Gyönyürûszép. A Kawa sokat nõtt a szememben a 2006-os kollekcióval. Õszintén szólva az utóbbi 2-3 év szögletesedése nekem nagyon nem tetszett, a Kawa a többiekkel ellentétben vissza is tért az azelõtti szép lágy vonalakhoz.
er6f-el csak kepen talalkoztam meg, de kulsore nagyon tetszik. A Daytona 675 meg ha anyi lesz mint a 650 volt iden a negy hengerevel, akkor szerintem sokkal egyertelmubb vasar lesz, mint a joval dragabb 600-as gixer
Én ültem ilyen Kawán és megkell mondjam nem tetszett, mert ahogy nézegettem olyan volt mintha "csináljunk egy gépet jó olcsón a fiataloknak, és legyen tetszetõs). Kinézetre viszont tényleg emelem kalapom!!!
A Triuphról csak olvastam de ez tényleg csúcs szuper!!!!!!!
Mondjuk ezt a motor pontos ismerete nélkül erõs volt kijelenteni az elõttem szólótól, de nagyjából igaza van. A 400ccm-bõl általában már többet hoznak ki mint a 25kW-os felsõ határ, így nem fér bele a kategóriába. Mondjuk lehet hogy vannak olyan 400-asok amik még beleférnek (az összes típus ismerete nélkül nem tudok konkrétabbat), azonfelül le is lehet folytva a határ alá (persze elég ha papírt tudsz róla lobogtatni, elég kicsi az esélye hogy megbuksz vele), akkor semmi akadálya a dolognak.
Én azért vettem sporttúrát. Egy 600-as sport fél óra után már elég kényelmetlen a 181 centimhez, úgyhogy hosszabb úton semmivel sem elõnyösebb mint egy gyengébb túramotor, és akkor egy esetleges utasról még nem is beszéltünk. A VFR-en viszont bõven elég helyem van helyezkedni, megmozgatni a derekam/pozíciót váltani, úgyhogy nyugodtan el lehet tekerni egy tankolásnyit is egyhuzamban. Ráadásul az utasnak is bõven van hely. Teljesítményre nagyjából egy 600-as sport szintjén van, picit lomhább, cserébe nem kell annyit a váltóhoz nyúlni. Ráadásul literekkel eszik kevesebbet százon ugyanannál a tempónál. A hangját meg nem is érdemes összevetni egy vinnyogós 600-assal.:)
Bocs a nagy képért, elfelejtettem lekicsinyíteni... :(
Nekem egyébként bejönnek ezek a 650-es kéthengeres túragépek is, mint a Suzuki SV 650-es. Kénylemesek is, nem kell embriópózban ülnöd a helyeden, és nem csuklódon van az egész tested súlya. Csak hát a teljesítmény... Bár elég lehet az 70-80 LE is túrázásra, és ennek a gépnek az lenne a lényege. Márciusig még ráérek eldönteni, asszem. :)
CBR 600 F 1.998.000.- +(125.000.-)regadó AKCIÓS!!!!! 110 LE CBR 600 RR 2.398.000.- +(125.000.-)regadó 117 LE ha többet akarsz tudni a két vasró hívj vagy ha venni szeretnél akkor is hívj amiben tudok segítek Tel: 06-20-475-43-61
A 600 RR inkább Pályára és egy személyes motorozásra. a 600F pedig hosszú és rövid távokra is nagyon jó.
Megnéztétek a gyorsulásos videót? Kb. 12 másodperc alatt van 200 km/h-n. Ez bôven elég a magyar utakra, többet nem is tudsz használni. Nekem elég a 600-as bôven!
Ja, mert ott mindenki nagyokosnak kézeli magát...
ez így van elég a 600-as bõven bõven azzal az oldallal az a gondom, hogy senki nem tud válaszolni a fórumon ha valamit kérdezek
Ez csak egy tesztmotor, amit széthajtottak már, azért nem megy "annyira". Az egyedi darabok sokkal jobban bírják, ha rendesen be vannak járatva. A tesztmotorok nem errôl híresek...
2006
De ezekre a szar utakra bõven elegendõ e 600-as.
még nem de megnézem
Köszi a tippet. Még de mad megnézem.
Jah, szép lett az új 1000-es RR. Csak nem merek felülni rá. Én az R1-re is csak félve nézek. Nem kell nekem ezres gép, teljesen felesleges. Jah, Finci. Legközelebb egymás után szúrd be a képeket, nem kell mindegyiket új hozzászólásba. Egyszer?bb, kényelmesebb, és nem utolsó sorban sokkal gyorsabb. Láttad a kistesó gyorsulását a sportmotor.hu-n? Egész jól muzsikál, ahhoz képest, hogy tesztmotor... :)