Hmm.... úgy tünik újabb csavar állt be: Van külön az Armed Assault, és van külön az OFP2 (tehát úgy tünik mégsem szünt meg, és a Codemastersnél marad??).
Armed Assault: OFP-hez közeli modellek, a táj, az ember és a fegyverek nem túl meggyõzõek, mintha OFP 1.5 lenne (XBox?)...
Flashpoint 2: Teljesen új modellek, az ember ugyan "plasztikbábú" benyomását kelti, de a fegyver és a táj igen meggyõzõ.
Hát patchek után elég könnyen lehetett moddolni, és valószínûleg mivel az ofp2 motorja az 1 fejlesztett változata, ugyanolyan könnyû lesz moddolni patch nélkül is. Remélem.
Majd meglátjuk. Sokminden fog függeni attól, milyen lesz a MOD támogatás. Az OFP-hez kb. fél évig csak a Keygetys-hez meg Weylandhoz hasonló varázslók tudtak MOD-okat csinálni, ami annyi volt, hogy a scriptjüket és a textúrájukat meg lehetett változtatni....
ah remélem hogy nem,ebben a témában nekem ez a best a többi olyan lekorlátozott utálom mikor 5 méter széles pályán rohangálhatok,és csak 1 bizonyos résen stb mehetek tovább és még sorolhatnám,ha elcseszik megyek tüntetni:)
nem hiszem hogy az lesz a mérvadó hogy milyen korban fogunk lövöldözni... :) amenyire én tudom hivatalosan sosem hangzott el hogy mikor s milyen körülmények között fog játszódni a játék (bár nekem is rémlik valamiféle vietnami háborus hir...) az egyetlen gond az hogy ez is réteg játékká válik bizonyos értelemben legalábbis ha megörzi a viszonylagos valóséghüségét manapság sajna minden arcade beütést ap remélem ez nem fog :)
Hmm... átnéztem párszor a képeket, és azt tudom leszûrni, hogy legalábbis ezek a képek bizony 'modern' harcteret ábrázolnak, az USMC katonák MARPAT mintázatú egyenruhát viselnek, és M16A2 (v. M16A3/A4?) gépkarabélyal rendelkeznek, M1A2 (?), T-90 Kontakt-5 ERA-val felszerelve.... szóval legalábbis ezeken "egy szó sem esik" az eredetileg beharangozott Vietnami, illetve 1960-as és 70-es évekbeli hangulatnak...
Ilyen grafikát várnék el tõle... uram isten (sic! ateista volnék... :)), ha ezt beoltják az OFP hatalmas szabadon mászkálható terepével és kap egy durvus fizikai motort, meg egy elég jó sérülésmodellezést, plusz marad kellõen reális szinten, ez lesz az évtized játék!
lehet hogy nem ofp2 néven fog futni, ha tényleg szakítanak a codemasters-szel
lehet hogy nem ofp2 néven fog futna, ha tényleg szakítanak a codemasters-szel
Ha jól rémlik, az OFP a Codemasters jogtulajdona, így kicsit nehézkes a dolog...
Úgytünik egy újabb kiadó vs. fejlesztõ háború van kibontakozóban?
We're pleased to confirm that Bohemia Interactive will be at this year's E3. Marek Spanel and myself will be in attendance at room 6941 of Kentia hall where we intend to announce our release plans for 2005 and beyond. We will also reveal further details about the games we're currently working on.
We greatly appreciate the support and loyalty that the Flashpoint community has shown to us over the years and thank you for your continuing anticipation, support and patience.
Önmagában nem jelenti azt, hogy bármilyen új részletet felfednek majd...lehet hogy azt csak a kiadó teheti meg. Ki kéne lógniuk a codemasters alól vhogy.
Operation Flashpoint 2 @ E3
[2005-04-24 @ 08:41 - Berkenye]
A Bohemia Interactive fórumain vadásztunk le egy apró hozzászólást, melyet a fejlesztõcsapat egy tagja követett el. Annyit kell róluk tudni, hogy anno egy igen népszerû játékot sikerült összerakniuk Operation Flashpoint címmel. Nos, annak folytatását már régóta halogatják, a kiadó Codemasters se úgy áll hozzá a dologhoz, ahogy azt õk szeretnék. A srác kommentjében azonban igen pozitív dolgokról esik szó. Nevezetesen, hogy a kiadó ugyan nem mutatja õket be, de õk maguk mégis kint lesznek az E3-on és viszik az Operation Flashpoint 2-t is, valamint minden más projektüket, amit már meg mernek mutatni. Mindezt teszik a rajongók által nyújtott segítség és türelem meghálálása miatt is. Elismerésre méltó.
Honnan az info? A BIS eddig is úgy volt, hogy bérel egy irodát (üzleti megbeszélésekhez), a CodeMasters meg mintha kijelentette volna, hogy távol marad az E3-tól.
Szó nincs róla! Az eredeti helyzet úgy nézett ki, hogy az eredeti OFP motort ültetik át X-Box alá, az lesz kb. a motor 1.5-ös állapota, aztán a második rész meg a 2.0-ás. Viszont ahogy Joxy is írta, lehet, hogy megvárják a Xenon-t inkább. Hogy ez mennyiben befolyásolja a motorral kapcsolatos helyzetett, jó kérdés. Sajnos b@sznak a PR-re a cseh srácok, így semmit sem tudunk...
Ezt is Xboxra írják? :( Akkor kb olyan színvonalú átirat lesz mint a Driver 3? :P Irányítás trágya, grafika nevetséges, pedig a preview képek nagyon szépek voltak annál is.
Barkit leszopok ha ez a jatek 2006-ban megjelenik. Meg egy arva ingame kepet sem mutattak belole.
Ha még az Xbox-ra kell várni akkor várhatunk, mert abból is jön az ujabb változatt. Ami nem kompatibilis a régivel.
HWSW cikkbõl: Novemberben érkezik az Xbox utóda írta: Bodnár Ádám , idõ: 15:56
Egy jelentõs játékkiadó magát megnevezni nem kívánó dolgozója szerint a Microsoft az õsszel dobja piacra a következõ generációs Xbox konzolját, a redmondiak egymillió konzolt szállítanak a boltokba a novemberi európai premier idejére és márciusig további félmillió készüléket dobnak piacra. Az új Xbox -- amelynek fejlesztési kódneve Xenon -- nem lesz kompatibilis a régivel, azaz nem játszhatók rajta a már meglevõ játékok. Ez egyben azt is jelenti, hogy a jelentõs kiadók elhalasztják, és a következõ generációs Xboxra írják át legnépszerûbb játéksorozataik új részeit. Az is biztossá vált, hogy az új konzol alapkiépítésben nem tartalmaz majd merevlemezt.
ennek a game-nek nagyon jo az alap tehát nagy állatság lenne elcseszni reméljük nem sikerül:)
A játék apropóját adó konfliktus, helyszinek, szembenálló felek rendkívül fontos elemei a játéknak, hasonlóan az elsõ részhez. Azonban e pillanatban nem árulhatunk el errõl többet.
Õõõõõ....
Egészen eddig ismert volt a három valós konfliktuson alapuló rész, most csak csigázzák a népeket, és maradt az, vagy fogták és a kukába dobták az egészet?
Mivel a folytatás az elsõ rész módosított engine-jére épült, ezért a teljes körû moddolási lehetõségekre lehet számítani, melynek csak a képzelet szab határt.
????? Kezdek aggódni.... :(
Egyszerre dolgozunk az elsõ rész Xboxos verzióján, és a második rész PC-s változatán, ez pillanatnyilag leköti minden figyelmünket.
Hurrá, szóval még az X-Box változat sem jött ki?!?
Szándékaink szerint nem kényszerítjük a játékosokat a jól ismert játékkeretek közé, hanem új multiplayer játékmódokat fogunk szerepeltetni, mint pl. a CTI (Capture the Island).
Mikori interjú ez? Vagy másfél éve játszottam már CTI MOD-al...
Jó kérdés. Sajnos félek tõle, hogy még mindig csak igen kezdetleges állapotban van (tavaly ilyenkor 15%-os készülségi fokot feltételezett a BIS vezetõje). A 2004 vége vagy 2005 eleje megjelenési dátum sem sok jót vetít elõre... :(
VBS1 immár megvásárolható. Apró probléma, hogy laza 140$ az alapcsomag ára, a különféle kiegészítõk (US MARINES, Terrain packok, Animal (kutyák, macskák, egerek :)), stb.) meg átlag 50$ körüli áron vehetõek meg - Észak-Amerikában...
Valaki nem tudja hogy lehet hozzájutni ehez?
Nyema, a játék honlapja ugyan frissült, de sok hasznos infót nem tudunk meg belõle - csak azt, hogy már most késés várható. Eleddig 2004 végét jelölték megjelenésnek, most 2004 végét vagy 2005 elejét...
Az ezüstpáncélos hörgõborzok jelenthetnének valami újat már.
Valami új hír van a játékkal kapcsolatban?
Bocs,most néztem meg az elsõ üzenet dátumát.:D
Ja,jó,hogy lesz,de ez nem új hír.Már vagy 3-4 hónapja mûködik a a www.operationflashpoint2.com honlap.
Azon belül, hogy jövõre.
Mikor jelenik meg kb. ?
Háhá én vagyok a topicnyitó! :D
HARDWIRED-es hír:
(HW Insider) Grath Nagymester ezüstpáncélos hörgõborz felderítõcsapata a következõ információkkal tért vissza legutóbbi fürkészõ körútjáról: "A Codemasters és a Bohemia Interactive Studio ma bejelentette, hogy már javában fejleszti a nagy sikerû – milliós eladással büszkélkedõ - Operation Flashpoint második részét. Ezúttal azonban a modern kori harcászat másik színterére váltanak. Megjelenés jövõre várható."
Kitûnõ munka volt borzok! Jutalmatok három tálca frissen készül ananásztorta. Csak így tovább!