Üdv mindenkinek. A kérdés egyszerû. Lesz Commandos 3 vagy sem. Még annó valamikor tavaly év elején voltak olyan információk, hogy ennek a nagyszerû játéknak elkészül a 3. része. Bárminemû infót szívesen várok...
Nem vagyok PC-s de ennek ellenére hallottam volna róla, szerintem nem lessz!
Én pedig most olvastam, hogy valószínûleg 2003 nyarán fog megjelenni.
Megjelentek friss információk a Commandos 3: Destination Berlin-rõl. A sikeres kommandós taktikai stratégia új része a nyáron kerül majd a boltokba és természetesen most is a Pyro fejleszti. A grafikus rendszer komoly fejlesztésen ment át, mostantól lehet tetszés szerint forgatni és nagyítani is a terepet. A megszokott játékelemeket bõvítik, így lesznek rajtaütések, támadások és némely pályán fõellenfelek is. Természetesen még mindig a Második Világháború alatt zajlanak az események, így a három fõ rész is Sztálingrádban, Közép-Európában és Normandiában játszódik majd. Elõször a játék történetében megjelenik benne a többjátékos mód is, melyben maximum nyolcan küzdhetnek meg deathmatch módban.
Vágjunk is bele a közepibe. A grafikai megvalósítások helyben hagyják az elõdöt. A feltápolt 3D grafika interaktív és moziba illõ folyamatossággal kecsegtet. A második Commandos játék 2001 végén jelent meg, de a Pyro szerint már közel három éve fejleszti egy külön erre a célra kialakított csapat a folytatást. A motor kb. 60%-át írták újra, mind a karakterek és jármûvek teljes 3D-ben pompáznak, mefejelve az egészet új animáció és megvilágítás rendszerekkel. Ennek eredményeként a dizájnerek több embert zsúfolhatnak egyes pályákra. A Berlin szívében játszódó küldetés során közel 300 katona szambázik egyidõben, a nyitójelenetnél pedig német katonák tartanak felvonulást, szép számban. A játékmenetet kétféleképp fejlesztették. A szereplõk repertoárja kibõvült, helyet kaptak az agresszív fegyverek, valamint több lehetõsége lesz csapatunknak a kollektív munkára, ellenséges hordák legyakására és az épületvédelemre. A másik, nagyobb változtatás a küldetések feldarabolásában rejlik. A korábbi aprólékos, mérnöki munkát igénylõ nyomulás helyett minden egyes pályát apró részekre bontottak, így szembetûnõbb az elõrehaladás és a küldetések is színesebbek (lopakodás, mesterlövészkedés, támadás, ROHAAAAM). A missziókat teliszórták állkoppantó mozibetétekkel. Az egyik küldetésben elég közel kell lopakodni egy német mesterlövészhez, hogy belenyomhassuk a bökõt. Röviddel tettünk után vált a kép és egy scriptelt izometrikus (izom3D) nézetbõl láthatjuk a történéseket. A Commandos 3-at három különbözõ - hosszú és nyakatekert - kampányra osztották: Sztálingrád, Közép Európa és Normandia. Miután átverekedtük magunkat a szingli nyújtotta örömökön, a többjátékos módban kellõképp elmerülhetünk. A játékmódok tekintetében lesznek egymás ellen irányuló, illetve kooperatív módok, a lényeg azonban, hogy mindegyik játékos egy kommandóst képes irányítani. A Pyro szerint a játékosnak épp elég egy embert irányítania, figyelembevéve a szereplõk lehetõségeit. Aggodalomra azonban nincs ok, lesznek másodlagos, segítõ katonák, akik segédkeznek a másik elgáncsolásában.
VG) Igen, most tudtuk meg, hogy van egy magyar fejlesztõje is a Commandos 3 stábnak, úgyhogy holnap utazunk Spanolyországba. Addig is fölhívtuk telefonon és tárgyaltunk vele errõl-arról. Röviden összefoglalva a lényegesebb dolgokat:
A C&VG szerkesztõi szerint a játékosok túl nehéznek találták (mit szóltak volna az elsõ részhez?) a C2-t, a küldetésekhez pedig nem volt oktató rész. Ignacio Perez helyesel, s hozzáteszi: a második részt nem én dizájnoltam.
Ignácék nem viccelnek minden elképzelésünket felülmúlják a vadonás új grafikával. A történet három eltérõ helyszínen (Sztálingrád, Franciaország-Németország és A Partraszállás napján) kígyózik. Mindjárt az elsõ misszióban (20 lesz összesen) az Ellenség a Kapuknál c. film ihlette mesterlövész szituációt kell megoldanunk.
A részecske rendszerbe még több kakaót nyomtak, hogy életre kelhessenek a mozdonyok, tankok és repülõk a játék folyamán. Minden sokkal szebb, jobb és élethûbb lesz, mint valaha.
A sokak által hiányolt fõhentesek is megjelennek, az SS tisztekrõl és Gestapo ügynökökrõl nem is beszélve. A többjátékos részben lesz dítmacska és viddazászlót játékmódus egyaránt.
szintén hardwired
akkor meg hülyerség az egész, ha már maga a game 3d ako az anim mért legyen izo3d?? szvsz az animoknak mindig jobbnak kell leniuk magánál a játéknál (vagy legalább ugyanolyannak..., de semmikép sem rosszabnak)
Hát... Nem mintha vártam volna a C3-at, de azért reméltem, hogy ennél jobb lesz. Õszintén szólva én tényleg nem értem miért kell erõltetni egy ilyen játéknál a 3D-s megjelenítést bizonyos helyeken. Értem ezalatt a belsõ tereket, de a katonák is 3D-ben vannak modellezve.
Elsõ látásra ez nagyon szép és jó, de amikor több idõ megy el a megfelelõ kameranézet kiválasztására, mint magára a játékra, akkor nem hinném, hogy ez elõnye egy programnak. Akár a Silent Stormban, akár itt.
Jó, végül is 2003-at írunk, de akkor legalább oldják meg profin a készítõk ezt. Azt nem mondom, hogy nem kellõképpen jól van megcsinálva, csak azt, hogy problémás. És ez már hiba.
Bár ez lenne a kisebb baj. Azonban a hangulat korántsem tükrözi azt amit annak idején megszokhattunk. Ez a Commandos már csak erõs rókabõr. Természetesen ezt a készítõk is nagyon jól tudták, ezért élvezetes és változatos pályákat kapunk majd a teljes verzióban. Ennek példája a vonatos pálya a DEMO-ban. De ez sem tud meghatni igazán. Ezzel a játékkal már kijátszottuk magunkat (már akik az elsõ-második részt tolták) maximum azoknak lesz jó idõtöltés, akiknek abszolult újat tud mutatni a stílus.
Viszont az õszintét megmondva, szerintem még õk is jobban járnak akkor már a második résszel, mert az nemhogy még ma is kifejezetten szép, de ennél nagyságrandekkel jobb is.
Tudom ez csak DEMO, de ha most nem jó a szám íze, mi lesz itt késõbb? Mindenesetre nem nagy kudarc, én (mint az elején írtam is) nem vártam ezt a részt és így nem is nagyon izgat mi lesz a sorsa. Viszont mert játszottam vele sokat, azt mondom: KÁR érte...
Ettõl függetlenül Try mindenki, hátha valaki mégis élvezni fogja-