De igy kiszálni is felelõtlenség volt, ezt az évet teljesen eldobta, ha elmegy máshova ott sem fog nagyobb sikert elérni, mert már mindenhol fut a bajnokság, nagy lesz a hátrány, meg fõleg úgy, hogy nem az anyagiak játszottak közre a balhénál.
Talma azt teszi amit akar...hozzá képest itthon minden színvonaltalan, úgy az M1 közvetítés mint az Eurosport-s, még legjobban akkor volt élvezhetõ amikor Harmati Árpit odahívták. ..minden amit elért ár ellen érte el, és saját erõbõl...megtett mindent azért hogy feljusson a csúcsra. :)...õt nem szabad kikezdeni szvsz, mert már letett az asztalra.
Örüljünk, hogy megvette a jogokat az m1.. Jövõre tuti nem lesz még ez sem. Köszönhetõ annak hogy ilyen korrektül kivonult Talma a szezon elején, és valószínû mostmár annyian sem nézik a közvetítéseket mint eddig.. Amíg a gyõzikét milliók bámulják tátott szájjal, addig leszarják, hogy te motogp-t akarsz nézni..
Az eurosportos duo is egy nagy nulla volt, nekem csak avval van tele a tököm, h kishazánkban egy cigánycsicska gyõzikesó fontosabb, mint egy ilyen verseny. Nincs egy tv, ami normálisan leadna 3 futamot, állandóan a streameket kell vizslatnom, ha idõben nézni akarom a gp-t
Az 2 tökkelütött barom,semmihez nem értenek és még hülyeséget is beszélnek..sokkal jobb volt az eurosportos duó..Egyébként iszonyat jó futamok voltak..sajnálom Simoncellit és a Doctort de ma ez jött össze nekik..ennek is kell örülni ^^
Ez a két kommentátor nagyon gáz! Multkori futamon a füles kiabálva ezt mondja: ÉS VALENTINO ROSSI FELADTA A VERSENYT!!! miután bement a boxba másik motorért... Most is össze vissza beszéltek. Az mtv-nek meg a durva annyát! Nem adja le a díjátadást hanem ilyen Haydn emlékmûsort ad a két futam között pfff
Na végre nyert egy magyar csapat!!!Le a kalappal Pasini elõtt, az uccsó kör nem volt semmi.
Kegyetlen volt az utolsó kör, de az egész verseny iszonyatosan komoly volt!!! 250cc
Remélem a GP is minimum ilyen izgalmas lesz!
Eszméletlen futam volt az biztos :) Aspar majdnem kapott egy infarktust :D
Micsoda futam volt a 250, le a kalappal Pasini elõtt, remélem nem hagytátok ki!
Lehet hogy odaígérte, de az szvsz nem egy jó döntés..szvsz legalább a vb cím feltétel kell hogy legyen. Aspar maga szvsz csak mellékvágányon kezelte Gabi-t, én csak ebben hibáztathatom ha akarom egyáltalán, itt igazán az új szponzorok kavarták meg vizet azzal hogy egy új szerzõdést szerettek volna aláíratni Gabi-val a médiajogokról, és ettõl tették függõvé a további támogatást. ...de sok jóra nem számíthatott Gabi, és a királykategóriában meg ennél is kevesebbre, könnyen sejthetõ. Már itt a 250cc-ben sem nagyon lehet farvízrõl VB-t nyerni, ami pedig elõfeltétele lenne annak hogy a királykategóriában sanszos motort kapjon. Az tény, hogy a 4t-s következõ évben akár meg is lepette volna a mezõnyt szerencsés esetben, de ezt már sztem nem tudjuk meg. Szvsz a WSBK felé fog elmozdulni Talma.
Ez ennél sokkal összetettebb... Elõszõr is;valóban a vb után a 250-be kellett volna mennie,de Faubel-nek már jóval a végkifejlet elõtt odaigérte,az igazi kérdés az volt,melyik motort kapja,ha nyeri Faubel,akkor RSA-t,nos ez szerencsére nem igy történt,a többivel meg mindenki tisztában van. A másik dolog ezzel kapcsolatban,a média értékek és itt jönnek igazán a problémák,egy senki fölgyén egy senkik vagyunk és ezt igy is kezelik.. De ez a múlt,a jelen viszont az,hogy nemigazán volt bölcs döntés kiverni a hisztit és nem csak azért mert Aspar 25%-ban tulajdonosa is a MotoGP-nek,dehát ugye ráadásul utolsó éve a 250/2T-nek,ezt az évet simán elvegetálhatta volna.. Most még nem látni mennyit ártott ezzel a döntéssel,de valószinû,hogy többet mint gondolná.. Sajnos nekünk magyaroknak 3x annyit kell nyújtani,hogy elismerjenek,de hát mi tettük magunkat ilyenné,ezt tudomásul kell venni,bár ez nagyon nehéz,én is sokkal büszkébb vagyok annál..
Jó lesz ez a gyerkõc, ha hagyják belerázódni. Hamar beleszokik sztem.
A gpone.com híre szerint Aspar Martinez megtalálta Talma utódját Németh Balázs személyében. A MotorShow1-bõl jól ismert fiatal magyar tehetség már indult világversenyen a FullGas Racing Team színeiben a Stock VB-n, valamint a Factory Racing színeiben is. Régóta nem hallottunk róla, utoljára akkor keltett feltûnést, amikor rommá verte az Alpok Adria mezõnyt tavaly a Hungaroringen.
Németh Balázs 21 éves, 6 éves kora óta motorozik. Versenyzõi karrierje 2005-ben indult be igazán,óriásit ugorva az utánpótlás 50 ccm special géposztályból a superstock 600 felnõtt mezõnyébe került. Már a 2. versenyén dobogóra állhatott Rijekában, 3. helyezést ért el. A következõ futamán Brnoban 2., majd a Hungaroringen legjobb magyarként az Alpok Adria értékelésben ismét egy dobogós 3. helyet szerzett. 2006-ban már a Stock1000 kategóriában indult, 2 futamgyõzelmet szerzett az Alpok Adria Bajnokságban. Egy sérülés akadályozta ebben az évben, de az év végi értékelésben így is a 4. helyet szerezte meg. 2005-ben 600ccm-es, 2006-2007-ben 1000ccm-es Stock motorral nyerte meg a Hungaroringen megrendezett Endurance futamokat. 2003 óta supermoto versenyeken is indul, elnyerte a legtehetségesebb fiatal címet. 2007-ben a FullGas RAcing Team színeiben a Stock 1000VB-n szerepelt, 4 bajnoki pontot gyûjtött. 2008-ban a Factory Racing Team színiben a Supersport600VB-n indult. Hogy mindez elég lesz-e Talma pótlására? Mugelloban meglátjuk!
Gabitól már nem egyszer lehetett hallani, hogy a motorozás az élete, nem hiszem, hogy csak úgy veszni hagyná.
Nagyon vártam ezt a hétfõi napot, de elég nehéz megítélni mi is történik...van valami a háttérben ezzel a 'mindenáron Magyar motorossal' dologban. Kiváncsi leszek mi lesz,...és persze hogy mi lesz Gabi-val, mert az egy dolog hogy akár be is fejezheti végleg ha akarja,..de én túl jó motorosnak tartom ahoz hogy itt lezárja az egészet. Neki motoroznia kell, de hogy hol...a legjobbakat remélem neki. Az mindenesetre beszédes, hogy Aspar csak így belement a szerzõdésbontásba,...ha ezt csak a Gabi-k rugták volna fel, akkor lepereli a gatyájukat is szvsz.
Csak egy példa arra,hogy nem biztos az, hogy Talmának nincs helye a királyok között. Anthny West 2007-ben évközben átigazolt a szupersportból a Gp-be Olivier Jacque(megsérült) helyére. De elötte megjárt pár futamot a 250cc-esek között. De ha a superbike-ba megy, onnan is lehet vissza út a MotoGP-be. Majd meglátjuk....
"Talma-nak már a VB címe után fel kellett volna mennie 250cc-be, akkor Aspar mélgis Faubel-t küldte fel, és Stefano-nak meg odadugott egy másdik szerzõdést ahol garantálják neki a gyári motort két év múlva, azaz még egy év a 125cc-ben és utána fel 250cc-be gyári Aprilia-n."
ha nincs Martinez??! Talma-nak már a VB címe után fel kellett volna mennie 250cc-be, akkor Aspar mélgis Faubel-t küldte fel, és Stefano-nak meg odadugott egy másdik szerzõdést ahol garantálják neki a gyári motort két év múlva, azaz még egy év a 125cc-ben és utána fel 250cc-be gyári Aprilia-n. Majd átkavarták ezt is, hogy legyen a BalatonRing-s külön csapatban, aztán azok meg bejelentették hogy csak akkor adnak további pénzeket, ha módosítják a médiajoigokról szóló szerzõdésüket...azaz megkapják õk.
Az én véleményem szerint Aspar simán mellékvágányra tette Gabi-t. Becsülöm benne, hogy engedte Talma-t VB-t nyerni...de azt is inkább Faubel hozta össze, mert ha ott Aspar elbuktatja Talma-t, az már egyfelõl látványos lett volna..belsõ körökben biztos,..másfelöl neki magának is komoly erkölcsi kérdõjel, ...na és Gabi jobb motoros. Stefano nem egy szerzõdést összehozott már, egy olyan Magyar srácnak akinek nincsenek itthon nagy piacai, nem foglalkozik vele a media, és a szurkolótábora sem egységes. Szvsz sem motorozni sem szerzõdni nem tudunk jobban mint Talma és Stefano párosa, nekünk szimplán csak támogatni kellene, bárhogy is döntenek. Amennyiben átmennek az SBK-ba az a lehetõ legjobb húzás, nagyon jó már a mezõny jóval több gyári motorral mint a MotoGp-ban, közvetlenebb légkörben, és teljesen más mint a MotoGp óriási szponzori és gyári érdekek kötélhúzása. Ott van pl. Smrz aki ment a MotoGp kisosztályaiban így-úgy,aztán most a WSBK-ban nagyon magára talált.
persze egybõl a nagykategóriába, még a spanyol sztároknak is kell 1 év a 250ben ahol jól teljesítenek mire feljutnak, a hely pedig igen kevés. Nem Talma tehetségét vonom kétségbe, de nem õ az egyetlen jó pilóta, vannak nála jobbak. SBK megint egy más világ...
De már lehet is hallani olyan dolgokat, hogy lehet SBK-ba megy.. Meg hogy még van egy olyan lehetõség hogy Gibernau helyére ülne a Duccatira, de ezek csak pletykák.. Semmi nem lesz ebbõl.. Ennyi volt..
Lehet. MAgyar színekbe ( szó szerint ) versenyezhetett egy gyári csapattal, motorral, magyar szponzorok nélkül? ha nincs Martinez ez a project össze sem jön, leglábbis én ezeket olvasom ki a sorokól, lehet nem így van....
"másfél hete nincs érvényes szerzõdésem a csapatommal. A mai napon próbáltunk újra megállapodni, de nem sikerült, úgyhogy nem folytatom tovább a motorozást"
szvsz itt félbe is tört Talma karrierje, nem tudom mi ment a háttérbe, de teljesen az az érzésem hogy nem Martinezék kavartak, ezek után vajon ki merné "ezeket" szerzõdtetni? gondolnak egyet és lelépnek évad közben?
Szombaton kint voltam pár haverral a Team Toth nyílt napokon. Király volt nagyon, csak elég kevesen voltak egy kis video
Talma lehet megy a superbikeba, állítólag kapott egy elég jó csapattok egy ajánlatot, és ha asparékal nem tudnak megegyezni ott folytatja.
A verseny végeredménye:
1. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team 47.52.678 2. Marco Melandri ITA Hayate Racing Team 48.10.388 3. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team 48.12.571 4. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team 48.13.133 5. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team 48.23.217 6. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP 48.30.140 7. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 48.32.869 8. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP 48.38.099 9. James Toseland GBR Monster Yamaha Tech 3 48.42.985 10. Toni Elias SPA San Carlo Honda Gresini 48.45.896 11. Alex de Angelis RSM San Carlo Honda Gresini 48.46.228 12. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 48.49.325 13. Yuki Takahashi JPN Scot Racing Team MotoGP 48.49.366 14. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP 49.3.977 15. Niccolo Canepa ITA Pramac Racing 49.8.063 16. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 47.49.916
vizes volt a pálya, de már száradt fel, elsõk közt bement a boxba motort cserélni slick gumikkal, visszajött, pár kanyart bírt és elcsúszott, ment vissza a másik motorét, amin esõgmi volt, visszajött, de kapott egy áthajtásost mert gyorsan ment a boxba, visszajöt majd késõbb megint be száraz gumikért, kb ennyi tömören:)
Melandrit a Duacatinál teljesen leírtam, lesajnáltam, Capirossi óta mindenki csak esik kel vele Stoneren kívül, de ezel a Kawával remekül megy, szóval visszaszívva és hajrá!
Gabi-nak is jól jött volna a mostani verseny, tudja az ilyen szinten vizes pályát. Imi-nek grat azért. Colin is nagyon jól ment a királyoknál, és Melandri is. Nagy Grat Lorenzo-nak meg a többieknek is. Dovi'-t kicsit sajnáltam, mert nem volt megfelelõ az elsõ gumi látszott.
Jorge Martínez "Aspar": "Szeretném hangsúlyozni, hogy köztem és Gábor között mind szakmailag mind emberileg tökéletes kapcsolat alakult ki az elmúlt három évben. Felfoghatatlan józan ésszel, hogy miért döntött így, három futammal a szezonstart után, ráadásul úgy, hogy újoncként fantasztikusan kezdte az évet, és egyre több tapasztalatot szerzett az új kategóriában. Ötödik összetettben, mindössze egy ponttal lemaradva a negyedik helyezettõl. A Gropu Milton, a csapat fõszponzora, és az összes többi támogatónk elégedett a Balatonring Team megalakításával és az eddigi eredményeivel, és mi is hasonlóan gondoljuk. Ráadásul ez a projekt, a Balatonring beruházás mind Magyarország mind Gábor és a csapat számára egy elõnyös és fontos ügy, kitûnõ lehetõség. Emiatt is szomorú, és tragikus következményekkel jár, hogy Talmácsi Gábor menedzsere az egyéni érdekeit szem elõtt tartva mind a pilóta, mind pedig egész Magyarország számára károkat okoz.
28 éve élek és dolgozom a motorsport világában, de ilyet még nem láttam. Teljesen érthetetlen, és felfoghatatlan, hogy egy menedzser a saját versenyzõjének a karrierjét derékba töri. Noha, fájnak a történtek, de lássunk világosan, én még nem vetettem el véglegesen a gondolatot, hogy Talmácsi továbbra is a Balatonring Team pilótájaként versenyezzen. Jogtalannak tartom a Faster Menedzsment ügyvédjének azon kijelentését is, miszerint Gábornak csak egy motorja van, pedig a csapat kettõt ígért. Ez bizonyára abból ered, hogy nem ismeri ezt a világot, és nem ismeri pontosan a Gáborral kötött megállapodásunkat. A Balatonring Team pilótája olyan gyári RSA Aprilia motorral versenyez, mint az összes többi élmenõ, például Bautista vagy Simoncelli, és egyébként az egész kategóriában összesen 3 versenyzõ rendelkezik két motorral. Azt hiszem, Gábor eddigi eredményei önmagukért beszélnek, a technikai háttérre nem lehet panasz.
Az elmúlt években fantasztikus munkakapcsolat alakult ki közöttünk, tökéletesen tudtunk együtt dolgozni, még a legutolsó jerezi futamon is. Hihetetlen, hogy mi történt az azóta eltelt bõ egy hét alatt, engem és a csapatot is megdöbbentett a szerzõdésbontás híre. Egész egyszerûen nem értem a dolgot. Nem gazdasági jellegû vitáról van szó, nem arról, hogy ne tudnánk eredményesen együtt dolgozni, hanem egyértelmû, hogy Talmácsi Gábor menedzsere okozta ezt az egészet. A legfontosabb, hogy valahogy próbáljuk megõrizni azt a kapcsolatot, ami 2007-ben egészen a világbajnoki címig repített minket, tavaly pedig a világbajnokság harmadik helyére. Folyamatosan keresem, de azóta sem érem el Gábort, egyszerûen lehetetlen felhívni, talán ez keserít el a legjobban, annál is inkább, mert ezt a szituációt nem az õ vagy a mi viselkedésünk idézte elõ."
Ennek fényében talán kicsit elhamarkodott döntés volt Talma és menagemantje részérõl...
Ebben egyetértek! Amúgy viszont Bautista a szerelme, belõle akar világbajnokot "csinálni" a 250-ben..Jó ez mondjuk 1értelmû volt eddig is. De ott van pl: Mike. 2008 bajnok=>2009-250cc, de Talma 2007.-ben bajnok és 2008.-ban marad a gyerekek között, Faubel fel a 250-be és ott kullog már 2 éve a középben. Hát ennyit errõl!
"Az exvilágbajnok és menedzsmentje szakított a Balatonring istállóval, menedzsere sem tudja, hol folytatja, csapatot keres neki. Helyettesét már megtalálták, ráadásul megkapja az eddig hiányolt tartalékmotort is."
Nem is tudtam utso versenyen Rossi nyert! Jo meccs volt?
Mit mondott Sic? :D Interjút már nem láttam.. Am jó meccs volt a 125 meg a 250..125be sajnálom Iannonet meg Simont mert sztem köztük dõl el a VB,de Smith hatalmasat ment(mintha Talmát láttam volna :) ) 250be örültem Sic 3. helyének,ügyesen harcolt de Aoyama volt a legjobb a mai napon,Bau megérdemelte h elverjék :D (Sry a Fanoktól) 800-ast meg majd éjjel de elsõre azt mondom Forza Dottore,Remek volt
Talma bejött 7.-nek, nem rossz az, a Doki meg kioktatta a Nyalókát és a Pedrózsit a saját pályájukon, nehogy elbízzák magukat. Ismét maximum grat a kis Macionak, zseniális amit alakít avval a kawasaki maradékkal
Nagy attack volt!!:D
Besz×rás Simoncelli dumája :DDD úgy összeségében sem gyenge, de ez a duma kegyetlen tetszik Rossi angolja is elég magasra teszi a mércét, de Simoncelli magasan átviszi a lécet. :))