A baj,hogy végigtoltam ,és már nincs kedvem nyomni silveren ,mert ott tul erösek az ellenek,és egyfolytában halok megfele:(( És nem találok annyi üditöt ami elég lenne,pedig csak a 3. városban tartok:((
De találtam egy jo dolgot:)) Az elsö skillt akármennyire fel lehet tuningolni!!!Ugye a legelsö ládikában van kapásbol 1 skill:) Na most akkor ujrakezded a gamét,felveszed a skillt ,export,ujracrálsz ,felveszed export. Szal igy eléggé fel lehet turbozni!! ÉN nem tettem meg!!(még)
Egyébként éjszaka nektek is olyan sötét a kép,hogy csak akkor láttok valamit ha a szobában is sötét van???MErt nekem ez s nagy baj.Csak este tudom élvezni rendesen a gamét,mert akkor látok jol mindent(mondjuk)
Csak azt felejtitek el, hogy a Dio elõtt nem volt olyan stílusú game. Az volt az etalon. Újat nehéz hozni. Az a nyerõ, aki erre ráérez.
Hát ja szerintem is jobb volt a d2 hangulata, igaz, az 1 volt anno a kedvenc gamém.
Kiskolok... a diablo2-ben és itt is ha nem találod ez az ellenfelet az nem bug... Azt nem fogom elmagyarázni, miért, nincs rá idõm, kérdezz meg vkit a közelben
Nekem akkor sokkal nagyobb élmény volt a D2 mint most a Sacred. Elveszi a kedvemet pl. az, hogy alig lehet normálisan rákattan a szörnyre. A lebutított szintlépõ rendszer, engine se valami szuper, bár mentségére legyen, hog hatalmas területet kell lemodelleznie. Mozgás/harc animációk is elég gyengé. Ezek mind negatívumok. A pozitívumok épphogycsak ki tudják egyenlíteni az egyensúlyt, de szerintem patchek hiján semmiképpen nem egy nagy durranás ez a játék, bár egy szinfolt mindenképpen a mai silány felhozatalban.
Seraphimmal sokkal jobb lovon menni, egyszerûen 2x gyorsabban üt, mint gyalogosan. Ez biztosan bug, de most még megéri :)
Amúgy sztem a Sacred sokkal kiforrottabb mint a D2. A d2-ben ugyan rákattinthattál a szörnyre rendesen, de sokkal többször bugzott (egyszerûen ütötted de nem találtad), mint ez. Ahogy nézem ez a game annyira de annyira jól ki van gondolva, tele van poénnal, mindenféle hülyeséggel, nem nehéz, de néha küzdeni kell, és sokkalll élvezetesebb mint mondjuk a d2 :)
A németeknél már 100e eladott példány felett tartanak, több hete vezeti a játék az eladási listát. Úgy néz ki, hogy még pár ilyen hét, és a kiegészítö biztos lesz (ugye a fejlesztö német).
A multi problémára is ráfeküdtek, állítólag nem számoltak ekkora rohammal, de most bövítik a szervízt. Egyre többen tudnak stabilan multizni a neten, ami megincsak bizakodásra ad okot! ;)
Így van. Csak én eddig nem sok értelmét láttam a lovaglást fejleszteni. Talán az erdei elfnél van értelme... de a többinél...
Elakadtam :( Ott vagyok, ahol a Wyvern Pass-nál kell vizet hozni egy félholt katonának. Elmegyek az oázishoz, ott van egy kis tavacsak, és villog valami kék kör. Belementem a kék körbe, de semmi. Vizet nem tudok szedni sehogy a patakból. Ott van egy ló azt meg nem tudom meglovagolni. Mi lehet a baj? Hogyan kell vizet szerezni a tavacskából?
majdcsak meglesz, kell hozzá egyáltalán, az exe-hez hozzányúl egyáltalán?
Egy megjegyzés a WASSER-hez: tegnap végzongoráztam a billentyûzetemet többször is, de konzolt sehogy nem varázsolt le...
Ha valakinek megvan az 1.5-ös uk crack linkelje be lécci,
Nekem néha játék közben vág ki a windowsba hogy visual c++ stb hiba, de amióta kicsit lejjebbvettem a proci tunningból nem csinálja, tuningolva van a procid?
Nekem nem azért volt sebezhetetlen ,mert Bug volt.Hanem azért mert a legutolso ellenfelet ugy lehet megölni,hogy belemész a repkedö csillagizékbe a fejed felett lesz valami kék jel és akkor tudod sebezni a necromata mágust.Sajna ezt nem tudtam ezért nem ment a sebzés.A BUG ott van,hogy meghaltam és mikor visszamentem NEM voltak csillagok egyszoval szopacs volt. De ha az meghalt ugyis kivág a játék a menübe szal kedzheted silveren:)Mondja is a progi,hogy exportálj,hogy tudj nehezebb szintre menni.
majd az egyik cd deviance könyvtárból a 2 file-t másold be a vinyódra.
windows media-t telepíts fel...amit kérdez az install végén
Boccs ha már írtátok valhol, de elég sok lenne vissz olvasni! Szóval az a gondom, hogy tegnap húzztam le a deviane- változatot. Felraktam crackaltem, (XP-n)elinditom, pár másodperc múlva kilép, és a tálcán ott van lent a sacred, meg mellette, hogy sacred visual c++ , akármi. Mi lehet a gond? Volt már valakinek ilyen? Plese Help!
:)) Micsoda bölcs beszéd! De, ez rosszabb mint a meló. Nehezebb.
Ezt a "szar" crakket nyomozom már reggel óta. :( Mikor fogok éb dolgozni? :)
thx,thx és még eccer :)
más: a dual wielding vagy mi..van értelme a dark elfnél fejleszteni? 25-ös szintû a kari. 2 fegyvert használok fist of akármi...300-400as sebzés elvileg a dula izé növelné az értéket vagy a támadást..de nem :O helyette a blade valamit tuningoltam..ez tényleg növelte.
szal ez a dual izének akkor mi értelme? bug?
vagy olvassak vissza :) üzenetet kapom
tudom van már patch 1,5 (meg is van)csak még a jó öreg crack kéne hozzá (ha ez a gond)
figy meló helyen van csak net..sajna sok idõm nincs netezni. please írjátok le még 1x a köcsög büdöslábú SZOMJAZÓ katona hogyan kaphat vizet címû történetet. :)
megértéseteket köszönöm.
Meg se próbáld, mert a srác antialkoholista, és képzeld vittem neki kávét, erre beszól, hogy koffeinmentes e? Egyébként vizet hol lehet találni?:)
Ha jól emlékszem a lakószinten van. A fõ elf kinyúvasztása után tovább kell menni arra ahol a falak közt kék fények futkároznak, itt is van egy baltás fõszörny, ezt legyakva bejutsz az elementhez.
Off:Kinél van felesleges sör? (ezt is minden második kérdezi?) :))
Help please!
Van ugyebár a darkelf erõd: 1. szint lakószint 2. szint bányaszint 3. szint barlangszint: itt kinyírtam egy sárkányt, találtam a térkép jobb-alsó sarkában egy szerkezetet, amire hiába kattintok, nem csinál semmit, ezenkívül mindenfelé víz és a nyugatra látható szigetekre, barlangrészre nem tudok átmenni. A térképen a nyíl (fõküldetés, sárga) folymatosan északra mutat, de ott is víz van, így sehol nem találom az Elemental Earth-t...
Egy kis segítség kellene (igaz még nem tartok ott) van egy olyan küldi hogy vmi vizet kellene vinni a szomjazonak :-))) probáltam vizet keresni de csak sört találtam azt is elfogadja?
MIERT NEM OLVASOL VISSZA EGY KICSIT!? :((( MINDEN MASODIK FICKO EZT KERDEZI,DE LUSTA VISSZA OLVASNI!!!!!!
Jah még valami furcsa az 50-60 körül sebzõ titánium karmok, a +40% erõ a sebzéshez képesség miatt, jóval nagyobbat sebeznek mint az alapban 200-400-at sebzõ kardok. ez is érdekes.
én egybõl silver-en kezdtem. mazopista vagyok!
Bronz fokon én is titánium karmokkal nyomtam végig, eszméletlen a sebzése a kardokhoz képest, csak attack-ot használok, de nem fejlesztettem tovább, csak 0%-ig. Silveren már más a helyzet, itt már dobnak olyan egykezes kardokat amelyeket a socketekkel együtt figyelembevéve érdemes használni. Az Armor-t eddig én sem fejlesztettem, de az utóbbi pontjaim zömét már erre vagyok kénytelen elnyomni, ha nem akarom, hogy silveren egy tüznyilakkal támadó sima utonálló egy két lövéssel levadásszon. Pedig 320 köröl van a tüz ellenálláson. Az armor fejlesztése ebbõl a szempontból nem volt felesleges, késõbbiekben jó hasznát veszed.
a haldokló/szomjazó manus a sivatagban... aszongya kell víz meg valami szamarat emleget (lehet,hogy engem néz annak :) )
ha beszélek vele kicsit lejjebb megjelenik egy új "nav pont" oda megyek van ott egy tarka ló/(öszvér?) meg egy kis víz (kis tó de inkább pocsolya) nna itt kéken villog vibrál vmi fény....(tárgy nincs) na de itt mi a fészkes sz@rt kell csinálni...hogyan vigyek vizet a manusnak??? mi ez a fény???? ja a tarka lóra felülni nem tudok...
ha vki túljutott ezen (és elöbb útóbb mindenkinek túl kell mert ez main quest tehát addig a story nem megy tovább)az segítsen mert kigogytam az ötletekbõl.
thx elõre is
Tehát...+ 900 swap is a vinyón.
256MB RAM a bibi. Nálam a 768MB RAM-ból alapból leszed 600MB! ja..és írja, hogy ráadásul 900MB swap file az optimális.
...a proci nem is lenne annyira gáz...persze...ha 500 Mhz-val gyorsabb lenne...:)
Ha a dual weapont fejleszted, akkor barmilyen fegyvert használhatsz, a lényeg annyi, hogy két kézzel hadonász.
Tehát ha találsz két jó baltát, akkor nyugodtan használhatod öket. Azt axt skill a kétkezes baltákhoz kell, meg akkor, ha pajzzsal használod az egykezest.
Amugy en a weapon-lore, dual, constitution-ra tennek nalad....
Pontosan úgy van, ahogy mondani teccik. :) De az én 7-es attackom (single player, 23-as Gladiator, attack-ra meg fist of gods-ra specializalva) csak 4%-ot veszt a fegyver sebzeseböl, tehát majdnem a névleges értéket sebzik. Ha erre még ráteszel egy csomo weapon lore-t (ami növeli a sebzést), akkor felé mehecc a "névleges" fegyver sebzésnek.
Ajánlott elosztás: mindent a weapon lore-ra, concentrationra és a dual wielding-re! Elég az armornak annyi! Nekem 6-os, de a fent emlitett három meg 20 körül mozog. Kérdés ugye, hogy támadó, vagy védõ gladit akarsz-e gyártani:) Amúgy a karmoknál sokkal messszebb ér el a kard pölö. Ez néhány repülõ izénél sokat dob a csata kimenetelén!
Kis helyesbítés: az Attack-nál nem tucc nagyobbat sebezni a fegyver alap sebzésénél. Van minimális bünti, tehát alatta marad. Példa: nekem a kardom 240-370-et sebez normál ellenségen. Ha simán ütöm, akkor el is éri a 240-300-as sebzéseket. Ha Attack-olok, akkor 170-210 a max. Teccikérteni? De a leírásában is van, hogy van sebzés penalty. Ezt ugyan ellensúlyozza a több ütés és a sebesség. Tehát összességében valóban többet sebez Attack-al. De normál ütésre nagyobbakat üt. Próbáld ki, ha nem hiszed. Amúgy ez a helyzet javul, ha egyre több rúnát dobálsz az attack-ra. Ha ezeket az attackokat összefûzöd valami jobb kombóba, az már királyság:)
Annyi h en olyan cuccosokat hasznalok amit csak gladiatorok vehetnek fel(karmok) tudom h a baltas a jo taktika de mar 20. szinten nem fogok atalni bar pontom volna eppen ra csak azt nem tom h mikor fogok kapni meg uj skill helyet. most ilyeneim vannak: agilitiy 6 weapon lore 7 concentration 3 constitution 1 dual wielding 9 armor 9 na es ehhez van most 18 pontocskam...
Kétkezes gladinál nyomd az "Attack" nevü battle art-ot (három kard van a rúnán) - ez együtt növeli a sebességet és a fegyver is jobban sebez támadáskor.
Skillnél az ált. fegyver. meg a kétkezes fegyvert nyomd. Én még emellett a páncélba nyomtam, mert így jobban védve vagy, és mivel nem akadályoz a páncél annyira, megintcsak gyorsabb leszel. 5-6 ellenfél kb 2-3 másodperc. egy durvább gladiátornak két fejszével...
Ja es a koponyakhoz: elvileg fegyverek amit csak pancel nelkul le7 hasznalni, viszont a gladiator nem tudja azt mondja amikor a kezebe akarom rakni h o ezt bizony nem tudja hasznalni, ez az info a hivatalos honlap forumjarol szarmazik es en nem vagyok vmi jo angolos de szvsz ezt jelentette ami oda volt irva. az viszont erdekes kerdes h mi van azokkal a koponyakkal amit kuldetesert kaptok es nincs neki semmilyen erteke igazabol...
Sztem crack-elt copyval simán el kell indulnia LAN-ban. Ha nem jatszol, csak csereberélsz, akkor korábbi verzió is jó lesz.
A Single fordítása: * Néhány gépen a program nem ismeri fel a 2. CD-t (ezzel jáccik a vásárló) - javítva * A mentett állások visszatöltése kurva hosszú volt (télleg) - javítva (télleg) * Javítva: Néhény föellenfél vagy egy pofontól meghalt, vagy (majdnem) sebezhetetlen volt. (Ilyen volt neked is VGQ)
Szevasztok! A sok segitseg utan amit innen le7 nyerni most en is adnek nektek vmit. na ez 1 bug de asszem a leghasznosabb ;-) szal a kovetkezo a lenyeg:qvicksave, fogsz 3 combat art-ot a combomasternel nyomod h kombozzon ha nem felel meg akkor qvickload es bennmarad az a combatart amit kaptal az elobb na ezt kivenni inventoryba nem le7 viszont fel le7 rakni a randomizalo helyek barmelyikere igy 2 runabol randomizalsz v 3bol kersz amit akarsz, ja es ha eltunne 1xcsak akkor ha raklikkeltek a kapott runahelyre ugynugy at le7 rakni. Na ennyi volna az 1ik. a masik pedig (bar ez le7 nem bug) az elso varosban silver creekben ahol az elso combomaster van van 1 kut ott vegtelen szamu hidden place van eleg ha kimentek a varosbol aztan meg vissza csak neha nem veszi fel a belole kinyert cuccost. Vegezetul nekem is volna 1 kerdesem: gladiatornal mire erdemes fejleszteni ha 2 kezes karirol van szo mert van most eppen 18 pontom aztan gondoltam megkerdezlek titeket ;)
Nekem német van, és 40 ojrót kóstált (~10e Ft).
De az 576-nál már kapható az angol 7990-ért (vagyis nagyon jó vétel).
2 CD, egy kézikönyv, egy térkép, és egy nagyon szép (és ötletes) csomagolás. Kurva jól mutat a pócon is.
This patch will update Sacred to version 1.5, and apply the following changes:
Single and Multiplayer: * Problem that with program start on some systems the 2. CD as original CD is not recognized, is repaired. * Shop of stored spielstaende lasted sometimes extremely long. One repaired. * Fixed that some Bossgegner died either immediately or was unsterblich (almost).
Multiplayer: * Occasionally vorkommene problems with secondary and with some Hauptquests repaired (however still without recovery of the problems with dynamic Quests). * OpenNet: Fixed that leaving lasted partly eternally. * OpenNet: Server cannot be provided. Fixed. * Assignment of point of experience were revised. * Lost connections are now correctly indicated, instead of "Winsock error: cannot close (0)". As sequence error could thereupon also the character not to be any longer stored. * Error message "connection to the InterNet not possible, wg. "Winsock 10049" repaired * OpenNet: "Starten" Button was disabled, although all conditions were fulfilled. Fixed. * Horses occasionally doubled with the passage by a portal. Now no more. * Possibility for whispering and Teamchat implements. * Input of "/?" in lobby and play gives information more detailed now. * Occasionally arising unknown quantity user messages in the lobby removes. * Account name in the play only in the network menu indicated otherwise is now only the character name visible. * In the network menu (key N) also the character level is indicated now. * Occasionally empty network menu fixed. * Possible Item Dupes with the schmied is now prevented. * From now on also a third and fourth team can be put on. * Some nose repaired, which team join/withdraw concerns. * Some nose concerning Chat and Teamchat repaired. * OpenNet: Blockers repaired, if one joins a play and clicks on back. * Exchange of characters from OpenNet and ClosedNet characters repaired. * Additional safety inquiries for avoidance that sometimes all articles disappear. * Performance break-downs under Windows 98 are repaired. * Gameserver: Runs for stabilities and compatibility reasons now at the best under Windows 2000 and Windows XP * Gameserver: "Locked"/Unlocked"problem fixed. * Gameserver: Log in and Reconnect nose repaired. * Gameserver: Further problems that itself the 16. Player not to connect could, repaired. * When loading campaign play conditions the current character names were not taken over
1.A Deviance-s UK. 2.Még nincs patch v1.5. Én is pont azt keresem.
Szasztok! Két kérdés. 1. A Deviance féle cucc az most UK vagy US? És tudtok már az 1.5 patch-hez cracket? Köszi a segítséget.
Új ENG patch felrakva.....cd-t kér, mert az exe-t is átírta. Tegnap meg írta valaki, hogy betöltötte az elõzõ verzió mentését. Érdekes....hogy upgradelt akkor?