namármost beírtam smsweb.atw.hu:100 erre azt írta PORT parancshiba!
Amúgy ha elõvennél egy normális ftpzõ progit, mondjuk FlashFXP, jobban járnál.
ok
Filezilla-t szedtem le azt írja a könyvtárlista nem kérdezhetõ le....
antijedi, te asszem még nem vagy se lelkileg, se testileg felkészülve erre a remek kis játékra, szal ne eröltesd, ott a CS :P na meg ne sértõdj, én se teszem ;)
Most multiztunk antijedivel kicsit. Azon kívül, hogy veszettül ocsmányak az animációk és még direct connecttal is laggolt néha (nehezen veszi be a parancsokat), irtó jó multiban. :DDD
amugy nekem csak a program készitõinek seniális ötleteivel vannak gondjaim..., mindig ez jön ki belõlem ha látszik hogy ebbõl sokkal de sokkal többet is ki lehetett volna hozni :)
na asszem ez most szószerint az volt, amit az RavenShield-re írtál annó ;) igazad lehet akár, de még most csak a játék lelkes, megismerési szakaszánál tartunk, lehet másoknak rejteget még éerdekes dolgokat, ne vedd el a kedvünket, te kutya ;)
Nálunk nem volt lag, az átvezetõk közben lassult be csúnyán, különben okés volt. Mondjuk én voltam a host. Amúgy nálam mûködik az élsimitás is. Az animációkkal sincs gond.
én ilyet szerintem rvs-re tuti nem irtam mert: 1. tudtomal rainbow six sorozat eredendõen pc-s, nem is tudok konzolos verziorol 2. nem tudom anno feltünt e de nekem nagyon bejött rvs, a bugjaival együtt is és nyomtam is amig ki nem jöttek az uj patchek amihez már eredeti kellet volna
amugy lehet nekem is tartogat még érdekes dolgokat ezért is nem töröltem le elsõ percben ahogy kijötek a konzolos tulajdonságai :)
amugy szerintem összekevertél, mert én rvs-re anno semmi iylesmit nem irtam, nem is volt semmi gondom rvs-el vagyis volt de az egyátalán nem magával a gamel volt hanem az ottani "scene" bizonyos elemeivel :)
én arra mondtam, hogy a "csak a program készitõinek seniális ötleteivel vannak gondjaim", de mindegy, abszolúúút nem lényeg... sztem ez a gamma a pec hangulata miatt érdekes, nekem mint AAO fun-nak, kiegészítõ játéknak tökéletes...
de sztem nem baj, ha konzolos, mert nem az a lényeg itt...
jaja, emléxem, mondom haggyuk, csak úgy rémlik, mintha ment volna a flame emiatt, de ez se biztos, mindenesetre most azonnal fejezd be a számos-felsorolósat mert megverlek :)
rvsben a készitõk ötleteivel sem hiszem hogy gondjaimletek volna mert az a game nekem ugy jött be ahogy volt leszámitva ubinak az rédekes netes védelmi rendszerét ami késöbb jött be a képbe :)
1. flame az volt sok ott, talán még ebben a témában is de abban nem én voltam benne max a bizonyos egyének elleni flameben :P 2. ucse tudod hol lakok bebebe :PPPP (ha mégis majd lefizetlek vagy nemtudom :D)
tegnap én is eljutottam a szállodáig, de az elõtte lévõ térrõl 10 percen belül kétszer cipeltem vissza Silvermant a dokihoz, ebbõl csak a séta volt 8 perc :)
nem tudom, ki hogy van vele, de nekem a leghasznosabb fegyver a jó öreg kézigránát volt eddig
Ge4cc, jó ez a game de néha ige-igen felb..sz. Szemtõl - szemben állok az arabic-kal és persze az lövi ki az én tapasztalt my us marine. Olyan mintha nem látnának a 1m-re... hrrr. Végre egy okos game.
Bocs, ha sokszor volt szó róla (három oldalt átfutottam, nem láttam igazán választ)...
Feltelepítem, és idióta hibaüzenettel el sem indul! Még hibajelentést is akar küldeni:)
Van erre megoldás? Akkor végül is a hozzá adott crack az használható, mert látom, hogy játszozok vele? Nektek símán indult? Újratelepíteni, daemont kiüríteni valami pentagrammot rajzolni kell esetleg?
lehet de pcre elöbb volt nem? :) mind esetre akkor az a game a kivtel ami szerencsére nem kapta el a konzolbetegséget :)
Full_Spectrum_Warrior-HOODLUM CD2-rõl hiányzik pár file.... CRC hibás volt ahonnan leszedtem...
hlm-fsw2.r11 hlm-fsw2.r27 hlm-fsw2.r28
Ha valaki adna egy linket... megköszönném... köszi elõre is Nimfas
(3 fileért ne küldjem már SMS-t...)
Hát. Letöltöttem, feltelepítem (3cd Hoodlum ver.), crack rá, ami 1es cd-n van, elõször elkezd tölteni, majd vmi szexi hibát kiír, utána következõ indításoknál már a win.hibajelentés küldés jön alapból. Megoldás?
3. pálya lelõttem 5 embert ebbõl 2-t aki házba támadott, és mi történik? egy egyszerû fedezett átvonuláskor lelõnek... mentés persze már jó rég volt...
1. EGYSZERÛ fedezett átvonulás nincs, és ezt a fajta mozgást csak akkor érdemes megkockáztatni, ha a tûzvonallal párhuzamosan haladsz (vagyis ha mondjuk épp megközelíted az ellenséget), oldalazó mozgásnál szégyen a futás, de hasznos, ilyenkor pont az a rossz, ha lassan haladsz, mert hiába van fedezõtûz, a csapat két részre bomlik és az egyik mindig védtelen
2. töltsd be a replayt, fast forward és a kritikus pont elõtt esc-jump into replay
vagy ilyesmi, és ez alapján döntené el az AI, hogy adott szituban lõ vagy nem lõ (ha nem kap egyéb parancsot), de nyilván az elõtte ugráló arabra akkor is illene rálõni.....
Ez U.S. Army Infantry, a Navy Marines-ról szóló játékról itt találtok (Close Combat - First to Fight). Sztem akinek az FSW tetszik, azt ez is érdekelni fogja. ;)
De van, DEE VAAAN!!! Egyébként is oldalirányba is van mert, 2 fedez az egyik sarokról amig a másik kettõ átér (menet közbe azok is lõhetnek) és amikor átért akkor azok fedezik a másik 2 embert.
Ma egyébként egy kis meglepetéssel lepett meg a játék. A fedezék mögül tüzelõ arabot "point fire" alá vettem (nem = a fedezett tûzzel), és amikor leguggolt tölteni és kidugta a fejét, kapott egy akkora kibebaszott nagy fejest hogy alog hittem el!!!! Ja és nem lõtt elõtte fél órán keresztül az egységem...
hát ELVILEG van értelme, de ha sokat próbálkozol minden szituban, rájössz, hogy oldalirányba jobb futni, mint lépdelni, egynél több enemy esetén pedig csak ezt teheted, fõleg ha a másik team tud fedezni (akkor eleve kár plusz ammot pazarolni még egy fedezõtûzre)
ha távol van az ellenség, akkor egyrészt 2 ember fedezõtüze nem tudja megfelelõen leszorítani, viszont õk is pontatlanok, ilyenkor gyakorlatilag annyit rohangálsz oldalirányba, amennyit akarsz (jó példa erre a repülõtér elõtti rész, ahol a biztos halálhoz egy út vezet - az ellenség irányába mozogni, akár fedezve is)
Hát szerintem ennek a játéknak a halála a mentési rendszer.Most a 3. chapter elején 4x haltam meg mire a nehézfegyveres arab hátába kerültem./egy saját hiba,rosz gombkattintás,az egész egység kigyalogolt a halálba,egy játék hiba,a nyilt utára kirohanó arabot a fedezettûzben vonuló egységem kb 5 másodpercig érdeklõdve bámulta,aztán meghaltak ketten,meg két egyszerü meghalás is volt benne/ Na de a lényeg hogy borzasztó idegesitõ,a replay-t bámulni 1x,2x,3x amig a kritikus pont elé ér.Ugyanaz az erdmény mint a quick save-el lett volna,csak beleõszül a szerencsétlen játékos... Én nem tudom hogy ez a konzolos elõdnek,vagy a készitõk hülyeségének köszönhetõ,de szerintem alapossan elcseszték vele,ezt az amugy ötletes,és jó játékot.
pedig te is leírtad a lényeget:
"egy saját hiba,rosz gombkattintás"
Az ember akkor hibázik, ha nem figyel eléggé, akkor meg úgymond megérdemled, hogy kimenj pisálni, és szedd össze magad amíg megy a replay. Ez a tétet emeli, ezáltal 6x is meggondolod, hogy kilépj a ház mögül, és inkább rágod a körmöd a GPS-t bámulva, hogy mit is lehetne itt tenni. Ha lenne quicksave, a mostani 5-6 nekifutás helyett 10-20 nekifutásból oldanál meg egy helyzetet, mert nem lennél rákényszerítve, hogy 100%-ot teljesíts.
nem értem emberek, mi a gond, teljesen jó helyeken vannak a mentési pontok... sztem ez így logikus, mert ettõl lesz kihívás a dolog...
nekem eddig semmi nem volt megoldhatatlan (mediumon), sõt 2-3 nál többször nem kellet visszatöltenem sosem...(most jön a 4. rész) csak szép lassan, nyugisan kell menni, minden sarkon ki kell kukkantani és szépen körülnézni fedezék után, meg flank lehetõséget keresni...
most figyeltem, és sajnos semmilyen gránátot nem kapunk a CASEVAC pontokon.... ez mondjuk szopás, bár az is lehet hogy túl könnyû lenne úgy
Én nem használom a replay-t mert ahányszor ujracsinálom, annyiszor csiszolódik a technikám, és tanulok a hibákból, és még talán rövidebb idõ alatt is csinálom meg mint amig végigmegy a replay. Fedezett tüzet ha egy sarok mügül nyujtunk akkor tökmindegy hogy 1 egész csapat csinálja (pl a bravo team, az alpha-nak), vagy az alpha-ból 2 ember hiszen csak 3 ember hajol ki. Egyéb fedezék mögül van értelme. Egyébként meg van olyan h egy csapattal csinálok fedezett átvonulást és az épp átvonulo 2 ember nem tûzkész állapotban sétál, hanem fut... Ezt mikor van? Vagy én csinálom, és nem veszem észre? (pl hosszut/rövidet kattontok, vagy ilyesmi.) Vélemény a fedezék mögötti headshot-ról???
Hát lehet hogy én hülye vagyok ehhez a játékhoz,az lehet,de ez szerintem belemagyarázás.Ilyen alapon akkor lehetne mentés nélkül is,mindig elölrõl,mert akkor aztán majd megondolod hogy mit csinálj... Amugy tervezhetek én amit akarok ha katonáim néha csak bámulnak,mint borjú az új kapura,ha meglátnak egy ellenséget.Na de ezt már kitárgyaltuk...
Én azt egyszerûen megoldottam, bár kis gyakorlás kell hozzá. A karabélyos és a géppuskás saddam közé dobtam egy füstgránátot a sarokról, úgy hogy mindkettõt befedje a füst, abbahagyták a tüzelést. Ezután az általuk védett utca másik oldalán mögéjük mentem és mikor eltûnt a füst, pojnt fájörrel szépen leszedtem õket. Slow: detto.
Viszont azon a pályán 2 ellenség is van az utcát védõ 2 arab megkerülésére szolgáló mellékutcában, akik (és itt jön a lol), csak akkor vannak ott igaziból, ha szembe mész velük (a kezdõ pontod felöl). Ugyanis az elõbb leírt taktikával miután megöltem a két védõt az utcán elvileg a GPS által mutatott két arab mögé lopoztam hogy majd harc nélkül hátbalövöm õket, ám ez nem jött be mert hiába mutatta a gps, nem voltak ott. Ugyhogy visszamentem az utcára és ahogy elhagytam az 1. arab fedezékét, kirohant a semmibõl (nem volt ott semmi amikor hátulrol mentem és megnéztem), és lelõtt... Szal ez egy bug, hogy csak akkor vannak ott a saddamok, ha a játék által megjelölt utvonalon haladsz...
nem, ezt úgy hívják, hogy nem egyszer követtem a tekintetemmel az arabot, de amikor utána mentem, már nem volt senki a zsákutcában vagy a sarok mögött, csak 1-2 ajtó
a hotelnél meg szintén az ajtón jönnek ki, nem értem, mi ebben a bug....
a GPS pedig csak azt mutatja, amit utoljára észlelt a felderítés (ezt el is mondják a tutorialban), vagyis ha valahol láttál egy álló enemy-t akkor azt még egy ideig kijelzi ha takarásba került, akkor is, ha már nincs ott
Ilyen füstös trükkrõl nekem is van egy kalandom,még tegnapról.Áll egy arab egy szûk utcán fedezék nélkül.Alfával sarokig megyek kinéz,látja,ok.Gondoltam nyilt terepen könnyen kilövöm.Csak hogy az alfa vezér közli hogy erõs tûz,ki se tudtak nézni,nem hogy lõni.Na füst a szûk utcába,Bravo team-el átcaplatok egy fadoboz fedezékébe,amiben nem sok bizodalmam volt,látva hogy a kicsik hogy hullanak darabokra a találatoktól,de gondoltam arra kis idõre megteszi.Barvo-nak megadom merre lõjön,gondolván ha eloszlik a füst,meglátják az ellent aztán kész.Közben vissza Alfához,azoknak is ujra kiadom a parancsot hogy lõjenek az utcába,gondolván ha a füst eloszlik és esetleg az arab tüz alá veszi a Bravot,akkor nem gond,lõhet az Alfa. Na füst eloszlot,ordibálás,arab lõ,fadoboz hullik darabokra.Alfa nem lõ ki,Alfa vezér a saroknál kuporog,nem löne ki az istennek sem.Barvo tûz alatt,fedezék egyre fogy.Én már ugy nagyjából leszámoltam ezzel a kalandommal,amikor az utolsó dobozdarab is elszállt akkor valami isteni csoda folytán a Bravo csapat egyik tagja /talán már minden mindegy alapon.../ eleresztett egy sorozatot,ami likvidálta arab barátunkat. Nem semmi izgalmakat tartogat ez a játék...
a point fire parancsot hiába adod ki, ha akkor éppen nincs piros kerettel jelölt célpont elõtted
ha megvan a sirály keygen progi, akkor újra kell installni, vagy van valami más megoldás is?
megvan. ott figyel a registribe :)
hi all a gamecopyworld oldalon van multicrack nem tom h mûködik e mer még sajnos a tejjes verzió sincs meg
Ha már egyszer felraktad egy mûködõ key-el akkor minek telepítenéd újra? Egyáltalán minek kellene kicserélni a kulcsot? Tökéletesen mûködik a régi kulccsal.