en csak azert leszek boldog, mert nem tudsz konzolon jatekot modolni. :) Nyugtasson, hogy kodmaszter nem is tervez holmi modolasra, nem ugy mint armanal, ofp-nel...
Ez nem Grid, itt nem csak autókat kell megjelenítenie...
Ha tényleg így fog kinézni a játék, miközben 100+ npc gyalogos és 20+ harcjármû gyakja egymást, akkor én leszek a legboldogabb. De vannak kétségeim... :)
Boccs a nyelvtanért,volt amit átfoglamaztam és ott maradt egy szó az elözõ mondatból
Nem kevertem én össze semmivel "On this island, around five or ten years ago, it was discovered that there was a massive amount of oil and natural gas. Some people think there's more here than there is in the whole of the Middle East. So there's a lot of international interest - BP were kicked out by the Russians a couple of years ago, and there are several other companies working there. At the beginning of the game there's a US-backed company operating on this Russian soil, and there's a small contingent of Marines there to protect their interests.
What complicates matters is that hundreds of years ago it was owned by the Chinese, after which it was occupied by the Japanese, before (at the close of WWII) being granted to the Russians. And in Codemasters' opinion, with the real-estate value of the island suddenly increasing, something of a confrontation could brew in the real world if and when everyone claims the rights to its tasty oil-rich filling.
In their vision, the Marine task force is sent there to protect U.S. interests from a Chinese incursion, but then the Russians (caught somewhat unawares) request assistance. It's at this point that you'll be stepping in, occupying the bodies of various men on the battlefield - whether they're on foot, piloting a helicopter or packed tight within the metal belly of a tank." - Will Porter, CVG
Operation Flashpoint"
Szabad fordításban és tömören magyarul annyit hogy:Van egy jelentéktelen sziget ami a történelem során tartozott már kínához,japánhoz és a 2.vh óta Oroszországhoz.Egy amerikai vállalat felfedezi hoyg nagyon sok olaj van itt.Az országok elkezdenek reklamálni hogy ez az övék ezért amerika oda küldi a tengerészgyalogságot hogy az amerikai érdekeket védje küld.Közben az oroszok megtámadják õket és így alakul ki a háború.Vagy valami ilyesmi xD
Az OFP-t is hasonló ideig fejlesztették a BiS srácok. Az ArmA esetén már nem a semmirõl indultak, de még így is sok olyan dolog van, amit csak szerettek volna belerakni, de végül áttették a Game2-be.
Én is várom az OFP2-õt, de amíg nem látok valódi játékengine képeket és videókat, addig szkeptikusan állok hozzá...
E3-on kint lesznek asszem, vagy valamelyik ilyen nemsokára megrendezendõ show-n
Igen ez a CM féle valami lesz, ArmA2-nek is kéne topik csakhát elsüllyedne :)
Snexi #271-ben is sztem ArmA2-vel keverte, az fog oroszországban játszódni (bár nem szigeten; a határolást véletlenszerûen generált tereppel oldják meg)
Az. Semmi hasznos továbbra sem, csak igérgetés... :S
Ezek asszem még nem voltak, márciusi PC Actionból infók: ● Nincs életerõ csík ● Ha eltalálnak nem tudsz rendesen célozni (mint OFP-ben) ● Csak orvos tud gyógyítani ● Minden földi és légi jármû olyan élethû amennyire csak lehetséges, hozzá való hangokkal. ● Kidolgozott jármû roncsolás és koszolódás (dirtiness) lesz (mint a Colin McRae Dirt-ben) ● AI-t befolyásolhatja a félelem és lelkesedés és új taktikához folyamodhat.
Egy orosz szigeten fog játszodni szal nem a kína lesz a másik fél
Amit a BIS OFP2 néven hegesztett az Game2-volt (mostmár ugye ArmA2) CM csak a névre tette rá a mancsát. Meg nem úgy volt, hogy US vs Kína lesz(a Dragon Rising-bõl erre is lehet következtetni)?
A brit Codemasters még idén télen szeretné piacra dobni az Operation Flashpoint 2. Pontos megjelenési dátum rövidesen...
A brit Codemasters sajtósa a videogaming247-nek elárulta, hogy még az idei esztendõ vége elõtt szeretnék piacra dobni az Operation Flashpoint második részét, amit korábban a Bohemia Interactive hegesztett, de a Codemasters sikeresen rátette a mancsát a játékra, melyet azonnal átkereszteltek Operation Flashpoint 2: Dragon Rising-ra. A PC-re, X360-ra és PS3-ra is megjelenõ alkotás egy újabb orosz-amerikai konfliktust dolgoz majd fel. A pontos megjelenési dátumot heteken belül bejelenti a kiadó.
gamestar
és tele lesz HDR-el és BLOOM-al bazdmeeeggáááááá!!!! Dirtbe kifolyt az agyam is tõle...
Ahh DIRT... akkor ezért van olyan fantasztikus látótáv a képeken...
Now in development, it is Codemasters Studios' most extensive R&D project to date. With the studio's largest development team ever assembled, Operation Flashpoint™2 has already benefited from over two years of pre-production on a closed set basis and will use a new FPS variant of Neon technology, the studio's proprietary middleware.
Tényleg?, akkor a hiba az én készülékemben van, bocsi :D (bár attól még áll amit irtam, csak tessék behelyettesíteni a BIS helyett más fejlesztõbrigádot) Amugy kik csinálják ha már itt tartunk? Nemigazán találtam róla infót igy hirtelen..
Nem sok olyan fps volt amivel ennyit szórakoztam, mint az elsõ résszel. Minden jármûve be lehetett szállni meg az editorral is könnyen el lehetett boldogulni, várom nagyon ezt is. Ha ugyanolyan lesz mint az csak a grafikát szintre hozzák meg pár plusz dolgot még hozzátesznek (jobb sérülésmodell meg ilyenek) akkor aratni fog...
Én hibernáltatom magam, amíg meg nem jelenik ! :))
Nagyon rég óta várok egy ilyen "superrealisztikus" military gamet. A képek alapján, már ha nem rendereltek akkor Directx 10-es lesz a kicsike, kicsit elszomorító, hogy xbox360-on csak 9-be fog futkorászni
No igen, de a Flight Simulator X helyett nem fogsz venni egy igazi 747-est vagy egy A320-ast venni es azzal repkedni, meg a 18 Wheels of Steel helyett sem veszel Frightlinert, meg az NFS:PS helyett sem szaguldozol igazi Lamboval. Tudom, sarkitottam kicsit.
Lassan olcsóbb lesz venni egy jó minõségû airsoft puskát, mint gépet fejleszteni az éppen aktuális fps-re. PC játék fõ elõnye pedig eddig az olcsósága volt.
Nintendo D-re egy program fejlesztése kb 3-4 hónap és 5fõt vesz igénybe. És akkor egy baromi igényes és nagyon jó programot lehet rá összehozni. Emellé pedig ha jó és igényes a program GARANTÁLT MILLIÓFELETTI ELADÁS ami hogy is mondjam jót tenne a BIS-nek. Ugyanis eddig kb 49 milla Nintendo Ds-t adtak el világszerte. Ráadásul nem budget árkategóriában kelnek el a DS játékok hanem 50$ért...