Az elsõ részben a kreatúra aratta a legnagyobb sikert, nem véletlen okozott felháborodást, hogy az egyik pályán elvették, a másikon meg összement
Az utolsón patch nélkül meg úgy maradt :) Nem véletlen adták ki a Creature Island-et, ahol a nevelgetés volt a központi kérdés, és nem a mikromenedzsment.
Erre ismét a mikromenedzsment a lényeg, megspékelve valami nagyon kezdetleges, a 486-os korszakot idézõ háborús sratégiával.
Nem, átvittem. Egyelõre az 5. -en vagyok, csak most melóba :(
A lényeddel kevesebbet kell majd foglalkozz, a falusiakkal való pepecselés mennyisége meg szerintem csak megnõtt.
Építgetni azt majd lesz mit :)
Tegnap már majdnem lefejeltem a monitort izgalmamban, mikor a nyolcvanadik lakóházat kellett megépítsem, illetve éppíttetnem, mert mire a falusiak megépítik, lemegy a nap. A farkasom legalább gyorsan épít, úgy, ahogy egy robotfarkashoz illik :-D
Az elsõ részt nem játszottam végig, de nagyon sokat játszottam vele. Engem lenyûgözött az a játék, de meg kell valljam, egy idõ után beleuntam. Felidegesített a pepecselgetés a népemmel (nem volt az rendesen kidolgozva), és tényleg zavart már az, hogy az állatkámat egyhuzamban tutujgatni, ápolgatni kell. Komolyan vártam már egy idõ után, hogy önállósodjon végre, de hiába tanítottam, nevelgettem, nem volt nagy sikerem, pedig fejlõdött szépen, okosodott. Aztán, mikor rájöttem, hogyan lehet a nevelési információkat és a gondolatait is lekérdezni, már elfogyott minden türelmem. (A nem tudom, hanyadik pályától pedig, amelyiken eleve elvették a lényem, és egyedül kellett órákon át építgetnem egy falut, közben össze-vissza dobálgatva azt a szerencsétlen színészt, végképp kiakadtam.)
Nálam a B&W 1 és a Creature Island ott díszeleg a polcon, mindkettõ a megjelenés napján lett megvéve. Mintegy 50 órányi multiplayer játék után, kb 90 évesen ment nyugdíjba a tigrisem.
Már félre volt téve a pénz a második részre. Ígértek 11 oda-vissza bejárható pályát, meg egyéb jópofa ötleteket (Outlook címjegyzékbõl kiszedett nevek lesznek a falusiak nevei, stb stb) Mind kimaradt. Mint ahogy kimaradt a free play, a skirmish, és a multiplayer is.
És nem látom az elmúlt évek alatti fejlõdést, csak kizárólag a grafikán, igaz, kicsit optimalizálatlan, de legalább szép.
A lénnyel kapcsolatos lentebb olvasható sztorikat nincs kedvem megint leírni, hogy miért tetszett az jobban, de pl amit a 2469-es hozzászólásban írtam, az kicsit vicces egy mai játéktól.
Vagy pl látom, hogy az ellenfél katonasága jön az úton, emelek hát egy falat.
A falvam bal oldalára felesleges falat emelni, mivel ahhoz a katonáknak az úton el kéne fordulni jobbra, majd balra , majd megint balra, s oldalba támadná a falut. De nem emelek falat, mert az ellenség azon az egy úton hajlandó csak menni, neki a falnak, amin az íjászaim agyonlövik õket.
Kb ennyi benne a háborús stratégia...
Na bazzeg egy pozitív álkritika Zizzenettõl, szerintem beteg. Na majd fog ez még változni :), vagy nem.
"beállt a habzsidõzsi, nincs egyiknek sem igazán jelentõsége, feltesz-leszed, mint valami robot, de mindenképp mond néhány flegma mondatot, amit megalapozott véleménynek érez, de mire kimondja, már egy másik játék töltõdik a gépén. ("
Ezzel a véleménnyel egyetértek a többivel amivel "véded" (bocs ha rosszul fogalmazok) a játékot nem. Sajnos tényleg jobb az elsõ rész a 2. rész mintha(hú ezért sokan le fognak tolni)hasonlítani akarna egy harci stratégiára(AOE,Earth2160stb) de nem nagyon jön neki össze.
Kérdésem hozzád, hogy végigjátszottad/játszottál az elsõ résszel?
Ha nem akkor teljesen megértem a véleményed és nem kívánom elvenni a kedved a játéktól(amúgysem).
Tetszett a beszámolód.
Most éppen a Land6 nevû második japán pályát csináltam meg, miközben a jó utat választottam. Amint ideértél, nagyon szívesen olvasnék tõled egy értékelést.
No, pár óra után az élményeim és képlékeny véleményem. Elõször is megdöbbentem, mikor elindult a játék, ugyanis diaképeket láttam egymás után. Hosszas állítgatások útján rájöttem, hogy a blooming effekt volt a ludas. Amint azt off-ra állítottam, a kép egy kicsit begyorsult, élvezhetõvé vált. Mindez 1024x768-ban történt. Igen ám, de egyszer csak elkezdett esni az esõ. Na, akkor, ahogy az már a füst effekteknél nálam lenni szokott, megint hajazott a diavetítésre. Nem örültem neki. A config fájlt egyetlen egyszer manipuláltam, azt is csak arra, hogy a "minspec" értékét nagyobbra, azaz a képminõséget kisebbre vegyem. Akkor persze a látvány már nem volt valami felemelõ, ellenben folyamatos volt a vetítés. Végül mindent visszaállítottam alaphelyzetbe, és rászántam magam, hogy lecseréljem a 4.12-es Catalystot az 5.10-esre (talán emélkeztek, többször említettem, hogy nálam csak ezzel a régi driverrel futnak a játékok szaggatás- és problémamentesen). Láss csodát, új driver feltelepítése után a bloom effekt már nem akasztja be a képet, és a vihart/füstöt is jobban bírja. Azért nem voltam teljesen megelégedve, ezért még variáltam. Jelenleg egész jó minõségben futtatom (második pálya elején) max. bloom effekttel, árnyékokkal, max. növényzettel és vízzel és egy alacsony élsimítással - 800x600-ban a 17''-os monitoromon. Nem örülök neki, de így legalább élvezhetõen fut. Ezek az eredmények egy 3 gigás Pentium HT procival, 1 giga memóriával és egy Radeon 9800 Pro kártyával születtek. Véleményem szerint a játéknak igen magas a gépigénye.
A játékélmény egyelõre minimális, a látvány persze lenyûgözõ. Az építés biztosan jó móka lesz, meg izgalmasnak tûnik felfedezni a rejtett lehetõségeket.
A kreatúra intelligenciájáról nem tudok még mit mondani, én bizakodó vagyok. Tény és való, hogy az "oktató póráz" nincs a játékban, és talán kevesebbet is figyel közvetlenül rám, de hát eleve úgy kapjuk õt, hogy az alap funkciókát már ismeri, ezeket nem kell betanítgatni neki. Nem feltétlenül érzem ezt problémának - emlékeim szerint valami ilyesmi is volt a játékosok igénye. Annó. Bõven lehetett olvasni olyan megjegyzéseket az elsõ résszel kapcsolatban, hogy egy nagy halom AI, de amúgy kicsit szervezetlen, céltalan játék. A tervezõk ezt figyelembe vették, és korrigálták - erre most ez nem tetszik a közönségnek. Hiába, nehéz a publikum kedvére tenni.
Szerintem próbálkozni kell, komplexebb dolgokra rávenni - de az is lehet, most nem a tanítás a fontos, hanem a nevelés. És a nevelés egy diszkrét rendszerben mi más lenne, mint véges sok érték véges állítgatása. Véleményem szerint a nevelés most sem mûködik másképp, mint az elsõ részben, csupán itt konkrétan látjuk is, hogy mit csinálunk. Talán azért tûnt "jobbnak" az elsõ rész kreatúra-nevelése, mert az esetek többségében fogalmunk sem volt, pontosan mire reagálunk, mennyire és hogyan, ezért a nagy bizonytalanságot próbáltuk azzal magyarázni, hogy a kicsike csintalan vagy okos. De gondoljunk csak bele: az elsõ részben is megvoltak ugyanazok a visszajelzések a lényrõl, amik ebben a játékbean elérhetõk - meg lehetett tudni, éppen mire gondol, meg lehetett tudni (már ha valaki beállítota az adott opciót), hogy az aktuális pofozásnak vagy simogatásnak mi az eredménye (sok tévedésemre fény is derült azon nyomban), a lény gondolatait és tudását is listázni lehetett. Pontosan ugyanezek a funkciók vannak ebben a játékban is, csak kicsit informatívabban és rendszerezettebben. Az egyetlen plusz, hogya a tanult dolgokat nemcsak listázni lehet, hanem visszamenõleg bármikor egyenként lereagálhatjuk. (Meg persze folyamatosan látjuk a lény aktuális gondolatát, nem csak akkor, amikor F1-gyel lekérdezzük. Bár az igaz, hog nemcsak a gondolatait, hanem a szándékait is látjuk most.)
Továbbá dõre gondolat, hogy az elsõ rész MI-je komplexebb volt, mint a mostani (nem tudok jobb szót rá, és ez pocsék). Valamennyi megtanulható dolog elõre be van égetve a programba, csak éppen rengeteg van belõlük, illetve bizonyos fokig kombinálhatók. Így volt ez a régiben és így van ez az újban is. A különbség annyi, hogy nem a nulláról kezdjük a lény nevelését.
A kreatúra cselekedeteinek félbehagyása vagy éppen a szófogadatlansága pedig érdekes módon az elsõ részben ünnepelt, itt pedig elmarasztalt jelenség. Úgy érzem, sok esetben a játékosok ellentmondanak önmaguknak.
Mindazonáltal aki lényt nevelgetni, tanítgatni akar (és nincs ebben semmi rossz), az valóban vegyen egy tevét a megfelelõ helyen, a Black and White II egy komplex statégiai játék egyedi elemekkel - a kreatúra pedig nem tamagocsi, hanem egy segéderõ, akinek meg kell mondani, mit csináljon, és figyelni kell, hogy tényleg azt is csinálja, amit szeretnénk.
Meg aztán telítõdik is a garatbökdösõm a gamer-feelinggel. Az irreális játék árak és az irreálisan vékony pénztárcák oppozíciójának nyilvánvaló eredménye a warezolás - a jelenség, mint tény ellen nincs kifogásom. Negatív hatása van azonban az értékítéletre. Mivel warezon már szinte minden elérhetõ, beállt a habzsidõzsi, nincs egyiknek sem igazán jelentõsége, feltesz-leszed, mint valami robot, de mindenképp mond néhány flegma mondatot, amit megalapozott véleménynek érez, de mire kimondja, már egy másik játék töltõdik a gépén. (Nem általánosítok, nem személyeskedek, csak egy eszmefuttatás, amit folytatok - ne legyen sértõdés.) Ez a hozzáállás egyébként, úgy általában véve, jó magyar szokás, bár nem hungarikum.
Valamelyik recenzió azt írta, hogy a Black and White II a gyors tevékenységekre és a gyors eredményekre összpontosít, szemben az elõzõ résszel. Õszintén szólva a játékos társadalom éppen így viselkedik. Lehet, kár panaszkodnunk; ha úgy vesszük, azt kaptuk, amit érdemlünk - avagy ami jó nekünk. Szépenszólni sem akarok, de szerintem alább kéne venni a tempóval, ha igazán vitatkozni akarunk, mert elképzelhetõ, hogy egy sebtiben kinyalt pina fölött nem kommersz szõke arc nyöszörög. Meg azt mondját a türelem tornaterem vagy valami hasonlóan nagyon rossz szójáték, tény, hogy az "adjunk esélyt" nem kizárólag a mellrák alapítványok reklámszlogenjének jó. És hogy a konkrét témánknál maradjunk, megjegyzem, hogy, bár tudom, nagy butaság volna istenként tekinteni bármely játékkészítõre is, éppígy PM-re, kétlem, hogy ezt az ötletet hagyta volna ténylegesen elfuserálni, ráadásul úgy, hogy bõ három évig dolgozzanak a fuseráláson.
Az egész egyébként ízlés dolga.
Ennyit tudok errõl mondani. Lehet, átírom a nickem megmondó-ra. Az avatarom meg az Ákos lenne. A Kovács.
sajnos ez a játék nem olyan, hogy fél év múlva is játszanának vele majd az emebrek
buta MI, nuku multi, stb
Ezt a negatív hozzáállást. Az már legyen az én gondom. Most például várom a Freelancer magyarításának az elkészültét, és ha kész lesz, újra végignyomom.
Ezt a játékot is akkor kell majd újra elõvenni, ha majd a gépem könnyedén viszi is...
Kicsit érdekes az egész koncepciója. Ugyebár, a lényeg az impressiveness.
Mindig figyelhetjük, hány pont van hátra a következõ falu meggyõzéséig.
Az elsõ japán pályán a fõvároshoz még kellett 3500 pont. Építettem én már mindent, kb 600-an laktak a faluban, viszont elfogyott az érc, még a környékrõl is. Fám viszont szinte korlátlan mennyiségben volt a raktárban. Szinte mint a Red Alert 1-ben a silók, úgy kellett új raktárakat építenem, hogy legyen hová tennem. Ekkor a Red Alertrõl beugrott egy régi emlék.Ha a silókat láncszerûen egymás mellé tettük le, el lehetett jutni akár az ellenség területéig is.
A B&W 2-ben ezt a szerepet az Altar tölti be, ugyanis amellett, hogy csak fából készül, remekül tolja ki az influence csíkot. Noha, egy adott épületbõl minél többet teszünk le, annál kevesebb pontot ad, azért túl keveset sem jelent.
Így hát, 8 db Altar egymás mellé - s a pálya megnyerve.
Hasonló ötlet a második japán pályán. Kell még 5000 pont, de most van millió érc is meg fa is. Építsünk fürdõket. Alap letesz, mellé nyersanyag, lény kijelöl, build. 30 másodperc - fürdõ kész.
8 fürdõ a térkép bal oldalára - mission accomplished
:-D
Van, aki már végigjátszotta a játékot ?
A japán második pálya tegnap este lett meg, de azt hittem, már sose lesz kész, néha el-elaludtam az izgalmas játék közben :-)
Még 3 sziget van hátra.Még háromszor elépítgetek így zárt kapuk mögött, és máris megnyertem a játékot, vagy kell még valami szemétségre számítanom?
Pl tegnap , mikor már egész szép lett a város, jött a hurrikán, és elvitte a felét. Gondolom, az utolsó pályákra nagy fantáziával ilyesmiket vetnek be a játék írói, hiszen Molyneux bácsit ismerjük a Bullfrog-ból is...
Annak a cégnek a játékai is ilyesmikõl szóltak.
Építs kórházat, de 10 percenként földrengés van ... stb.
Felraktam b&w1et meg a creature islet. :) Ha lesz idõm tolom..Mai szemmel nézve sem csúnya egyébként csak a "domborzatra" húzott textúra homályos kicsit. De a játszhatóság kárpótol mindenért és elfeledteti. :)
Hálistennek nem minden új játék rossz egyébként, szóval "Újabban számomra nagyon kiábrándító a PC játékipar."Ezzel nem nagyon értek egyet. Kb 5. Age Of Empires3 multiplayer game után arra azt mondom isteni :) De ez nem ebbe a topicba tartozik...
Szerintem ebbe az örökös vitába felesleges belefolyni és szét OFF olni a topicot! Én is csalódott vagyok valamien szinten mert nem azt kaptam amit vártam és szerintem ezt egy kiegészítõvel sem tudják javítani szal majd a BW 3 talán!De ettõl függetlenûl jó game ez csak épp hiányzik minden belõle ami anno az 1 ben naon kira volt! kicsit olyan érzésem van mikor jáccok vele mintha egy félkéssz teszt verzió lenne hés hiányoznának belõle dolgok! :(((
Viszont : "Peter Molyneux ott maradt a 90' évekbe, mint John Carmack, ezeknek az embereknek már rég leáldozott mert nem tudnak tovább lépni, képtelenek tartani a ritmust és képtelen ugyanakkor fejlõdni is. Ezeknek az embereknek a programozói és kreatív tudása ua. a szinten maradt."
Szerintem ez irtó felelõtlen kijelentés és totál alaptalan!De mindenkinek megvan a salyát véleménye!Részemrõl ez hülyeség amit írtál KandurEX .Nem azé mondom csak nekem ez a véleményem :))!
epp a konzolok miatt lett olyan a pc-s jatektrend mint amilyen...
és konzolon mi olyan kreatív játék? super monkey ball?:D
Ezért vettem külön zsenikém, olvasd el mégegyszer a hozzászólás. Kreatívitásról és programozásról beszéltem, azaz írtam. Láss a sorok mögé ne csak írj.
Újabban számomra nagyon kiábrándító a PC játékipar. 12 évi PC játék után pedig kifejezetten látom, hogy mennyire le lett degradálva a kedvenc hobbim. Manapság már nincsennek nevek, nincsen tudás, se gondolkodás vagy kreatívitás, csak termék van. És ez a termék arról szól, hogy hogyan adjanak el több 100 ezer Ft -os videókártyákat és processzorokat. Ma megnéztem pl. az Unreal c. játékot, 1024X high felbontásba leveri a mai többséget... akkor hova fejlõdtünk technikailag? Sehova csak lehúztak némi összeggel. Komolyan kacsingatok a PSX3 és az Xbox360 felé.
Nem tudom, hogy egy programozózsenit és egy játéktervezõzsenit miért kell egy lapon említeni???
Egyrészt másrészt: John Carmack csak az engine-t írta a Doom3-hoz minden más a tervezõket "dícséri". Egy john Romero és egy Adrian Carmack kellett vona ahhoz, hogy a Doom újra üssön... De õk már nem voltak...
Másik Peter Molyneux zseniális tervezõ játéktervezõ az engine leprogramozása nem az õ feladata és az AI-é sem õ csak az irányelveket adja a programhoz. Minden más a teamen múlik...
Szóval kár Molyneux-ot hibáztatni hogyha nem rajta múlik mindig minden õ sokmindent akart ebbe a gameba.. a garf engine tudja amit ígértek.. a játék viszont hiányos lett:(
Peter Molyneux ott maradt a 90' évekbe, mint John Carmack, ezeknek az embereknek már rég leáldozott mert nem tudnak tovább lépni, képtelenek tartani a ritmust és képtelen ugyanakkor fejlõdni is. Ezeknek az embereknek a programozói és kreatív tudása ua. a szinten maradt.
Lenne 1 hüle kérdésem:)
Letettem 1 Seige Workshopt de az embereket nem engedi belerakni!
Hogyan kell oda embereket szolgáltatni?:)
csá
tegnap kipróbáltam a bw2-t,és tök folyamatosan ment,de ma meg akad összevissza pedig nem állítottam semmit.GÉP:AMD64 3000+,512ram,geforce fx 5200 64mb.
szal mi a baj?
és aki azt mondja vegyek új gépet az szopjon le mer tudom h tegnap jól ment.
szal aki ért ehhez és nem csak találgatna az segítsen.
Igen, mivel vannak evilt és good-ot erõsítõ házak.
Nem mindegy, melyiket építed.
Ez komoly, jönnek bevándorolni az emberek. Berakom a zászlójukat a területemre, hogy jöhetnek, erre mind-bõl kijön egy evil felirat, majd egy good lol hüje játék nemtudja eldönteni mit csináljon :) jameg van hogy rakok le házakat, és evil :))
hehe, már van hozzá cheat is
Egy file átírásával mindent meg lehet venni 1000 tribute-ért
:-))
A shield miarcle-t hogy kell használni? Ha jól emléxem az 1ben rajzolni kellett vele egy kört és akkor létrejött, de itt akár rajzolok, akár elengedem, semmi sem történik.....valaki segítsen ki pls, thx
Clone CD-t szedd le! Vagy win reinstall!Mini image nem kell a CD-hez simán telepít 1-4 CD azt 1.1 es patch telepít majd az 1 es CD bemuntol Daemon 3.47 be all emulations ON !És go jáccani! Egyik optikai CD meghajtódba se legyen CD !!!
csak azt tudom mondani nekem hogy megy
elso lemez daemon tools-zal mountolva, safedisc, securum van csak bekapcsolva
fent van az alcohol is masoknal az okozott zavart, nalam nem
xp, 77.77 whql (Gef4Ti4200)
ja, és elõre bocs, a sok üziért, de sztetek, ijen esetben a az .exe. a szar, nem??? mert ha igen, akkor please, vki vegyen fel MSNre [email protected], és küldje el az Õ exe-jét, ... elõre is kösz, és méegegyszer bocs, hogy itt lámázok
amugy, igysem megy, jöna hülye win. hogy hibát, észletlt a white-exe-mben, ezt komolyan nemértem... a ...om televan már, miért nem megy? pedig még a win.is origi. meg midnen ami nagyobb program, komolyan fejreállok, már..
*****Negatív vélemény alert*********
Sziasztok
Elõrebocsátom, hogy a Lionhead Studios játékait imádom. A black and white1 és a Fable is olyan fantasztikus hangulatot teremtett nekem, hogy a blizzarddal egy szinten érzem a csapatot.
Szóval amikor elkezdtem játszani éreztem, hogy valami nem stimmel. Emlékeztem milyen jókat játszottam a b&w1 el annakidején, hogy úgy belefeledkeztem napokig hogy másra se gondoltam csak a kis bugyuta lényemre stb.
Most meg elkezdtem ezzel játszani és valahogy abszolút nem volt olyan mint az 1. Gondoltam belemerülök kicsit, hátha az elsõ benyomás csal ezért eljutottam a 4. pályáig és ott azt mondtam uninstall. Utána elolvasgattam itt a véleményeket és megelégedve könyveltem el magamban, hogy talán nem azért nem tetszik mert öregszem és nem köt le hanem tényleg gond van azokkal amikre gondoltam:
1. A lény intelligenciája, "aranyossága", "bugyutasága" amit mindenki említett eddigis, nem kívánom tovább ragozni.
2. A küldetések hangulata sem olyan mint pl az egyben ahol pl. olyan boldogok lettek pl a részeges tengerészek miután újjáépítettem a hajóikat hogy énekelve hajóztak el stb.stb sokkal eredetibb volt az egész.
3.Harc... Bocs de nem lebutított AgeofEmpiressel akarok játszani(bár imádom az összes AOE-t) azzal a különbséggel, hogy van egy lénynek álcázott droidom aki végigkisér a harcok alatt.
Bocsánat ha negatív nagyon a hozzászólásom aki ismer itt sg-n tudja, hogy nem vagyok kötekedõ típus ha játékról van szó még ha komoly hibákkal rendelkezik akkoris les**rom ha engem leköt,csak Peter Molyneux-tõl nem ezt vártam egy mesteri Fable után(bár abban nem vagyok biztos hogy a Fable 100% ig az õ keze alatt ment).
*****Negatív vélemény off*********
Ja, 1.1 patch elõtt és után sem indult.
merT? nektek megy azzal? mert nekem akor crack-es szöveget, kér "please insert the correct CD..." nektek nem igy van ?
Szevasztok!
Ne kövezzetek meg, de a játék indításával vannak gondok. FAQ elolvasva a logoban szereplõ oldalon.
Lejött a 4cd-s verzio, telepítésnél kódkérés-megadás, szépen felmegy.
Mini-image leszedese, mountolása, de indítás utan azt írja ki, hogy cd emulation detected. Kétféle mini-image-t is probáltam, egyik 0,5mega 5,7mega tömörítve.
Daemon tools 3.47, egyetlen emulált virtuális meghajtó, emulation pont alatt semmi és minden kipipálásával is ugyanaz az eredmény.
Ezután telepítettem az Alcohol 120%-t, eredmény ugyanaz. (egyszerre mindig csak 1 program futott, addig a másik emulált meghajtóját kikapcsoltam, és a progit is kilõttem)
Van erre vmi megoldás? (ha már volt ez téma, akkor bocs, elég utalni rá)
Köszi!
Rip
talán ne a mini image-dzsel, hanem rendessel próbáld.
a win.-es hibaüzisre semmi 5leT? minden ujj és nem megy :( sírni fogok...
csak akkor azt nem értem, ezt mire föl írják Támogatott videókártyák: NVIDIA GeForce4 Ti, GeForce FX, GeForce 6200, ATI Radeon 8500, ATI Radeon X300, és ezek újabb változatai.
soot meg meg is allnak a varfal elott es hagyjak magukat szitava loni:D
na elokapartam az 1-et
a grafika max detailen is kicsit csunyacska, de ugye 2001-es porgram, szal ahhoz kepest nem rossz
a foldet huzkodni a bal gombbal kell, fat egyebet felvenni jobbal
de meg tudtak oldani, hogy a kepernyo ket szelen lehessen forgatni, a tetejen meg donteni
Az ilyen stílust nagyon gyorsan felejtsd el, mert nem tesz jót az egészségednek.
nekem ugyanez van, mégsem akar elindulni. azt írja ki, hogy a pixel shader nem támogatott, mi a fenéjért?! azért voltak olyan jószívûek, és a játékhoz egy direct oldalt is mellékeltek ATI ONLINE SHOP címmel az nvidiásoknak : - P