hmm, érdekes, mert az még hogy valaki forditgat ok, de ált ha ember saját pénzét akarja jotékonyságra költeni akkor elöbb adományoz pénzt valamilyen hátrányos helyzetüekel foglalkozó szervezetnek mint hogy a saját pénzébõl finaniszirozzon egy játék szinkronizálást :)
tényleg ez mindig is érdekelt hogy ut szinkronja kinek érte meg? mert az azért furcsa lenne hogy pusztány emberbaráti szeretetbõl valaki a saját pénzét szorja ilyenekre :)
mi van az ut 2004 crackelt multijával? eddig UT2004 3204 Dedicated Server Patch-t használtam, simán ment a multi, most meg a mikor rányomok a join gaméra, kifagy.
Egy próbát megér. Az enyém sem izom, mégis elfut rajta és normál felbontáson. mondjuk nekem 800 MHz, geforce2mx 32Mb, 384 Mb SDRam és asszem 800*600-ban megy és csak néha akadozik, amikor fullos pályák jönnek. Szóval kb. egy kategória a tied meg az enyém és nekem nagyon bejön. Ha meg veszel jobb gépet késõbb, akkor legalább lesz egy qrva fasza játékod és nyomhatod maxra mindet, aztán juhé:)))
Egy 700-as procin geforce 1-es 64MB-s kareszon 256 SDRammal meg se próbáljam futtatni a játékot(1024*768)? Leírás szerint nem kell bika gép hozzá.
Hali.
Nyomtam egy pár órát tegnap, végigvittem a zászlós pályákat meg a domination-t. Mondhatom izzasztó volt:) Lehet, hogy lámer dolog, de benyomtam az auto aim.ot, mert nagyon idegesített egy-két pálya.
Elég fárasztó pálya. Jóformán mindent nekem kell csinálni, mert a botok túl hülyék hozzá. A legfrankóbb, hogy fegyvert alig találok, a gépnek persze csúcsstukkerjai vannak. Ami még jobb, hogy nem tudok olyan gyorsan futni, hogy odaérjek még idõben, ha esetleg elfoglalta mindkettõt...
Én kiküdtem õket, hogy elfoglalni az egyik pontot, és magamat mondjuk egy kisérõvel bebetonoztam a másik pontra. Ha sokat szaroztak a botok, mindenkit visszahívtam, majd lerohantam a másik pontot. Ha jól emléxem a parancsok addig maradnak, míg mást nem mondasz
Ti milyen taktikát alkalmaztok a Domination pályákon? Van egy rohadt idegesíõ pálya, amit egyenlõre nem tudok megcsinálni. Hegyes-völgyes, havas pálya. Sokat kell futkározni mire megtalálom a pontokat.
U.i.: Ha beállítom, hogy mondjuk kettõ védje "A"-t, akkor miután Én elhalálozom vagy Õk akkor is életben maradnak a parancsok?
Nah, elmentem megnézni, micsináltam, majd gyövök. Ugye szerintetek sem nagy baj, ha az óceán felszíne hagyományos (nem látszik át, nem hullámzik)?
jah. bocs arra már nem volt idõm hogy a bellításokat is megnézzem. ha van olyan is akkor bocs. egyébként klafa. a rámpákat te csin vagy van alapból is benne?
"egy íven vannak" Még mindig nem jöttem rá, hogy mi van egy íven, hacsak nem az node-ok összekötésérõl van szó. Mellesleg ha nem tetszik, vagy hozzá akarsz tenni, nyisd meg a NodeBuildert, csinálj egyet, és küld el az ONS-try.ini file-t, ott lesz a System könyvtárban
Hmmf? Ha megnézted, két beállítás van: Egy egyutas, meg egy minden mindennel. Mindenesetre most fordul egy bázis-majdnem-kész verzió a nagyobb pályáról. Kirakjam?
azok a rámpák nagyon klafák. Egyébként meg jó lenne a pálya csak az a gáz hogy egy íven vannak. úgy kéne hogy mind a 3 csatlakozna a bázisokhoz! szerintem akkor izgisebb lenne. vagy a közésõ csatizna mind2höz.
Nem tudom volt-e már róla szó, de itt a megoldás az ATI-s texture villódzásra (hol megjelennek, hol nem):
egyszerûen semmilyen cracket/nocd patchet ne tegyetek fel!!! szimplán csak felinstallálás, aztán rá a gyári peccs és megy, mintha muszáj lenne. a rohadt törés okozta a gondot, nem a catalystokkal van gáz.
mégeccer bocs, ha valaki már elõttem leírta volna.
Az a lényege, hogy a nézet kicsit a karakter felett és mögött van. Ha nem mozogsz akkor free camera módban körbe tudsz nézni, de ha lõsz mész akkor rendesen irányítod a karaktered. Meg ha mondjuk a hátad mögé nézel és elindulsz akkor a karakter odafordul amerre nézel. Lényegében ennyi.
Ehhbazmeg!! Van valami Pure Dream nevû szerver. Fel akartam rá menni: eddig kb 18 fájlt töltöttem le róla, amibõl csak 2 a pálya, 65 megányi már a kessem (mondjuk ebben más is van), és még mindig van töltenivaló...
jáccotam a splitecellel csak má nem emléxem milen is volt a nézete. azt tom hogy 3rd nézet volt de pontosan milen azt nem. jah amúgy hali mindenkinek!
Én nem olvastam a HSZ-odat, ugyanis elkészítettem a shotot, Photoshopoztam, feltöltöttem netre, megírtam a HSz-omat, beírtam ide, elküldtem, s csak ezek után láttam meg azt, amit írtál ...
Nalunk most az Alien Swarm, a Remote Strike es az Unwheel se muxik LAN-ban, mindig ucso csatlakozasi pillanatban torenik vlmi (ill semmi) :) , szal nagyon vidamak vagyunk sok szenvedes, es modprobalgatas utan. :o)
1. UT 2004 (5.5 GB) 2. 3204 Patch feltétele (erõsen ajánlott!) 3. UT2004 3204 Dedicated Server Patch feltétele, mert ez egyben Online Enabler is a patchhez! Ha ez fenn van, akkor Te is nyugodtan csatlakozhatsz tört szerverekre (látod a Server Browser-ben õket!) és magad is létrehozhatsz ilyet, azaz csatlakozni tudnak rád LAN / Online az emberek!
havernak futott ugy hogy feltette az online enablert, meg a sima UT-t ...
ez a dedicated patch nekem meg csak egy Connecter, amibe be kell irnom az IP-t és csatlakozik, pontosabban nem csatlakozik :P
na most valaki mondja el egy szegény lamanak, hogy mit kell tennem, onnantól hogy felteszem az UT-t...
Nah, akkor asszem kerítenem kell egyet, hogy szerezni tudjak MÉÉÉÉÉG ONS pályákat (monjuk sikerült letöltenem így is olyan gagyikat :D ha gondoljátok, megosztom :) )
leszedtem a peccset = leszedtem az Online Play Enablert
sziasztok!
van ez a magyar szerver ami GameDox névre hallgat. nos, én akartam játszani a nem eredeti UT-mmel, leszdtem a peccset.
ASE-ben duplalikk a szerverre. várok. semmi duplaklikk. várok... semmi.
má kattintgatok mint 1 õrült, semmi. nem akarom, hogy egy ilyen kis faszság miatt ne tudjak a haverokkal játszani, akik szintén másolt UT-vel játszanak :P.
ha valaki tudna segíteni, nagyon hálás lennék. elõre is köszönöm.
A Bermuda DM es F2F portra felkerult az UTComp13. Aki meg nem patchelte a gamet az tegye meg mert patch nelkul nem garantalt hogy normalisan menni fog. Patch letoltheto innen: ut2004-winpatch3204.exe