Sziasztok! Editorral lenne gondom! Mégpedig az hogy megcsinálom a küldit meg minden de vmiért nem indítja el! Nagy szürkeség van csak! Vmit biztos kihagyok na de mit?
Elõre is köszi mindent!
Skacok a mission editorban készített pályát nem lehet multiban használni?
Miért nem tudok multizni? nem fogad egy szerver sem!
Eredeti, a Galaxisnetnél vásárolt játék!
Még annyit hozzáfûznék hogy az utolsó Command arra való hogy pl bázisokat hozzon létre az ember épitkezni lehet vele.Egész különleges bunkereket lehet így ltrehozni lehet emeletes bármilyen.Hordóra tehetek pl telefont meg rádiót.Vagy egy videokamerát.Ilyesmire lehet használni.Homokzsákokból lehet egy kisseb vagy akár hatalmas területû erõdöket csinálni. stb:)A fantáziádra van bízva.
Ide leírok pár dolgot te vagy a többiek nézzétek már meg hogy nektek mûködnek e mert nekem igen csak kiványcsi vagyok hogy dragonban is mûködnek ez ezek a Commandok:
ezt a katona init mezõjébe írd be.Ezáltal a látótávolság jóval nagyobb lesz.Nem lesz párás a levegõ annyira.
setviewdistance 3410
szintén:empty-fire Égõ Tûz: this inflame true
a katona aki veled szemben áll a neve man,és írd ezt az initmezõjébe.Ennek hatására a katona holtan esik össze.Igy tehetsz holtesteket a küldetésbe man setdammage 1
ezt a commandot egy empty asztalhoz ird be.Az lesz az eredménye hogy az asztal a levegõben lesz,stabilan fog állni.A végén a kettes azt jelenti hogy az asztal hány méter magasan legyen,ha 10 írsz be 10 méter magasságban lesz.Ha 0,5 akkor félméter magasan lesz a földtõl számítva. Mindegyik dolgot az initmezõbe írd be!
this setpos[(getpos this select 0),(getpos this select 1),2]
Igen minden küldetést az editorral csináltak de úgy kivitelezik hogy te abba már ne tudj belenyúlni ez olyasfajta levédés szerintem.Ezek a gyári úgymond küldetések.Meg vannak a nem hivatalosak.A nem hivatalos az pl amit te csinálsz vagy én.ezt ha valaki akarja kicsomagolhatja de pboval és szerkesztheti át ahogy akarja én ezt csináltam elég sok hibás küldetéssel meg addonokkal.Ugyan ez vonatkozik az addonokra is állt. a hivatalos addonok nem kicsomagolhatóak.Amik nem hivatalosak azokat akár át is lehet szerkeszteni több lõszert adni egy fegyverhez vagy bármi:)
Valahogy csak meg lehet nyitni. Mert a készítõk is a mission editorral csinálták ,nem? Az a baj hogynem nagyon értek a "Script" ,"lua" vagy mi? -hez. Tanulmányozni akarom hogy én is jó küldetéseket tudjak csinálni. Van a Help mappába példa ,de az nagyon kevés. Multiplayert akarok csinálni az egyszerû.
Az eredeti single playerekre gondolsz? Azt szerintem sehogy:) Mégha kis is tudnán csomagolni akkor sem tudnád megnyitni szerintem mert úgy csinálták meg õket. Cselesek:)Az eredeti gyári sp ket nemigen lehet.
Sziasztok ! Valaki tudja hogy kell a játékban lévõ pályákat megnyitni a szerkesztõvel?
Már nem kell , csak a C -re kellett telepíteni
Sziasztok valaki felrakná valamelyik megosztó oldalra a reliefmap.fx". -fájlt mert nekem valamiért rossz . Az úratelepítés sem segített. Itt található meg:
OF Dragon Rising\Mission Editor\Database\NewMap2\Shaders/reliefmap.fx".
Köszönöm a válaszod, érthetõ is volt de sajnos a flaspoint 2-õ mission editor-ja nem nagyon hasónlít az elsõ játék szerkeszõjére.
A második kérdéshez pedig.Az OFP ben lényegében ha west oldalon vagy és az ellenfél szovjet akkor csinálsz egy nagy triggert ami lefedi bõven a hadmûveleti zónát 4000x4000 átmérõjût. És be kekell állítani aktivál west, not present, és and1.Mivel ott lesz az and1,így vége lesz a küldetésnek.Bár még néha így sincs vége egy kildetésnek elõfordúl hogy hiába így bevan állítva de nincs vége. Én inkább a condition mezõs megoldást szoktam választani: csinálok egy nagy triggert 4000 ennek a beállításai, ha én vagyok a west oldalon: west, present és a condition mezõbe be kell írni hogy pl. complete
kell egy másik ugyan ilyen nagy trigger annak a beállításai legyenek: east, not present, és ennek az on activation mezõjébe pedig azt kell irni hogy: complete=true erre hivatkozik tulajdonképen a másik trigger. Én megfigyeltem hogy ha így fejezek be egy küldetést, akkor sokkal nagyobb az esély hogy tényleg be fog fejezõdni a küldetés. A tutorial oldal lassan kész lesz csak kicsit nehéz mindent magamnak csinálni. Igy kicsit lassabban haladok. Ha van kérdés válaszolok vagy ha ez nem volt érthetõ még megpróbálom érthetõbben leírni bár nem tudom hogyan lehetne egyszerûbben fogalmazni,az a baj hogy nem tudok ide mellékelni képeket,a tutorialhoz lesznek képek.
Szóval a hang kérdéshez. Én amit írok az OFP elsõ rászére hivatkozva írom. De mint írtam ezek szerintem az armában is kell hogy mûködjenek.A küldetésedbe csinálj egy sound mappát.Tegyél bele egy ogg hangfájlt.Ogg legyen a kiterjesztése.és ezt egy bizonyos módon kell definiálnod a description.ext fájlban. Most kicsit hosszú lenne itt leírni mindent de most ha tudok bemásolok ide egy descript fájl mintát. Ime:
minScore=200 avgScore=2500 maxScore=6000
ShowGPS = 1
onLoadMission="Valahol Everonban Egy Titkos Ellenálló Táborban." debriefing = 1;
class CfgIdentities
{ class kumpsuns { name = "Novak Kumpsuns"; face = "Face39"; glasses = "none"; speaker = "Adam"; pitch = 1; };
}; class CfgSounds {
class BB { name = "BB"; sound[] = {"BB.wav", db-10, 1.0}; titles[] = { 0, $STR_ }; };
}; class CfgRadio { sounds[] = {};
class AA { name = "AA"; sound[] = {"AA.wav", db-40, 1.0}; title = $STR_AA; };
}; class CfgMusic { tracks[]={DD};
class DD { name = ""; sound[] = {\music\DD.ogg, db+10, 1.0}; };
}; class Weapons { class M82A1 { count = 10; }; class AWP { count = 10; }; class CSLA_Dragunov { count = 10; }; class M60B { count = 10; }; class PPSH41 { count = 10; }; class Bizon { count = 10; };
}; class Magazines { class M82A1 { count = 20; }; class AWPmag { count = 20; }; class SVD54r { count = 20; }; class M60real { count = 20; }; class PPSH41 { count = 20; }; class BizonMag { count = 20; }; class EUDEF_MP5SD6_MAG { count = 20; }; class WFWM82A1mag { count = 20; }; class DKMM_MosM500Shell { count = 20; };
};
Itt a vége.
Ez az egész OFP lelke.Enélkûl egy küldetés halott.
Hello a mission editor-ban hogyan lehet azt megcsinálni hogy ha megölök minden katonát akkor vége legyen a mission-nek?
A játékban lévõ hangok melyik file ban vannak?
aham, es azt pont az ellen fegyvercsovei ele. meg milyen vicc mar hogy a "fobazist" bekempelik, hogy spawn utan korulnezni sincs idod. ez katasztrofa, meg a te gondolkodasod...ha jatszottal volna a RO-val neked is mas velemenyed lenne ezekrol ;)
Ez az oldal amit készítek ez Tutorial oldal lesz sok széppel és jóval.Nekem egyébként picit érdekes hogy miért kezd bele valaki a dragonba mikor még a sima OFP t sem ismeri igazán komolyan.Kép a noteszba hangokbetétele a küldetésbe rádio beszélgetés.És ez csak 5% volt.Úgy kezde bele valaki egy másik programba,hogy az azelõttit nem is simerte meg mennyi sok lehetõség van benne.Ez furcsa.
Hello. Az a helyzet hogy a dragont nem ismerem az OFP cold war ban viszont úgy 99,9 % ban otthon vagyok ha valakinek armahoz kellene segítség abban szerintem tudnék segíteni.Most csinálok egy weboldalt OFP,resistance és arma-hoz.Ha felteszem magát az oldalt és elérhetõ lesz. majd beírom ide az elérhetõséget.A dragonnak az editorja elég furcsa.Még csak screenshoton láttam.
Sziasztok Nincs itt valaki olyan aki ért a mission editorhoz? Lenne egy problémám. Készítek egy pályát ami csak arra jó, hogy kipróbáljunk több jármûvet, singlebe teljesen jó viszont coopban LANon az a gondom, hogy a többbiek akik csatlakoznak rám nem tudnak jármûvet használni csak én, mivel amikor beszállnak és elindulnának csak kipörög a kerék, de én viszont látom hogy mennek. Valami tipp? esetleg ez egy bug?
a multi 1 katasztrofa. az ellenfel siman bekempelheti a spawnpontokat, eselyed sincs semmire, 3 sec-el kesobb mar halott is vagy. raspawnolsz a rajvezetore aki persze az ellenfelek gyurujeben lapul, 20x kinyirnak egymas utan, megint csak tehetetlen vagy. ellenfelbebe tobb tarat beleeresztek (kozvetlen kozelrol), jelzi is a talalatot megsem sebesul az illeto, elotte viszont 1 lovesbol kinyirtam...szal rengeteg agyament, es bugos dolog van benne. kar pedig jo is lehetne...
Nehéz megcsinálni a multit,h menjen warezzal v könnyû
PL. akkor is ez van ha rakok egy másik jármûves embert.
És az mért van hogy néha amikor szerkesztek és ki akarom próbálni csak szürkeség látszik olyan mint ha sûrû köd lenne . Valamit nem jól állítottam be és meghülyül a játék?
katints egyszer az emberre és tedd oda a következõ útvonalpontot ahová akarod hogy menjen a sold.Állítsd be safe re hogy nem menjen neki minden harmadik fának:)Ha meg nagy távot kell megtennie akkor tegyél le vagy 4 pontot,ha az útra teszed a jármûvet és úgy elég akár egy vagy két waypontot letenni mert a konfigurációja a jármûveknek általában prefer road ez annyit tesz,hogy ha a jármû az út vagy bármilyen uút vagy ösvény közelében van akkor az utat fogja választani elsõdleges haladási útvonalként.Ezt addonba is belehet állítani. Ennyi. :)
Hogyha editor téma érdekel jó helyen jársz kérdezz engem.
Sziasztok! Valaki ért a mission editorhoz? Hogy lehet azt megcsinálni hogy egy AI katona egy jármûvel a kijelölt pontra menjen?
üdv! egy kis segítség kellene. Ott tartok a kampányban mikor el kell foglalni a repülõteret. nekem ez rohadtul nem megy. folyamatosan szarrá lõnek, és eddig a 2000000 próbálkozásból kétszer jutottam el az irányítótoronyig de akkor mindig vége lesz a küldetésnek...hogy a francba kell ezt megcsinálni mert már uninstallon gondolkozok, pedig fasza kis játék lenne ez.
Milyen tört szerverrõl beszéltek idióták?! Nincs semmiféle "tört szerver". Csak regisztrálni kell és kész. Belehet szálni játékba és lehet indítani is.
Van tört szerver, sõt akár magunk is létrehozhatunk, persze ahhoz egy erõs net kapcsolat sem árt.
olyan parám van, hogy amikor mozgatom az egeret (tehát mindig..) olyan mintha folyamatosan változna a brightness. csak egy kicsit vibrál de elég idegesítõ. találkozott már vki ilyennel? radeon 4870 x2, 4 giga ram, satöbbi. új catalyst sem segített. annyira nem zavaró, de ha vhogy ki lehet küszöbölni..
Felfedeztem egy hibát: hogyha fejjel lefelé fordulok a helikopterrel , elromlik és lezuhan
Egyébként babrált már meg valaki közületek addonokat?Úgy értem hogy letöltötte és átalakította.Én csináltam magamnak nagyon sokat így:)mivel az én verziómon nem ment mondjuk1.96 volt vagy ilyesmi átalakítottam és megy.Valaki nem tudja -ace- elérhetõségét véletlenûl?Õ írt régen egy tutorialt ill.fordított egyet egy észak európai tag tutorialját fordította le õ.Tõle sok mindent tanultam annak idején.Meg csináltam egy ember addont civílt egyébként elég sok objektum addont készítettem és ezt a civílt is megcsináltam ahogy kell Classobject stb.mindent lényegében ezt az ember addont is úgy csináltam ahogy az objektumokat csak ugye itt az öröklõdés másképp van mint egy tárgynál mármint a Class rész pl ez:
class All {}; class AllVehicles: All {}; class Air: AllVehicles {}; class Plane: Air {}; class A10: Plane {}; class A10real: A10{ ezek az osztályok egy Thunderbolt hoz tartoznak.tehát az embernél is figyeltem hogy jól csináljam ezeket az osztályokat és:( hm nem jött ösze mikor megnéztem valami olyasmit írt ki hogy file size 23 144455 66:) nem tudom akkor az objektumok miért sikerûltek...Dekódoltam az Mccivil modellt átneveztem és így lett egy saját tiszta új addon emberem de hm...Nem igazán értem.Jólenne ha lenne valaki aki ismeri ezeket a dolgokat.
Elkezdtem már egy ideje csinálni cam sripteket is nem olyan nehéz.Mondjuk nem használom olyan sok commandot de így is lehet jó hatásokat elérni.csak jólenne ha a küldetésbõl vagyis a programból nem kellene állandóan kibe lépkedni hogy ha pl.Létrehoztam 3 új sort akkor újra be a küldetésbe hogy megnézzem mit hoztam létrehanem ha lenne pl egy ablak,és azt közben betudnám hozni beleírnám amit kell és már megis nézhetném az eredményt ennyi:)nem tudom hogy ilyen lehetõség van e esetleg.
Sziasztok érdekelne van e itt olyan aki csinált már addonokat.Én csináltam már és szeretnék egy ilyen valakivel gondolatokat cserélni ha lehet.lenne mirõl beszélgetnünk:)Ha van itt ilyen szépen kérem írjon ha van rá mód.Köszönöm.
ÁÁáá!Nem nem!Ne haragudj!Nem akarok senkit sem félrevezetni!Jó meglátás.Fáradtságból kifolyólag félreírtam!:D Csak szárazföldi célpontok ellen jó a Javelin!
Destroy PLA AT defendses. Itt mit kell csinálni? Kinyírok mindenkit , eljutok a megadott pontig. Mikor az utolsót lelövöm azt írja Failed!?
Az OFP, Arma játékok katonai szimulátorok. Tehát így hülyeség lenne a 3rd, BÁR HA jármûrõl van szó akkor én is sokszor 3rd ben nyomtam. Fõleg ha helivel mentem, bár amikor céloztam akkor beültem, mert úgy jobban ment. OFP2ben nincs szükséges jármûre, egyszer használtam, az utolsó pályán.
De ha a 3rd-t a katonánál alkalmazod az hülyeség, akkor elvész az értelme a játéknak. Ezért próbálok inkább átszokni a belsõ vezetéshez OFP1 és ARMAban.
Lehetséges hogy nem ahhoz alkalmas vállról indítható van nálad! A helikoptereket csak Javelinnel vagy Stingerrel tudod leszedni! A többi földi jármûvekre van! Próbálj másikat szerezni! Bár néha csak bújkálni lehet a helik elõl! Nagy fûben a hasalál sokat segít:D
De lehet páncéltörõ van nálam és azért nem tudom leszedni a helit? :)
Hali engem is érdekelne! 4-5. pályán strella van nálam és látom is a helit ami szerintem ka-50 vagy hasonló :) és indítok rá de nem megy a hõforrás felé a rakéta. THX!
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. A helit, hogy lehet lelõni hõkövetõ rakétával melyik billentyûket kell használni? Elõre is köszi a válaszokat.
Tényleg ki jött a patch, és teljes mértékben jól használható!Nem rontja el a már megkezdett játékot(mármint ha tört-el nyomod)!Csak használd hozzá az új vitality crack-et!Két új multiplayer pálya, meg vagy 5-6 skirmish pályát tartalmaz és persze egyéb javításokat! Úgyhogy használjátok egészséggel!