Az F1-esek ugye jobban gyorsulnak, mint a MotoGP mocik?
Nahh megvontak egy rahedli pénzt a TV-tõl. Szerintem kezdhetünk találgatni hol nézzük jövõre a MOTOGP-t. Köszi Bajnai! :SS
A téli tesztet lehet valahol nézni? :)
Ez a 250-es futam nem semmi volt, a MotoGP-n viszont elaludtam megint, Spies meg Rossi elõzött egyet aztán semmi nem történt
Stoner alatt szétszaladt a ménes v mi
Szerencsére Aoyama lett a világbajnok :)
Lol Stoner...
Jó kis verseny volt a 250cc volt izgalom :)
nagyon jó futamok voltak ma reggel én is nagyon örülök a 9dik Rossi sikernek, hiába 2001 óta élek -halok érte... a csirkés akcióról énse tudok semmit, ha valaki tud valami linket, lécci küldje Hagat én is nagyon sajnáltam, de a yamahának valóban ez a nap nagyon bejött remélem jövõre is ilyen és hasonló futamokat láthatunk
Ezt akartam kerdezni en is, mivel utana mar csak ujdonsult polojaban es bukojaval diszelgett! Hatha csinalt vmi extrat a csirkevel is! :)
Nem volt semmi extra, én dsf-en láttam, persze a csicska németek sem mutatták meg az eredményhirdetést, mert lemaradtak volna kb 1000 kibaszott reklámjukról:-/
Na most mi a jó isten van, 12:10 Motogp, de 13 perc óta megy valami hülyeség. Az MTVnek ennyire nem számít? még be sem tudják tartani az idõpontot, mert csak felvételrõl megy?
Szerintem pont jól csinálta az elején, aztán mikor picit száradt a pálya, elkezdte picit ívelni a gépet, éshát a végén nem véletlen került oda ahova került :);)
Jövõre egyértelmûen Spies+Rossi kombó lesz a szurkolásom célpontja
Doki=VB Nagy verseny volt, az elejét elszúrta, de asszem akkor sem ment volna Stonerral, ha az elején marad. Nem vállalt volna ekkora rizikót. Lesznek itt még nagy meccsek jövõre. Azért Nyalókát lenyomta. A 250 meg...na az mekkora meccs volt Aoyamának szinte megvan a VB, de még lehet bármi. A Yamahának nagy napja lehet, ha Spies is behúzza, na meg amirõl ez a 2 birka kommentátor nem beszélt, hogy a Supersportban Crutchlow is Yamahával megy, õ is VB lehet. Szal Motogp, Superbike, Supersport egy napon. Nem akármi.Meglátjuk.
Nehezebb mert itt vannak az ifjú titának. Stoner, Dani, Lorenzo a legerõsebb trónkövetelõk és nehéz lesz bármelyiküknek Vbt nyerni, mert nagy küzdelmek lesznek mindig.
Hát igen! A jelenlegi mezõnyben én sem látok olyan pilótát aki akár Rossi rekordjait elérné..
Talán Lorenzo, de áá õ sem..
Kiderûl reméljük láthatjuk még jó pár évet..
De azért azt hozzá teszem, hogy õ is öregszik. Már sokkal nehezebben megy neki egy vb megnyerése mint pár éve.. Pl a Repsol hondás idõkben.. Amikor 15-20 secces elõnnyel nyert versenyeket.
És most a multkori verseny után mondta is.. Ugye Lorenzo 25 seccel verte el.. El is van kicsit kenõdve. Már keresi a Geremi B.-vel:D (nem tudom hogy kell leirni) az okát.. De itt már egyszerû az ok..
Az egyetlen motoros akirõl el tudom képzelni az Rossi, persze..valszeg kilógna a szakálla a bukó alól, és a 'pumuklija' is õsz lenne :D, de sokára lesz (ha lesz) ennyire domináns motoros, aki viszonylag fiatalon már VB címeket gyûjtött.
hát valszeg...nem is baj sztem, ez Rossi-ra nézve semmit nem jelent, ezeknek a nagy öregeknek meg maradjon is meg valami azokból az idõkbõl. Sokan haltak akkoriban a dicsõségért, a jelenkori MotoGp-nek nem kell haláleset, elég volt Katoh. :(
Szal sztem sem baj ha Ago'-nál marad a rekord. :) ..bár hozzáteszem hogy Rossi még akár meg is tudná dönteni.
..igen lehetett, meg többen meg is haltak akkoriban. Azért a jelenkori Isle of Man futamokon le lehet mérni milyen is lehetett ott két versenyt nyerni két különbözõ cc kategóriában :)
Rossi végigmotorozott idén, csak lazán ...nem versenytempóban, ott nincs sóderágy, de van telefonpózna meg szalmabála. :)
Sztem ha mostanság mehetne Rossi a királykategóriában és még aznap a 250cc-ben, sem vagyok benne biztos hogy világbajnok lenne, de a jelenkori versenypályák jóval veszélytelenebbek mint voltak Agostini idejében.
Ezt a Doki egy biciklivel is lehozzaDe nincs harag igazatok volt, kicsit elragadtattam magam
Szal elég neki egy 4. hely 2 versenyen...Innentõl kezdve nincs mit megbeszélni
Jó de az sem állja meg a helyét.. Nagy lépést tett érte, de csak 38 pont elõnye van és van 2 verseny van szóval 50 pont szerezhetõ. Bármi megtörténhet (mondjuk nem hiszem, hogy fog.. Rossi tutti szerez pontot még)
nem tudja valaki, hogy reggel (hajnalban) mikor is kezdõdnek a futamok? Mármint magyar idõ szerint? tudom, hogy élõbe nem adják le, de neten talán sikerül megnézni
Ezzel maximálisan egyet értek, de akkor ez betudom a "tésztazabálók" bosszújának. :)
Hát igen, egy nem oda illõ gyenge pilótával nehéz feladat erõs csapatoto összehozni, mert akarva akaratlanul visszfogja a csaatot és annak a megitélését még itthon is, akkor mi lehet külföldön? hülyének nézik õket hogy apuci fia szórakozásból megy szarul és húzza le a csapatot, amikor õk többre hivatottak és két remek versenyzõval akár a VB címért is harcholhatnának.
A Tóth csapat nagyon szépen kûzd, remek motorokat tudtak odatenni a rajtrácsra...ezt maguknak köszönhették. De teszem azt mikor Locatelli a félgyárival dobogóért harcolt, és másodvirágzását élte, kiharcolta a lehetõséget hogy az Aprilia a következõ évre gyári motort kapjon, az év végén elküldték Loca'-t, és odahozták Barbera-t...nagyon keményen osztották ám a csapatot az olaszok. Amikor rákérdeztem hogy miért is kellett Loca'-t kirugni, az volt a válasz hogy az Aprilia kikötötte egy fiatal versenyzõ szerzõdtetését. Ez oké is...de hogy miért nem mehetett Imre el az EB-re motorozni azt már nem vágtam. Locatelli szivesen maradt volna, és egy Locatelli-Barbera felállás nagyon sokat lendített volna a csapaton.
De nem, az aki segített kikaparni a gesztenyét, az ment a levesbe, Imi meg aki ül a motogp versenyzõi szerepébe, maradt. Nagyon fájó dolog volt, olvasgatni Max Biaggi fórumán (Max és Loca' régi barátok), hogy micsoda csalódás volt ez a sok Loca drukkernek, ezer éve odajárok és ráadásul én is kedveltem Loca'-t (de ez nem rólam szól persze).
...és még mindig nem akarlak ám meggyõzni arról hogy mi az igaz, én sem tudom természetesen. Csak visszaigazodom oda ahonnan kiindultunk, azt írtam hogy azért nem ennyire kerek a történet, hogy mert a 'tésztazabálók'.
Ne beszéljetek mellé, én nem T. Imi képességeit méltattam mert azok bizony nincsenek, de ennyire mindent a Toth team nyakába varrni nem szép dolog, fõleg nekünk magyaroknak, ráadásul teszitek mindezt úgy hogy az ügyrõl teljesen ellentmondásos nyilatkozatokat hallottunk mindkét oldalról. Tény hogy nagyon nem szeretném hogy igazad legyen, nem kell nekünk még egy csaló, alakoskodó, kapzsi magyar, aki csak kihasznál egy nyugati nagyvállalatot Viszont mi van ha kivételesen igazuk van, olyan nehéz elképzelni hogy az Aprilia sem tiszta, hogy csak a reklám értéket nézi és 10 millió magyar nem igazán nagy piac.
Talma 125-s támogatását pedig személy szerint Jorge Martinez Aspar-nak köszönheti, nem az Aprilia-nak.
? Nem a Magyar csapat ellen vagyok, én a véleményem már megírtam nekik akkor mikor elküldték Locatelli-t.
Az a Julius-i hír bejárta az összes motoros oldalt, és ez azért nagyban ellentmond annak a nyilatkozatnak hogy "A misanoi futamig rendben vagyunk a fizetési ütemezéssel, az Aprilia sem írásban, sem szóban nem jelezte.."
Két dolog: -Amennyiben az Aprilia nem teljesíti a szerzõdésében foglaltakat, akkor miért nem kényszerítik erre jogi úton??! (egy valag pénz is járna mellé) -Amennyiben valótlan információk kerültek ki a legnagyobb nemzetközi motoros oldalakra, miért léptek fel, szólították fel helyesbítésre azokat?
Ez helyett az a magyarázat hogy mivel az Aprilia nem adta oda amit megígért, így én kevesebbet fizettem.. Meg ez a Gilera-Aprilia vetélkedés?..Az Aprilia majd házon belül elféltékenykedi a címet (az utolsó 250cc címet?), minek? Átviszik a WSBK-ba Aprilia-ra??!
Nem a Magyar csapat ellen vagyok mint írtam, de Tóth Imi alibizése a 250-ben elég kirívó...Nieto-k el tudtak mennei, Ifj. Kenny Roberts elment az apja csapatától. Imi ha elégedetlen a technikával, miért nem szerzõdik el?....leírjam miért nem? Szal én a teljesítmény mellett vagyok elsõsorban, és nem fogok elhinni egy szövevényes történetet, hogy miért akarja kicsinálni az Aprilia a Team Toth-t amikor igen sok minden szól egy másik megközelítés mellett.
Én nem vagyok senki mellett. De eléggé sánttt az ügy. Elöszöris Imike nem egy top pílóta sõt.. Szóval azt gondolom, hogy nem feltétlenül kellene az õ dolgait szem elött tartani. Jó pár éve ott van és az ég világon semmit nem ért el.
Viszont van náluk egy "világsztár" aki akár vb esélyes is lehetne. Olasz olasz motoron.. (ebben az esetben full mindegy, hogy a csapat magyar) Tehát ha minden fenékig tejfel lenne akkor kb 100% hogy az Aprilia adná a motort és teljes mellszéleségben melletük állnak.
Gondolj csak bele Talma esetébe.. Spanyol csapat, áprilián, mégis engedte, mind a gyár mind a csapat hogy vb-legyen.
Tutti nem ennyire egyszerû az ügy.. Ha meg valaki nem fizet, ne csodálkozzon hogy kihuzzák alóla a paplant.
Az meg a másik ami dühit, hogy itja a motogp-hu hogy Imi azt mondja nem volt gyári a motor, merthogy a 2001-es géppel is ugyan úgy megy.. Na most erre meg nem mondok semmit:D Talán nem a motorral van baj.
elõször is: Október 3.!!! Joggal kérdezheti mindenki, hogy lehetséges, hogy Mattia Pasini ilyen hamar másik csapatra és másik motorra lelt és nyilván azt sem értik, hogy lehet az, hogy mégis a Team Toth boxából hajtott ki a mai edzéseken. Nos, a válasz nagyon egyszerû. Mattia és a menedzsmentje hosszasan tárgyalt az Apriliával és a gyár úgy határozott, hogy mivel a Team Toth egy gyári motort már úgyis kifizetett, ezt õ megkaphatja.
Nem szeretnék több cikket beszúrni mert sztem felesleges, de elszomorít hogy ennyire a magyar csapat ellen vagy, szerintem a történet nem a pénzrõl szól, sokkal inkább az olasz büszkeségrõl, mert nehogy már egy kelet európai csapat hozza a sikereket, képesek voltak még Pasini-nek is szarabb motort adni.
aham.. „Igen, így igaz. A Team Toth eddig még egy Eurot sem fizetett a két versenyzõ motorjáért. És bankgaranciájuk sincsen” – mondta Giampiero Sacchi közeli bizalmasa Assenben, miután a Piaggio Group versenysport igazgatója, akihez az Aprilia, Derbi és Gilera márkák tartoznak, továbbutazott Donington Parkba a Superbike világbajnokságra. „Ez az üzleti magatartás egyáltalán nem felel meg az elvárásoknak. Nem tudom az Aprilia még meddig fog várni. Talán rajthoz állhat a csapat még a következõ nagydíjon a Sachsenringen, mielõtt bevonják a motorjaikat. De ahogy említettem, pontosabb részleteket a további eljárásról én sem tudok mondani.”
2009-09-04 Dróton rángatja a csapatokat az olasz gyár vezetõsége és próbálják úgy alakítani a dolgokat, ahogy az nekik jó. Márpedig õk Simoncellit szeretnék az idei „trónra” ám a misanoi pályán Mattia Pasini könnyen hátráltathatja ezt. "Ez már nem a sportról, nem is a pénzrõl, hanem a csapatom lejáratásáról szól" - mondta Tóth Imre csapatfõnök a mai edzés kezdetén történtekre. "A misanoi futamig rendben vagyunk a fizetési ütemezéssel, az Aprilia sem írásban, sem szóban nem jelezte, hogy elmaradásunk lenne és ezért nem engednének indulni. A mai napon viszont bejöttek a boxunkba és elkobozták a motorok elektronikáit, ami nélkül nem indulhattunk volna el. Majd amikor már az egész nemzetközi média kivonult az istállóhoz, ''nagy kegyesen'' visszaadták a hiányzó alkatrészeket. Felháborító ez az egész, amit saját országuk versenyzõjével - akinek a misanoi futam ráadásul a hazai pályája - tesznek. Persze az Apriliának kell a megjelenés, kell a reklám, hiszen jövõre sehol sem lesznek, a 600-as mezõnyben nem érdekeltek. Ehhez pedig a mi csapatunkat használják ugródeszkának, hiszen a mai eset után az elkövetkezõ 3 hét szünetre megvan a beszédtéma a médiának."
Az Aprilia eddig kiszolgált mindenkit, a gyári támogatást Locatelli hozta, nem igen támasztja alá semmi, hogy most hírtelen teliszaladna a répa náluk a semmiért, hiszen Pasini is a csapatnál volt. Gondolni term. az gondolsz ami jólesi :)..én csak azt írom hogy nem ennyire kerek a történet, hogy bezzeg a 'tésztazabálók'.
De mondjuk sztem amúgy is kilógott már a lóláb, ennyire eredménytelenül ilyen piszok sokáig nem szoktak megmaradni egyik géposztályban sem.
Véletlenül se gondoljak arra, hogy az Aprilia volt inkorrekt és esetleg az õ nemteljesítésüknek következménye (amirõl szintén sokat cikkeztek) hogy a Tóth csapat nem akar fizetni. Talma-nál már volt szerencsém látni az olasz mentalitást és mi még mindig csak egy "balkán" csapat vagyunk a szemükben.
Ez nagyon nem ilyen kerek ám. Amennyiben az Aprilia nem teljesíti a szerzõdést, arra van megoldás. De nem az hogy nem fizetek, mert ezzel döntõ érvet adok a másik kezébe. Régóta cikkeznek arról hogy a Toth csapat nem fizet, csak idõ kérdése volt.. Ebbe belejátszhat akár az is hogy jövõre nincs szükségük a Toth csapatnál az Aprilia-ra, hisz a kategóriaváltozásnak köszönhetõen mindenki Honda-val megy.