Be akartam tölteni a kimentetett, kivágott a desktopra (ezt eddig is csinálta néha), viszont belassult mint a tetü, hiába állítgatom a frame rate compensatort ide-oda.
Aztán nem õrjöngeni, hogy az én konzolom igenis szép,fõz,vasal is rám...nem akarok senki "konzol világába" belecsapni.
Sztem semmit nem fog lépni. E-van. PC-sk patchol-gatnak, PSX2 meg káromkodnak. Szvsz, az ilyen tipusú játékokat (SC,TR,BR) nem szabadna konzolon megjelentetni (oda mehet a töviggázstly+mário 15, tekkenesverekedõses), elég nagy ezekben a BUG arány. Bár ha jó a fejlesztõ cég akkor persze, de ez nem gyakori....semenyire nem gyakori...mindig van BUG....utálom a konzolt...
Egyszer nekem is volt de akkor még csak 10 éves voltam...hál istennek felnõttem :)
:)) az már szenigaz, hogy az Indyben a bunyó fenomenális volt. Errõl megfeletkeztem, de az tényleg szuper benne. A mentés..pfh...a furógépes üldõzésnél, erõs tépés általi kopaszodásnak indultam :).
Remélem az EIDOS ezután viszatér a PC-hez és a következõt újra arra fejleszti, aztán csinál belõle konzolos átiratot. A hálátlan PS-ek nem is érdemlik meg. Szerintem PC-re jobb kritikát fog kapni, és az eladási aránya is jobb lesz. Hiába a Tomb Raider PCs játék, PC gyermeke, a PS csak kirándult vele. :) Olvasom is az Eidos forum, hogy acsarkodnak a PS tulajok, hogy PC-re (bezzeg) kiadták a patchet, az õ 50 dolcsis példányukat meg nem lehet upgradelni. Hát igen, ez van srácok.
Én meg a Bloodrayne-t nem tudtam irányítani.. meg amúgy se tetszett az a hangulat. Brrrr.. most is beleborzongok ha rágondolok. :D
Az Indy nekem bejött.. annak sem volt egyszerû az irányítása, de persze okkal. A bunyó fenomenális volt benne.. nekem maradéktalanul bejött volna ha nem rombolta volna a játékélményt a mentés hiánya.. ezért pár pályát sokszor újra kellett kezdeni amit nem igazán szeretek.
A TR6-ban van egy csomó dolog ami nekem nagyon tetszett már eddig is.. pl. az elején a hangulata.. vagy az, hogy a noteszt szépen el kellett olvasgatni, hogy képben legyél.. tetszett nagyon pl. a Louvre-ban a lézeres terem. :) Vagy a Stargate-es kirakó. :)) Szóval bejön. Az biztos, hogy bugos.
Megjegyzem az is baj, hogy itt a PC-s kollegák a PS2-s lehúzó kritikákból indulnak ki.. csak azt nem veszik figyelembe, hogy attól még lehet jó egy játék, hogy a konzolos kritikusok a porba gyalázzák azért mert bugos/belassul.. ez PS2-es körökben nem megszokott dolog.
Splinter Cell: nem rossz játék, szerintem tényleg nem egy kategória. CIA pályáig teljesen el voltam ájulva tõle, de azután a zseniális küldetés után :) erõsen ellaposodott, és a vége felé már csak "kötelességtudatból" játszottam vele.
Igen de a bal oldali karral azt a lámpát vidd oda ami villog! 2* bal-t húzd meg, utána 1* a jobbat. Én is ezzel szívtam mert a bal oldali kart az istennek se tudtam becélozni és azt hittem azt nem lehet meghúzni.
A discoba felszedtem mindent,ezután ki kell menni az utcára ? Vagy bent kell csinálni még vmit,vagy másfelé kell menni ?
Áh, szó sincs róla hogy fikáznám, uninstallálni meg véletlenül sem fogom. Szerintem is túlzóak a kritikák, és a legtöbb a PS2 irányításán meg a bugokon, van kiakadva. Ebbõl a bugokkal egyetértek, de bízom benne, hogy patch(ekkel) ez is orvosolva lesz. Indyt szerintem minden téren veri. Annak csak egy elõnye van még, hogy kevesebb benne a bug (jobban mondva én nem is találtam). Bloodrayne az nekem nagyon bejött, de mind hangügyileg mind grafikailag szerintem TR6 alatt marad. Viszont irányíthatóság, bugmentességben veri. Játékélmény egyszinten van (bár Lara azért jobb is, szebb is). Splinter Cell szerintem ide sorolható kategória. Third person akció/kaland game. Na az minden téren veri a TR6-ot, bár bugok abban is voltak, de patchekkel szépen orvosolták. Szerencsére én nem futottam beléjük. Grafikailag istencsoda szép, hangok nagyon ott vannak benne, irányíthatóság, nos ilyen jól irányítható gamet rég láttam, hangulata tuti, viszont elég rövid.
Na mindegy szerintem jó kis játék ez, és ez a lényeg. A grafikája lehet nem a legjobb de szerintem bõven megfelel a kor követelményeinek, ha odarakod pl. Enclave vagy Bloodrayne vagy Indy mellé nem hiszem, hogy rámondod, hogy ez 1999-es játék a többi meg 2003-as.
Nekem csak az nem tetszik, hogy mindenki temeti, fikázza a Tomb Raidert, pedig "10 perc után uninstall" volt.. és nem is láttak semmit a játékból.
Fõleg nem tetszik ha ilyen mondvacsinált okokkal fikázzák, hogy nem jó a grafikája.
Jaja, abban a file-ban van, lehet, hogy DBase, de azzal mer 1000 eve nem volt dolgom. De kiprobalom. Ekezet nelkul is megnezem, de csak delutan tudom, otthon, most meloban vagyok.
Én háromszor fogadtam abból kétszer nyertem. Mind a háromszor Zekk-re fogadtam. nem hiszem hogy számít de én aszitem én irányítom azt nyomogattam a gombokat közben :)))... ...végül is nyert :)
Hát én lassan feladom. A játék elején elakadtam a párizsi részen amikor be kell mászni egy félig leeresztett ajtó alatt, amikor a kommandódok üldöznek. Van egy ugrás mi elején azt mondja , hogy "Elég távolinak tünik , egy kicsit rizikós a dolog". Hát itt passz mert ekkorát még léghajtással sem tudna ugrani Lara. Pls valaki segitsen, lehet hogy nem is itt kell átugrani, bár én más utat nem találtam.
A nejem elkezdte forditani a gamet. (Egy text-fileban benne van minden). De Ha ott siman atirom, az nem jo neki, nem indul a game. Ha valaki kepben van, ajanlhatna egy programot, amivel át lehet irni, ez esetben hamarosan eloallnank egy magyaritassal a jatekhoz.
Nem, max nem tudod késõbb megveni a dupla skorpió pisztolyt a riportertõl. Az edzõ aranyórája az én nyakamon is rajtamaraddt, de arra esély sem volt hogy eladjam.
Ja az tök jó...lenne, ha lehetne használni. A képgalériában próbáltam "Splinter Cell" akciózni...hát a játéktervezõk nem igazán támogatják a dolgot. Alig egy két õrt lehet hátulról meglepni, a falakat meg úgy alakították ki, hogy az ajtón lopakodva véletlenül se lehessen benézni, nem is beszélve a lépcsõn mászkáló õrõkkel.
Mehhehe:)))) Mindazonáltal nekem kellemes csalódás volt ez a game,mert rohadtul díjazom hogy nem a régi ugribugri lõugrál van,hanem vittek bele metal gear szerü lopakodás hátulról legyapás és bunyózás cuccost:))) Lehet hogy ez a régi ugribugri tomfanoknak nem fog tetszeni,de sztem így sokkal jobb:)
Egyébkén ez van róla:
Patch content:
Bugs Fixed: - Game freeze when Keyboard is remapped to selected keys. - System locks if the correct FMV player is not present when playing an FMV. - System locks just after loading a level. Missing Shotgun. - FMV player now supports machines with the VMR9 interface.
Hû-ha, rengeteget mindent kijavítanak.
Errr, azaz mára igérik. Úgy legyen . Kiváncsi vagyok, hogy utánna installálhatom a játékot újra mert a patch a jólmûködõ dolgokat is elbasza-e.
Jah, az új patch csupa olyat javít amirõl nem is halottam. Persze az ismert bugokat nem. Legalábbis még nem szól róla a fáma. Holnapra igérik, de végül is az AoD-nek is karácsonykor kelett volna meg jelennie.
Az intro, mint a szarul tömörített divx:) nem tudtam belõle jó minõséget kihozni
Nem egy Blizzard, vagy egy Westwood, az biztos:)
Nos, a gettóban vagyok, bent a discoban, égnek a lámpák, szól a zene - itt tartok most.
Pozitívumok: A zene, a grafika (a bugok, s egy-két szörnyû dolog kivételével) , néha a hangulat, s a játszhatóság. Grafika akkor, amikor bump mapping a vaslemezen, s azon gyûlik a pixel shaderes esõ:))
Negatívumok: Irányítás, amikor meg akarok fordulni a lépcsõn, az idegbaj - de idõvel már megszoktam:/ Elképesztõ grafikai bugok, különösen a háztetõs pályán az elején - a belsõ tereknél nincs gond. A metro mellett találtam papírbokrokat, mint a Tomb Raider III-ban - jajj!
Néha játékmenetbéli bugok - holtan mentem át a második pályára, pl:) S most itt a gettóban elég lassú a játékmenet De végül is, elvoltam vele, nem vészes, aki szereti a Tomb Raidert, s képes túltenni magát az alap hülyeségeken, fõképp az irányíthatóságon, s Lara lassúságán, eljátszadozhat vele ... :) Olyan 8/10
Az elején van át kell ugrani egy leszakadt lépcsö másik oldalára, de nem megy. Azt mondja hogy egy kicsit messze van és elég gáz. Hát elég gáz, de hogy a grizbe lehet átugrani itt?
Így van.
Egyrészt az egeret el kell felejteni.. jó esetben a billt is. Azt egyébként nem hiszem hogy Dual Shock-kal olyan nehéz lenne PS2-n irányítani.. tipikusan olyan irányítás, hogy elõször rohadt fura, utána megszokod és kész. Nekem eszembe se jut már hogy nem tökéletes az irányítás.
Grafika: én 4* FSAA-val és 8* aniso-val nyomom és semmi baj a látvánnyal. Pár helyen alacsonyabb felbontásúak a textúrák a kelleténél ez igaz.. meg nincsenek Doom III szintû árnyékok.. ezt leszámítva mindenben megfelel a kor követelményeinek (pixel shader 2.0(!!) támogatás pl., mindenhol tükrözõdések, bump mapping, szépen kivitelezett pályák, modellek). A Bloodrayne-nél, Indynél jobban néz ki, vagy mivel kellene összehasonlítani?
A játéknak sok erénye van még, pl. zene/hangok.. és az elsõ játéknapon (!) szinte semmit nem látsz belõle.. utána jönnek a pályák az igazi TR-esebb helyszínekkel, jó kis fejtörõkkel, nehéz ugrásokkal, stb. :)
Szóval a bugokat leszámítva nincs igazán baj ezzel a játékkal az eddigiek alapján azt mondom. A párizsi utcai rész nem nagyon tetszett, de azt leszámítva igen jó kis játék.
höhhánemtom én kilõttem az egeret joystickra nyomtam az egészet azzal tök fasza irányítani:) A grafikával nemtom miabaja egyeseknek...Belõttem mindenre antiscop filtert high grafit meg minden pipálva amit csak lehet és jó és egész fasza a grafika...Jó...Nem egy iszonyatos csoda,de megállja a helyét a mostanság kijövõ 3rd game-k között... Egyelõre ennyi:)
Szerintem egy nagy sz@r lett... Végigizgultam hajnalokon át PSX-en az elsõ,majd második részt. Jött a PC,és a harmadik(még emészthetõ..)rész,aztán negyedik,már gyengébb,ötödik (no comment..)és a végére EZ. Hát,bárki bármit mond,számomra ezzel a résszel Lara végképp elúszott. Nagyon sajnálom,mert nálam jobban tényleg nem sokan várták ezt a játékot.A mai napig rengeted elakadt ismerõs hív telefonon,hogy kell az adott részeken továbbmenni.Ennél a résznél(elõször a sorozatban)nem fogok tudni segíteni...
Nezd ... szerintem a grafika ovon aluli utes... en nem erre szamitottam. Ha bazz aszt irtak valahol hogy amig az elozo reszekben 500 polygon volt Lara most ebben 15000... aha meseje a halotnak! Es hogy nez ki az intro :(
Köszi a segítséget. Hát elég sok mindent +próbáltam mire sikerült szóra bírni a progit. Végülis a hangkártya drivere miatt nem indult. :( Feltettem egy nem hivatalos drivert és azzal már ment.
Na, most azt kéne tudni, hogy pl amikor a háztetõs pályán szaladgálok valahol lent, akkor hogy lehetne elérni, hogy az árnyék s a fények ne ilyen iszonyat bugosak legyenek? Mintha felülrõl reflektorral világítanának, miközben a fény téglatest alakú...
Nakapja be az eidos:)) Asszem megvan a megoldás most olvastam a játék fórumán: KI KELL KAPCSOLNI A FRAME RATE COMPENSATION-t... Kikapcsoltam így tökéletesen müxik a game:)))
Valakiiiiiiiiiiiii Miafaxvan a progival???? Indítanám de csak sötét képet kapok...Konfigoztam mindenhogy,beraktam 75 hz-re is feltettem újra dx9 új videjódriver,legújabb codecek és semmi.....5let???????
Miért is?
Milyen hasonló stílusú nézdahátam játékok voltak az idén? Indy? Bllodrayne? Szerintem bõven felveszi velük a versenyt.
Jajde jo jatek! De valaki szojon ma az Eidosnak es a keszitoknek hogy mar reg nem 1999-ben vagyunk jo? Vagy esetleg valaki elvesztette es most talaltak meg?
Elndítanám de csak fekete képet kapok,és kakukk... 5let????
Nos, felinstalláltam, kipróbáltam. Config: P III 1 GHZ Asus GEF 3 512 MB RAM MX300 Vortex 2 Soundcard Win XP PRO SP1 -- Szerencsére, hibátlanul fut. Az irányítást szokni kell, mondjuk, amig így nézelõdök, addig ok, de ha itt felperegnek az események, elég nehéz lesz kezelni... Annyira azért talán nem rossz.
Grafika szerintem egész jó, sõt, tetszik, pláne amikor a víz megcsillan a kövön. Zene , hangok is rendben vannak, pedig féltem a support nélküli hangkártyámtól...
Beállításokban mindent hagytam, egyedül az RGB-t tettem át 32 bitesre Mondjuk, bekapcsoltam a Fog-ot (köd) ,illetve a bilinear filteringet 1024*768*32 bit,85 HZ-es képfrissítés mellett játszom.
Az FMV-k csúnyák, olyan ,mintha valami gagyi tömörítést alkalmaztak volna. Picit a kép is vibrál, s elég elmosott a kép.
A játék maga : Elsõ pályát csináltam meg, (nem volt nehéz :-) Van pisztoly, meg feszítõvas... De máris egy szép bug: Sikerült a földre zuhanni a végén kapaszkodás közben, erre Lara kinyiffant. De abban a pillanatban jött a következõ FMV, és vége lett az elsõ pályának, ott álltam a második pálya elején full erõvel Éljen :))
Az észak nyugati sarokban mász le a lejebb lévõ platformra. Ott a feszítõvas.
Akkor már "elég erõs lettél" hogy függeszkedve átmász. Az ajtótól nem messze le lehet fügeszkedni aztán balra elmászni egy amolyan tûzlétrára. De ha engem kérdezel, menj visza ahol az ablakon be lehet mászni aztán a feszítõvassal törd fel a szekrényt. És ha már ott vagy menj az ablakkal szembeni sarokba, mert ott fix a kamera állás és tök közel lesz Lara. Fordítsd a képernyõvel szembe aztán mozgasd ide-oda és csodál ahogy a melle löbög
A tetõn miután feltörtem a lakatot mit kell csinálni?
Jah, el tudod adni, és kapsz érte pénzt (jó kis Eurot). Azon meg megtudod venni a TR 6-ot :). De igyekez az eladással, mert kinyírják az orgazdát, azt a nyakadon marad az áru.
Köszönöm Jakuza!! Nálam is duplán fogy a löszer sajna
én is kiprobáltam sajna de hát meg kell hogy állapitsam, az irányitás egyszerüen a 0val egyenértékü mind egérrel, billel, gamepaddal:(( kár érte
Kerdes. Nalatok is parosaval szamolja le a loveseknel a kilot toltenyeket ? Most ez megint egy bug , vagy mi a szar ? Ugye a legkisebb 9mmes pisztoly 12 loszeres. Erre kifogy 6 lovesre mert parosaval fogy belole a tolteny. Nalatok is ez van ,vagy csak nalam fordul ez elo ?
Mert nem arra kell menni. Menj fel a diszkopultba inditsad el a zenet. Erre kijon ket fazon a szobabkbol. Intezd el oket. Majd fel a 2. szintre a lepcsokon amin van egy kiszogeles. A hangszorot huzd a szelere. es irany fel a femszerkezetre. Ha bekapcsoltad a zenet , akkor a fenytechnikan teljesen feltudsz jutni az iranyito terembe. Ott 2 bal kapcsolo utan egy jobb kapcsolo, amitol a vibralofenyu lampatest oldalabol kitudod szedni a dobozt ami kell Pierrenek.
srácok a dizsiben mindenkit lelõttem.van egy létra lemegyek a pincébe meg 2 kocka.volt egy kar meghuztam ,de semmi.
Ok. nem a gombot nem találtam, hanem nem sprintelt, rá. De mint kiderült azért nem mert még nem tudott (a piramisban ücsörögve eltunyult a kisasszony, legyengült, lelassult és szinte minden tudását elvesztette). Nekem azért hiányzott (hiányzik, de majd 10 szint mulva megkapom) a sprint, mert irittál az a lassú totyogás amit mûvel. Bár így hogy ugrálva megyek, mint Béka Berci egész elviselhetõ sebesség hozható ki belõle.
Hát, már megint érdekes logikára épít a Tomb Raider :-))
Emlékszem, mindig elgondolkodtatott ,amikor egy tárgyért kellett egy óriási piramisban /kazamatában több órás kirándulást tenni, ezer szinten át, megölve száz ellenséget, hogy a legvégén , bejussak abba a szobába, ahol a hõn áhított ereklye pihent, mögötte pedig egy rozoga faajtó, vagy gyakran az sem , néha csak egy egyszerû nyílás , ami a szabad ég alá vezetett.
Ilyenkor mindig az jutott eszembe, lehet, errõl az oldalról kellett volna megközelítenie Larának az épületet, picit könnyebb lett volna neki:)))
Mindegy kozben atvergodtem. Kellett +1 ero. Miutan a Serpent Rougeban betortem az ajtot erosebb lettem es igy mar sikerult atugrani, hala istennek, mert tegnap mar kurva ideges voltam vagy 2 ora probalkozas utan. :)))
Én nem is akartam sprintelni, csak a játék végefelé találtam meg a gombot, így nem is tudtam, mikortól lehet sprintelni.
Egyébként én PS2-n vittem végig, így hiába írnám le a R2-t nyomd meg úgy sem érne semmit.
Most kezdtem el PC-n, de nekem a PS2 grafikája jobban bejött. Ott ugyebár nem kell p*csölni a sok grafikai beállítással, és a hangkártyával, hiszen a gép adott. Éppen ezért vettem PS2-t. Nálam PC-n semmi gond nem volt, simán felment a játék, és tökéletesen mûködik.