A boeing tényleg olyan volt mint egy terhes bálna, persze én nem láttam a teszteredményeket, szoval én most csak esztétikailag döntöttem :) Bár emlékszem régen a JSF nevû játékban mindig a Boeing-al repültem :)
a master arm kapcsolo kapcsolhato kamera meg fegyver allasba, de hiaba rakom kameraba nem tortenik semmi :( az a10 bal szarnyan kivul van valami ami kameraszerunek tunik, a jobb szarnyan meg 2stinge nem? azt hogy tudom kilonni? nekem az alt+f1 nem csinal semmit a10 nel :(, mig29nel meg F2 modban atvalt a miragera, F1 modban meg semmit sem csinal. Mit kellene csinalnia?
Van a Lock On Demo könyvtárban egy Keycommands.doc, javaslom nézze át mindenki.
Rövid ismertetõ a fontosabb billentyûkrõl:
"S" - a játék elindítása, plusz a PAUSE szerepét is betölti, ha csak nézelõdni akarsz (pl.: F2), screenshotokat csinálni, stb., akkor nélkülözhetettlen. "CRTL+Backspace" - A játék engine fontosabb információi, többek között az FPS kiiratása "Print Screen" - Screenshot készítése (a Screenshot könyvtárba) "Z" és "X" - az oldalkormány "B" - aerodinamikus fék, ideális, ha lassítani akarsz repülés közben "F" - Flaps, vagyis ívelõlap/fékszárny, leszállás/felszállás esetén érdemes használni, mivel növeli a szárnyon keletkezõ felhajtóerõt, viszont egyben nõ a légellenállás is. "G" - Futómû kiengedése/behúzása "P" - Fékernyõ kiengedése, csak akkor engedi, ha már földet ért a futómû "W" - Kerékfék, a gép lelassításához, miután már földet értél amíg nyomod, addig fékez "T" - Szárnyvégi füstcsík, dekorációs célal
"0" (angol billentyûzet: ~) - Következõ NAV pont vagy reptér kiválasztása Navigációs módban, a harci módokban pedig a célok közötti váltogatás "1" - Navigációs mód, a HUD-on az aktuális sebesség és rep. magasság felett megjelenik a kijelölt NAV ponthoz megadott sebesség és magassági érték "A" - Robotpilóta, Navigációs módban megpróbál eljutni az aktuális NAV ponthoz.
"2" - Látóhatáron túli mód (BVR), ez a távoli légi célok elleni radar mód, a célzókört a "?",":","*","É" billentyûkkel lehet mozgatni. A Demóban nincs jelentõsége, a teljes játékban ilyen módban fogod használni az R-27, R-77, AIM-7, AIM-120 rakétákat. "3" - Közel-légiharci mód - Vertikális Keresés a zöld sávot a "?" és a "*" billentyûvel tudod jobbra-ballra mozgatni, és a TAB-ot megnyomva ha tudja, befogja a sávban található légi célt. "4" - Közel-légiharci mód - Bore Itt a HUD-on lévõ kört kell a célra vinni ("?",":","*","É" billentyûkkel) és úgy befogni a célt. "5" - Közel-légiharci mód - Sisakcélzó A MiG-29-esen ez lesz a fõ közelharci mód, amit használni fogsz. Végülis olyan, mint az elõzõ, csakhogy most a nézõpontod közepe lesz a "kör", amit rá kell vinned a célra a fejed mozgatásával (amit a HAT-al mozgatsz). A demóban is látható, hogy a gép orra elötti kb. 110°-os szögön belül képesek az R-73-asok a cél befogására, ha ezen a zónán kívûl nézel, akkor egy X jelenik meg a körben, jelezve, hogy ott már nem vagy képes cél befogására. "6" - Longitudinal légiharc mód Pontosan nem tudom mit takar, de gyakorlatilag megegyezik a Bore móddal, csak éppen a célkör rögzített. "7" - Földi célok elleni mód A neve mindent elmond. Az Demo-ban az A-10A-nál alapesetben használatos mód.
"D" - Rakéták/fegyverek közötti váltás "C" - Váltás gápágyú módba és vissza "Shift+C" - Tûzgyorsaság váltása A-10A-nál "Shift+Space" - Bombák ledobási módjának változtatása A-10A-nál (hány bombát dobjunk le egyszerre) "Q" - Chaff és Flare kidobása "Shift-Q" - Folyamatos Chaff és Flare kidobás, amíg el nem fogy "E" - ECM bekapcsolása, ha van (A-10A-nál a Demóban van!)
Átváltasz közelharci módba ("5"-ös billentyû), ráviszed gyorsan a célkört a mirage-ra (a HAT-al), megnyomod a TAB-ot, mikor pedig befogta csak rángatod a tûzgombot, mint a megveszekedett (amúgy a legjobb az, hogy ha kilõsz két rakétát, majd vársz egy másodpercet, és utána még kettõt eleresztesz. Ezek után 2x F2, és ha nem lángol a Mirage, akkor jöhet a fordulóharc.
Az egész kb. 2 másodperc alatt zajlik le, nekem 3x már sikerült, ezek után jön kb. 5 percnyi felhõtlen repülés.
ejött csodaszép csodaklassz DE NEM TUDOK LÕNI:(( Befogom a célt ,de a konfigurációnál nem találom a "fire" gombot.Melyik ez? vagy itt más néven fut?? segítsetek hagy lõjjek a Vulcannal:))
Nem tudom van e az SG forumozok kozott olyan akit erdekel, de nalunk (sajat lapunkon) sok-sok kep egyutt oszegyujtve....bla-bla-bla..most minek szaporitsam..nezetek meg ha edekel nezd ha nem csukd be...
nemrossz.az mér van,hogy egyszer van a kiömlõ mögötti levegõ-fodrozós effekt,egyszer meg nincs?
wow, király a video :))
Neu videó! Gyerünk leszedni eftársak! Utána az állatok meg keressétek meg az asztal alatt vhol!!!:)
akkor biztos nyaralnak, vagy lehet repülnek vmelyik géppel :)))
Jó kérdés, de nem hiszem. Minekután alapl oroszok ill. a játék már készen van. Már tesztelik ezerrel a majdnem finalt. Szal info nem nagyon kell nekik:-DDD
A Vilag tudtommal egyetlen legibemutatojan amit egy hegyteton rendeznek! (Axalp-Svajc)
hasoló-->hasonló
... vagy hasoló hatás eléréséhez hasonló formákat kell alkalmazni mert a fizika ugyanaz keleten is mint nyugaton ? Áh , az nem lehet mert megdõlne a "ruszkikmindentcsakmásolnak" elmélet ! X-aktás eset .
Úgy-úgy a hegyes része van mind a kettõnek elõl ! És mind a kettõnek valami függõleges izé van a hátulján ! De a legtutibb copy a kör keresztmetszetû kiömlõ ! Koppintáááááááááás !!!!
:DDDDDDD
Huuuuu te ennyibõl megmondod, hogy az egy Mirage III??? Minden tiszteletem a tied!