A rendõrös forgalomirányításhoz: Ha a rendõr két vállával párhuzamosan mész tovább (oldalt áll, "csak egy lábát látod), akkor az olyan, mintha telezöld lámpa lenne (bármerre mehetsz a keresztezõdésben). Ha felemeli a karját, akkor az olyan, mintha sárga jelzés lenne. Ha 90 fokban kinyújtja a karját akkor a csak a leengedett kar felöl érkezõk fordulhatnak balra és a kézjelzéstõl függõen a rendõr elõtt vagy mögött kell elhaladni.
LE korlátozás azért sem jó ötlet, mert kis teljesítményû autóval is simán meg lehet halni. Sõt, ha egy elõzést nézünk, akkor még könnyebben is.
van aki azt mondja h egyek elõtte szerintetek h küzdjem le az izgulásom
kétszer megbuktam kresszen:(pedig itthon csak 72 pontosokat csináltam meg emlékesztem is 1 csomóra de volt h egyszerüen lefagytam nagyon izgultam sztem az volt a baj
X lóerõs? há ma is ez van a motorokkal :D azt annyi kiskapu van mint az állat :D benne van a forgalmiba hogy 1.8D 65 lóerõ azt ki tudja le ellenõrizni ott azonnal a rendõr hogy az most 1.8as-e vagy 2.0TDi... ez hülyeség...
és nem a friss jogsisok okozzák a balesetek többségét hanem az olyanok akiknek van 1-2 éve jogosítványa (ez nem nevezhetõ frissnek) és õk már úgy érzik hogy mindent tudnak és ezért kicsit lájtosabban vezetnek
"Sztem az lesz jó megoldás amit pl a Ford már fejleszt: a szülõk be tudják majd állítani hogy ha a gyerek vezeti a kocsit akkor max mennyivel mehet, hány lóerõt használhat ki, stb."
baromság, akkor inkább vesz magának saját verdát :D
"..vagy, esetleg egy jó erõs korhatár emelést,..mondjuk "B" -re 25 év alatt nem is lehetne menni, akár..."
Na ez szerintem nagyon nem jó ötlet, 25 évesen? 18-25 között alapozódik meg a legtöbb emberben az alap rutin a vezetéshez (attól függõen mennyit vezetnek) ekkor még sokkal fogékonyabb mindenki a tanulásra. Bele sem merek gondolni hogy milyen sz@r lenne 25 évesen elõször volán mögé ülni, 0 rutinnal...
Szal ez szerintem nem lenne jó megoldás, tele lenne az út 25+ éves zöldfülûekkel, akik sokkal nehezebben tanulnak.
Sztem az lesz jó megoldás amit pl a Ford már fejleszt: a szülõk be tudják majd állítani hogy ha a gyerek vezeti a kocsit akkor max mennyivel mehet, hány lóerõt használhat ki, stb.
lehetni lehet bárhol..csak nem szabad :) kivéve,ha geci gazdag vagy,mert akkor tök mind1 :) inkább menjetek ki a német autópályára,úgy tom ott nincs korlát :D
pl. nálunk az osztályba annó,mindenki bukott pénteken..kivéve engem mivel belém dumálták,hogy "úgyis megbuksz"..így az esélytelenek gondolatával indultam neki... am megpróbálta,mert elvitt másfelé,de nem jött neki össze :D
én olyan 82.000-el vettem át a kocsit apámtól és most olyan 135.000km van benne...tehát kb.-ra tuti mentem 45-öt :) most,hogy így bele gondolok a kocsi 2000ft-ból megy 120-150km-ert...akkor is sok péééz volt a beRzin bele :D
elsõ bukás: keresztezõdésbe álltunk, a vasúti sín túloldalán jött a kocsi, messze volt még..kimentem elé (miattam 1 picit sem kellett lassítania, simán kifértünk) VB: köszönjük, veszélyes vezetés, próbálkozzon legközelebb
második bukás: (ugyanaz a VB!), ,szituáció halálosan hasonlít az elsõ vizsgán lezajlottra, ugyanaz a keresztezõdés, jött a kocsi a vasúti sín túloldalán, (kicsit közelebb volt mint multkor)...gondoltam magamban, oké...megvárom (mögöttem 1 kocsi állt), multkor ugyis az volt a baja h kimentem elé...hát a lótúrot...VB: ön feltartja a forgalmat!próbálkozzon újra...
harmadikra elvileg megkaptam az egyik legszivatósabb VB-t, 50 percig izzasztott és 3 hibaponttal átmentem...
A legtöbb halálos balesetet szenvedõ sajnos vétlen. Koccanásos balesetem volt, de nem én okoztam (taxis belémjött hátulról, mert már zöld volt a lámpa de elõttem még nem indultak, de elõtte õ is állt szal vak lehetett vagy mi:D)
mióta van meg a jogsid?:) nekem több,mint 2 éve,és még csak olyan 45000km-ert mentem,de kipróbáltam már havat,esõt,éjjelt-nappalt autópályát stb. és ezek kombinációit fõleg az jó mikor 5centis jégen van 3centis hó..nincs téligumid(bár úgyis felesleges) és te nem tudsz megállni,és itt tök mindegy,hogy városon belül,vagy kívül vagy az elmúlt télen 4x majdnem összetörtem az autót,de hálIstennek elég sokat vezettem már,hogy ilyet tudjak korrigálni... a legtöbb halálos balesetet szenvedõ,amúgy a véletlenekbõl kerül ki :(
Nekem bõven elég lenne 150LE. Most 45 van de ez elég lesz egy darabig :D Miért mivn 200LE felett? 2 vagy 3-ba kipörög a kerék és 150el mész városba a kátyús utakon? XD Autópályán oké.
Bár nem tudom a Corrado-nak milyen töréstesztje van, de a Fiat Coupe egy rendkívül merev karosszériájú autó. Ahhoz hogy meghaljon benn az ember igazán nagy hülyeséget kell csinálni, de az ilyen szituációban valószínûleg más autó sem védené meg az ember életét.
Semmi köze a forgalomnak a vezetéshez. 3x buktam forgalomból, mind3nál a vizsgadrukk/idegbaj miatt. Senkit nem érdekel ez, nem csináltam balesetet, 40 ezerkm-t vezettem. Sok birka van az utakon, aki elsõre átment mindenbõl, nem jelent semmit. Sok ismerõsöm ment át elsõre és két hónap alatt összetörték az autót.
Inkább azt kéne megértenie a sok birkának, hogy nem játék a közelekedés, attól, hogy kétszázzal mész nem vagány leszel csak idióta.