A ZX63R is a 600-as ZX-R szériában volt, csak 2002-2003 környékén egy idõre 600 helyett 630 köbcentis motor volt benne, így próbálták a konkurencia elé hozni. Mondjuk hivatalosan nem tudom hogy így hívták-e, szvsz az is ZX6-R volt simán de lehet hogy tévedek. Mindenesetre idõközben visszaálltak a 600 köbcentire, te meg gondolom egy új árát nézted. Mivel a 630-asok már vannak 5-6 évesek, így értelemszerûen olcsóbbak mint egy új.
Írd már le akkor légyszi mire gondolsz szembenállás alatt, érdekelne? mert max ezt tudom elképzelni, gondolom nem gyújtják fel egymás motorját vagy hasonlók...
Hát Én csak annyit mondok. hogy amikor a legutóbb kint voltam a Hringen a fazonnak hozták a dögszállíton a zsír új 675 Triumphját. Mikor kérdeztük, hogy "elestél?" Közölte, hogy "nem leállt". Nincs gyujtás, meg semmi. Na ha a 2 hónapos motorom leállna a versenypályán mondjuk a Mansell-kanyarban 120-nál, hát nem tudom, hogy örülnék-e neki. Lehet, hogy nem bíznék többet a motorban.
Nem arról van szó, hogy "szar" motor és azért sorolják hátra sokan az 1000-es négyhengeresekkel szemben. Egyszerûen csak többen vannak azok akik az S4-eseket szeretik. (Más menettulajdonságok, nyomatékleadás stb. Ja, meg az ár :)
Amúgy arra is kíváncsi vagyok, hogy akik a Triumph-ot "fikázták" azok közül hányan próbálták ki?!
hmm... írtam pár szót és micsoda özönt indított el :)
Ha itt tartunk hogy melyik az aktuális év legjobb gépe (Masterbike 2006) akkor amit említettél a Gixxer melett az is csak harmadik a listán. Az ár dologban eggyetértek a Ducatinál, ezért sem vennék olyat, viszont csipázom és szerintem nem olyan "szar" motor mint amennyire hátrasorolják sokan az 1000-es négyhengeresekkel szemben.
#1516 Összehasonlítót én sem olvastam a "csoda R1"-rõl de sima tesztet igen, nem tudtak róla rosszat mondani egyedül csak a kormánylengéscsillapító az ami kevés rá... de nem próbáltam szal nem is akarok belemenni ebbe mélyebben :D
#1515 LOL ez egy marhaság! Haverod nem köszön, egy Suzukis-nak??? Ilyet még nem is hallottam, ez nem olyan mint annó a BMW<->Merga ellentét. Még ha azt mondaná h egy robogósnak nem köszön azt lehet megérteném...
Amúgy meg nekem Hondám volt-van és semmi bajom a más márkákkal, mindenkinek szíve joga h mit szeret, én a saját véleményemet írtam le...
Még annyit ha tehetném vagy R6ot vagy, vagy Daytona 675-öt (ami itt szépen le lett fikázva már) vennék, vagy az új 600as Ninját. :) NEM R1-et, vagy 1098-at!!!!!!!!!!!!
Az mi, hogy: "Yamahások általában szemben állnak a Suzukisokkal"? Ha találkoznak az utcán akkor leszállnak és összeverik egymást? :)
Ez is olyan butaság, hogy valaki yamahás meg szuzukis. Ezek általában hozzá nem értõk de van egy motorjuk és azt dicsérik agyba-fõbe a többivel szemben.
Persze létezik pl suzuki-párti de ez azt jelenti, hogy õ kipróbálta a többi három tipus modelljeit is és az alapján dönt.
Ja, amúgy az 1098-as V2-es nem? Én nem hasonlítanám a S4-esekhez.
Még akár le is csesznélek ha nem volna egy Yzf 600R Yamahám is!!!!! Nekem tetszik az R1 is az új meg az összes régi is, csak nem tetszett ahogy JGTC közölte, hogy csak az új R1 veszi fel az 1098-al a versenyt. Elfelejtvén azt az egyszerû tényt, hogy az összehasonlítótesztek 90%-át a Gixxer 1000, meg a ZX-10R nyeri már 2 éve. Az meg lehet, hogy letesztelték az R1-et, de az nem összehasonlítóteszt, de legalább is nem itt Mo-on.
Van 20 ló hátránya ugyanakkora súly mellett egy 1000-es japánhoz képest, nem lesz sehol hozzájuk képest. Tulajdonképp ugyanazt tudja mint a 999 csak száz köbcentivel nagyobb motorral. És miért pont az R1 lenne az amivel végképp nem bírna?:) Évek óta szokás emlegetni az aktuális új "csodaR1"-et, aztán valahogy mindig kiderül nem jött be a dolog. Idén se nagyon mutatta meg pályán hogy hûde kemény lenne, valahogy mindig elékeveredett 1-2 abból a béna Gixxerbõl (is).:)
ddt500: Tény hogy a gixxer jó, szép is, jól megy, ott van az élen a széria versenyeken is. A gixxer jó motor, sõtt én is azt állítom. Egyik haverom azt mondta hogy ha "Yamahások általában szemben állnak a Suzukisokkal". Tegyük rendjén is ezt az állítást. Aki un. Yamahás, az legyen ellentétbe a Suzukisokkal, mit bánom én. DE! Aki a Yamahát szereti, az nem biztos hogy a suzukisokkal szemben kell hogy álljon. Az igazi yamahás és az igazi suzukis az az aki él-hal a suzukiért vagy a yamaháért, minden motorja eddig suzuki vagy yamaha és az is lessz, marad.
Ja, és amúgy ha a tesztre gondolsz, a Yamaha 07-est már rég le tesztelték, sõtt már civil kezekben is vannak.
Szóval most arra akarok kilyukadni, hogy nem mind1 hogyha valaki yamahás, vagy ha valaki a yamahát szereti, mert attól még tetszhet neki a Suzuki is. Most csak magamból indultam ki és várom a lecseszéseket
Beszósz? Gixxer a király (esetleg a ZX-10R). Olyan motorokról meg ne tárgyaljunk amik még nem is voltak tesztelve. Az meg, hogy partiban lesz egy dolog. 2002-ben a 750-es gixxer nyert meg egy tesztet az 1000-el szemben. Úgy, hogy versenyzõ hajtotta. De nézd meg, hogy mennyi pénzt kell kiadnod azért, hogy partyban legyél velük.
BMW motor a BMW 750i erõforrásával + biturbó + NOS:
Mármint a max sebességre gondolsz?
Kb 250-et. Fölötte már túl nagy a szél! :) Egyébként mindkettõvel csak 299-et lehet mert addig enged az elektronika. (Bár a régebbi Haya-kban még nem volt ez a tiltás)
Igazábol még egyikhez se volt szerencsém (sajnos),de valahogy a chopperek jobban tetszenek! Seten, mennyit mentél a hayabusával meg a zzr1400-al?Vagy csak élménymotorozás volt?
Ki kell próbálni mind a kettõt. A ZZR-t még nem teszteltem csak a Haya-t. Tényleg nem túl jó a féke. A ZZR kb 200 LE de alul túró a nyomatéka, viszont nagyon jó a futómûve. 2008-ra ígérik a Haya modell-frissítését, arra nagyon kíváncsi vagyok.
Motor Revü-ben volt róluk egy összehasonlító teszt még a nyáron... Azt érdemes elolvasni de ott is ilyesmiket írtak róla mint amit ddt500 írt csak kicsit bõvebben :)
A ZZR jóval modernebb, még sem merném állítani, hogy jobb mint a Busa. Amelyik jobban tetszik azt vedd meg. A busának gyenge a fékje viszont vadabb a blokkja.