Ne aggódj, ilyen "repülõs" lövészetnek két nagy hátulütõje van, egyfelõl általában "vaktölténnyel" lõnek, hiszen ha teljes töltetû éles lõszerrel, lövedékkel lõne így repülés közben, azért annak már lenne hatása az ugrás "röppályájára", plusz tegyük hozzá, hogy a látványon túl semmi értelme, mivel kizárt, hogy focistadionnál kisebb célpontot eltalálnának így. ^^
Gondolom ez a videó csak egy hatásvadászatra kiélezett marketing anyag. "Nesze Jóska így effektel a tank a sötétben. Teccik Mi? Nyomunk mégegyet hamar-gyorsan. Leestél a székrõl? Na, akkor most Replay." Gondolom a játékban majd meglesz az a 6-8 másodperc köztes szünet. Ha nem, akkor az gáz.
Szóval az a max. 3 másodperc nagyon túlzás, vagy két külön harckocsi...
2 másodperc alatt egyetlen harckocsi sem fog egymás után pontos lövést leadni, fizikailag talán a Merkava Mk.4 lehet a legközelebb, neki egy 10 lõszert befogadó revolvertára van, ezért képes olyan 3-4 másodperc alatt második lövést leadni.
A videót amúgy azért érdemes megnézni, hogy mennyira gáz a töltõ munkája, és hogy nélküle nem nagyon tudna semmit sem csinálni a harckocsi (nem tud az irányzó vagy a parancsnok odaférni igazán).
énis az õ véleményét várom :) az Abramsak nincsenek felszerelve Auto-Loaderrel a ruszki tankokban van asszem, nemrég volt róla szó a HT topicban
két játékról elég minimális sajtóanyag van kinnt, nem értem miért fáj neked, ha ezeket valaki máshogy értelmezi mint te, és zsigerbõl nem "árkádcsilivilifos"-ozza le az ofp2-õt, hanem reménykedik benne, hogy mégse az lesz
Ne méregessetek farkat :) Antipátiát kezeljétek egymás nyakára busszal történõ parkolással, vagy egyéb módon :) Vagy oldjátok meg úriemberként, DOOMban..
te kezdted a flame-t azzal, hogy elkezdtél ok nélkül kötöszködni.
Szerintem higgadt fejjel olvasd végig az utsó oldalt újra...
Túlpörgetem? Marhaság? Belegázoltam a lelketekbe? Elhiszem, hogy bírjátok egymást, de olvass vissza! Ott a párbeszéd, önmagáért beszél! Tán nem ártana elfogultság nélkül ítélkezni, ha már beleszóltok! Majd vele megbeszélem! Akár privátban... nem hiszem, hogy a védelmetekre szorul... ebbõl, csak flém lesz, ha mindenki belemagyaráz...
"Hát igen, ezek valahogy megint ilyen "csilli-villi-veddmeg" játék érzetét kelti bennem... Túlpakolják effektekkel, nagyjából úgy néz ki mint a Toy Story animációs film. Az Arma II képek legalább mind 100% ingamek utómunka nélkül, és jól is néz ki, plusz jóval élethûbb az a "száraz "grafika (mint pl a STALKER-ben). De hát ki tudja mit hoz a jövõ :) A lényeg, hogy menjen a gépemen az Arma II :P"
Erre Te ezt írtad:
"Én azért megvárnám a kiadást a végsõ konklúzióval. Az engem azért eléggé meggyõzött az a videó, ahol a SCAR-ból kidobott hüvely pörögött a függõleges tengelye körül, mint a valóságban. Ezek után 'kissé' kiábrándító volt látni az új ArmA2 képeket, ahol premier plánba berakták, hogy minden kidobott hüvely nyílegyenesen elõre néz..."
A fentiek tükrében az elsõ mondat ugye azt jelenti, hogy ne húzzuk le a játékot a képek alapján, vagyis ne ítéljük csili-vili vedd meg játéknak! A következõ mondattal arra a videóra hivatkozol mint meghatározó élmény, ami ugye közismerten renderelt. Ergo, egy tuningolt, kedvcsináló videót hasonlítasz ingame képekhez. Még pontosabban ez annyit tesz, hogy tényként kezeled, (az "engem azért eléggé meggyõzött az a videó" ezt jelenti) hogy amíg az ArmA2-ben nem pörög a hüvely, addig itt fog!
Erre írja neked Tempi ezt:
"Attól még, hogy abban a renderben pörgött nem biztos, hogy a játékban is fog :)"
Erre neked ez a válaszod:
"Emlékeztetnélek az adott hsz. elsõ mondatára..."
Na itt egy a gond! Annak a hozzászólásnak az elsõ mondata, nem a videóra vonatkozott! Te abban a hozzászólásban Raptor2 hozzászólására reagáltál, õ pedig a képekre, tehát a te hozzászólásodban szereplõ, és késõbb Tempi által említett videó szóba sem jöhet itt! Már csak azért sem, mert elõbb szerepel az ominózus mondat (Én azért megvárnám a kiadást a végsõ konklúzióval) mint a videó említése.
Nem akartam bele menni ebbe, gondoltam rád hagyom, de akkora az egod, hogy úgy döntöttem letöröm egy kicsit, és segítek értelmezni a saját mondataidat, ha már ez neked nem sikerül! Most, ha azzal jönnél esetleg, hogy nehogy már én döntsem el, hogy te mire gondolsz, akkor azt javasolnám, hogy próbáld meg a gondolataidat olyan szavak, és mondatok formájába rendezni, hogy azt a tõled eltérõ intelligencia szintû földi halandók is értelmezni tudják! Annak megítélést, hogy ez a szint milyen irányban tér el, rád bízom!
Igen süt az írásaidból, hogy hova húzol... de inkább hagyjuk... számomra érthetetlen okból, pökhendi vagy. Felejtsd el amit írtam, legyen neked igazad!
No igen, de pont erre írta Tempi, hogy az csak egy render, nem biztos, hogy a játékban is így lesz! :) Tehát a videó alapján kár hasonlítani az ingame ArmA2 képekkel! :)
Az egyik ingame kép, aminél keserû volt azt látni, hogy nem olyan, mint az OFP2 videójában látott. Ennyit állítottam nem többet.
Nékem csak úgy tûnik, hogy neked a OFP2 közelebb áll a szívedhez! :) No, de mindegy is... remélem mindkettõ jó lesz...
Ezt te így megállapítottad? Gratula, pszichológusi vizsgapapírt neki. ^^
Pedig direkt leírtam, hogy alapvetõen csak az volt a bajom, hogy amit az egyik oldalnak megadunk, azt adjuk meg a másik oldalnak is...
No igen, de pont erre írta Tempi, hogy az csak egy render, nem biztos, hogy a játékban is így lesz! :) Tehát a videó alapján kár hasonlítani az ingame ArmA2 képekkel! :)
Nékem csak úgy tûnik, hogy neked a OFP2 közelebb áll a szívedhez! :) No, de mindegy is... remélem mindkettõ jó lesz...
Én meg akkor felhívnám a figyelmed a 2. mondatra! :) Ott írod, hogy meggyõzött... vagyis tényként kezeled! Vagy rosszul értem? :)
Meggyõzött a videó, ezt írtam. Nem a játék. Mivel az még kint sincs.
Picit érzékeny vagy az ArmAII-re nem? :) Az lenne a legjobb, ha mindkettõ szuper lenne... nehogy elkezdjünk már most OFP2 és ArmA2 táborra szakadni! :)
Nem vagyok érzékeny, csak "tetszik", hogy egyfelõl folyton az megy, hogy az ArmA2 mennyivel realisztikusabban és valósághûbben néz ki, ha pedig megemlítésre kerül valami, ami konkrétan tényleg az OFP2 számára pozitívum, azt meg leszóljuk. Adjuk meg az ördögnek, ami az ördögé...
Honnan tudod, hogy fixált kód? Sehol sem írtak ezzel kapcsolatban semmit. Csak egy videó volt, ahol especiel a mûködést mutatták be, "mennyire akarod realisztikusra?".
Itt a lényeg az, hogy erre konkrétan figyeltek. Azért ez elõre vetít pár dolgot - pl. hogy igyekeznek odafigyelni a fegyverek mûködésére. Szép lenne, ha itt is lenne akadály, mint az America's Army-ban...
Picit érzékeny vagy az ArmAII-re nem? :) Az lenne a legjobb, ha mindkettõ szuper lenne... nehogy elkezdjünk már most OFP2 és ArmA2 táborra szakadni! :)
az hogy egy elõre fixált kód hogy pörgeti a golyót engem nem vág hasra. hogyha valós fizikát számol rá. egybõl más az álláspontom.
egy szó mint száz, részemrõl játéktól független annyi érdem így, hogy " nocsak, egy kis apróság mely fontos de mégis elenyészõen apróság, és õk elõször ügyeltek rá " most hogy ezt a bármely árkádban, vagy bármely szimben teszik részemrõl édesmindegy.
arra akrtam rámutatni. tpm hsz-re ugye. hogy simán pöröghet ez még a játékban mivel megcsinálni nem nehéz, erõforrás igény nulla.
Azért álljon meg a menet. Ezzel az erõvel majdnem minden realizmussal kapcsolatos dolgot le lehetne írni. Ha az ArmA2-ben lenne ilyen, akkor valószínûleg hullámoznál, hogy lám, erre is odafigyeltek. Ha az OFP2-ben van, akkor "se nem nagy munka", "se nem semmi", "mintha bárki is látná"...
amúgy ez a pörgés dolog, okés odafigyeltek rá, de se nem nagy munka se nem semmi, a szokásos elõre nézõs repülési tengelyre tettek egy forgást. mintha bárki is látná egy kirepülõ hüvelynél hogy hogy pörög :D
Én azért megvárnám a kiadást a végsõ konklúzióval. Az engem azért eléggé meggyõzött az a videó, ahol a SCAR-ból kidobott hüvely pörögött a függõleges tengelye körül, mint a valóságban. Ezek után 'kissé' kiábrándító volt látni az új ArmA2 képeket, ahol premier plánba berakták, hogy minden kidobott hüvely nyílegyenesen elõre néz...
Hát igen, ezek valahogy megint ilyen "csilli-villi-veddmeg" játék érzetét kelti bennem... Túlpakolják effektekkel, nagyjából úgy néz ki mint a Toy Story animációs film. Az Arma II képek legalább mind 100% ingamek utómunka nélkül, és jól is néz ki, plusz jóval élethûbb az a "száraz "grafika (mint pl a STALKER-ben). De hát ki tudja mit hoz a jövõ :) A lényeg, hogy menjen a gépemen az Arma II :P
Nem vagy elfogult. Nekem is milliószor természetesebb és ezáltal élethûbb az ArmAII. Egyszerûen a fejlesztõk nem tudják felfogni, hogy nem azért vannak effektek, hogy eszetlenül telinyomják vele a játékot? Minden csillog meg mosott kivehetetlen és homályos. Ha néha kimennének egy kicsit akkor látnák, hogy a tereptárgyak nem krómozottak és egy fehérre meszelt betonfal nem így veri vissza a napfényt. Meh...
Hmm lehet én vagyok elfogult, de engem a tegnapi GC-s ArmAII képek jobban meggyõztek. Itt olyan furcsa a fû meg a talaj o_0
x3.4-es M145-ös optikai távcsövet szoktak rárakni (lásd kép). A lenti #474-ben látható képen egy Trijicon ACOG látható szerintem, az 4x32-es. Szerintem semmi baj nincs azzal.
M249 w/ M145
ACOG 4x32
Cifu elárulod, hogy tényleg raknak ekkora optikai irányzékot a m249 (#474), mert red dot, meg kis nagyítású még jólvan, de nagyobb szerintem felesleges és nem is raknak, vagy tévedek? Hummvee gépfegyverén láttam, ott még ok, mert talán nem rángatja annyira a visszarúgás és talán van értelme nagyítva célozni...
remélem nem ilyen atomvillanásszerû hdr lesz benne...
OFP2 képek a hardwired.hu-ról:
akit érdekel: itt van 4 új ArmA 2 kép (ezek legalább ingamek :) )
Velõs tényleg, de egy-két dologban egy kissé pontatlan.
1.: Volt már konzolos OFP (OFP:Elite XBox-ra). 2.: "Ez a dinamikus hadmûveleti rendszer, már az ArmA-ban is bizonyított, itt most tökélyre lesz fejlesztve." - Semmi köze nincs a két rendszernek egymáshoz. 3.: "tüzérségi ütegek robbanásait, a becsapódó lövegeket, valamint az az után terjedõ tûz képét abszolút élethûen adják vissza."
Pörgõ hüvely - rocks! Így belegondolva nem nagyon rémlik, hogy láttam volna valahol, pedig az öntöltõ fegyverek esetében a hüvelykivetés mindig megperdíti szinte a hüvelyt.