akinek van tüzfala az ált configolni is tudja..., aki meg ugy használ tüzfalat hogy használnise tud annak respect mert abban a formában amugyse véd semmivel csak magával baszik ki...
Hmm.. Kijött a német verzió. Amit ugye nem töltök le, a fene esne beléjük. Bár ez jó hír nyilván egy-két nap és itt az inglis változat
Csak 1 cd-s azt hittem lesz vagy 2 de mindegy jó lesz azt kész.
Leszedtem a német verzsönt tudna valaki mondani serialt???
lol már megvan!Az elsõ küldit végig is vittem 3 pontot kell csak elfoglalni.Jó game nagyon.
ÜÜßßßÜ ÜÜßß ÜÜÛ ßßßÜÜÜÜ Û ÜÜÛÛÛÛÛÜÛÛÛÜÜÜÜ ßÛÜÜÜÜÜ ÜÛßßßÛ ÜÜÜ ßÜÜ ßÛÛÛß ßßÛÛÛÛÛÛÜ ßßßßßßßßÛÜÛßßßßßßßßßßßÛÛß Üß ÛÜÜÛß Ü ßßßßÜÜ Û ÛÛÛ ÜÛÛÛÛÛß ßßßÛÛÛÛ ßÛ ÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜ ÜÛÛÛÜ ß ÜÜÛÛÜßÛÛÜÜ ßÜ Û ÛÛÛ ÜÛÛßßßß Üß ÜÛÛßÛÛÛ ßÛß ÜÛÛß ÜÛß ßÛÛÛÜ ÛÛÛ ßÛÛÛÜ Û Û ÛÛÛÜÛÛÜ ÜÜÛÛß ÛÛÛ Ü ÛÛÛ ßÜÜ ÜÛÛß ÜÛÛÜ ßÜ ßÛÛÛÜÛÛÛ ÜÛÛßß Üß Û ÛÛÛßÛÛÛÛÜ ÛÛ ÛÛÛß ÛÛÛ ß ÜÛÛß ÜÛÛÛÛÜ ß ÜÛß ÛÛÛßÛÛÜ Üß Û ÛÛÛ ßÛÛÛÛÜ ÜÛÛÛ ÜÜÛßßÛÛÛÜÛÛÛÜÜÜÜÛÛÛ ßÛÛÛÜÛß ÛÛÛ ßÛÛÜ ßÜÜ Üß ÜÛÛÛÜ Ü ßÛÛÛÛÜßÛÛßßß Ü ßßßßÛÛÛßßßßßßß Ü ßÛß ÜÛ ßßßßß Ü ßÛÛÜ ßßÜÜÜÜ ÛÜ ßßßßßßß ÛÜ ßÛÛÛÛÛÜÜ ßßßßßÛÛÜ ßßÜ ÛÛßßßÛÛ ß ÜÛÛÛßßßßßßßßßÜ ßßÛÛÜÜ Ü ßÜ ßßßÛßßßßßßßßßßßÛÜÜßßÛÛÛÛÛÛÛÜÜÜ ÜÜß ÜÜÛ Ûßßßßß ßßÜÜÜ ßßß Üß ßßÛÜÜÜ ßßßßÛÛÛÛÛßß ÜÛß ßßßßß ßßßßßßÜÜÜÜÜÜÜßß ú 1ú9ú1ú1 ú
ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ Ground Control II (c) Vivendi ³ ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´ ³ Date: 21 June 2004 ³ Game Type: Strategy ³ ³ Supplier: Razor1911 ³ Size: 1 CD ³ ³ Cracker: Razor1911 ³ Protection: Securom ³ ÔÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ;
GAME NOTES: ~~~~~~~~~~
Ground Control 2 : Operation Exodus takes place during the year 2741 AD, roughly 300 years after the events in the original game. The democratic and freedom caring Northern Star Alliance (NSA) is being hard pressed by the warmongering Terran Empire. The war has recently entered a new stage; a brutal and deadly ground war, as the Empire has managed to land their first troopships on the last NSA controlled planet – Morningstar Prime.
Captain Jacob Angelus, a battle-hardened officer in the NSA armed forces, finds himself becoming the central figure in the war against the Terran Empire. The situation is desperate and for the NSA destiny is at hand; its only hope lies in an ancient legend.
Strong focus on tactical battles and action-packed combat. Outstanding graphics with incredible level of detail, the best 3D engine in its category. Unique drop-in multiplayer modes allowing anyone to join an on-going game at any time. Powerful MOD tools available for the community.
INSTALLATION NOTES: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Unpack Burn or mount Install Use the following serial : ****-****-****-****-**** Copy the crack Play
GROUP GREETS: ~~~~~~~~~~~~
/\ Razor 1911 /__\ Since 1985 /\ /\ /__\/__\
SUPPORT THE COMPANIES THAT PRODUCE QUALITY SOFTWARE! IF YOU ENJOYED THIS PRODUCT, BUY IT! SOFTWARE AUTHORS DESERVE SUPPORT!!
Hi nekem german verzio van meg,valaki nem tud ra magyarositast vagy angolositast elore is koszonom.
Na a 3.-pályán vagyok a 2. is pite volt de ott már nagyobb volt az ellenállás mint az elsõ pályán itt már kell rendelni egységeket is!
Még annyit a játékról szép a grafikája meg nekem bejön az egész ugy ahogy van , de ha jobban szemügyre vesszük közelebrõl hibákkal teli game , de mondjuk nem is arról szól hogy testközelbõl nézd a gamet. Majd a 3 ba biztos ki lesz javitva:)
A 3. pálya a demóból már megismert pálya. Van rajta egy szegény halott is:
Yeeeehaaaaa! GC rulz volt, remélem a GCII. is be fog jönni, a demója alapján van rá esélye :))
Azért ez úton is köszönetemet fejteném ki a Massive-nak, hogy sikeresen sz@rnak az ATi kártyákra. Max. 8xAF és Max. 4xFSAA (és gondolom nV kártyákon még van 8xFSAA). A FarCry-ban legalább egy kis trükkel be lehetett állítani 16xAF-et...
A tutorial, és a human campaign elsõ néhány pályája után kellemes benyomást tett rám. A graf nem korszakalkotó, de szép, és megfelel a mai kor követelményének. A zene, és a rövid intrók jó hangulatkeltõ elemek (különesen tetszett a kirakatot nézegetõ katonás jelenet, illetve a partraszállás alatt feldübörgõ zene). A játékmenet hagyományos RTS dropshipezésel és épületek, lõállások elfoglalásával a középpontban. Számszerûen: 10/8
a zene télleg jó, de a párbeszédek, katonák hangja kicsit lelketlen munka.
szerintem a legszebb RTS jelenleg a piacon (bár a Perimetert nem láttam, szal ez nem százas). kicsit olyan, mintha a StarCraft folytatása lenne ... legalábbis nekem ez jött le belõle.
Nálam a jelenlegi RTS felhozatalban a legjobbnak hat. A grafika szvsz iszonyú jó és hangulatos, a zene szintén jó, az AI nem olyan iszonyú hülye, mint sok RTS-ben (nekem legalábbis eddig látványos elakadásokat nem produkált). A története is tetszik eddig, és ami a legfontosabb, a játékmenete tényleg szórakoztató, és nem eröltetett (legalábbis a 4. human pályáig).
A perimetert felejsd el. Egyik haverom áthozta, megnéztem, eljutottam a 4.-dik pályáig, és rövid úton uninstaláltam. Az nem vitás, hogy eltér a szokványos RTS-ektõl, de a grafikája igénytelen (amikor megláttam az elsõ ellenséges bogarakat, azt hittem rosszul látok: ezt már 3-4 évvel ezelött is rondának neveztem volna), a videók minõsége katasztrófális (fõleg a GC2 mellett), a története legalábbis nekem eröltetett és gyenge. Ha szeretnél egy egyedi ötleteket felonultató játékot kipróbálni, azért nézd meg. De nem a Ground Control 2 súlycsoportja....
nekem egyedül ezek az állandó "jönek a gonosz bogarak vagy hasonló idegenek" stilusu dolog nem teccik, már kezd kicsit unalmas leni :) viszont az egy jó pont hogy a demoban szereplõ pályának itt a történet miatt teljesen más a végkimenetele ha jólemléxem, legalább arra figyeltek hogy ne lõjék le elõre a poénokat :)
ok. én is arra gondoltam, hogy messzire kerülöm a perimetert. amúgy se vagyok nagy rts-fan, ahogy azt lejjebb írtam is. ez mindenesetre teccik. egyelõre.
Játékmenet: szimpla RTS-es az irányítás. Ami más: ez taktikai RTS, nincs benne építkezés/nyersanyaggyûjtés. Fontos pozíciók elfoglalásával/küldetéscélok teljesítésével lehet acqusition pointokat gyûjteni, amikbõl a leszálló területeken új egységeket "vehetünk" (azaz erõsítést kérhetünk) vagy légicsapást rendelhetünk el. Igazából a hangulata volt nekem starcraftos, a szingli sztorija is kicsit a SC ember kampányát idézi. Legalábbis nekem.
Hát úgy napi egyszer felnézek egy fél órára. Sajna nincs sok értelme szórakozni vele ha az igaz karim a másik accomon van. Tudom hogy ott már vár két 300k-500k-s kristály meg a swop bikeom, hát elég nehéz úgy másik karit pátyolgatni.
hát akkor ok, szerintem elég jó taktikai rts, és kellemes hogy végre egy rts ami nem csak arról szol hogy ki épit rövidebb idõ alattt 50millio hiperszupermegakatonát :)
nem telejsen... van egy pár alap egységed és game közben bizonyos célokért és megtartásukért és az ellenség öléésért kapsz pontokat amikbõl lehivhatsz magadnak ersõitést de ez is éppolyan szórakoztató hidd el :)
Nekem a GC1 pont azért jött be, mert nem a "gyártunkezertankot" taktikát követte, hanem fix egységekkel kellett taktikázni. Anno mikor a SWINE kijött, egyértelmûen a GC1 "koppintása" volt a játékmenet (ezért is tetszett az is).
Az újságok mégse tettek említést a swine értékelésénél/összehasonlításánál a GC-re...
A panzers is szerintem zsír ezt a fonalat vitte tovább, így azt lehet mondani nyugodt szívvel, hogy a GC2 olyan RTS mint a pantzers vagy a swine. Apróbb eltérések persze vannak a játékmenetben, de a stílus az 1az1ben ugyan az!
Szóval a demo alapján ez is lesz olyan jó mint az elsõ rész volt. Még 1 óra és lenn van, de majd csak pár nap múlva fogom tesztelni (barátnõ is van a világon :-DDD)