Na BUD-DUB is cockpitben ráadásul magyar Kapitány (Tupoljeven kezdte a malévnél anno) Maestro tTe biztos ismered Sz.Tibi nagy spanja.( Ilosfalvi Péter) Szuper volt ez is.
Sokkal-sokkal szegényebbek lennénk ha nem volna ez az LHBP, ez tény!
Szegény ember vízzel főz... :-) Minthogy notebook gépen vagyok kénytelen pillanatnyilag repkedni, így az Intel HD Graphics-tól túl nagy teljesítmény nem várható. Azonban az FS9 így elég tűrhetően elfut rajta, azonban észrevehető volt, amint egyre jobban melegszik a masina, annál jobban kezd ingadozni az FPS. Nosza, tegnap gyorsan rátettem a masinát egy külső hűtőre, és úgy tűnik, hogy ez eléggé sokat segített neki. Sokkal kevésbé melegszik, és az FPS is sokkal stabilabb.
Hát nem gyönyörű?! LHBP-n jövök megyek napok óta! Egyszerűen nem bírok betelni vele! Taxi ide, taxi oda, iskola kör nappal, iskola kör éjjel! Az FS9-be nem bírok bele unni! Az iFLY meg mámor egy sikoly!
Inkább most akkor nem részletezem hova nőjön körmöd... :DDD Mondjuk ha a Te kezedben is benne lenne már 6-7-8000 óra Rád is azt mondaná egy outszájder hogy vérprofin nyomod... Így most még csak mi tudjuk... :DDDD Várjuk a további élménybeszámolókat-videókat!!!!!
Persze mindenképp. Ide felé nagyon jó fej pilóták voltak, a kapitány Ír volt a másodpilóta svéd fiatal srác. Kapitány rögtön azzal kezdte, hogy akkor lőttek a filmnézésüknek mivel itt vagyok:)))) Vérprofin és lazán történt minden, a felszállás után 3000FT után hátradőlés és "pihenés" következett. Pár eljárást kérdeztem tőlük, company procedures...stb. Utazó magasságon azért előkerültek a mobilok és a tetris. LHBP-n ATC ráhagyott mindent a pilótákra nem volt nagy forgalom, érdekes volt approach briefing még 13L re volt de aztán a vége 31L, lett. Ők nem gyakran jönnek Pestre mert rotálódnak a pilóták mondta is a kapitány a legnehezebb mindig a parkolóhely megtalálása:))))
Sok érdekes dolgot meséltek, először a fiatal másodpilóta kérdezte nyomasson e egy cockpit guide-ot, mondtam nagyon kedves csináljanak mindent úgy mintha itt se lennék, nekem ez is nagy öröm:)) meg aztán pár dolgot ismerek én is:))) Aztán szóba került a szimulátor is:) Első kérdés szerintetek??? FSX-t tudod smooth-ul futtatni?:))) Adtam pár jó tanácsot:))))))
Mondták ha ők jönnek látom őket csak szóljak aztán beülök:) ( Company kártyám megvan így nem sok akadálya van. Egyik képen épp a kapitány a szabályzatot olvassa pont ezt a részt:)
Szóval nagy élmény, illetve érdekes is mennyire lazán és vér profin nyomják!!!!
Hát örök élmény lesz az biztos, betekinteni a gépház munkájába úgy élesben. A néhány An-26, L-410, Mi-8-17,Tu-154-es (ezek voltak akkor amikor még aktív voltam és tudtam hiénázni, BőIng még sehol) kabinélményem ér annyit, mint egy közepes nászéjszaka. Még a C-17-el tennék szívesen egy fordulót valamerre. Sikerüljön visszafelé is és majd számolj be róla, már amennyire egy ilyen élményt meg lehet osztani másokkal.
Ilyen pofátlanul hiénázni..............csak én voltam képes úgy 15-25 évvel ezelőtt, jó volt a wc ajtó is csak repüljön és meg lehessen kapaszkodni a rigliben.
Na én meg közben abban a szerencsében részesültem, hogy a Dublin Budapest utat egy 737-800 pilótafülkéjében ültem végig:))
Sziasztok!
Szeretnék veletek megosztani egy IVAO-s rendezvényt, egyúttal ez egy meghívó is lenne részetekre:
Az időpont már végleges, 2014. szeptember 20-n szombaton helyi idő szerint déltől másnap délig tart az idei 24 órás IVAO rendezvényünk.
A helyszín a békéscsabai repülőtér főépülete, ahova személyesen is várjuk majd az érdeklődőket.
A békéscsabai repülőtér üzemeltetője, az előzetes egyeztetéseket követően, szívesen biztosítja a helyszínt a rendezvény lebonyolítására. Ennek köszönhetően, a rendezvény egy egészen autentikus környezetben, egy igazi repülőtéren zajlana, amelynek során sétarepülésre, reptérlátogatásra is sor kerülhetne. A szállást korlátozott számban, de teljesen díjmentesen tudnák biztosítani számunkra, valamint a helyszínnek, és a remélhetően még jó időnek is köszönhetően több szabadtéri lehetőség is adott lenne. A rendelkezésünkre álló idő egészen péntek délutántól vasárnap estig adott.
Rendezvény programterve (változások, módosítások még történhetnek)
Péntek:
• 14 órától érkezés a helyszínre, szálláshelyek elfoglalása (sátrazás vagy két ágyas szobák, teljesen ingyenesen) • 16 órától irányítóterem berendezése, számítógépek ellenőrzése (a szervezők legfeljebb 10 számítógépet tudnak biztosítani irányításhoz), irányítói munkaállomások kialakítása, feliratok elhelyezése megnevezésekkel frekvenciákkal • 18 órától közös szalonnasütés, beszélgetés, vagy pedig, mondjuk esetleges rossz idő esetén, bemelegítésképpen IVAO-n irányítás a repülőtér toronyépületéből.
Szombat:
• 8 órától készülődés a rendezvényre, további vendégek, résztvevők fogadása • 9 órától sétarepülés 3-4 csoport részére, csoportonként 3 fő részére (+1 fő pilóta Szegfű Gergő személyében) a program része a repülőgép előkészítése, ellenőrzése is (a részvétel díját előre egyeztetjük, tehát ez NEM ingyenes) • 11 órától a gyülekező az irányítóteremben, eligazítás a helyi idő szerinti 12 órai kezdéshez • 11:50-kor a rendezvény megnyitása Elsik István (HU-DIR) vagy Baumann Zsolt (HU-ADIR) rövid köszöntőjével. • 16 órától vacsora, (előzetesen regisztráló és fizető tagoknak főétel + köret, illetve ha jut, akkor bárkinek, aki még igényli) • 20 órától, statisztika ismertetése a rendezvény addig forgalmáról
Vasárnap:
• 8 órától statisztika ismertetése a rendezvény addig forgalmáról • 12 órakor a rendezvény zárása, statisztika ismertetése a rendezvény teljes forgalmáról • 13 órától ebéd (előzetesen regisztráló és fizető tagoknak főétel + köret, illetve ha jut, akkor bárkinek, aki még szeretne ebédelni) • 16 óráig irányítóterem kiürítése, korábbi elrendezésének visszaállítsa, takarítás
Folyamatos lehetőségek, programok:
• Péntek 16 órától FSX Cessna szimulátor lesz kipróbálható 3 monitorral, Saitek vezérlőkkel (pedál, gázkar, szarvkormány, kapcsolók) • Szombat reggel 8 órától önköltséges büfé fog üzemelni vasárnap 14 óráig (kávé, üdítő, ásványvíz, chips, és esetleg gyümölcsök valamint szendvicsek lesznek kaphatóak) • Pénteken 16 órától folyamatosan látogatható a reptér területe (apron, hangár, futópálya, torony, tűzoltó autó), de csak csoportosan, kinevezett vezetőkkel, szabadtéri részeken láthatósági mellényben. • Budapest, Sármellék, Debrecen reptereken a reptér területét „webkamera” jelleggel az adott irányítók külön számítógépről is láthatják (FSX segítségével) • Igény esetén, Boeing, Airbus, Tu-154 bemutatókat, ismertetőket is meg tudunk szervezni kellő típusismerettel rendelkező, gyakorlott pilótákkal. • Igény esetén, repüléssel kapcsolatosan 2-3 témában rövid előadások is várhatóak szombat délután.
• A rendezvény részeként 2-3 óra időtartamban önkéntes, társadalmi munka jelleggel segítünk a repülőtérnek valamilyen üzemeltetési, fenntartási feladat ellátásban
Volt ott más elkúrt dolog is, de a CrossWind volt a lényeg...:D Az a röhej, hogy azt "gondoljuk", hogy már megy a gép irányba pofozása és akkor jön egy ilyen kis nyíró szélcsík és az egész addigi tudás, amit szélcsendben, vagy ideális leszállási körülmények között megszereztünk, megy a levesbe. Mostanában mindig ilyen "extrém" dolgokat próbálgatok, mert nem fújhat a szél mindig 130 v. 310 fokról.
Megoldódott a probléma, túl nagy volt az ablak, át kellett méretezni.
Én meg ma megint repültem egyet az FS9 -l és meg kell, hogy mondjam, hogy még mindíg ez a "beszt of" ! Feltettem egy külső FPS limitert és azt kell mondjam, hogy sokkal jobb mint a belső! Mondhatom azt is, hogy lenyűgöző...
Most ott tartok, hogy nincs CTD, viszont shift+2-re, vagy a clickspotra cseszik megjelenni a GPS.
Ahogy kiveszem erről a lengyel honlapról abbamaradt a dolog mert időközben megjelent az AS Wilga...meg volt valami adatvesztése is a srácnak...próbálj beregelni hozzájuk hátha a letöltések között van valami.
Egyébként azért nem jött válasz a kérdésedre (holott kb 20-an állandóan online vagyunk) mert még nem olvastad el a FAQ-t! Ugyan is ez ott mind le van írva! A másik meg sokan harapnak a "játék" kifejezésre! Az itt lévők zöme lassan megette kenyere javát és nem igazán tartjuk játéknak... Amennyiben kérdésed van, akkor azt célirányosan tedd fel, különben nem jön rá válasz.
Erre azért nehéz röviden válaszolni. :-) Merthogy ízlések, és pofonok....
Először is lehet feltenni kiegészítő scenery-ket, ami lehet egy reptér, vagy esetleg egy terült (pl. Alaszka) Aztán lehet feltenni repülőket, kinek mi tetszik...propelleres...jet Vannak továbbá egyéb kiegészítők, amik a vizuális élményt növelik....felhő, és víz textúrák (pl. REX, Zinertek Ultimate Water) És lehet még időjárást generáló progikat használni (pl. Active Sky, FS Global Real Weather)
De ezek csak szemelvények, se szeri, se száma a rengeteg, és jobbnál jobb kiegészítőknek.
Nagyon profi! Remélem ha közkinccsé teszed majd ezeket a repaintokat minket sem hagysz ki az értesítésből! Utólag is elnézést, hogy az eredeti Z-43 rilízben gyakorlatilag az összes magyar festést én abszolváltam...
De szépek. Látom Zsolti, beindultál :) Itt is követlek ám. Még a végén felrakom megint az FS2004-et. (Most csak az FSX van fent.) Ehhez az aktuális MiG 21-eshez (Ivan Jurcaga?) adhatnál egy linket. Ki kéne már próbálnom :)
Rátaláltam. :-) Ha a settings/display/aircraft menüpontban kikapcsolom a landing light opciót, akkor a eltűnik a földről a sárga háromszög, és csak a Shockwave világítás működik, és sokkal reálisabban néz így ki. No persze, hogy ne legyen annyira egyszerű, a Carenado gépeknél eltűnik a műszerek világítása is, csak a "dome light" marad. Mondjuk egy C185F bush plane esetében ez nem akkora gond, sötétben úgyis ritkán repülök. :-)
Végül egészen jól sikerült a Shockwave világítást konfigurálni, csak az zavar, hogy elég hülyén néz ki ez a földre vetülő sárga háromszög. Ezzel lehet valamit kezdeni, vagy kár erőlködni vele?
Miért olyan idióta az AI, hogy leszállás közben simán bejön elém a pályára? :-O Tudtommal a leszálló gépnek mindig elsőbbsége van. Rádióztam is, hogy jövök, leszállok, és kigurulás közben bejön egy AI Piper Cherokee elém....
Mert Carenado, festeni sem lehet normálisan a svancot, mert tükör.........
FSD-ben nem tudok segíteni mert nekem egy szem sincs fenn.
Máskülönben nemrég újra raktam az FS9-et, mert rengeteg szemét volt már benne, és lassú is volt, meg itt-ott a textúrák is keveredtek, csúnyák voltak. És láss csodát! A reinstall után csak a Tongass Fjrods és a Glacier Bay sceneryket raktam fel, a RealAir Scout csomagot, valamint a REX2004+Overdirve-ot, és most minden halál frankón néz ki, és hasít a progi, mint az állat, nincs lag. :-)
Köszi. Ezt én is megtaláltam, de valahogy ez nekem mégsem működik. Az alap aircraft.cfg fájlban nem is találok landing light-ot, így nem tudom, hogy voltaképpen ez az "alap" RealAir gépen hogy működik.
Nekem azt írja van 819 kb szabad helyem a galériámban mégsem enged feltölteni, mert azt írja hogy nem megfelelő a jpg amit fel akarok tölteni mert a galéria csak jpg-t hajlandó kezelni...LOL... Szerintem használj külső tárhelyet, az SG-é mindig is egy rakat fos volt, ráadásul kicsi is.
Legyetek szívesek nézzétek meg, hogy Ti tudtok feltölteni képet a galériátokba?! Nekem 6Mb foglalt és nem enged többet feltölteni! Azt írja 0 a felhasználható méret! Tegnap repültem egy LOWW-LHBP-t B737-l! Valami gyönyörűség nekem még mindig ez az FS9! Szerettem volna képeket feltölteni, de nem sikerül...
Ez az RAAS rendszer. http://www.fs2crew.com/cart/products/FS2Crew%3A-RAAS-Professional.html
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, mostanában sok videón észrevettem, amikor a repcsi a felszálló pálya várópontjához ér, egy hang bemondja az aktuális pályát. Ez 737Ng tipuson is bemondja? Ha igen ezt ifly-ba is be lehet kapcsolni valahol? Köszi
Tibi! Kipróbáltam, csoda szép lett , és még a PantAir logót is feltetted (nosztalgia a la Dunakeszi?) nagyon köszönöm hogy ilyen szépen gatyába ráztad. Hát nagyon kár lenne azért a reptérért, mióta az eszemet tudom, azóta pezsgő repülőélet folyt ott, bűn lenne hozzányúlni. Csatlakoztam is a facen a tiltakozókhoz, ennél sajnos többet nem tehetek érte innen a messziből, drukkolok LHDK-ért és most már LHHH-ért is. (no komment, mert nagyon csúnyákat írnék) Nekem Dáka a legközelebbi "kis" reptér, itt is repülgetnek azért, bár ugye benn van a pápai TMA-ban és ez biztosan korlátozásokkal jár. No meg 30-án kellene kimennem LHPA-ra, lesz egy kis összeröffenés a 23-asok érkezésének évfordulójára, ott lenne a helyem, beszélgetni kicsit a volt kollégákkal. Utoljára szerkesztette: gfarkas, 2014.08.14. 12:37:37
Az fs configra gondolsz vagy a repülésre vagy a festésre vagy a filmkészítésre? Mindenesetre köszi! Ha valakinek kellene a festés persze priviben megoldható emilcím ellenében. Utálom a sok jogi hercehurcát meg igazából el sem olvastam a doksikat (angolom közel 0), de mivel fizetős a cucc, így nem akarom sehova feltenni a festést, ennyi becsület még maradt bennem..... Utoljára szerkesztette: gfarkas, 2014.08.12. 22:08:25
Leszedni és újrarakni. Vagy most néztem az LH_Simulation oldalon, de nem engedi a letöltést fertőzött fájl miatt, töltsd le az AVSIM-ről újra. Nem az fssound.dll-t hiányolja? Ha igen akkor szedd le a dll-t a netről, tedd be a modules mappába és az fs9.cfg-be írd be: [OldModules] FSSound.dll=1 Win7-nél az fs9.cfg-t itt találod : C:\Users\számítógépnév\AppData\Roaming\Microsoft\FS9