Most a honlapon "Metal Gear Solid: The sons of liberty" áll !
Jaja ! Én is megveszem eredetiben, mivel az elõzõ rész is megvan.
Ez a játék annyira, de annyira a székhez szegezett ! A sztori... A játék maga... Remélem, a 2. rész is hasonlóan színvonalas alkotás lesz ! Nálam ez a program a személyes listámon minden idõk legjobb játékai között a 2. vagy 3. helyen áll (elsõ a C64-es Pirates!, de azt még nem döntöttem el, hogy a NOLF I. legyen-e a 2. avagy a MGS ).
Azt kisse tulzasnak velem hogy 7 CD-es anyag lesz. ne feledkezzunk meg arrol sem hogy X-Box on meg Ps2 on voltak extra dolgok is.
az Xbox-os substance 89x50 = 4450 MB volt. Annal nagyobb biztosan nem lesz ;D
igen igen..ujabb érc a dvd ért de mostanság ugyis ugy nyomom hogy deamonnal..nem kell a cd kért kutakodni:))))))))))))))))csak daeomonnal benyomom és kész:)) ehh hány giga gamma lessz? 3cd-s lenne? amugy jön minden platformra ( pc-t nemtom..konzolok tuti) mgs gamez
Te most komolyan azt hiszed, hogy BÁRKI elhiszi erre hogy te értessz csöppet is programozáshoz? Mondhatnám azt is hogy lol... De inkább hüpp, szánalmas. Emlékszem még a hardver patchre... LOL! Azon mennyit röhögtem! Esthewarra esküszöm, ha meglátom neved, rögtön az jut eszembe! LOL!
Lehetne több is (pc,PS2-es Substance egyformán) -> szinte biztos vagyok benne, hogy az eredeti MGS2 utolsó harca elõtt kivágtak egy videót (nem akarok poént lelõni-egyszerûen a végsõ jelenet helyszínére kurtán-furcsán kerülnek a szereplõk!). Jó lenne ha az belekerülne!
a ps2-es enginem elöször c-ben volt irva igy 60 ezer polyt birt kezelni utána átirtam full asm-ra most olyan 300 ezer polyt bir 5 ször gyorsabb az asm mint a C fordito által kreált kód
a ps2 procija 6.4 gflops, ez ki is jön asm-ban programozva namost ha a pc procin c-ben van irva a kod 30 gflops KELL ! szerinted egy 3 ghz-es intel van 30 gflopsos? mert szerintem nincs
a ps2-es enginem elöször c-ben volt irva igy 60 ezer polyt birt kezelni utána átirtam full asm-ra most olyan 300 ezer polyt bir 5 ször gyorsabb az asm mint a C fordito által kreált kód
a ps2 procija 6.4 gflops, ez ki is jön asm-ban programozva namost ha a pc procin c-ben van irva a kod 30 gflops KELL ! szerinted egy 3 ghz-es intel van 30 gflopsos? mert szerintem nincs
Multiplatform ::.. Metal Gear Solid remake! Fény derült a tegnap felszínre került Metal Gear-rejtélyre: Metal Gear Solid remake készül! A Konami többet egyelõre nem árult el: az újrafeldolgozás valószínûleg teljes grafikai felújítást jelent majd - az összes nextgen platformra. Nagyszerû!
azért elismerheted hogy abban van true ha nem hasonlítgatunk egy x86 alapú procit egy másmilyenhez.... mert a 386-osmba lehetett volna 4 giga ram meg húzhatom 133-ig is, nem jobb mint egy eccerû p133!!! nem?
Version, ezen megint 5 percig röhögtem! Maradj sokáig ilyen beszükült látókörû seggfej és röhögtesd tovább a népet! Esthewarra esküszöm, hiányoznál ha elmennél innen!
az igazság az hogy a ps2 procija elég brutális és nem is lehet C-ben programozni csak asm-ban, ugy meg ver egy 3ghz-es pc-s procit is, mivel pc-n általában senki se optimizál full c,c++ -ban van irva minden
De ez mekkora szégyen már. Egy 2 éves game alázgatja a zsir uj PC gémeket. Nincs olyan engine PC-n ami meg tudná közelíteni ezt. Csak az a szégyen hogy ezek szerint meg lehet oldani PC-n is. A köcsög lusta PC engine tervezök(vagy hogy hivjam öket:)) meg anyit csináltak a Quake 1 óta hogy vannak görbe felületek+nagyobb felbontású texturák.
:)))és az hogy tetszik amikor a rohamrendõr plexi üveget lövi snake? és az a védõplexi ugy mozog ahogy a golyo beletalál..full jol...
hja.. errõl beszélek minden részletesebb!!sokkal!!sc ben van egy üveg a fldön, és..te átmésuz rajta és semmi..mgs ben: udébb gurul a lábadtol stb..és minden sokkal részletesebb