Már lóerõben is 25-tel több alapban,meg 15 évvel fiatalabb.Az enyém izmosítva volt így 120-130 lóerõt tudhatott.Amúgy is nem 3 hengeres,hanem 4,kipufogószelepes,és 12500-at pörög,míg az elõbbi talán 7000-et.
Akkor belinkelem hogy ver meg egy R1-et!Pedig az 1000-es,érdekes?Rd vs. R1
még vizsgálták, amikor az utolsó híreket kaptam.. elõzött 1 ladát, ami balra fordult. nem tom, ki lehetett a felelõs. vagy gyorsan ment, és az elõtte haladó nem vette észre, h elõzik, v figyelmetlenek voltak mind2en.. ha kiderül vmi, majd leírom
egy újabb motoros tragédia: múlt hét csütörtökön 1 jó barátom édesapja motorbalesetben elhunyt. több éve motorozott már, nem kezdõként koptatta az országutakat, mégis bekövetkezett a legrosszabb.. vigyázzatok magatokra, és másokra is! nyugodj békében
Mondjuk ez nem Desmosedici RR hanem 1098-as, ez csak 6-8 millába kerül. A Desmo meg jóhogy annyi, annál közelebb egyetlen más típus sincs a MotoGP-s testvéréhez.
tom hogy ez nem ide tartozik de vki hátha tud segíteni!:)na már msot van egy agv bukom és a két oldalt ami elrejti a plexi felfogató cuccot az a két fekete müannyag el van törve én rendelnék hozzá vhonét csak nem tudom honét vki adhatna egy címet ahol tudnék ilyesmit rendelni! na köhi
Épp most lett vége az M1-en egy újabb nagyszerû motorosfikázó mûsornak. A multkori csattanással kapcsolatban beszélgettek a Baranya megyei rendõrkapitánnyal, elõtte persze hagulatot kellett csinálni, ami a következõ összetevõkbõl állt: - Bevágták a vétkes motoros régebbi felvételeit ahol 300 körül száll, pirossal bekarikázva a kijelzõ. Azt persze nem mondják hogy ennek semmi köze a balesethez amikor a harmadával csattant, az nem olyan látványos. - Elmondják hogy a vétkes motorosnak egy hónapja volt jogsiji, miközben a valóság az hogy 6-7 éve van kisebb kategóriája, csak az A-ja volt egy hónapos, a motorja is egy éve megvolt. Ezt utólag a rendõr is elmonta, finoman égetve a mûsorvezetõ lotyót. - Kihangsúlyozzák hogy milyen sok a motorosbaleset, "képzeljék el hogy évente 800 motorost és kerékpárost érintõ baleset van csak Pest megyében!" - Persze ne is részletezzük mert akkor nem sokkol, de mi a f*szt keresnek itt a kerékpárosok, és miért nem hangik el hogy mennyi is ebbõl pontosan a motoros sara? Mert az a kb. 30-40 nem hangzik olyan jól a napi több autós baleset mellett? - Megemlítik hogy a száguldozgatással vétleneket gyilkolásznak a motorosok, miközben a motoros kurva ritkán öl, a vele csattanó autós legtöbbször simán megússza. Ha a mostani is autóval csattan akkor most valszeg nincs halott. Ráadásul ha már tanítottak matekot akkor számoljunk már: Egy motornak 300-as tempónál még mindig kábé fele annyi a mozgási energiája mint egy átlagos súlyú autónak 100-120-nál, akkor ki fog nagyobb esélyel gyilkolni? Ezek után a rendõr meglepõen normális volt, nem általánosított, kijavítgatta mindenhol a mûsorvezetõ hülyeségeit ahol csak belefutott.
Hétfõn a Kék fényben újra elõveszik a témát, elõre tudom hogy akkor is fel fogbak b*szni idegileg.:)
Akinek ennyi esze van,azt nem tudom sajnálni.Azt viszont igen,aki egy ilyen marha miatt kell,hogy meghaljon!
A Budaörsi úton a városból kifelé nagy sebességgel haladó személygépkocsi a belsõ sávban hirtelen fékezett, majd jobbra letért az útról, a járdára hajtott, ott nekiütközött a kerítésnek, valamint az azon lévõ reklámtábláknak, majd lámpaoszlopnak csapódott. Az Audi a Dayka Gábor utcai keresztezõdésnél a feje tetején landolt. Ketten ültek az autóban, a tûzoltóknak egy nõt sikerült élve kiszabadítaniuk, õt a mentõk súlyos sérülésekkel szállítottak kórházba. Egy férfin azonban már nem lehetett segíteni, õ a helyszínen életét vesztette. Az autó motorja elrepült, s az autó darabjai nagy területen szóródtak szét. Az áldozat Potzner Ferenc, 33 éves motorversenyzõ. Többszörös magyar bajnok volt, s az utóbbi években extrém versenyzéssel is foglalkozott.