Srácok, azt hiszem itt egy kis félreértés van, amit első pillanatban én sem vettem észre. Szóval az a helyzet hogy most még csak nominate van, nem szavazás! Magyarul lehet ajánlatokat tenni, mely add-onok legyenek egyáltalán jelölve a szavazáson, aztán majd 2015-ben indul a szavazás! Szóval most még hiába nyomkodjátok a kis szivecskét, az csak a cikknek szól... :))) Részletek itt (váltsátok át angolra hogy értelmezhető legyen :D)
Szavaztam
Úgy legyen és sok sikert minden magyar indulónak!
Ja és azt hiszem a honlap nevét elgépeltem, de ahogy a régi dakota mondás mondja Egy kis magas vérnyomás, egy kis ér-mész, nyugdíjasnak nem kell ész..... Utoljára szerkesztette: gfarkas, 2014.12.08. 09:40:23
Kedves fotel és egyéb pilótatársak ! A flusimews.de ismét szavazást rendez a honlapján. Két kedves barátunk alkotásaira (persze azért team munkák) is lehet szavazni. Szerintem megérdemlik hogy a csodálatos ingyenes kiegészítőkért egy kis erkölcsi elismerést is kapjanak, tehát aki teheti és miért ne tehetné, az voksoljon rájuk. A Kókai Tibiék Zlinjéről és a Szabó Tomiék Pipishegy sceneryéről lévén szó. Itt lehet szavazni a kis szívre kattintással : Pipishegy : PWDT Zlin
Hú bas..meg kategória... Csak semmi pánik... Utoljára szerkesztette: Hont, 2014.12.06. 11:06:29
A dolog személyes (sokat repülgetek a hozzám közelálló gépekkel : pl. Zlin, An-26, 24; MiG-21, L-410, Mi-8, 17), ugyanis anno aktív koromban sokat találkoztam vele. Valamelyik főnök szokott jönni vele Pestről repülni (a tököli kormánygépes csapathoz tartozott az L-410-esekkel együtt), sokszor megcsodáltuk a "Skodás" belsejét. Akkoriban legalább is Skoda pl. könyöklők voltak benne. A repülés alatt a piros szélén parkolt és sokszor nézegettük. A másik oka meg hogy egy nagyon jó kis gép a szimben is, hála a PWDT-s teamnek. A festést meg én követtem el, de ez is sokszor váltott külcsínt, ha jól tudom most is van egy "retró" változat.
Egy ma reggeli kép : 3 fok, szél 120 fokról 7, erősen felhős, párás idő, VFR-t nem is enged :
A múltkor írta valaki (lehet pont Te) az FS Global Real Weathert, (gondoltam kipróbálom; (ActivSky6.5) volt fenn), nagyon bejött a HDE felhőkkel, többrétegű, összefüggő felhőzettel, vagy amit éppen megkövetel az időjárás, jó szelekkel (na nem arra gondolok ;-) ) szintén több magasságban eltérőt is és sokkal pontosabb időjárást ad (több pontról is kap infót, pl. Pápáról is). Ja és ha beállítod még az AI forgalmat is hozzáállítja így nem fog szembevágtázni valami kalózrepülő. Most az újratelepítéskor már másik weather progit nem is raktam fel. A texture mappákat előre lementettem így visszamásolás után máris a régi készlet volt fenn. Utoljára szerkesztette: gfarkas, 2014.12.02. 19:49:31
Próbálj meg az FSUIPC kezdőlapján rákattintani a Clear All Weather gombra. (regisztrált példány) Nekem HDEv2 felhőkészlet van fenn és FS Global Real Weather. Mindegyik megszerezhető a netről.
Tiszteletem! Lenne egy technikai kérdésem!
Adott az FS2004, hozzá a REX és Pablo Diaz féle HD felhők. - A gondom az, hogy a REX-ben hiába állítom be hogy a real time weather-t töltse be az adott repülési tervhez/útvonalhoz, még sem azt tölti be amilyen idő ténylegesen van azon a területen. Most egy Pécs - Budapest VOR-VOR-t szerettem volna, de elég kiábrándító hogy a METAR szerint az idő LHPP-n:
Se eső, se broken sky 500 lábon, talán a hőmérséklet stimmelt.... Valakinek ötlet ez mitől lehet?! Ja! A másik pedig hogy nem tölt be összefüggő felhőtakarót, csak ilyen pamacsokat dobál ki mindenfele. FSUIPC van fent, ha ez számít.
Ez egy érdekes konfiguráció!
Akit zavarnak ezek a gusztustalan reklám felületek azok bármelyik reklám ablak jobb alsó sarkában található szövegre kattintva a megjelenő új oldal alján találnak egy kikapcsolási opciót...!
Igen csak igazad van!
IFLY 737-600
Erről lenne szó.
Nem ártana tisztázni, hogy melyik repülőgépről van szó.
Sziasztok.Kérdésem lenne. Mivel még nagyon új vagyok,a repülőzést nem régen kezdtem.Az lenne a kérdésem,hogy beállítom a magasságot a FMC-n. De a robot vezérlés nem visz fel odáig. A másik meg hogy a műszerfalon is hiába állítom a magasságmérőt,3080-tól nem megy magasabb értékre,csak lejjebb.De az meg úgy,hogy a következő érték 90,utána meg 60.és ezután nem tudom feljebb tekerni.Az FMC-n 13000 van megadva.
Köszönöm.
Na nagy nehezen rájöttem, hogy csak DX8-DX9 alá adták ki ill. csinálta orosz testvérünk a cuccot, csak még azt nem értem, hogy februártól miért működött. Az előző Win7 telepítés nem a DX11-et rakta fel vagy mi tudta lecserélni? Az fs telepítésekor most ellenőrizte a DX meglétét és elfogadta. Na mindegy ezen már nem görcsölök többet.
Ha Hont kolléga még a fórum tagja,írtam neki egy Pü-t.Szeretném,hogy ha elolvasná.Köszönöm,és bocsánat.
Nálatok nem változott meg a fórum felülete...?
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni! FS9-ben van olyan problémám hogy ha ifr-t repülők mondjuk lhbp-egkk útvonalon, de lényegtelen mert bármelyiknél ugyanazt csinálja, egyszerüen kilép finálon a játék és újraindul. Vfr-be akár 10órát is repülhetek. IFLY 737 repülök és a játék is, és a repcsi is jogtiszta. Találkozott már valaki ilyennel és tudott rá megoldást?
Az Enbseries-el még nem foglalkoztam, sajnos nm tudok segíteni. Köszönöm az ötletet, valóban a .cfg-ben volt több egy C betűvel.
A Te problémádhoz sajnos nem értek, az Enbseries pedig a látványon segít, ill. lehet inicializálni a fényességet,tükröződést stb. A Youtubon keress rá, így nehéz megmagyarázni, jobb, ha látod. Az aircraft.cfg-be nézzél bele, hátha ott van valami kóc, jut eszembe.
Sziasztok! Vírus miatt format : C,D,E következett be, majd op (Win7 64) és fs9 (meg minden) újratelepítése. Viszont belefutottam néhány "apróságba", mint pl. az EditVoice telepítése, mert csak .NET 1.1 alatt fut, azt meg nem lehet csak úgy feltelepíteni (megoldás van, akinek kell, tudok segíteni); aztán FSRepaint, abból a v2 kell. Amit kérdeznék : az Enbseries két fájlját a gyökérbe berakva Direct x hibaüzenetet ad. Erről tud-e valaki valami okosat, eddig még (február óta, akkor vettem a Win7-et) ilyen probléma nem volt, csodálatosan működött. Gyárilag Directx 11 van fenn ugye a Win7-ben. Azt meg sokallja, a 9c kéne neki, de leszedni, és a régit felrakni nem piskóta, annyit nem ér. Tud-e valaki valami megoldást? Köszi előre is : Győző
Üdvözletem! Kis segítséget szeretnék kérni. HTAI Models oldalról letöltöttem a Cessna 208B modelt. Az a baj, hogy nem működik a légiforgalomban. FSRepaint rendesen látja, jók a textúrák. AI Flightplaner-rel megszerkesztettem az utat, ez is minden adatot látott a gépről. Scenery/Word/scenery-ben benne van a bgl file. Flight sim commander-ben sem látni a gépet. Feltettem már vagy tíz másik AI gépet és mind szépen megy. Ezzel nem boldogulok. Elképzelhető, hogy hibás az AIR file?
Sziasztok! Eladóvá vált egy ch products flight sim yoke (szarvkormány) tökéletes állapotban, akit érdekel az írjon privátot!
Sziasztok! Találtam egy baromi jó programot a többmonitoros, ill a kivetítős rendszerekhez! Projektoron gondolkodok és egy íves 120-140' ban meghajtott vetítési felületben! A gondom, eddig a szélek torzulása volt! Ez a program simán megoldja! Borzasztóan tetszik... VIOSO
Üdv! Eladó egy Trackir 5 Pro + Vector Expansion! A Trackir szoftver és használati útmutató az eszköz hivatalos honlapjáról letölthető. A kiegészítő egyszer kipróbált, azóta nem használt. Akit érdekel, keressen privátban!
Nem sűrűn járok erre mostanság, sőt... Lassan fél éve nem voltam itt, csak egy gyors beköszönés' szintjén. :) Ilyen az élet! No, igaz nem FS9 témába vág, ezért benyomok egy kis offot ide!
Mindig ki akartam próbálni a Flight Sim X-et. A jelenlegi konfigom eléggé GPU limites volt (HD7750-es VGA-m volt, ezt cseréltem) mint kiderült. Előre leszögezném hogy nem 4K-ban, meg FHD-ban akarnám játszani, hanem 1440x900, tehát asztali felbontáson, vagy esetleg 1368x768-ban, vagy HD ready felbontáson ha minden kötél szakad. Nem akarok PMDG 737-el repülni (mert a gázkart amúgy is eladtam), joystick "gázkarral" meg nem nagy élvezet ekkora gépet vezetni. Szóval kis egymotoros gépekkel szeretnék reppengetni, azért egy REX-el vagy valami hasonló nyalánksággal megspékelve, és valami szép scenery adonnal. A gép az alábbi, legalábbis ami lényeges komponens: CPU: AMD Phenom II X4 3.5GHz Ram: Dual-Channel 8GB DDR3 VGA: Asus R7 260X DC2OC 2GB GDDR5 (1.2GHz GPU/7.0GHz Memória)
Tehát ahogy mondtam, kompromisszumképes vagyok és nem nagy gépes repülést akarok. Csak egyszerű kisgépes VFR-t, vagy ha úgy adódik IFR-t. :D A kompromisszumképesség persze az ésszerűség határain belül értendő, azért nem poszt-apokaliptikus táj felett szeretnék repülni ahol 700 kilométerenként 1 fa van, az is levelek nélkül. :D Az FSX futási teljesítményével nagy tapasztalatom nincs, azért írtam ide, és kérek segítséget. :)
Persze átadtam:)) AZ volt az elő! Igazából egy sima Dublin Budapest út volt, de mindenképp érdekes pár eljárást illetően. Illetve a régi történetek a maléves okatókról a vak leszállásoktól kezdve a Tupoljev padlógázas felszállásáig egy concorde elött mondván : mutassuk meg hogy szállnak fel az oroszok:)))
Ugye mivel kicsi köd volt igy jó nagy finelt kaptunk nem nagyon örültek neki:) Aztán pálya elhagyás után engine 2 lekapcs ne fogyasszon, majd a vége elött picivel engine 1 i és szépen begurultunk:) A többi azért a szokásos, felszállás után LNAV aztán VNAV és hátradőlés:)
De végig monitorozás elég komolyan, check listek is szépen ahogy a nagykönyvben meg vannak írva. De rengeteg történet és okosság közben, talán majd egy sör mellett jobb lenne:) Pláne a concordos sztori:) Kedvet kaptam egy DUb BUD a szimulatorban esetleg valamikor elmehetnenk mit szoltok?
Biztos kis gyakorlás:) tegnap ismát volt szerencsém a 737800 cockpitjéhez, Dublinban elöttünk taxin épp egy training flight tartott a kifutóhoz:) Azért a tegnap esti ködös landing is jó volt:)
Nem mindig repül "látható" üzemmódú transzponderrel, én is láttam már körözni, a Flightradaron meg nem látszott. Itt-e van-e a filmen szereplő :
A Flightradaron kiböktem a WIZZ HA-LPL-jét itt a szomszédban, gyorsan kiugrottam a dél-közelihez és telefonvégre kaptam a kicsikét:
OFF Nem csak áramkommandó lesz, hanem gyünnek a narancsnyakkendős modemkommandók. Oszt ha a szolgáltatók kifekszenek, jön a nagy nemzeti kezdőlap, ahol minden kattintást árgus szemekkel lesik a tekikatonák, de majd mi a szájbervilág Szupermárijóbroszai jó odacsapunk a tekikatonáknak, naribaglyoknak, minden pálya végén lecsapunk egy minisztert, és majd az utsó pályán fejbecipőzzük, ugrályuk a Múbánccsárkányt is :) ON
köszönöm, nagy kár érte. egyébként a több monitoros full-screen problémára van valami megoldás? mert amikor win, modban beállítok mindent drag-drop és vissza válltok full screenbe akkor amit használtam másoldagos monitornak nem kap jelet és elsötétül! ötlet esetleg?
Nem tűnik rossznak, lehet megpróbálom, de meg kéne venni az FSX-et, meg azért 4 GB-re feltenni a memót mert a 2 épphogy elég most is, igaz minden maxon. Az a baj, hogy kb. havi 40 000 Ft-ba van a gyógyszerem+a nyugdíjból az adó (16 %) és muszály kocsit is tartani, szóval sajnos eléggé hátul van a fontossági sorrendben a repülés és a számítástechnika....a téli bezártságban ellennék a teljes újrarakással, beállítással, hát majd meglátom......
Ne légy kishitű! Pár hónappal ez előtt még én is Core2Duo-n nyomtam 2GB RAMmal közel nyolc évig! A röpcsi fejlesztése gyakorlatilag ilyen vason történt! Sőt, még videót is csináltam róla anno - szerintem nem volt vészesen lebutítva a grafika... Szóval szerintem nekirugaszkodhatnál...
Tibi munkáit ismerve egyetértek veled, sajnos Core 2 -őn, 2 GB aggyal az X-est nem tudom kipróbálni, de régóta a kedvenceim közt van a 9-es változat nekem is.
Az ürgék meg leadtak egy dangerous approach meaning-et. Szerencsédre hozzám került az ügy, én meg elmeszeltem a jó szívemmel. Egyébként besárgultam az irigységtől.
Tudnátok segíteni abban, hogy PMDG 747 (ver.1.2) nél a kijelzőkön a számok illetve minden picit el van csúszva van ami összeér van ami kilóg. ezer éve használom már ezt a masinát soha eddig nem tapasztaltam még csak hasonlót sem. win 7 most lett ujratelepítve de a felbontást, is próbáltam már változtatni nem változott. köszönöm
Az nem lesz jó, mert egy VC műszer megjelenítési metódusa gyakrolatilag sosem egyezik a 2D panelével. Itt nincs jobb metódus csak a try&mistake; beírsz egy műszerhez egy értéket és megnézed FS-ben, majd az ott látottak alapján módosítod (saccolod) az értéket addig amíg jó nem lesz. Tudniillik a VC-ben több "kivetítő" poligon is van legtöbbször míg ugyan az a panel szekció lehet a 2D változatán egy azon panelen van.
Próbáld meg a VC panelos részét átmásolni a 2D-s panel.cfg-be. Nekem nincs meg ez a gép így gyakorlati segítséggel nem szolgálhatok csak elméleti támogatással.