Nem érdemes töltögetni. Vírust kaphatsz. Inkább vedd meg. Ennyiért nem érdemes rizikózni. De ahogy gondolod. http://www.arukereso.hu/jatekprogram-c3255/microsoft/flight-simulator-2004-a-century-of-flight-pc-p6102888/
Sziasztok, régen megvolt a játék, és újra kedvet kaptam hozzá, viszont a lemeze elveszett. Letölthető valahonnan a játék?
Köszi szépen, jövőhéten ránézek ha lesz időm, aztán ha összejön jó lesz tuskózgatni a sokéves B737-ezés után
Röviden az INS: Olyan mint az FMC (tehát navigációs pontokra indul rá) csak nem annyira fullos.
Alapok: Előmelegíted a tuskót. Tehát APU és minden rendszer belőve, gyro és haverjai kalibrálva. Tehát mintha hajtómű indítás előtt lennél.
- INS bekapcs "обогр" állásba hogy felvillanjon "НЕГОТ" (ez warmup) - Majd mikor felvillant áttolod "выст"-re ez a System on - Az alsó tekerőt áttolod "ИК/ПГ"-re itt 90-nek kell lennie. Ez azt jelenti hogy kb 90 másodperc múlva bekalibrált a cuccos - Majd áttolod: "ϕ/λ"-ra itt kell belőni az aktuális pozidat. (SHIFT+Z) a keypadon látszik hogy N/E/W/S ezek a észak, kelet, nyugat, dél. Budapestes előszőr a 2-st nyomod mert az NORTH utána belövöd a pozíciód első felét. Pl: N55*23.05 amit mutat az FS neked ezt kell benyomni: N5523.0 (pontot nem kell). Majd "ВВОД" (ez az enter) utána 6-s gomb (E-kelet) és E12*3.56->E1203.5 és enter "ВВОД" -> itt látszik hogy a *3 az két jegyű mert 03.
A lényeg hogy a repülési tervedet hosszúsági/szélességi fokokban kell generálnod
Kész az alap pozi.
Áttolod a tekerőt: T/t-re itt benyomod a GMT time-t. Itt is 2-ssel kezdesz és utána megjelenik a clock és ha kész mehet az enter "ВВОД".
Ha mindennel kész vagy akkor tekersz "ϕ/λ"-ra és megnézed hol jár a számláló. Mindenképp be kell lőni az időt és az alap pozit még a 70-es elérése előtt.
Ha ezzel kész vagy akkor tekersz a "ППМ"-re. Ez nem más mint az waypontok beírása... Ott van egy tekerő 0-s számmal. Azt le fel tekergetve mehetsz a pontokon. A lényeg hogy 0-ást üresen hagyon és az 1-el kezdesz. Végig 9-ig. Ha több van mint kilenc akkor repülés közben amint elhagytad az 1-2 pontok akkor tolod be újra az 1-esre a 9 utánit.
Ha végig beírtad akkor újra megnézed a "ϕ/λ"-t és elvileg már elérte a nullát. Ilyenkor kész a kalibrálás.
Ekkor átnyomod a waypoint tekerenytű melletti 2 állású kapcsolót az ABT-ra (automat) és a jobb felső tekerőt pedig a: "навиг"-re (ez a navigation on). Ha minden faszányos akkor meg kell jelenni egy "1 2" karakternek a kijelzőn ez azt jelenti hogy a INS navigálni akar a 1-2 pont között. Tehát az 1-ről a 2-re :D
Fontos hogy a HBY panelen legyen bekapcsolva mindenképp a HBY és a navigációs választó pedig az INS-en legyen (ne a kln és ne a hby-n)
AP-t benyomva a navigatios főkapcsoló be és a HBY a navigáció követése
Menet közben az alábbiakat lehet lelesni a képernyőről:
"ЗПУ/ПУ" - következő pont irányszöge “S/Z” -távolsága km-ben és csúszás (ha szél van) “W/УC“ -Szél és a ground speed (km/h) „T/t“ -Aktuális idő és a következő pont eléréséig hány perc van.
Szerintem kimerítettem a témát. :D
Jó reppenést. Utoljára szerkesztette: Nyiri, 2015.10.10. 11:55:27
Azt egyébként nem lenne hülyeség aktualizálni egy kicsit. A cfg-met pl. elég jól belőttem így egy év alatt, kitapasztaltam milyen beállítások jók egy közepes asztali PC-hez. Fel tudom ajánlani a közösbe ha feltámasztanánk a FAQ-t :)
Ne hülyéskedj...Ez a forum azért van, hogy segítsük egymást és a lehető legtöbbet hozzuk ki a szimulátorjainkból! Egyébként meg amit megfigyeltem magamon, hogy max pár hónapig maradnak meg bennem az esetleges "FS trükkök". (mit honnan hova másolunk, mit kell honnan kitörölni, hova kell telepíteni,stb,stb) 10 éve nyúzzúk ezt az ipart és még mindíg vannak sötét szobák! De legalább most pörögnek a forumok és élettel telt meg mind a három topik! Toljátok csak a képeket,meg a kérdéseket, vagy esetleges tanulságos megjegyzéseket!
Köszi, meglesem majd hétvégén. Szívesen tanulmányozom azt a dokumentációt ha esetleg megtalálod
@Hont: Bocsi, hogy az ilyen alap kérdéseimet dobálom, amúgy én is csak akkor írok, ha a google már nem segít De sajna Tuskó ügyben elég kihalt az Angol PT fórum, a cirill ABC-t meg nem igazán vágom
Milyen jó lett volna, ha évekkel ezelőtt létre hozzuk azt az információs bázist, amit a Tibivel emlegettünk! Az összes ilyen fontos információ meglenne egy helyen, áttekinthetően...
Korábban írtam egy "laza" leírást hogy kell kezelni az INS-t ha érdekel megkeresem. Gyorsabb mit kisilabizálni az orosz doksit :) Egyébként a protu-ban úgy tudom alapból benne van csak ki kell választani a 90's panelt nem a 70's-t
Szerintem Te valamit nagyon rosszul csinálsz... Amennyiben vannak fent kiegészítőid és így néz ki a library-d, akkor ne is várj csodát! Minden egyes scenerynek benne kellene hogy legyen a librayban, különben nem jelenik meg...
Vagy megint dózeroljam le az FS-t és kezdjem előlről? :-O
Várj! Most leszedtem róla minden kiegészítőt és az összes mappa a default scenery-ket és texturákat tartalmazza. Egyedül az AES van fent. A kocka tavakra keresnék először valami megoldást! Aztán feltenném az általad használt kiegészítőket!
Te! Ez Micsoda???? Úgy kell kinézni, mint a #41468 hsz -ben, amit szintén Neked raktam fel! Utoljára szerkesztette: Hont, 2015.09.22. 23:23:20
Nem olyan sok, egy 120-as ssd-n simán el van! (én csak középeurópában és nagy ritkán Honduras, valamint Hong-Kong környékét használom.) Igen, tud. De nem tökéletes... Utoljára szerkesztette: Hont, 2015.09.22. 09:54:50
FS2004 FS9 9.1 update FSUIPC FS Global 2008 Ultimate Terrian EUROPA UtEurCity UtEurEE UtEurHwOnly UtEurPatchV11,V111 MAS REX Valamint az orosz ORBX csomag van rámásolva a textura mappára!
Az Avsim.su.-n olyan képek vannak fent az FS2004-ről, hogy az állam leesett. Csak ez a google fordító..... Valahogy jó lenne összehozni, hogy szép legyen nálam is.
Neked mik vannak fent, és milyen sorrendben, segíts már légyszíves! Nálad a víz is szép! Ez az én ORBX-em nem telepítős, hanem be kell másolgatni a texteket.
Sporttársak! Feltelepítettem ezt a sokat emlegetett Ultimate terraint! Mit mondjak? Egy jó nagy kula lett tőle a táj. Eltűntek az épületek (nem volt kipipálva a törlés) Dombok lettek a tavakban és azóta minden ami víz, annak a partja merőleges egymásra, kvázi négyzet alakú tavak lettek. Ez az UT törlése után is megmaradt, úgyhogy most nem nagyon tudom hogyan tovább! ORBX remake fent, úgyhogy épületek újra vannak, nincsenek azok a szürke utaknak csúfolt valamik, nincsenek dombok a tavakban, folyókban de minden tó négyzet alakú. :-)
Sikerült egy korábbi AES-t letöltenem a 2.37-es kitűnően működik! Ezzel az új rilízzel valami nem ok!
Köszönöm, kipróbálom!
Vagy az Ai Flight Planner (AIFP) nevű cuccal, az is faszán működik :)
Volt valami komplett AI forgalom gépekkel mindennel együtt az oroszokhoz, csak nem találom, így egyenként leszedegetni meg évekbe tellik, főleg, hogy azt sem tudom hogy lesz a txt fájlból traffic.bgl!
Köszönöm a segítséget! Nem tudom, nekem ez az AES 2.39 most sem akar működni! Egyszerűen nem értem.
Kell, mert az csak textúra, nem landclass. A GE is textúra szóval azt ne, mert felülírja az ORBX-et, inkább Ultimate Terraint.
Trafficnak WOAI megy nálam még mindig, meg egyenként leguberált egyedi flightplanek és AI aircraftok Oroszoknál, meg kisebb légitársaságoknál amikre nem terjed ki a WOAI.
Meshnek ha türelmes vagy innen húzd le ami kell, ha nem akkor meg FSGlobal2010.
Na, most újra tettem a Windows-t, és azFS-t! Szerintetek melyik a legjobb traffic progi, mit használjak? És mégegy kérdés, felteszem majd az ORBX remake-et az orosz virágboltból. Az elé kell valami, esetleg GE vagy UT vagy elég az ORBX csomag?
Köszönöm szépen, sikerült A mellékelt leírás alapján megcsináltam, gyönyörúen visszacsomizta a módosított xml-t, az mdl fájlokkal együtt. Tökéletes
Azon belül a bglcomp való erre, leírás is mellékelve van a letöltésben, bár hozzáteszem ez fejlesztői eszköz, szóval nincs képekkel illusztrálva minden, stb.
@johnnydirteen: Ha az USA-ban is repkedsz akkor gondolom érdemes azt is feltenni. Mondjuk én free mesht használok, szóval annyira nem vágom az FSG dolgait :)
Üdv mindenkinek! Rég írtam, most egy kis segítség kéne: A BglAnalyze progival kibontottam bgl file-t, megvannak így a*.mdl, fájlok és a *.xml fájl. Az xml-ből nyirbálok ki egy felesleges dolgot. Hogyan tudok újra ezekből a kibontott fájlokból újra csinálni, vagyis újra visszacsomagolni egy bgl-be? Van valami jó kis free progi erre? Tudtok ajánlani valamit? Amivel kibontottam, azzal nem tudom megcsinálni.
Szia Ugyanúgy Global Ultimate mesh. De csak az usára Utoljára szerkesztette: johnnydirteen, 2015.09.16. 20:10:11
GU Usa= Nem igazán hallottam ezt a rövidítést eddig, de ha ez valamilyen landclass, photoreal, /akármi csak nem mesh/ cucc akkor nem szükséges egyik a másikhoz
Következő áldozat a HA-FAU lesz (meg a Ryanair, csak lusta vagyok újrarajzolni a hajtóműveket)
Nem lehet esetleg vírus, vagy a vírusirtók egyik-másika már velem is cseszett ki, egyszerűen törölt fájlokat mert azok kommunikálni akartak külső szerverrel vagy a fene tudja miért nézte vírusnak és nemes egyszerűséggel letiltott. Ja és a Win7 és Win10 alatt történnek furcsa, hasonló dolgok, valami nem túl publikus titkos ellenőrzést építettek be a jogszerűtlen progik ellenőrzésére? Utoljára szerkesztette: gfarkas, 2015.09.15. 08:08:02
Az lesz, hogy az egész rendszert újrarakom , mert itt valami nagy árulás van! Már újratettem az FS-t, az AES-t és mégsem működik, ráadásul egyre több progi dob hibaüzenetet és az uninstall fájlok eltűnnek!
Találkoztatok már olyan problémával AES-al kapcsolatban, hogy nem lehet a játékban életre kelteni? Legálisan vásárolt creditem van hozzá és a legfrissebb progi van telepítve! Valamiért nem jön elő az ablak a ctrl+alt+w kombinációra. Ha fut az FS és kilépek az asztalra, onnan indítva az AES sem tud csatlakozni!
Ezek a linkek már halottak! Közben sikerült,megtalálni, nagyon szép modell!!!
De nem volt az fizetős, az csak egy vizuális külső modell volt kabinnézetek és panelek nélkül, de egy időben fent volt az Avsim.su-n a komplett orig modell azt hiszem a PT tu-154M kabinnézetei és paneljai lettek beleaplikálva. Találtam is egy megosztást egy ilyen orig. file-ról, de sajnos már az sem él.
Köszönöm, ezt megtaláltam, de a két link nem él. :-(