni.
vágom, de gondolom ott több rossz dolog történt egyszerre, ezek közül talán az egyik a túl magas grille tape érték
Azert tesztelem a jatekot, mert eleg sok komoly ujitas is van benne. Rengeteg a grafikai es hang, de a sok fizikaval kapcsolatos ujdonsag ami igazan erdekes.
A doksit olvasgattam es "szakikat" kertek fel az uj dolgok beallitasara, beepitesere.
Pl. - Teljesen uj dolog, hogy Bump mappolva van a palya, es nem csak latvany szempontjabol, hanem ezek mint uthibak vannak jelen, es erezni is oket rendesen. - A gumi melegedest, kopast, nyomast, a Goodyear segitsegevel allitottak be. Most mar fugg a valtozo idojarastol, pl. beborul az eg, felhok, felho arnyekok az uton. - Az aerodinamika is ujra lett alitva. Sokkal reszletesebb a "szelarnyek", legellenalas, szel szamitas. (Ez tenyleg tetszik. A kijelzon folyamatosan latom az allandoan valtozo szel erosseget es iranyt, es rafordulva egy kanyarra, igen csak jol "beletep" a szel az autoba. A szel hang bekapcsolasa utan.)
Én ezzel tisztában vagyok. Olvasd el mi is jelentkezett Alexease-nél...
"190Mph folott tudok haladni, de csak rovidtavon:( Nehany kor alatt a hutoviz elkezd melegedni - mar nem foralom fel:)) - es az olajnyomasok/hofokok kautikusak. 5-7 kor utan, egyszeruen csokken a vegsebesseg fokozatosan..."
Erdemes bekapcsolni az INI-ben a szel hangjat (nalam alapban ki volt kapcsolva).
Amugy csak tesztelem a jatekot (Demo), azert a sajat beallitasok. Regebben nem volt szerencsem hosszabb tavon Nasar-hoz, mert nem volt kormanyom. Mivel nem voltam egy Nascar megszallott, es bill.-lel igen benan ment a dolog, igy sajnos nem sokat foglalkoztam eddig a dologgal.
"Magas Grill Tape értéknél nem jellemzõ a lassulás sokkal inkább a motor felrobbantása"
Az is tetszik kegyetlenul, amikor egy kicsit-nagyon lekoccolom az autot, es kiallok a pitbe, amig dontogetik az autot jobbra balra, kereket cserelnek, tankolnak, kozben leszedik a serult motorhaztetot, es atom hangos kalapalasok kisereteben, "kifemmunkazzak" a kasznit. Persze ez csak hosszabb versenyen szamit, mert eltart vagy egy percig.
A linkek a kepen (remelem:))
Magas Grill Tape értéknél nem jellemzõ a lassulás sokkal inkább a motor felrobbantása. Egyedül mész a pályán akkor változik a körök múlásával a sebességed ennyire ? Nem draftolás közben vagy úgy hogy tolnak hátulról ?
Miért nem jó neked a Jasper Racing Team beállítása ? Az legalább valóban Nascar setup :-)))
Grille Tape hány százalék???? Tudod, ha 100%, akkor jobb az aerodinamika, de nincs hûtés, ha kevés, akkor hût rendesen, de visszafogja a verdát.
ez nagyon jól hangzik. Alig várom. Az jó ha ennyi mindenre kell figyelni. Mondjuk inkább akkor jó ha az AI viszont nem vérprofi, mert akkor csak szívás. :)) Nem kellenek annyira képek, csakha tényleg minimálisan veszi igénybe az idõdet... belekukkantanék így képeken keresztül... Marha jó lehet, hogy közel 300-al repesztessz és egyszer csak minden lámpa pirosan villog. :) Olajnyomás, víz... :) Király lehet...
Amugy van egy kis problemam (leszamitva hogy bena vagyok:)): Az elso neheny verseny a beallitasokkal telt. Hutoviz felforralasa, motorbeeges, fust, kerekkopas, defekt stb, es meg nem is haladtam... Most mar eleg jo a beallitas, 190Mph folott tudok haladni, de csak rovidtavon:( Nehany kor alatt a hutoviz elkezd melegedni - mar nem foralom fel:)) - es az olajnyomasok/hofokok kautikusak. 5-7 kor utan, egyszeruen csokken a vegsebesseg fokozatosan. A 10. kornel, mar csak 170Mph kornyeken van. Valami otlet?
Toya: Koszi, meg van! Meg nem hasznalom, mert a 17 koron belul is problemaim vannak:(( MaTriX: Ha lesz majd egy normalisabb futam, es ha nem felejtem el, akkor teszek be parat.:))
Azé' pár képpel is megtoldhatnád az élménybeszámolókat, persze csak ha van pár perced...
Nekem a legszembetûnõbb változás, hogy már D3D-ben is olyan gyors a program mint OpenGL -ben. A fizika és a felling csúcs és a hangok is jobbak lettek. Ez tipikusan az a szimulátor (játék) amelyik megéri a pénzét.
Persze a Demo-t. Ha kint lenne akkor nem csak 17 kort mennek:)))
Nascar estet tartottam:)) Egy tucat baleset, motor leegetes, defekt stb. Es mind a futamok vege fele, jo poziciokban. Alig tudtam rendesen beallitani, hogy vegig tudjak menni egeszsegesen, es meg jo helyen is vegezzek. Aztan csak osszejott egy "komoly" 5. hely. (90% AI, 17 kor) Igy hosszabb teszteles utan, tenyleg jo ez a game. Es az FFB valami brutal. Nagyon reszletes, es kegyetlen eros. Azt hiszem, komoly Nascar szezonnak nezek elebe:)))
olvastam hogy ez lopott demo:)) es majd jon a Papy altal kiadott mert szerintuk ez nem tukrozi a valosagos alapotot:)
ezt kizárólag kormánnyal lehet játszani........ FFB király, a szokásos.... nem árt 50% alá tolni az erejét
Na akkor úgy hallo megvan a hangulata. Szuper. Akkor nálam helye lesz. Próbálta valaki már kormánnyal? FF meg ilyesmi...
egyrészt
másrészt meg (úgy vettem észre) sokkal pörgõsebben taktikáznak draft közben, most nem egyszer találtam magam egy dupla "train" belsõ részébõl hirtelen egyedüli harmadikként a külsõ íven, és már vehettem is elõ a zsepit, hogy búcsút intsek nekik
VISZONT ugyanezt az AI magában is eljátsza, tehát a többiek is kerülnek hasonló helyzetbe
Igen a "vonatozas" mar kellemesebb. "Engedekenyebbek" az ellenfelek. Nehany koros "tapadas" utan elore ugrotam egyet, es meglepodtem, mert normalisan beengedtek. Persze csak annyi helyet adtak, hogy eppen befertem:))) De ha csak beprobalkoztam, es nem volt akkora az elonyom, akkor mintha ott sem lettem volna:)))
hihi, 175MPH visszavonva, rendes setuppal minden a régi 190MPH körül lehet szaggatni :D
de kinézetre akkor sem ugyanaz........
na megvolt egy gyors teszt, akkor értékelném
Látvány: tökéletes, még szebb, mint az elõzõ (persze várható volt)! Ami legjobban megdöbbentett, az a cockpit nézetben tapasztalható jelenség, amikor egy másik autó ÁRNYÉKOT VET A FÜLKÉN BELÜLRE!! Hihetetlen nagy fílingje van, bár sajnos, amíg egy 300x100-as részen lehet csak kilátni, addig én maradok a kevésbé realisztikus motorházas nézetnél (ami igazából a tetõrõl van véve). Füst, por kegyetlen jók, és mindez full HIGH beállítások mellett lazán szalad egy szar MX440-en!!!
Hangok: a másik döbbenet.... Ha a 3D be van kapcsolva, egyszerûen magába szippant a versenyélmény, a fal mellett fülsüketítõ a motorzaj, és eleve a motorhang változatosabb, szebb.
AI: valószínûleg gyúrtak rajta, mert sokkal kevesebb a hülye koccanás, rázós helyzetekben mostmár a gép is hajlandó a saját hátrányára dönteni, és a draft train egy olyan szintû alkalmazásával találkoztam pár kör alatt, amilyet az elõzõ részben csak nagyon ritkán tapasztaltam.
Kérdés: kedvenc superspeedway-emet, Talladega-t átépítették??? Vagy mitõl lassult?? Eddig az összes részben 180 MPH fölött padlógázzal lehetett venni a kanyarokat, most meg le kell engedni 175-ig LEGALÁBB. Arról nem is beszélve, hogy kinézetre sem ismerõs, sokkal de sokkal meredekebb kanyarokra emlékeztem..... Lehet, csinálok pár összehasonlító shotot....
na most nézem meg, fél óra múlva eredményhirdetés
Ja még valami... Minden híresztelés és információ ellenére a program tökéletesen fut DirectX 8.1 alatt is.
Számomra elég meglepõ a program. Nem nagyon szoktam a Nascar sorozatot cockpitbõl nyomni mivel ehhez a nézethez sok gyakorlásra van szükség - helyette inkább a motorháztetõ nézetet szoktam az online versenyeken alkalmazni. Most azonban kipróbáltam cockpit nézetbõl a programot (elsõ sorban a koszolódás miatt) és meglepett, hogy 98%-os ellenfelekkel szemben is esélyem van a gyõzelemre sima fast setuppal. Képzeljétek el majd akkor milyen eredmények lesznek itt rendes beállításokkal.
Grafikailag és fizikailag nagyon rendben van a program, a hangok és a törések szuperek, az ai végre megfelelõen közlekedik (már olyan is történt velem, hogy négyen fordultunk egymás mellett a kanyarban), de az erõsséget még be kell majd lõniük.
Remélem valaki majd elkészíti a 2003-as évnek megfelelõ erõviszonyokat, mert ez így elég illúzió romboló.
Nincs...bezártunk sajna:(
jól látom, hogy az üveg bepiszkolódik ha elõtted elfüstölnek? Nem rossz...
Sajnos en sem tudok tesztelni, mert dolgozok:(( De azert egy frontipuszit csinaltam:))) Ket percet mentem, de jo! Tetszik. Oldalrol koccantunk egy kicsit, es mar valami reszelte a kereket... Itt van ket kep, csak kutyafuttaban:
ez már egy mésik kérdés. :) Amúgy részben van mert a gravitáció és az elemek eldeformálódásához köze van ám a fizikának. :) Mondjuk gondolom, Freak te meg az autók viselkedésére gondolsz. :) Engem mind2 érdekel. :)
A képeken már lehetett látni, hogy a törésmodel jobb mint az eddigiek. Nem akartam túl brutálisnak tûnni, hogy ez után érdeklõdjtek. :) De mostmár érdekel!! Mi marad a kocsikból egy "szembefordulásos tökiggáz" után? :)