Kérném elolvasni, figyelembe venni, és betartani (és nem itt lereagálni:) a Battlefield 1942 topic #73745 hozzászólásában leírtakat!
Köszi!
15.
1. EA azt mondja: megjelenés 19. (titkos forrásból hallottam :D ) 2. 15. nálunk ünnep vagy mi, ugyse szállít akkor a kutya se ide hozzánk stb... stb... 3. Elötte lehet warez is, bár nem hiszem!
EA is pleased to announce that Battlefield Vietnam has officially gone gold for the PC. The game is set to ship nationwide to retailers under the EA GAMES brand on Monday, March 15.
The Battlefield franchise is entering a new era with more firepower and beautiful yet ferocious new combat settings. Offering an arsenal of weapons and vehicles authentic to the Vietnam conflict, players will battle in first-person perspective. Staying true to the over-the-top, action-packed multiplayer style that gave Battlefield 1942 its critical and commercial success, Battlefield Vietnam will drop players into some of the Vietnam War's fiercest battles. Fighting in theatres from jungles surrounding the Ho Chi Minh Trail to the city streets of Hue, players will choose from two well-equipped forces, the United States or the North Vietnamese Army (NVA) and Vietcong. All of this action will be accompanied by the sounds of an authentic Vietnam era soundtrack to immerse the player into an experience similar to that of a Hollywood film.
érdekes, én még ilyenekre nem is figyeltem... ha belegondolok nem is lenne jó ha látványosan jobbról balra töltényhüvelyek repkednének, mert nem lehetne látni tõlük mit lõsz:) egyébként szerintem ez nem olyan durva probléma... bárcsak ez lenne a legnagyobb "arcadosító" aspektusa a játéknak:(
Aki már fogott kezében bármilyen éles lõfegyvert, az tudja, hogy a legtõbb lõfegyver JOBBRA veti ki a lõszert, ergo a fegyver jobb oldalán van a hüvelykivetõ nyílás! Erre itt (is) mit látni, azt, hogy a játékban az összes fegyver BALRA veti ki a lõszert, és a bal oldalon van a hüvelykivetõ nyilás!!! Ez mondjuk nem egyedi esett - a STALKER fórumban tünt fel egy illetõnek, hogy a STALKER-nél is (!!!) tükörmódban van ábrázolva a fegyver.
Persze nagyon látványos, ahogy a töltényhüvelyek jobbról-balra elcikáznak elöttünk (val'szeg ezért csinálták így), de azért ennyire nem kellene arcade szintre sülyedni, mert ez már kínos...
Az úgy élmény ha csak a saját embereid felett látod a nevet. Be lehet ezt állítani a szerveren, úgyhogy ez biztosan be is lesz állítva... :) Lesz hent az biztos.... :D
Jelenleg az EoD-ban van olyan pálya ahol valóban el lehet bújni az aljnövényzetben, csak ha lassan pásztázod az irányzékkal a füvet akkor írja ki az ellenség nevét. ( mondjuk ennek kikapcsolása egy éjszakai pályán elég érdekes, mindenki lõ mindenkire )
Ez a legújabb? Mert ma kijött egy újabb interview.
Azt az érdekességet találtam benne (nekem), hogy az emelést úgy oldották meg, hogy a helikopterrel a tárgy fölött kell lebegni egy ideig, amíg a jobb gombbal a csörlõt leereszti, ha odaért, akkor automatikusan rákapcsolódik, és mehet az emelés. Repülés közben pedig bármikor elereszthetjük a jármûveta jobb gomb újboli megnyomásával.
Tököm tudja. Végülis mindegy, hogy mennyiben javítottak, vagy cseréltek ki dolgokat. Láttam, játszottam vele és azt tudom mondani, hogy a BF-hez képest sztem legalább annyival elõrébb lesz, mint a BF a CS-hez képest. Szóval megéri várni rá.
update
Én egy kicsit félek ettõl a kijelentéstõl: "Az új engine azt is lehetõvé tette, hogy sûrû aljnövényzetet rakjunk be" Sokan emlékeznek még a The jungle nevû pályámra, ami igen hangulatos volt de a gépeket nagyon leterhelte. Traxion olyan képeket mutatott miszerint a növényzet mennyiségét, méretét lejebb lehet venni. Sajnos nem derült ki, hogy szerver vagy kliens szinten. Ha kliens szinten, akkor nagy problémák lesznek, mivel te azt hiszed, hogy a fûben fekszel "láthatatlanul" míg a másik leirt mert neki egy nyilt fedezetlen terepen fekszel :(
a <a href="http://bfvietnam.unisoftnet.hu">hq</a> oldalon a faq ban van egy interju AJ Marinivel... abban ezt írja: · Miben változott az új engine a Refactor2-höz képest? Vannak lényeges változások a grafikában vagy a fizikában? A fizikai rendszer már így is nagyon kidolgozott és komplex volt, úgyhogy nem láttuk sok értelmét újracsinálni. A grafikai engine viszont teljesen szét lett szabdalva, hogy egy teljesen újat tudjunk belõle kihozni. Ahogy már korábban említettem, van normal mapping, bump mapping, specular lighting, és minden puccos dolog amit valaki egy DX9 játéktól elvár. Az új engine azt is lehetõvé tette, hogy sûrû aljnövényzetet rakjunk be, ami elengedhetetlen a Vietnámi Háború hangulatának hiteles lefestéséhez. Amikor azt mondom sûrû az tényleg sûrû. Van olyan térkép, ahol a semmi közepén körbe-körbe csak fákat és bokrokat látsz ameddig a szem ellát. Ehhez a vékony fû is hozzátesz. Nagyon látványos.
Alapjaiban teljesen más lesz, hidd el. Pár olyan grafikai ügyességet meghagytak, amit jól bevált. De kb 85%-ban új lesz a graf. motor is.
Hát itt sztem a jól megtervezett gyalogos hadmozdulatoknak óriási szerepe lesz. Az az igazság, hogy akármilyen tankban ülsz, egy jól szervezett gyalogos attack ellen szinte semmi esély nem marad.
A susnyásban kell majd sokat okoskodni. :))
A gépigényrõl nemtok sokat mondani, a tesztgép egy 2000-*es proci volt, 512 DDR-rel és egy GefFX5900-zal. Na most ezen jószerével játszhatatlan volt. Be lehet tudni ezt annak, hogy még csak optimalizálás nélküli béta verzió volt. De az tény, hogy ajánlottak 1 GB RAM-ot és egy jó VGA-t.
háát szerintem azon még elmegy jól, talán a memoriára készülj föl hogy kevés lessz neki már a fél giga is... és kicsit nagyobb prockó.. de szerintem még így is elfut jól
hát azért ez a gyalogságos dolog nem teljesen igaz a DCben, ugyanis vannak kifejezetten jó kommandós pályák, ahol csak a gyalogságnak van szerepe Bár azt én is remélem hogy a BFV ben, egyszerre lesznek a pályák gyalogosoknak és jármûveseknek is játszhatóak.
Remélem, hogy az EoD-hoz fog közelebb állni mert a DC-ben sajnos a gyalogságnak nincs szerepe. Ellenben az EoD-ban lehet jókat huncutkodni gyalogosként a sûrûben :o)
Szólásügyileg: amikor fikázás van, az tényleg nem szép és jó dolog. Ám igaza van Misának abban, hogy egy-egy játékhoz tartozó fórum azért van, hogy meg lehessen beszélni MINDEN játékkal kapcsolatos ügyet. Na most ha teszem fel a FOP nem tudja, hogyan vélekedik róla egy-egy csapat, akkor meg sem tudja védeni magát. A másik oldalról szintén ez igaz. Az, hogy ki hogyan közli a mondandóját már nem mindegy. Anyázókat, szitkozódókat ki kell moderálni. Ám ha valaki kultúrált formában foglalkozik a másikkal, vagy épp csak csipkelõdik, az ugyanúgy a játékhoz tartozik. A BF topic és az ottan i játékosok sem attól lettek olyan jó haveok és összetartó banda, mert csak játszanak, hanem mert megbeszélik az ügyeket. Harag és félreértés lehet természetesen, de ettõl vagyunk különbözõek, hogy a véleményünk se legyen ugyanaz.
BFV: én teszteltem már a játékot a GURUnál. A modellezés amennyire láttam, jó lesz. Ám elõre óvok mindenkit attól, hogy összehasonlítsa a Vietnamot a DC-vel. Mert ha egyáltalán össze lehet valamivel, akkor az az EOD. Mondjuk a DC és az EOD között és és föld a különbség kidolgozottság és mapok terén. Az EOD javára.
És természetesen sok függ a pályák elkészítésétõl is.. Minnél jobban "bújkálósabb" (igazi vietnámos,) annál jobb.
nyugalom, nem a szimulatorokat szoltam le vagy ilyesmi, de a bfben fizikai részletessékkel van lemodellezve ami ténleg elég profi. nem csak ugy hogy erre huzom a kart es erre megy, hanem ténleg a kollektiv dolesszoge alapjan indul el ahogy irtam is a #428 ban. Persze nem az a lenyeg hogy a valos helikopterekhez hasonlit e, mert persze hogy nem, hiszen repulogepbol csinaltak, csak ez a zseniális, hogy ténleg lefele irányuló "légáram" ot modellez, és szárnyakat.. nem pedig egyszerû scriptelt kölcsönhatások
A második bekezdésekben irtakban 100% osan egyetértek veled. Én az elõbb az összegyurtat magára a mod kivitelezési minõségére értettem nem a játékmenetre. Egyébként sajnos erre ne várj sok gyógyszert a BFVietben mert az is hasonló lesz, ezzel a részével nem nagyon foglalkoznak a fejlesztõk:(
Fizikailag lemodellezve?!?! Ez most vicc? Ültem már helikopterben, mégha nem is egy UH-60-ban, de azért egy "kicsit" másképpen viselkedik a helikopter az életben, mint amit a DC-be beraktak. Akkor már inkább az OFP-féle kissé lebutított módszer (némi auto-rásegítés a kollektív karnál). Vagy ott az FS2004, meg az Apache Longbow. Ez a "viszont sokkal jobban le van modellezve mint bármely szimulátorban... " szöveg nagyon erõs, játszottál már a fent említett játékokkal?
A DC-nél azért írtam az "összegyúrtabb"-at, mert erõs homlokráncolásra ad okot, amikor mindenki vagy repülõvel, vagy helivel, vagy tankal nyomul a szélrózsa minden irányába, gyalog meg senki. Elég nevetséges... Kellene valami korlát, valami, ami összetartja az egész csapatot, nagyobb egymásra utaltságot várnék én egy csapatjátéktól (ami nem annyit tesz, hogy eggyüt rongyol 2 Abrams és 2 Bradley...).
Az alapjátéknál ez bizonyos szintig szerintem jobban volt megcsinálva (persze ez erõsen pályafüggõ is), de az tény, hogy egyes dolgokban a DC messze lekörözi az alap BF-et.
hat igazad van, bar az arcade kifejezes csak felig igaz, mert fizikailag viszont sokkal jobban le van modellezve mint bármely szimulátorban... inkább bizonyos kezelõfelületek hiányoznak, altimeter, normalis hud stb. azzal nem ertek teljesen egyet hogy a dc nem összegyúrt, és játszható mert jelenleg már túlszárnyalta sok tekintetben az alapjátékot... de persze én is remélem hogy a Vietnám még annál is jobb lesz
Hát nagyon LoL, ami flame terén itt megy... Olyan jó õs-CS-utánérzés...
Na, ontopic: a helikopterirányítás terén félek attól, hogy maradnak az ultra-árkád irányításánál, ami nekem nagyon nem jön be. Azért ész nélküli ökörködésre, funplayre kitûnö lesz - ideje lesz végre lecserélni a CS-t, és remélem a BF:V beváltja ezirányú várakozásaimat, csak remélem, hogy kicsit játszhatóbb, összegyúrtabb lesz, mint pl. a DC...
Akkor most én húzom meg a határt itt.
A továbbiakban kitörlöm a faszba az összes nem bf-vietnamhoz kapcsolódó, hanem flame, vagy cb vs fop megnyilvánulást.
Vegye személyeskedésnek aki akarja, csak picit undorító ami itt megy, MINDKÉT részrõl! (ezt sem kell kommentálni)
sajnos az ilyen fontosabb abrobb dolgokkal nem foglalkoznak, csak a latvanyos nagy dolgokkal ami miatt a jatekot sokan megveszik:( pl. a beepitett voice kihagyasa oriasi hiba, ugyanigy nem volt szo hogy az objekt objekt fizikan javitottak e, mert ezzel lehetne meg magasabb szinre emelni a jatek fizikajat, es a kesobbi modok lehetosegeit, a repulokbe is elvártam volna pl. valami magassagmerot stb. ilyen kis aprosagok
Na akkor egy témába illõ okosság. Nekem gáz volt a BFben is, hogy a tankoknak pont az a fogaskereke nem mozog, ami az egész lánctalpat hajtja. Most megnézegettem az összes Viet trailert. És ezek a nyomik most sem javítoták ki. Világosan látszik, hogy a tanknak nem mozog a hajtókereke... Miért nem lehet ilyen dolgokra figyelni?
Én lehet, hogy megyek, de biztos nem BF-ezni, csak körülnézni meg ha hozzáférek géphez, akkor kipróbálni a BFV-t, hátha abban már normálisan lõnek a tankok.
Hát remélem lesz valami változás, mert a Bf-ben ha közvetlen közelrõl lövök fejen szembõl egy embert piszollyal, akkor csak lemegy a felére az élete!
Van infó róla, hogy a sebzésmodell a BF-bõl lesz áttéve vagy kicsit gyúrtak rajta?
eod set nem ismerem, de a dcs szerintem mindig is franko volt, csak az hiányzik belõle, hogy valahogy lehessen vizszintbe állítani a kollektívot, vagy külön lebegtetõ gomb, mert nagyon instabil... kis mozdulat az egérrel/joyyal és a kollektiv máris megdõl. A másik gond meg hogy az oldalkormány azaz a mellékrotor, nagyon lomha, nagynehezen belendül, aztán nyomni kell egy csomó ideig ellenirányba hogy leáljon. Egyébként szerintem fizikai modellezés szerint szinte tökéletes. A hqn már kihireztem egyébként hogy Marini vezeztõ programozo mondta, hogy kulon irtak helikoptermodellt, mert a dc ben, meg eod ban is a repulo modelljet hasznaljak. Es elvileg eodban sokkal eletszerubb lesz. Remelem tenleg igy van es nem cseszik el.