hehe, ezt nem vettem észre, de télleg nem valami szép:) ami bennem felmerült, hogy demónak ez pompás, de ha pl az AI ennyit tud (áldogál fedezék mögött és néha elbújik), akkor a teljes játékban ez elég karcsú lesz.. remélhetõleg lesz pár ügyesebb script...:P
Már most jó az AI, elvégre ha biztosnágban van a fedezék mögött akkor minek fárassza magát? Velem már volt olyan, hogy körbekerültem és észrevett, mire menekülõre fogta a dolgot. Meg ezzel kacsolatban van egy bug is. Mikor bemész az egyik sikátorba, befut egy civil, akit lelõ egy enemy. Namost odamegyek a sarokra, a katona elfut, de az zsákutca, viszont az enemy totál eltünt. Gáz.
Meg a helikopter olyan enemyket is kijelölt már akik nem voltak a helyükön. Beálltam egy fedezék mögé, kértem felderítést és az enemy-t pont mellém rakta, de persze valóságban sehol nem volt. Másik bug még, hogy a katonák néha beakadnak a falba és nem tudnak onnan kijönni.
én arra gondoltam, hogy egy-két megkerülõs akció, vagy szerevezett támadás, esetleg gránátozás, rpg-zés jó lenne... igen láttam, hogy amikor szorongatva vannak, akkor elmenelkülnek, viszont ezt minden alkalommal ugyanúgy tették, ugyanarra, ugyanakkor...
Elmagyarazom, figyeljetek (bar mar neuro is irta): Slow arra gondolt, hogy az ellenseg AI-ja is tegye azt, amit te tennel. Keruljek meg az ellenseget (mondjuk a BRAVO teamet), es RPGzze oldalba a csapatodat, ha nincs meg a megfelelo vedelem (fireing sector).
köszi Mighty ;) igeeen erre gondoltam :) aki armyzik az tudja jól mijaza "zerpégé" ;) ne állj mögé mert megsüt ;)
szóval igen fontos ilyen játékban az ai, mert attól lesz élethû, ha nem kõ buta az enemi... ez a demó nagyon egyszerû (könnyû) lett, remélem izzasztóbb lesz a nagy-gém
Hát skacok megnéztem a demót, végignyomtam, a hangulata nagyon jó, de a grafika meg a fizika meg a menürendszer, meg a hangok, meg a textúrák egy halom fos. Remélem hogy még egy évig dolgoznak rajta, mert szerintem ezzel így be fognak bukni. Pedig olyan szép lett volna egy legalább raven shield szintû grafikával ez a játék. Sírni tudnék...
ja igen, én is láttam valamelyik múviban, hogy asszem háztetõrõl nyomatták a rakétát (de lehet keverem a blackhowkdown-nal, hehe)
az viszont faca kis ficsõr, hogy az történt, hogy a sarkon fedezékbõl tüzelõ alfatíímléderemmel elõvetettem a pod-ját és azonnal lekapták, csak úgy nyekkent :) szal nem lehet bármit bármikor :) meg volt még egy csúnya headshot, amikor közelmentem enemíhez és és a sarkon kikukkantva rögtön belehajolt egy közeli sorozatba szegény csóka...:)
ne legyél ilyen "radical" ;) ravenben meg mindenki rogyasztva rohangál, mint akik befostak, lol ;) télleg nem kell egy szériál, azóta is itt hever polcon :) off nyomjátok még? kira ;) on
Személy szerint nekem a játékban az nem tetszett, hogy a fedezék mögül tüzelõ katonát, nem lehet lelõni 5 m-rõl sem, még ha az a teljes testét ki is dugja a fedezék mögül. Ebben az is baj hogy lehetetlenné teszi annak a funkciónak a használatát miszerint, fedezve megyünk a célpont felé (2 megy, 2 fedez), közben mi is hackészen várjuk hogy ellenség legyen elõttünk... Mert ha kidugja a fejét õ lelõ mi meg nemtudjuk öt... Ja meg az M203 rakétatöltete kicsit irreálissát teszi.
neeeem mert ha lövöd (fedezõtûz) akkor elbújik és nem tudja lelõni az elõrenyomuló társakat...
Az lesz a véglegesben ami a demóban, mivel már Szeptember 9-én aranylemezes lett (demo meg ugyebár 17-én jött ki), szoval sorozatgyártás alatt már nem fognak modositásokat eszközölni. Max kiadnak egybõl egy patch-et, de erre csekély az esély.
Hm, velem már volt olyan, hogy fedezéket jelzett az ellenségnek, mégis csodaszép headshotot kapott szegény.
Igazából mégvalami veszettül zavar. Egy demo-videóban olyan volt, hogy bebújt a fickó a fedezékbe, ellenfél izomból lövi a sarkot és (!)darabokat hasított ki a sarokból(!). Ezt remélem csak a demóból vették ki.
Szerintem valamit nagyon félreértetk. Az FSW egy taktikai játék, nem fps. Ez azt jelenti, hogy ha egy ellenség fedezékben van akkor teljesen mindegy, hogy mennyire "látszik" hogy kidugja a fejét, a hit százalékot úgyis ettõl függetlenül számolja a program.
Miért érjük félre. Én ezt pontosan tudom, és erre mondom hogy fasság, mert aki kidugja a fejét a fedezékbõl az ki van téve lövés veszélyének (aki katona, airsoftozik, vagy paintballozik az ezt pontosan tudja...).
Ez oké,csk akkor elég hülyén van megvalósiotva.Most vittem végig a demó küldetését,és volt egy rész ahol egy ellenség egy szük utca végén állt.Én meg kb. 30 méterrõl lövöm mindkét egységgel,és hiába lép ki a figura teljes testel a fedezékbõl,hõs katonáink a legmodernebb preciziós nem tudom én milyen fegyverekkel nem képesek kilõni,pedig lõvettem vagy 2 percig,aztán megunva egy gránát tett pontot a dolog végére.Akkor ne lépne ki legalább,hanem lõne végig fedezékbõl.... A másik meg hogy kilõvik az egyik emberem,visszacigölöm a mentõskocsihoz,ahol fél perc alatt ujra harcra készre gyógyitják...Miért nem lehetett ugy csinálni hogy akkor az az ember már ott marad a kocsinál,jó hogy nem hal meg,de azért ne Gyurcsók József legyen már az orvos hogy egy perc alatt kigyógyul minden bajábol,amikor az elõbb még vinni kelletett. Na mindegy,ettõl függetlenül tetszik a game,jöhetne a full,mert elvileg már kijött a game...
a demót úgy vittem végig, hogy nem lõtték le egy emberem sem, szóval nem tapasztaltam a "feléledést" - de gyanítom, hogy nehezebb fokozaton azért nem ilyen egyszerû a dolog
hol van má' ez a gém? ha egyszer arany lett, akkor miért bír ennyit késni?
Hardwired: Megérkezett a boltokba a szeptember végére beígért játékinvázió elsõ hulláma, a következõ dobozokat lehet keresgélni az érdeklõdõknek: Shadow Ops: Red Mercury, Final Fantasy XI: Shadows of Promathia (kiegészítõ), Tiger Woods PGA Tour 2005, Full Spectrum Warrior (PC), Star Wars Battlefront.
na ok, boltokban még nincs, megértem, szállítani kell, beárazni stb stb.. de warezon sincs fenn??? hááát ez már több mint gyanus ;) ott elõbb szokott megjelenni, mint hogy arany lesz ;)
Lehet itt is a speckó védelem van rajta mint a Panzersnél (nem jut eszembe a neve). Azt bajos lesz feltörni.
Akkor te ugy látszik nem játszottál a demoval, mert az utolso training mapon, és az elsõ küldetésen is van sebesült akit a dokihoz kell vinni...
én nem azt írtam, hogy a pálya elején nem vittem el a sebesült katonát a helyére, hanem azt, hogy az ÉN katonáim közül nem került földre senki... olvasd el figyelmesebben
Ma kerül a külföldi boltok polcaira a Full Spectrum Warrior címû csapatközpontú akciójáték. A most megjelenõ PC-s verzió több bonuszt is tartalmaz a konzoloshoz képest, szebb texturák és plusz pályák várják a játékosokat.
- by PcDome
Te azt írtad, hogy "nem tapasztaltam a "feléledést""... Olvasd el figyelmesebben!
Én se értem mi ez a csend körülötte az nForce-on... Pedig már boltokban van.
Mivel nem lõtték le egyetlen emberemet sem ezért nem vittem el egyiket sem gyógyítani... nem értem mi ezen a furcsa. Mikor a demó pályán elviszed a sebesültet a dokihoz, akkor az ottmarad, nem ébred fel.
Hát ezen kár összeveszni,én a demót a "sargent major" szinten vittem,ott egybõl meggyógyult az ember,ennyi.Nem olyan nagy baj ez. Azt nem tudom,az "authentic" fokozaton mi történik...
én meg azt mondom, hogy sosem próbáltam a gyógyítást :)