Nem irja ki hogy van-e kormany. Ha rakattintasz valamelyik irany-beallitasra, es preselsz egyet a pedalon, vagy forgatsz egyet a kormanyon, akkor abszolut nem is foglalkozik vele?
Amugy MS kormany? Ha igen azzal lehetnek gazok, mert a driver nem az igazi. Az uj progik mar direkt DX-bol probaljak meghivni, es az nem biztos hogy osszejon.
Ilyenkor tudnék gyilkolni,bármelyik axeleros vezért... Remélem jön majd egy nagy külföldi cég és tönkre vágja összes magyar kizsákmányolo szutykos céget...
Ezzel nincs is gond, zene tenyleg nincs is mar a neten:(( Hianyzik is. De DC-n van, azt elismerem. De sajnos nekem abszolut nem jo. Szeretem rendbe tartani a "kis" vinyomat, foloslegesen nem fogok tartani rajta semmit. Nem fogom bekapcsolva hagyni a gepem (pedig ugy lenne korrekt), mert orulok ha az alap villanyszamlat kifizetem 3 havonta. Raadasul, sokszor "fontos" hogy teljes savszelessegem legyen, vagyis az is gaz.
De aki tudja hasznalni, annak biztos OK. Nekem jo a fizetos cucc. Ritkan szedek valamit, ha kell azonnal fent van, nem kell keresni, es jon gyorsan. ON
én nem csak játékokat töltök, fõleg zenékben utazok, be van tárazva több ezer órányi és lejön amikor lejön. Ezeket ilyen fizetõs szarokról nem is nagyon tudnám leszedni. JA és nem magyar hubokon kell a jó dolgokat keresni, és érdemes HUB SEarchet is használni. Van olyan svéd hub ahol 150 giga a minimum lol DE ott minden megvan. Az új cuccokat a legkönyebb leszedni. Régieket már macerásabb - talán ezértis szedik sokag a gpl ISO-t. És simán megosztom a zenéim és már mehetek is. Amúgy sok embert ott ismertem meg akiktõl aztán 60kval lehet tölteni az ftp-érõl még nekem is.
Nekem is Axelero Kabelem volt. Ment rendesen. Eredetileg 512/128, de lefele 75-80 ala nem ment, felfele meg 20 ala nem. Jo is volt, Nascarban en voltam a szerver 11-12 embert korrektul elvitt, azon futottuk a bajnokikat:))
A DC eleve baromsag az otthoni felhasznaloknak. A legkisebb ertelmes cucc is min 1 CD de inkabb 2. Ha elkezdenek rolam tolteni 2 CD-t, az ~40 ora! Ha az ember korrekt akar lenni es nem lep le, ertelmes dolgot tart a gepen stb., akkor ejjel nappal ugy marad a gep, es hasznalhatatlan masra. Nem hiszem el, hogy ez megeri valakinek. Akkor inkabb heti 200 forint, es nulla problema.
A DC es tarsaik, foleg a sok penzueknek vagy kolegistaknak valo, ahol ott fityeg ejjel-nappal tobb gep, atomalat nettel, ingyen. Betaraz 20 igat, aztan beleszarik, ott a masik gep. Ha valaki esetleg megszakad, lelep stb., azt meg elatkozzak, pedig szerencsetlen orul ha 20k-val tolt.
Esetleg amire meg elmegy, az a kicsi utility-k leszedese. De en azert az egy-ket programert meg nem toltom tele a vinyom baromsaggal, hogy felengedjenek.
Mindenki ezt csinálja,ami azt illeti én mostanában nem DC-zek de emlékszem,elég sokszor szoltam opoknak, hogy ez vagy az le van korlátozva és a kutyát nem érdekelte(nekem is le volt de 10kb/s-re ami szvsz türhetö és 5-ig engedett is!),ezek után ha nem használod csak magaddal baszol ki,mert töled mindenki szed ezerrel,akitöl szednél meg lekorlátoz...Ezen kivül ezer dolog van dc-ben ami szemétség,az elsö amit a magyar hubok üzemeltetöi csinálnak,ha valami akkor az borányos :DDD
Ez miért gáz? lol Amúgy nem kell valahonnan, van keresõ, pont jó így sztem. Arty-val értek egyet nagyon jó kis progi és ezernyi kliens van, kinek melyik tetszik.
DC van ám limites version és, ha azzal beálléítod semmi köze a letöltéseidhez sebességben. Ha meg ritkaságot keres az ember van hubsearch neadjisten megbeszéli az illetõvel - mivel lehet- hogy ugyan mikor fejezhetném már be.
2. Flame azért sem lesz mert K. Andrással együtt én se megyek bele :))
Arty: csak annyi, hogy amíg elöbb le kell szednem valahonnan egy Bittorent letöltõ filet, csak azért, hogy utánna letöltsek valamit az nagyon gáz :))
a DCDC vel meg az a bajom, hogy amíg én próbálnék leszedni egy gamét/filmet/zenét bármit vkitõl, addig többen próbálnak meg tõlem leszedni, melynek eredménye hogy ami egyébként jönne 50k/s-el az leesik 6-7k/s-re :(( + álltalában mindig 90%-nál lép ki az öszes olyan ember a DCDC-bõl, akinek megvan az amit éppen töltöttem le, ergo ezért nem tudom már hónapok óta leszedni pl. a Csillagkapu 7 évadjának 12-22-es epizódjait :((
aha, nagyszerû...sztem meg ennek a témának is topicja van. gondolom akit érdekel oda megy. Atin hasít, sirály, Nvidián nem megy..gondolom optimalizálni fogják, mert nem hülyék...és azon is hasítani fog...majd biztos kihagyják azt a sok millió esetleges felhasználót, nem? ON:
Ja én a 9500as kártyámat 40 ezer HUF körül vettem több mint egy éve (sajna pontosan nem emléxem - akkor mikor az elsõk bejöttek az országba). A 9700assá tévõ softpatch az új driverek megjelenésével egyidõben fenn van a neten. 300/300 MHZet bír ... ezt az ár / teljesítmény akkoriban meg sem tudta közelíteni az Nvidia ... szvsz ma sem tudja . A Radeon 9800XT-k kb. fele softpatchelhetõ rendes 9800asra, és az a kártya ma kb. 50 ezer HUF körül van. Az nvidia jelenleg notebookba való szvsz - már ami a VGAt illeti
A Radeon vs. FX vitához, itt A legjobb magyarázat amit eddig találtam a témában, a HC Gamerrõl: (valamelyik ottani tag írta, sajna csak ennyit copyztam ki belõle)
---------------------------------------------------------- "Látva a VGA által produkált értékeket és a Radeon sorozat elsöprõ fölényét, ezt erõsen kétlem..." Parancsolsz...? OpenGL alatt mindig is az nVidia volt elõrébb. Nézz meg Q3, ET teszteket, az 5700 Ultra gyakran 9800-as kártyákat hagy maga mögött...
Akkor nezz meg egy Pixel shadert hasznalo jatekot. Leirom pontosabban mire gondolok:
DX7/8 alatt (OpenGL nel nezzuk a megfeleloit technikailag, bar nincs DX7/8 specifikacio, azert a kartyak technikai tudasat elegge egyszeru ezekben merni, DX7 alatt foleg a fix funkcios T&L egysegre gondolok, DX8 alatt a PS/VS 1.1-1.3ra, DX 8.1 alatt PS 1.4re, DX9 alatt PS/VS 2.0ra.) nem tul fair hasonlitani a ket kartyat. Nincsen sok ertelme egy DX9 es kartyat egy DX 7 et is csak reszben meguto enginnel merni (Q3 engine a T&L-t is csak felig hasznalja ki, es az ET ugyanezt az engine-t hasznalja), igy a mai kartyak elmeletileg egy szinten vannak ebben a jatekban, csak hat ahogy emlitetted az ATi OpenGL-es driverei mindig is picit gyengebbek voltak.
Ahol mar problemas lesz az FX sorozat: DX9 (illetve a nemsokara hasznalt OpenGL2.0, ami a pixel shaderek megfelelo fragment shadereket hasznal, illetve a mar most letezo extensionokkel az OpenGL1.4ben). Sajnos itt nagyon gyenge az FX, es itt nem csak az 5200/5600ra gondolok, hanem minden FXre, 5900-akat beleertve. Miert is van ez igy? A most elterjedt standard a floating point precisionoknel az 24 bit (24/csatorna, vagyis piros+kek+sarga+alpha blending = 96 bit), amit sajnos az nVidia nem volt hajlando betartani, igy csak 16+32bittet tamogat, mig az ATi 16+24bittet. Miert erdekes ez? Megirjak a jatekokat az alap 24 bitten, es alapbol emiatt a legmegfelelobb precisionre ugrik az FX, megpedig 32 bitre. Igy piszkosul lassu lesz a kartya. Volt az nVidianak egy csunya probalkozasa miszerint a driverek automatikusan raeroltettek a kartyara a _pp-tagek hasznalatat, ami a 16bittet jelenti (sajnos par esetben, mint pl a 3DMark03 INT12-t is hasznalt helyenkent, ami Integer 12-t jelent, magyarul nem egy lebegopontos (nem egesz szam) hanem egy integert hasznal, ez semmifele keppen nem DX9 specifikacio). Ezt anno meg csalasnak titulaltak es nagy botrany lett belole, mivel a teljesitmeny igy mar megkozelitette az ATi kartyaket DX8/9-alatt, de rontotta sajnos a kepminoseget.
Itt meg megemlitendo hogy a HL2 nem tud full precisionbe futni mert 32bit alatt tul gyenge az FX sorozat, igy automatikusan butitja a grafikat FXeken. Doom-3nal mas a helyzet picit mivel egy "mixed modeot" hasznal ami nagyon sok munkat jelent a programozonak, mert mindenhol meg kell irnija hogy eppen 32FP, 16FP, vagy akar INT12-t hasznaljon e a kartya. Ez a jatekfejlesztok nagyreszenel fel sem fog merulni mint lehetoseg annyi plusz munkat jelentene azert hogy az FXeken is turhetoen fusson udvoskejuk, amig az ATi kartyakon alapbeallitason is jobban fut mint az FX optimizalva. A Doom3 hala az nvidias jo OpenGLdrivereknek, es Carmack-ek mixed mode-janak egy szinten fut a Radeonokkal! De sajnos meg igy sem jobban, legalabbis Carmack irasai alapjan.
Ezenkivul sajnos az FX architekturaja sem az igazi, egy 4x2-es designt hasznal (4 pixel pipeline x 2 Texture managment unit (TMU)), az Radeon-ok (legalabbis a nagyobbak 9700+) egy 8x1-est. Ez azt jelenti hogy single texturingnel mindket kartya csip Mhz * 8 Mtexel-t dobal a kepre, mig multi-texturingben csak csip Mhz *4 Mtexel-t az nVidia kartyai reszerol. Az ATi itt tovabbra is az eredeti Mtexel szamnal marad.
Mindent egybevetve: Az FXek technologiaja nagyon fejlett (helyenkent jobb is mint a radeonok-e!), de sajnos nagyon elszurtak az architekturat, rossz helyeken sporoltak, es nem tartottak be az alapkovetelmenyeket. -----------------------------------------------------------
Persze tudom ez nem vigasztalja az FX tulajokat
:) remelem sikeral! aztan ha kesz szoljal! aztan szamithatok e arra hogy a kovetkezo 10 millio evben jossz e icq-ra ?
sztem zsenialis talalmany. lecci erveket es konkretumokat irj ;)
reszemrol a konkretum: szamtalan zenet, dvd imidzset, jatekot, filmet szedtem le vele, gyorsan, problemamentesen. sajnos azonban inkabb csak uj cuccokat lehet levadaszni vele ...
vitazni ervekkel lehet, a kepminoseg eleg szubjektiv, Valennek eppen az egyik tetszik, masiknak a masik. Az egyetlen objektiv ( a csalasoktol eltekintve ) a sebesseg.