bazzeg, már fikázzátok is a game-t, pedig még semmit sem tdtok róla... kicsit nagyobb a lábuk a kelleténél, na és?
Szerintem a "rakétás James Bonddal" a BF új része sem lesz semmi. :) Szóval, kár szidni azt, ami még ki sem jött. Anno a CS rajongók is kb. így kezdték a megjelenõ "projectek" minõsítését ... :)
hat en ezen a kepen elhasaltam a rohogestol :) hogy neznek ezek ki?:)) 2 pupos balettozik kozepen frissen lakozott cipoben (amely mellesleg akkora mint az alkaruk:))enyhe gerincferdulessel, csak utana vettem eszre a muksot a jobb szelen, akinek a labaia tudejebol nottek ki :))
ha olyan feelingje lesz mint mohaanak (ami szerintem igen valószinû) + nem egy scriptes szar lesz mint a mohaa (tévedés ne essék, nagyon jó játék az a mohaa, de csak elsõre az igazi szerintem. Nos ha fentebb említett dolgok beteljesülnek , én nem kicsit lefogom szarni hogy milyen surranóba nyomják a srácok, mert ettõl eltekintve végre egy szinvonalas single player WW2 gamel játszhatok ami Mohaa óta nem kerül a piacra... na off
nem scriptes szarra azt értem, hogy talán második végig játszásra egy kicsit VÁLTOZIK A dolog (nem kell nagy dolgokra gondolni, csak pl nem ugyanaz a katona hal meg egy bizonyos ponton mint elsõre etc.
Egy új fps van készülõben, mely talán méltó utódja lehet a Medal of Honornak. A siker félig-meddig már garantálva van, ugyanis a játékot az Infinity Ward fejleszti, 22 ember a 25-bõl, akik a MoHAA fejlesztésében is részt vettek. A készítõk elmondása szerint a céljuk az eddigi leghitelesebb második világháborús játék megalkotása. Ennek alapjául a jó öreg Quake3 motort vették, amibõl a lehetõ legtöbbet hoztak ki. Habár a grafika nem veszi föl a versenyt a legújabb fejlesztésekkel, azért még messze az elfogadható, szép kategóriába esik. De ami ennél is fontosabb, az a játékmenet.
Egy huszadrangú átlagos senkit játszunk, akik általában harcoltak a háborúban, és akinek a szakaszában szintén hasonló fontosságú emberek vannak, akik nem harcolni akarnak, hanem túlélni, és hazamenni. A játékosban a csapatszellemet tovább szeretnék fokozni az átvezetõ animációkkal, ahol a katonák barátságát is bemutatják, hogy a játékos bajtársként nézzen a mellette guggoló katonára - állítja Michael Boon, a vezetõ animátor.
Három szövetséges állam katonájaként vonulhatunk hadba a játékban, úgy mint orosz közlegény, angol kommandós, vagy, mint amerikai ejtõernyõs. A feladatok igen sokrétûek lesznek; kezdve a sima rohamoktól, a felderítésen keresztül, a szabotázs akciókon át egészen a tankcsatáig, de mindegyik hiteles, történlemi helyen fog játszódni. A legfrissebb képek például a francia falu, Ste. Mere Eglise támadásáról szólnak, amikor a németek egy Tigris nehézharckocsi támogatásával megpróbálják visszafoglalni a helységet. Természetesen az egyjátékos küldetések mellett lesz többjátékos mód is, de errõl még nem sokat tudunk, a készítõk még nemigen nyilatkoztak róla.
A fejlesztõk igen nagy hangsúlyt feketetnek a mesterséges inteligenciára, melynek eredménye a Conduit nevû AI rendszer lett. Ennek köszönhetõen a csapattársak és az ellenség is kiahsználja a terepet, fedezéket keresnek, taktikáznak, fedezik egymást, a felettes parancsokat osztogat a helyzettõl függõen. Ha a szituáció úgy kívánja akkor az ablakon is kiugranak vagy a kerítésen, sõt, állítólag a megsebesült csapattársakat is kivonszolják a harcmezõrõl, valamint ha kell, ökölharcra is sok kerülhet. "Úgy fognak viselkedni mint a valódi katonák egy valódi háborúban!" Nos, mindez nagyon szép, csak igaz is legyen!
A bevezetõ a képek, illetve egy-két szerencsés ember leírása szerint, akik már láthatták a játékot éleõben az E3-on, nagyon hasonlít az Ellenség a kapuknál egy-egy jelenetére. Konkrétan pedig arra, amikor az erõsítés megérkezik Sztálingrádba, majd sikertelen roham után a visszavonuló oroszokat a saját géppsukáik mészárolják le. Kíváncsi vagyok hogy vajon a küldetéseknél is merítettek-e a filmbõl.
A motor 90%-ban a Return to Castle Wolfensteiné (az is Quake3-ra épült ugye), tisztességesen felturbózva; új T&L Renderer, animációs, világítási, AI, és fizikai rendszer van benne. Egy-egy jelenet több mint 200 ezer poligonból áll, ami több ezerszerese mint amennyi az RTCW-ben volt.
A fejlesztõk ígéretei mind nagyon szépek, és ha meg is valósítják õket, és nem ronatanak el semmit - ami azért csak nem történeik meg egy ilyen tapsztalt bandával - akkor nagyon nagy esélye annak, hogy a Call of Duty hatalmas sikert arasson. És a MoHAA multis népszerûségét ismerve az Infinity Ward biztosan figyel majd a többjátékos módra is. Reméljük hamarosan láthatunk egy demót is, és akkor már sokkal többet tudhatunk meg az õsszel megjelenõ teljes verzióról.
HARDWIRED-rõl töltsétek le a videokat KÖTELEZÕ! :) (nem fogjátok megbánni)
A MOH:AA, Vietcong, Black Hawk és társaik szánalmas és erõtlen próbálkozásoknak tûnnek emellett! :)
de megváltozott a játékról a véleményetek :) nézzétek meg az elsõ hozzászólásokat :)
Durva. Különösen az orosz rész. Tényleg lehet látni, hogy cipeli a társát. :)
A robbanások nem túl okésak. amikor becspódik a stuka, vagy az aknavetõ lövedékek elég gyengék. Persze javíthatnak még... Az orosz videók 1 az 1ben az Ellenség a kapuknál c. film
Az tény, hogy a MOHAA készítõi, a 2015-bõl kivált Infinity Ward most szabadkezet kapott a fejlesztésben.
Úgy tûnik, hogy a Call of Duty-val megpróbálják azt megvalósítani, amit a MOHAA-ban a kiadó EA Games nem engedett nekik.
Szerintem EZ lesz az igazi, az eredeti MOHAA... csak más néven és kiadói megszorítások nélkül.. nagyon várom már!
Én is csak az a baj ez is csuszik a Doom3-al egyetemben:( Mocskos üzlet ez:(
Nekem is megtetszett ez a game méghozzá mennyire... Egyébként azt nagyon sajnálom, hogy nem lehet németekkel lenni! Ez milyen egy geciség már, hogy soha nem leeht fritzekkel lenni, csak szövetségesekkel!!!
Rohad háború. Meg kellett volna nyerni. Most tuti, hogy a németekkel lehetnénk. :) Mert ez a dolog nyitja. (Mellesleg valóban beígérték. Sebaj. Erre marad a BF.)
Na kijött egy új videó a HardWireden! Viszont nekem csalódást okozott, mivel "megyekaztleölökmindenkitengemmegmegsesebeznek" rambó stílus volt :((
Ha valaki kedvet érez rá hogy elolvassa, itt egy rövid bemutató a call of Duty ról Szerintem érdemes elolvasni de hát ez az én véleményem + én elfogult vagyok :)
bbbbbbbbbbbbbbbbbbééééééééééééééééé^.^ meddig feszítik a húrt?
de lehet hogy igen^.^
Naszóval! A Gamestar illetve az összes többi lap(Gamershell,stb)a hírt ma 8:29-kor kommentálta. Az ottani linkben(http://www.shacknews.com/onearticle.x/28109)lévõ dátum(ami nálunk 8:29-kor jelent meg) 12:59 Tehát ott akkor már 12:59 volt. Ami annyit tesz:Most ott jelenleg 0:55 van! Tehát "ott már éjszaka van" Szóval a demo bármelyik pillanatban itt lehet! Amint lesz igyekszem megosztani én is veletek!
Azt nem tudom,remélem multi:) Itt a teljes cikk: Call of Duty még MA!
[2003-08-29 @ 08:35 - ZeroCool] (kommentek: 41)
Nem kis kavarás történt a minap. Miután kiderült hogy a FilePlanet megszerezte az exkluzív jogokat a Call of Duty demójához (mely szerint egy hétig csak tõlük tölthették volna le az elõfizetõk), több nagy letöltõ oldal csatlakozott, és egy nyilt levélben tiltakoztak az Activision-nél. Azt mondták, ha ez így lesz, akkor az exkluzívitás lejárta után sem fogják feltenni magukhoz a demót. A herce-hurca végén végülis az lett az eredmény, hogy a demó nem exkluzív, és a korábban jelentett vasárnap helyett már ma éjjel megjelenik! Amint lehet, én is felteszem lokálba, addig pedig adagolom majd a mirrorokat!
De sajnos holnap egész nap nem leszek,ugyhogy találtam egy aranyos beszólást tegnap az egyik topicban: Felvágom az ereimet és bekenemvérrel a monitort:(((((((((((((((((
We think no comments are necessary. The demo will be available tonight, at 02:00 GMT / 21:00 EST / 18:00 PST. Thanks for all your support folks!
Na én is most próbáltam ki. Hát ilyen hangulatos 2. WW-s fps-el még nem találkoztam! Tisztára mintha az Elit alakulatban lettem volna, ez vérprofi játék lesz! Már mitn a single az biztos az lesz, csak kicsit könnyû. Remélem a multi is lesz ilyen jó, kasztokkal, mindennel.
wáááááááááááááááááá én meg most keltem^.^ még csak most szedem.. de ha már ilyen jok a visszajelzések akkor nem aggododk tovább^.^ tuti király mwhahaha
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ most toltam végig a demo-t...és....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá....basszus ha tetszett a MOHAA akkor ezt imádni fogod....100X hangulatosabb és gyönyörû....ÁÁÁÁÁ...ez a játék nem lehet szavakkal...bazz mintha ott lettem volna...gebasz...nagyon üt.....áááááá....ÉÉÉÉSS a legfontosabb NAGYON NAGYON KORREKT GÉPIGÉNY!!!!!
Nekem az is tetszik,hogy lehet amortizálni a pályát,kerítés rombolás rulez ;).
Jaja, azon most toltam végig, ott már meghaltam vagy 2x-3x :D De akárhányszor tolom újra, midig olyan hangulatos!!
hááááát. nem is tudom ez a játék ez vhogy olyan olyan. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLLLLLLLLLLLLLLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY MOHAA száksz ^.^
ha itt lett volna már 2 hete akkor is késö lenne^.^
Na srácok a nagy mohaa király is kipróbálta személyemben :P Nagyon jó hangulat, DE AZ KICSIT SZAR, HOGY 2 ELSÕDLEGES 1 PISZTOLY+GRÁNÁT is lehet nálad. :/ Kár, hogy nincs olyan opcioó, hogy realisztikus mód, és akkor csak egy fegyvered van + max 2-3 tárad. Ha elfogy, akkor a földön található cuccokat kell összeszedned, mint ahogy a 2 vhban is volt.
Viszont, ami nagyon király, hogy grafika szép, és 1280*1024*32 minden a lehetõ legjobbon, kb. 50-60 fps-sel megy!
Hát tõled legalább kicsit több lelkesedés vártam :D
nagyapám azt mesélte, hogy a fronton a fele bagázs úgy nézett ki, mint egy sûndisznó a rájuk aggatott fegyverektõl...ha találtak valami jóképût és müködõt szinte rávetették magukat...te meg jössz ezzel, hogy miért lehet 2 gép fegyver + pisztoly és gránát....hülyeség