Max grafikán tényleg úgy néz ki a lény, mint a banneron?
asus radeon 9550gamer edition... (35%al gyárilag huzott, és igy nagyobb hütést is kapott.) nemtudom, mi lehet, a gondja,,, ATIsok? ti mivel futattjátok?
Örülnék én ha ilyen konfigon, mint as tiéd, szaggatna a B&W
augy, mint irtam, már régebben, EGY TOTÁLISAN UJ WINDOWS-ON van fennt, és minden ok. szoval, max a DRIVER, mert abbol, nema legujabb, most csin.azt. ugyhog,y ha ezsem segít, akkor nemtudom kit verek meg...
A Grafika a konfigomon olyan, mint a bemutató képeken, igaz max felbontásban vmiért szaggat :( már amikor friss telepítés után elindul.
most tettem fel új windowst, de most se megy az elsõ indítás után :((
Vannak fûszálak? A lény is szõrös?
Vazze, mindíg tudtam hogy a Ti4200 erõsebb :( :D
Nekem nem volt még nagyobb csatám....de az elsõ pályán a nagy csatajelenetnél nem volt gond, mert a távoli egységek nem jelentek meg :D csak azokat látni amik nagyon közel vannak :D
Arra még nem gondoltál, hogy valami gond van a vindózodban? Esetleg VGAkari driver, vagy valami más probléma? Vagy egyszerûen csak szemetes a rendszer és nem bírja a strapát?
Igen sima white. exe :)
nem ezért, fizettem a wanadoo-n hogy ne menjen..
Egyéni szocprobléma, aki ingyen cuccért fizet az......
[szemétkedés off]
#2378 erre senkinek semmi ötlete nincsnen??? hogy miért csinálhatja ezt??? mert már ugy játszanék, nem ezért, fizettem a wanadoo-n hogy ne menjen... amugy a mini-kép mountolás, után, a szimpla, white.exe fvel indit és megy, nektek nem?
A písz kedvéért nincs kedvetek megmutatni a pályavégi (tökmind1 melyik pálya végi) városotokat? Szerintem sokkal érdekesebb lenne azt megfigyelni, hogy ki milyen várost épített (lassan kezdem úgy felfogni a játékot, mint egy városépítõ szimulációt...és még így is érdekes (Simcity 3Dben :D )), mint azzal foglalkozni hogy a lény egy robot és ez milyen rossz.... Már aki építkezzéssel nyer és nem harccal :).
UI.: Sajnos az apróbb dolgokat (lámpák, szobrok, ilyesmik (amik igazán hangulatossá teszik mondjuk este)) nem lehet látni ilyen messzirõl, hiába no az FX5600 nem egy erõmû :)
Felteszem a játékot + 1.1-s patchet, ekkor elindul, megy rendesen, beállítom a grafikát (1280x1024, antialisass off, Blooming és Dissortion off, Sea és Vegetation Low, Shadow On, Subtitles on), ekkor még nincs is baj, azonban ha kilépek és újra el akarom indítani akkor abbana secundumban megfagy az egész gép. Utánna 10. resetelsé és chkdisk után talán hajlandó elindulni.
Kérdés: Mivel a Banner alatti oldalon található FAQ-ban erre nem volt probléma megoldás (legújabb driverek vannak fent, de kipróbáltam az egyel elöbbiekkel is), s mivel csak ez a gém fagy kizárható, hogy a géppel lenne vmi baj. A konfig lent olvasható.
nah, ez sztetek miért van???
elõszõr felraktam, a játékot, egy totál friss win-re, majd kiirta a CRACK-es szövegét, de aznap, nem mini-image-eztem már, hanem, hagytam holnapra...
ma meg felteszem, és kiirja, inditásnál, mini-image-vel vagy anélkül, hogy a játék hibát, észlelt, ezért, lállt. stb. a szokásos, windows, ablak. nah, ehhez, mit szoltok? ? ? feltettem, ujra, az egész, game->patch->mini-image, de semmi mostis csak a windows, hibát irja, ki... adjtaok vmi 5letet...
Skirmish akkor se lesz, mert nem tudsz ezentúl gépi ellenfelek ellen játszani, ahhoz totál újra kell kezdeni a játékot (még a lényedet se lehet megtartani) és tudtom szerint a Sandbox abbol áll, hogy kapsz végtelen ércet az utolsó szigeten "oszt épíccsé".
Ki lehet valahogy próbálni a többi civilizációt is (mondjuk a kampány teljesítése után), vagy csak a görögökkel lehet játszani?
Sziasztok! Visszaolvastam egy pár oldalt, de nem találtam megoldást, szal ne kezdjetek el anyázni.
A képen látható probléma van. Felraktam a patchet, video drivert is frissítettem, és radeon 9550-em van, a readmeben azt irja hogy támogatja.
Nekem a kedvencem az volt, mikor Whitey megfogta Blackie mellbimbóját, jól meghúzta, elengedte és úgy megcsapta, hogy kirepült a képernyõrõl. XD
Ezen beszartam:DD
Vazze ezek annyit tudnak ökörködni hogy az nemigaz:))
Egy gyors különbség, vegyük mondjuk az építkezést:
B&W 1:
Pórázra kötöttem az állatkát (volt külön oktató-póráz) és elmentünk építkezni tanulni. Az abból állt, hogy nézte hogy csinálom, fogom a fát,kiveszem a raktárból, stb. Utána elengedtem, õ próbálta magától. Elsõre nem biztos, hogy sikerült, akkor a homlokát csapkodta, meg nyöszörgött. Aztán végül fogott egy egész fát,s rádobta a szomszéd házra, amitõl az sikeresen összeomlott.
Kapott két hatalmas pofont, s újra megmutattam neki hogyan kell
Utána már nem dobta sehová, megmutattam neki hova tegye le, s onnantól már egyre ügyesebb volt, gyakran kellett simogatni, s egyre sûrûbben csinálta.
Sõt, a B&W 1 kiegészítõben volt egy állatka, amit õ nevelt, s õ tanította meg a kisállatot erre. Mert nekem semmilyen behatásom sem volt rá
B&W 2: Átkapcsolom builder módba, s beállítom, hogy often
Szerintem ez a vita kezd elhajlani olyan irányba, ami már nem túl jövedelmezõ számunkra, és pláne nem úriemberekhez méltó :)) Mindazonáltal az MI rendszere és a tanítás szisztémája szerintem lényegében nem mutat olyan nagy különbséget a két játék esetében, mindössze a belsõ mechanizmus lett kicsit más, pontosabban a hangsúly került máshova.
a második sztorit meg már olvastam
kiváncsi vagyok látták-e a fejlesztõk az elõzõ verziót, illetve mennyit játszottak vele
vagy PM úgy gondolta ilyen most nem kell, mert ott a hadseregesdi?
The beauty of having small simulations with simple rules is that the complex interactions can lead to amusing emergent behaviour. In the screenshots above I placed several hundred sheep in the player’s town and left my rather evil creature to its own devices over night. When I came back in the morning the creature had not only eaten all the sheep, he had eaten several villagers as well, and as a result of the physiological simulation had covered most of the town in poo, which in turn had killed off the remaining villagers! The level of simulation in Black & White 2 is quite amazing.
nohát szvsz ez a baj
az állat fölzabál mindent és szarik, hûha ez csodalátos
Remek. De a lényegen ez nem sokat változtat
Utólag mondod meg neki, ilyet csináljon - ne csináljon , gyakran/soha/mindig
Nézd meg az elsõ részben a lényt, aztán majd meglátod magad is.
Ergó: feladatok prioritása. Még mindig csak egy jellemtelen gép és nem egy érzõ lény mint régen.
szvsz az intelligencia ismérve a butuskaság, majd tanulás
amikor minden tökéletes azonnal, a tanulás pedig az on/off-ra korlátozódik, az nem intelligens, hanem droid
Elküldtem ércet gyûjteni, ki is kötöttem gathering módban a bányához.
Két perc múlva nézem mit csinál : Megállás nélkül locsolgatja a bánya mellett álló két fenyõt :-) Aztán nagy nehezen rábeszéltem az ércre is.
Nem ésszerûen használja, hanem gépiesen.
Végül is, le lehet írni, hogy a készítõk szerint miért is jobb ez, mint a másik, mert miért kell , hogy nekem ez jobban tetsszen, csak felesleges, ha az elõzõ egyszerûen számomra jobb volt :)
Az a gond, hogy ezzel az "ésszerûséggel" (ami sokszor nagyon nem illik a lény gondolkodására, lásd feltépi a fákat (amikkel díszíteni próbálom a vásorst) és elkezdi hurcolászni be a városba rá az utakra (!!!) ) pont azok a részei vesztek el a lénynek amik a legfontosabbak voltak: a személyisége, érzelmei és tanulékonysága.
Elképzelhetõ, hogy a lény MI-je megváltozott. Talán azért kerülhet be a rekordok közé, mert iszonyatosan erõs az önálló következtetõ és feladatmegoldó képessége, az MI rendszere, összetettésge és mûködése miatt lehet ennyire elismert teljesítmény.
Elképzelhetõ továbbá, hogy az MI-t alaposan újragondolták, és nem a butuskaság volt a fontos, amit tanítgatással lehetett enyhíteni, hanem az, hogy a tanulás könnyen és gyorsan menjen, és az ismereteit nagyon is praktikusan, ésszerûen használja.
Végül is az elsõ rész megvan meg a Creature Addon is. Ha esetleg ez a rész nekem sem jönne be az AI miatt, akkor még mindig van választási lehetõségem. :)
upsz nem Zerocool bocsánat, GS-t nem olvastam, hanem a PC GURU-t
de nemtom ki irta a cikket, mert a neve nincs ott
a láda whiskys gyerek, hátha valaki így tudja ki az
Zerocool azt is irta, hogy õ nem szeretett tamagocsizni
én meg nem szeretek szubjektív leírásokat olvasni, és kicsit sem érdekel Zerocool mit szeret és mit nem
talán ezért nem is veszek offline újságokat
(anmikor meg nekiáll a kedves tesztelõ pár órás/néhány napos játék után fikázni a nekem éppen tetszõ programot, na az a csúcs)
Ebben a részben még azt sem sikerült megcsinálni, hogyha a lényem elborul, összetörje a házat.... (Itt ügyesen átesik rajta, ami 2005 végén, izé, hát szóval...)
Ez érdekes. GS-ben meg Zerocool azt írta a program AI-ja benne lesz a 2006-os Guiness Rekordok könyvében. Akkor elvileg igen jónak kéne lennie. De akkor ezekszerint mégsem olyan jó.
Igen, sjna tény, hogy az 1-ben a lény sokkal élõbb volt, mint itt. És tényleg kegyetlenül meg lehetett ruházni. ha jól emlékszem, még a lábát is el lehetett kaszálni, és elnyalt szegény. Basszus, lehet, hogy elõ is veszem az 1-et.
BnW1: lehet, hogy sokkal kidolgozatlanabban tûnik elsõ ránézésre, de sokkal okosabb volt akkor a lény, tényleg úgy tanult mint egy kisgyerek. Látja, hogy mit csinál a szülõ (esetünkben az isten) és próbálja utánozni. Ott tényleg kialakult egyfajta érzelmi kötõdés, mert sokkal életszerûbben viselkedtek, tényleg döntéseket hoztak. Ha az adott döntés nem nyeri el a tetszésedet akkor a sz*rt is kiverheted belõle, de sokszor nincs hozzá szive a játékosnak, mert rossz nézni, ahogy elsírja magát és látszik, hogy tényleg sajnálja amit tett. Ott csak a képzeleted szabott határt, hogy mire tanítod. Ha azt akartad, hogy sült falusit vacsorázzon, akkor nagynehezen betaníthattad, hogy megtanulja a tûzlabdát, süssön meg vele egy falusit, majd egye meg. Esetleg arra is megtaníthattad, hogy ha véletlenül elsz*rja magát a falu közepén, akkor azért mégse hagyja ott, hanem mondjuk dobja a tengerbe vagy vigye át az ellenséges falu éléstárába. Tényleg csak a képzelet szabott határt, hogy mire lehet megtanítani a lényt.
BnW2: most vannak feladatok, mindegyikre van egy csúszka hogy milyen gyakran csinálja, de ennél többet nem tud. Nem tudja utánozni a játékos tevékenységét. Egyszerûen minden tevékenysége beszûkül ezekre a feladatokra és kész. Semmiféle érzelmi reakció nem olvasható le róluk. Vannak adatok, hogy épp mennyire unott/haragos/stb, de ez maximum az adott feladatok hatékonyágában nyilvánul meg, mivel nincs személyisége, ezért azt nem befolyásolja. A BnW2-ben a lény egy szimpla "bekapcs/kikapcs" gombokkal ellátott robottá degradálódott, ami még csak méretben se éri el az elõdjeit. Sõt, néha még a "beleprogramozott" feladatokat se képes végigcsinálni. Van hogy eldönti magában, hogy "na én ezt a házat most felépítem", felveszi a nyersanyagot a raktárból, erre bekattan egy másik csúszka, lerakja a nyersanyagot és inkább elmegy fákat gyüjteni...
Érdekes, amit írsz, ugyanis a fejlesztõi naplóban van egy érdekes fejezet, ahol az illetékes programozó a kreatúra új MI-jérõl számol be. Nem tudom, érdemes-e betennem ide a durva fordítását, a lényeg, hogy amit ott leírt, nem egészen arra utal, amirõl itt sokan panaszkodtok. Fõleg azok a kísérletek, amiket végeztek a rendszeren, inkább az általad nosztalgikusan emlegetett élményeket tükrözik.
Mindazonáltal némely recenzió is a játék sokat tárgyalt hibái ellenére kiemeli a lények inetlligenciáját és viselkedését.
Nálam 6600GT-n semmi gond sem volt
(77.77-es driver) De mondom, 2 GB RAM van a gépemben....
Visszatérve az elsõ részre : Mekkora élmény volt a tigrisemet online bemutatni a haver leopárdjának :-) Egybõl elkezdtek táncolni egymással :-)
Egyébként a land 3 nvidia kártya tulajoknak maga a rémálom. Mármint aki 6600/6800 -al játszik. Megy a durvulás a fórumon. Ilyen grafikai lag tapasztalható, mint a BF2 esetében is.
És böngészve a hivatalos fórumot ezt találtam az EA - Lionhead:
"Nem beta teszteltük a játék a Geforce 6600/6800 GT valamint TD kártyákon"