Azért ezen a videón a motoros kéthibát is elkövet.Nem indexel és nem húzódik ki idejében,az autós mozgásából ki lehet találni,mit fog csinálni,ha ilyen közel húz el mellette,nincs ideje korrigálni.
Nyáron már inkább motorozni kéne, nem? Én azt mondom, kezdd el minél hamarabb, ahogy a lehetõségeid engedik. B jogsid van már? Mert akkor még azt is javasolnám, hogy az elméleti oktatást próbáld valahogy kikerülni, és mielõbb beülni vizsgázni, azzal is sok idõt spórolhatsz.
Már nincsenek ilyen elõfeltételek, csak legyél legalább 21 éves, és mehetsz rögtön a nagy A-ra.
Bár nem a topichoz tartozik, de mi most a motorozás feltétele? Az A jogsihoz mindenképp kell A1 vagy Akorl jogsi, vagy csak 21 éves életkorig?
Ühüm ... na akkor az nem én voltam. Na nekem se' volt még balesetem, csak nekem elõbb az jut eszembe, hogy korrigálni kéne, nem pedig az, hogy rátenyerelek a dudára, aztán oldja meg más a problémámat.
a cbr-nek sikerült elkerülni, mert úgy dudált mint egy állat, és az autós észbekapott... Mákja volt, mert éppen keresztezõdésben voltak. Ha elnéz a keresztezõdésbe a motoros, hogy jön-e autó akkor csatt lett volna...
Ja a motor meg a külseje is változott a betûváltás idején, akkor kapott 65 lovas motort az elsõ 62 lovas helyett, meg onnantól van közös búra alatt a világítás a régi dupla kerek helyett. A képekrõl elnézve a tied már L.
Attól függ mikor gyártották a tiédet, az elsõ két évben H jelöléssel nyomták, aztán L-el. A betûjelölés után még jön egy szám is egészen pontosan: H1: 1989 H2: 1990 L1: 1991 L2: 1992 Így tovább a legutolsó 1999-es L9-ig. A linken egyébként azt írják hogyha L-es vashoz mindkét doksi kell, mert az L-ben csak kiegészítések vannak, a H az alap hozzá.
Itt sajnos a motoros magának is köszönheti a dolgot, nem tartotta be a legalapabb "szabályt", nem úgy ment mintha az összes autós rá vadászna. A Seatoson végig látszik hogy nyomul és valszeg elõzni fog, buta dolog volt megbízni abban hogy nem jön ki a motorosra. Lassan kellett volna melléhúzni az elején hogy biztosan felfogja mi van, vagy inkább engedni elsõnek elõzni és bebüntetni 200 méterrel késõbb. Látszik hogy már dõl a motor, de még mindig ott van a motor mellett szorosan, vagy ennyire paraszt, vagy fel sem fogta hogy mi van még akkor sem. Arról nem is beszélve hogy mindenféle index nélkül húz ki. De ha ez Magyarországon történik még az sem számítana ha indexelt volna, elvégre egészen addig elõzheti a motoros amíg nem kezdett bele a manõverbe. Folyton a gyorshajtáson lovagolnak a szervek, talán nem ártana mellette az ilyen vezetni nem tudó balfaszokat kipucolni az útról.
Tényleg, hallottátok hogy tesztelik az új csodaradart Békés megyében? Amellett hogy állítólag bármilyen fényviszony mellett jó képet csinál, elnyom egy második képet a jármû hátuljára is ha elhaladt, hátha elöl nem lenne rendszám. Ráadásul passzív, úgyhogy nem lehet zavarni vagy elõre jelezni sem mûszerrel. Annyira bíznak benne hogy állítólag nem is kell majd a delikvenst megállítgatni, úgyis meglesz a bizonyíték. Ez biztosan jó lesz az autóknál ahol állítólag szokás levenni az elsõ rendszámot manapság, de mit ér majd sötétített plexi+felhajtott rendszám kombóval szemben motornál?:)))
az autosokrol én mit mondjak? nem motorozom régota, csak egy kicsi 80-as DT-m van, valamelyik nap mentem épp haverékhoz, körforgónk felé indultam, elöttem egy full sáros fehér corsa ment, és hirtelen fékezett DE A SÁRTÓL NEM LÁTTAM A FÉKLÁMPÁT! mikor kapcsoltam, egyböl fék kézzel lábbal, de már nem tudtam mit tenni, rákenödtem elég lassu tempéoval a hátuljára a verdának... nem lett se nekem bajom, sem az autonak, nem estem el, sztem max 30-al mentem neki, indexet kivágtam, az autos is. Erre kiszált egy fiatal hülye picsa, h nem látom h fékezik? Miért nem figyelek?! Mondtam h sáros a kocsi és nem lehet a lámpát látni mikor süt rá közben a nap... erre megnézi a lökháritot, közben motyogja h aha persze... megszolal h szerencsénm h nincs baja és lelépett. Nem kérdezte egyszer sem hogy nem esett-e bajom, nem ütöttem meg-e magam, stb... megnézte a koszos autoját azt ennyi! Megvan azota roluk a véleményem...
>Azért azt se felejtsük el, >hogy egy városi motorozás más mint egy túra motorozás.
Abszolút! Mégpedig annyiban más, hogy a városi sokkal veszélyesebb :) Amúgy nem akartalak untatni a részletekkel, de most a hosszú hétvége alatt kerek 1000 km-t tekertem le :D
Félre ne érts, eszemben sincs vitatkozni senkivel. Írtam is, hogy "szerintem". Tehát én így láttam. ÉN mintha láttam volna egy index villanást kisorolás elõtt, és ÉN feltételezem, hogy a Seat elõtt haladó másik árnyék egy másik autótól származik, amit a Seat elõzni akar, és ÉN nem feltételezem róla, hogy direkt a motorost akarta letolni.
>Ha lenne motorod -illetve feltételezem hogy nincs- >és nap mint nap motoroznál
Van motorom, és nap mint nap motorozok. 9 km lakástól a munkahelyig, nagyrésze az M3 bevezetõ szakaszán, ami mindig tele van autókkal, és azok között kell végigaraszolni a ligetig. És azért írtam, hogy nekem más a tapasztalatom, mert nekem még semmi afférom nem volt azt a néhány esetet kivéve, amikor a sávban mellettem lévõ szabad helyre bejön az autós, mert nem vett esetleg észre, vagy bízott abban, hogy lassítok, és beengedem. Ezeket sem tekintem a testi épségem ellen irányuló merényletnek, csak ezekben az esetekben, õ számít az én jóindulatomra, mikor meg én akarok a felezõvonalon elõremenni, akkor meg én remélem, hogy elengednek. És az esetek nagytöbbségében el is engednek, félrehúzódnak elõlem, de nem csak a személyautók - akikrõl feltételezhetnénk rosszindulattal, hogy csak a kocsiját félti - hanem kamionosok, és buszok is! És ilyenkor soha nem mulasztom el, hogy megköszönjem nekik. Szerintem ez így lenne normális. Tök jó dolog a KRESZ, meg biztos okos emberek találták ki, de a jelenlegi közlekedési feltételek mellett a forgalomban résztvevõknek segíteniük kell egymást, különben mindenki a dugók közepén fog agygörcsöt kapni...
absz. igaz! sok a paraszt de már fogynak szerencsére... Viszont mikor autóval megyek és a robogós ferdén beáll elém és utána elindul mint egy tetü azt nem szeretem én sem, egyébként meg az autósoknak ott a tükör meg a két fülük a fejükön hogy észrevegyenek egy közeledõ motort
elmondom hogy a szeatos nem indexelt, (illetve lehet hogy indexelt, de én nem látom. De ha még is, jóval késõbb mint amit a videó mutat) Ha lenne motorod -illetve feltételezem hogy nincs- , és nap mint nap motoroznál rá jönnél valójában milyenek is az autósok. (NEM AZ ÖSSZES, mivel saját apám elengedi a motorosokat, sõtt némelyik még meg is köszöni!, és én is nem egyszer találkoztam rendes autóssal)
és a vita ami a motorosok és az autósok között van, most azt ne itt folytassuk, sõtt ne is vitázzunk róla :)
Elég hosszan taglalják a hozzászólásokban, hogy ki a hibás, de ha jobban megnézed a videót, valóban volt 2 másik autó a Seat elõtt, a közelebbit elõzte, ha jól láttam, még indexelt is, tehát nem errõl van szó, hogy direkt letolta a motorost. Mindenképpen az autós a ludas, mert késõn indexelt, és nem nézett szét, de akkor sem vot szándékos a manõver. SZERINTEM...
Ami ebben az esetben igazán szánalmas, az az autósok, és motorosok viszonya egymáshoz, legalábbis ami a hozzászólásokból felvázolódik... Még szerencse, hogy én egész mást tapasztalok az utakon.
Szerintem szándékos, "majd én megmutatom, kit elõzz be" stílus. Egyesek sajnos arénának nézik az utat.
még azt sem mondhatja hogy nem látta a motorost. Sõtt még ha nem látta hallania kellett volna... Szegény gixxer. És mi lett volna ha szemben közelebb van egy autó?! ááá... Mind1.
jah. Én olyat is láttam hogy a gyerek megkapta a vaci új krosszmocit, elmegy a kb 10 méteres udvaron, megfordul, egykerék aztán csatt neki a garázsnak.
apropó GhostRider... láttátok azt a részt amikor 4en nyomják a városban pocketbike-okkal ? :D nagyon kemény és a végén van egy kis gumifüstölés is :DDDDDDD
Na mondjuk ebben van valami, nekem még szutyok autóm sincs, úgyhogy esõben is marad a motor :) (Ilyenkor szoktam rám bután nézni az autósok a piroslámpánál, ahogy a kipufogócsövekre felverõdõ vízbõl képzõdött gõzfelhõbõl csak a fejem látszik ki :))) )