Engem most a Ford Fiesta reklám idegesít azzal a kellemetlen zenével.
Nekem meg az megy az agyamra hogy: Az ön WC-je mit mondana a háta mögött??? Na vajon mi a szart mondhat egy Wc? Büdöset szarok??? :))
Nekem meg az megy az agyamra hogy: Az ön WC-je mit mondana a háta mögött??? Na vajon mi a szart mondhat egy Wc? Büdöset szarok??? :))
Ezek a Tele2 lejárató T-akony reklámok már piszkosul kezdenek idegesíteni Éjjel nappal már a csapból is ezt folyatja a mocskos T-ahonya T-aho T-atáv A csajszit meg ránézésre is legszívesebben arconplasztikáznám (egy éles szerszám csodákat mûvelhet)
Én inkább a viziló rituális lemészárlásásra érzek ingert. :)
Na nekem a kedvencem vmi kinder vizilovas reklám. Nemtom megy-e még mostanság.
Ahogy egy drabális viziló beesik az ajtón, mintha épp egy kocsmázásból tartana hazafelé, aztán még szédeleg is egyet, majd kissé artikulálatlan hangon elkezdi mondani a szövegét engem annyira nem ösztönöz, hogy a leendõ gyerekeimnek ebbõl az izébõl vegyek :) De az is lehet, hogy velem van a baj :D
Volt régen egy ilyen kólás reklám, egy ideje már nem megy, hogy alapfokú nyelvvizsga angolból, és a csávó kb ilyeneket mondott, hogy windó, stb, hát az kurva nagy volt, borultam rajta mindig, hát ez kb arra emlékeztet.
Most nagyon idegesít az a köcsög kinder pingúíí reklám, amikor a hülye gyerekek, akiknek mellesleg az anyukájuk benyal a meleg szarig, úgy totyognak mint egy pingvin.. tökéletes vége lenne a reklámnak, ha megjelenne egy Terminátor és szétlõné az egész családot, és a halálhörgés közben vissza öklendeznék a kinder pingúíít.. és a pingvin is meghallhatna -.-
Köszönjük, hogy megosztottad velünk a véleményedet o.O Még mindig jobb, mint egy Persil vagy Calgon reklám... és a faszinak azért van narkós feje, mert narkós, ezért lát ember nagyságú csótányokat, vagy ez nállatok már megszokott? :\
ez úgyterjedt el, mint egy vicc, kvázi. mindenki e/1-ben mondta, gálvölgyi is átvette és amikor nagyon elterjedt, akkor a calgon reklámja is megváltozott és már nem csak a fûtõszálról vagy mirõl beszélnek, hanem sokkal fontosabb dolgokról... kamu ezerrel, de ez egy ilyen világ, ahol egy head&shoulders sampon nagykereskedelmi árának átlag 85%-a(!!) marketingköltség (a fogkrémnél már nem ilyen durva a helyzet), és az emberek elhiszik, hogy nekik sokkal jobb lesz, ha nem szappannal mosnak hajat, vagy mittomén.
(áhh nemmm nem megszereltetni.. vegyen fel kölcsönt és vegyen újjat:D sok népbutító szarság:D)
Engem az a Rexona reklám idegesít nagyon mikor a csaj hátá befújják ilyen pipa mentén rexonával fut néhány kört a sivatagban és ahol befújták ott nem barnul nem izzad nem csinál semmit:D ugyanolyan fehér mintha ki se ment volna a napra:D ezen akkorát röhögtem:) (sõt még a nagy futás közben az izzadtság sem csöppent oda:D)
"Tadamm! Te teljesen meg vagy õrülve?" Engem ez idegesít nagyon mostanság, bár a guten tag gross rosszabb.
Az az igazság, hogy minden tiszteletem a Rennie reklám készítõinek. Még más gyógyszereknél megy (mint Saridon-nál is), hogy fél órán belül hat (persze inkább 1-2 óra, vagy soha), addig a Rennie-s reklámban talán 6 percrõl beszélnek (bár 20 mp-en belül hat). Bár a reklám közepes, de legalább nem hazudnak. Nagyon pozitív :)
Az egyik szülõ nem szaridont venne be, hanem elõvenne egy shotgunt... D:
Akkor ezzel az erõvel Triniy alias Carrie Anne... is reklámozhatná a tampont. A nehéz napokon amikor nem mert verekedni. De most már igen!!!! És ekkor bevágnának egy akciójelenetet. Amit direk a reklámhoz forgattak és New York pontos mását építették fel hozzá és 150 milkába került.
Hát igen:) Nem tudom mit akarnak vele. Ráadásul manapság egyre töbször vetítik.
Van egy idegesítõ reklámja az ORTT-nek, amit idõnként 15-60 percen át vetítenek Hú, hogy az milyen idegesítõ :))
zsíros kenyeret hagymával kisfiam... aztán kimossuk a zsírfoltot az új persillel
Igen, az nem olyan ingerlõ :) Bár egy olyan reklám lenne a legjobb, hogy George Clooney mosószerrel a kezében mondja, hogy "a reklámok alatt sokan kimennek, de Önök ne tegyék, mert Kovács Lajos vagyok" :)
Egyrészt azért ezt a nevet választották, mert ezt meg lehet jegyezni, másrészt akit Kovács Bélának hívnak, azt sem bántja, hogy a reklámban Adalbert szerepel, akit pedig Richárdnak vagy egyéb divatos néven hívnak, az ilyenkor veri a nyálát rá, hogy a reklámban átlagos neve van az embernek.
Magyarul az átlagembereknek átlag nevet akartak kitalálni.
Én már láttam, tényleg csak egy másodperc, egyébként egy telefon szolgáltató, valószínûleg ,lesz folytatása, ha nem, akkor meg arra megy ki, hogy az emberek kis agyába beleégessék a dolgokat. De nekem uj kedvencem van. Volt régebben az a bankos, hogy volt egy király, magához hívta három fiát, és a legkisebbet néha úgy megütném abban az idétlen kék sapkájában, na annak van ám folytatása ujabban :-)))
Neeem, de még mindig jobb kéken és véresen (doom 3, gta hatása) látni a világot, mint rózsaszínen, és "én vagyok a hercegnõ és szõke hercegem lesz"-ben látni :O
Nekem van most egy reklám, amit nem birok végig nézni. Anyuka megy a nyálgép, leendõ bálkirálynõ kislányával, erre észrevesznek valami öblítõt, gyerek mondja annyának, hogy anyaaaa, ugye veszel ilyet nekem?????? Persze, de csak ha én is használhatom.... Kész. Akinek gyereke van, érti mirõl beszélek, jóhogy már nem a gyerek mondja meg, hogy mit vesznek, meg ki és mikor használhatja. Az lenne a frappáns vége a reklámnak, hogy: -anya, veszel ilyet nekem?? -ja, de akkor bazmeg te mosol vele.