jah, mondjuk kezdõ motornak jó, és abban jó, hogy 4 ütemû, hogy nem kell annyit szerelni. De azért ilyen 5-600 ezret, 1 millát, 1,2 millákat nem vagyok hajlandó kifizetni értük. Szerintem annyit nem ér...
gusztustalan... szvsz, ha nagyobb gsx nem lett volna, és ezzel kezdik a szériát, nagyon jó lenne, de így hogy tudom mekkora blokk hiányzik belõle, hááát....
ne is mondd... barátnõm (barátilag) kap 250 zxr-t, 2008as, már úgy megrendelték hogy az árát se tudják... féltem szegényt, tzrrõl alíg ér le a lába, és még most csináljuk 25re a jogsit... kiváncsi vagyok mi lesz a vége, de remélem jó vége lesz a dolognak, nem rossz...
Ehh ... nekem van egy Carlos nevû kolegám ... annak az volt a szokása, hogy mindenféle baleset-videókat küldözgetett a poén-levlistára, amíg valak el nem küldte a halál náthás f*szára ... namármost itt három eshetõséget látok valószínûnek: 1.: Mindenki, aki a Carlos nicker felveszi, elõbb utóbb egy Pszichopata Beteg F*sz lesz (továbbiakban PBF), 2.: Minden PBF felveszi a Carlos nicket, 3.: Ez a PBF ugyanaz a PBF, akit én is ismerek ... na ez utóbbi esetben a téli szünet végén az elsõ dolgom lesz, hogy szétrúgjam a valagát ...
Szerintem semmi gond ezzel a hondával! Az apriliát meg inkább hagyjuk,nem nevezném motorgyárnak azt ahol még egy saját motorblokkot sem bírnak kifejleszteni!
kitalálhatnának már valami új kipuf. verziót a Hondára legelõször talán a Kawa kezdte,hogy nem vezetik fel a kipuft, majd a Suzuki egy kicsivel tovább ment, és most itt van a Honda :p