Sajnos nem keszult rolam tegnap kep a Margit hidon amint hatvannal elkapom egy Zafira oldalat... pedig tanulsagos lenne. Akkor se nyomjatok ilyen tempoban villamossinen, ha akarcsak en egesz evben megvan a kb100km/nap (nem lett meg a 36500km, csak 31000).. Na mindegy, a motor kb gazdasagi totalkaros, de hala istennek a meg a protektoroknak megusztam varhatoan par nap bicegessel, tetanusz oltassal, meg egy gipszel a jobb karomon.
szal mindezek helyett itt van ez:
jaj de szépek!!!!
Kezdõ motornak ti mit ajánlottok? Én egy 250es Kawa Ninjára gondoltam
MCN pályateszt gyõztes
A ZX-10R megnyerte az MCN pályatesztet: a leggyorsabb volt Valenciában
Folytatva elõdje sikereit, az új Kawasaki ZX-10R uralta a köridõket a legújabb pályateszten Spanyolországban. Az új ZX-10R a leggyorsabb egyliteres superbike akar lenni a pályán - és úgy tûnik sikerült betartania ezt a vakmerõ ígéretet. 2006 elsõ pályatesztjét a lime zöld gép uralta, hihetetlen egy másodperccel jobb idõt hozva, mint a legközelebbi riválisa. A Brit heti magazin február 1.-jei számában leközölt 1000 cm3-es Valencia pályateszt, az alábbiakban mutatja be a ZX-10R-t a japán ellenfeleivel szemben: "Úgy képzeld el a ZX-10R-t, mint egy pályamotort, amelyre felaggatták a vizsgához szükséges cuccokat - lámpa index, stb. - és már elõtted is áll."
Akár az irányváltoztatásról, akár a kormányon keresztüli irányíthatóságról, vagy a váltómûrõl, esetleg a gázreakcióról van szó, a pozitív véleményeknek a listája szinte végtelen. Az MCN csapatát nagyon meggyõzte a futómû és a váz felõl kapott visszajelzések, és az agilitás új dimenziója: "Pontosan tudod mi történik - minden idõben, minden kanyarban." A kiváló fékek által kapott visszajelzések hozzájárulnak a vezetõ bizalmához, hogy még keményebben hajtsa a ZX-10R-t. Ennek eredménye messze a leggyorsabb kör a konkurenciához képest: "Teljesítmény tekintetében a ZX-10R-é a gyõzelem."
A ZX-10R már Magyarországra is megérkezett. Február elejétõl megtekinthetõ és rendelhetõ a hivatalos Kawasaki Márkakereskedésekben.
Azért nemsemmi h a Suzukit megverte
nekem mondod... úgy utállom már, h tavaly egész nyáron + õsszel az õ gépeiket nyúztuk.. bár csak nekik van rendes motor a társaságunkban(mindenkinek simson van v robogo), de ott 2 is! faterom lenne ilyen motor-õrült, mint az övé..
én tegnap akartam kigurulni kicsit, de nem lett semmi belõle, gondoltam naívan majd holnap
felénk is nyomultak már: viszem anyámat vásárolni, 1x csak elhúz mellettünk v 180nal egy vadállat(vgyis 2en voltak 1 gépen)... meg is jegyezte anyám, mennyi b*rom van az utakon... este kiderült, haver volt a faterjával
Egyeseknek tegnap már annyira jó idõ volt h kimentek mocizni. De nemis akármikkel....kté GSXR huzogatta a gázt az utcánkban, egy 2550ös 750es új Gixer meg egy régebbi 2001 régi tompa háromszög alakú lámpás brutl hanggal! :D zene volt füleimnek :)
Háát nem tudom... Kicsit amolyan hamis biztoságérzetet kölcsönöz nekem, de persze biztos kiválóan mûködik a Honda mérnökeinek köszönhetõen. Ugyanakkor ha a kocsikban sem lenne, akkor lehet az autósok is óvatosabban vezetnének, nem pedig a "van benne 28 légzsák, az megvéd, ezért mehetek 200-zal" elven...
a kormány a lábadat törheti el ha átrepülsz
de a légzsák nem arra van, hogy nehogy lefejeld a kormányt hanem arra ha oldalról telibekapsz egy járgányt akkor ne repülj neki az autónak, vagy be annak fülkéjébe
Ez a légzsák az egész felsôtested védi. Mondjuk nem sok értelmét látom...
Én még olyan (motor)balesetet szenvedett motorost nem láttam, aki a benzintankot vagy a kormányt fejelte volna le (és attól volna sérült meg)... Ellenben olyat, aki elszállt, mint a gyõzelmi zászló, vagy kisodródott kanyarba... ...az ellen nem véd.
Nos, ha eladni (...szétszedni stb.) nem lehetne, csak kizárólagos használatra adnák, akkor a Simson S51B vagy-e közül inkább a Simsont választanám...
Parasztvakítás, hülyeség, felesleges pénzkidobás ez a motor. Szerintem ennyire ronda motort nem láttam még. És utálom is a krómot a motoron... Na mindegy, ez egy szar "valami"!
Tényleg, hülyeséget írtam a motorral kapcsolatban.
Dodge Viper motor van benne tudtommal, de végülis ez a lényegen - hogy végtelenül ocsmány - semmit nem változtat.
Valamennyire lehet, de az is érdekesen van megoldva. A kerekek maradnak függõlegesen, és csak a közepe dõl be. Biztosan nem lehet annyira dönteni mint egy normális motort, meg elég hülyén is néz ki ilyenkor, de a célnak valamennyire megfelel.
Hivatalosan azért nem motor mert amikor elvitték megmutatni a szervnek hogy ebbõl csinálnának párat közútra akkor azzal kezdték hogy mivel 4 kereke van, ez személyautó és nem motorkerékpár. És mivel személyautó ezért kérték hogy mutassák meg a biztonsági övet és hasonló, autóban teljesen átlagos felszerelésekeket. Erre úgy döntöttek hogy akkor mégse akarják piacra dobni.:)
Úgy tudom hogy filmnek nem volt köze az ötlethez, csak úgy eszükbe jutott hogy csinálnak egy motornak látszó valamit egy Corvette motor köré. A végsebesség adat is számított, nem volt még annyira õrült ember aki meg merte volna huzatni rendesen.:)
Az nagy. Felvetek egy témát. Szerintem az utobbi 2-3 évben egyre inkább kezdenek csúnyulni a sportmotorok. Lehet azér mert 2 évente megújúlnak és ezért a forma tervezõk nem tudnak semmi jót kitalálni. Elég volna mondjuk a külsõt mondjuk csak 5 évente változtattni míg a mûszaki megoldások terén 2 évente újjal kijönni.
Asszem akkor errõl ennyit. Ízlésrõl vitázni sztm a világ legnagyobb baromságai közé tartozik, nade mind1. Meg olyan nincs, hogy ronda motor, legfeljebb neked nem tetszik. Akkor nekem az e fajta motorok tetszenek, nektek meg nem. Jó volt veletek beszélgetni. Majd talán amikor tavaszodik, akkor lesz mirõl beszélni, addig meg... heh... én izlésbeli vitába nem kezdek.
Nekem is tetszik. Ép a multkor volt egy teszt a motorrevûben hogy mi a gyorsabb egy szakaszon a Supermoto, Sportmotor, vagy Naked bike, és ez elég jól szerepelt...