ezt mondom én is! Vagy eleve a Patch exe-jét crackalnék és azt adnák a releasehez. A patchet meg mindenki tõccse le :) De megoldás lenne egy mûködõ clone is amit nem kell kiírni, mert az én szar dvd íróm még soha nem bírt rendes clonet írni...
Ha már ennyit kell várni, remélem a patch is benne lesz a releasben, vagy legalább a crackkelt exe lesz a dvd-n...
Az Nvidia problémát a driver fogja kiküszöbölni. Gondoltam szólok, hátha a #771-es üzenet elolvasása túl sok energiaveszteséggel járna egyeseknek, hogy teljesen feldolgozzák az ott leírtakat.
"Added two development team members to credits (sorry guys)."
1.1 Patch Note
------------------------------- B. Fixes included in this Patch ------------------------------- - Fixed a Technical Hang on Land 3 when trying to create disciples after killing off your population.
- Fixed the command function which cycles through platoon units to not include enemy units.
- Fixed a crash involving creature/tree interaction when the tree had no town status.
- Fixed a creature issue which could stop the paternity suit or seven samurai challenges.
- Fixed a statistics error, after a save/load, with the number of soldiers and archers reported in a town.
- Fixed general balance issues involving rush tactics by an Aggressive God.
- Fixed an issue involving the height at which archer's fire from walls.
- Fixed a crash involving smashing a two story skyscraper.
- Fixed a crash involving walls where a new section of wall from a previously destroyed one could be created.
- Fixed a crash when deconstructing a wall while placing a gatehouse.
- Fixed a restarting land issue when the creature would sometimes change if the profile has save games of different creatures in it.
- Fixed a Technical Hang with the Archaeologist script on Land 6 involving killing a final archaeologist
- Fixed a bug where evil embellishments couldn't be built if you are a good God.
- Fixed a bug where Alignment could go above 100%.
- Fixed a graphical issue when adding a layer to a damaged skyscraper.
- Fixed a statistics error with Towns displaying 0 impressiveness needed to migrate when they cannot migrate.
- Fixed a graphical bug causing the shoreline visuals to vanish.
- Fixed a graphical bug where the Ape does not morph alignment correctly.
- Added an option to skip the initial advisor speech on Land 1 by pressing the Escape key - this will take you directly to the Creature selection.
- Added a silver scroll after the creature selection screen to skip the movement tutorials.
- Added two development team members to credits (sorry guys).
Én szeretnék ezzel a játékkal jáccani már.
Majd meglátjuk, a patch elvileg nem ilyen javításokra készült.
most akkor patch lesz ami javitja vagy az elõbb linkelt driver??
Ha az én kártyámon csak low beállításokkal menne, akkor szerinted a többi kártyával elindulna a game
Most jelent meg a legújabb Nvidia driver - igaz, még beta, 81.84-es NZone szerint kifejezetten B&W 2 mellé ajánlva, s ezt a bugot javítva :
GeForce 6800 Ultra: There is geometry corruption in Black & White 2; triangles stretch to infinity.
Egy perce majdnem megállt bennem az ütõ a hír hallatán, de aztán a másodperc tört része alatt átfutott az agyamon, hogy ez tényleg blõd dolog lenne az nVidia tulajok felé.
Mekkora blamázs lenne már, ha a 7800GTX-es kártyán csak low-ként menne a játék. LOL :-D
De nem kell a csúcs kártyát említeni, bármelyik nagyobb teljesítményû NV-kártya. Csúnya lenne azért, még ha ATi-ra is optimalizálták. De mondjuk le is szúrnék valakit, ha elõjönne a San Andreas féle Ati optimizálatlanság csk itt fordított esetben lenne! :-))
No, ha már így felpörögtél, mesélj nekem ezekrõl a sértegetésekrõl. Mert én valahogy annyira nem látom. De azért, mond el, figyelek, akarsz róla beszélni? A kezed is megfogom, ha kell.
Mit nézzek a fórumon? Ha valóban ilyen bug lenne, azt maga a honlap közölné. A játék meg még nincs is kint (ha kint lenne már több ezer kép és videó anyag keringene). Sok vérp1st1ke meg azt ír amit akar. Vagyis Vérjoe :D
Graphics settings: picture included of what it lets me change What the bug is doing:It wont really allow me to change any of the graphics settings, just a few are changeable im including a picture in here. Its like i have a card that doesn't have those functions when infact i do. tesék it van és a kép hozá
hát én halgatnák csak tudod sértegetésed helyet nézd a hivatalos forumot és meglátod miröl beszélek
Drop õszintén. Mióta vagy internet közelbe? Szerintem még figyelj és hallgass. Ami alapban hülyeségnek hangzik, az általában az is.
csá halotátok nvidia vgáknál olyan bug van hogy nem tudják a grafikai beálitás álitani tehát minden low lehet csak
Nem akarok beleszólni, ezért inkább mellészólok, ugyan látjátok, feleim, szümtükhel, milyen súlyos, komoly kérdésben vitatkoztok pár órája. Flame ide vagy oda, de kapjam be én, tudom
mondjuk Hmuda rendes, de próbálnál meg így válaszolgatni Punkernak :)
Köszi az "aggódást"! :-)
De nem írok itt a fórumon annyit (leszámítva ezt a topic-ot), hogy annyi embernek szúrná a szemét! :-)) De mondom, kész vagyok a kompromisszumokra! :-))
Csak azért szóltam, mert már volt egy másik gyerek aki egészen addig idegelte a többieket az aláírogatásával, amíg kapott egy hét pihenõt. Gondoltam jobb megelõzni a bajt.
Egyébként ha már a peccseknél tartunk most olvastam, hogy már kiadnak hozzá egy pecset amit 6.-tól lehet letölteni az USA-ban. A hír a gamekapocs oldalán található meg.
Hm...
Azért látszik, hogy mennyire kattogtok a játék megjelenése elõtt! :-)) Már az aláírásom is gondot okoz csak, mert nincs mivel játszani!? ;-D
Egyébként nem tudom, hogy miért "fáj", de a nagyobb flame elkerülése végett hajlandó vagyok kompromisszumokra.
Prime - és ez marad, logo ide-oda! Vagy az Üdv! majd váltogatom! :-)
Patch nélkül az utolsó pálya reménytelen volt, a creature-bug miatt. Én egy dologtól félek. A hanggal mindig van valami a Lionhead software-ek esetében A B&W alapból nálam (és nem egy gépen) felcserélte a bal és a jobb audiósávot, míg ennek állítására a játék nem adott lehetõséget. Persze, fejhallgatóval könnyen megoldható a probléma ...:) A Creature Island XP-n jól mûködött, kivéve, hogy pl hiába énekeltek az elején a hajótöröttek, nem hallatszott belõle semmi
A Fable az NPC-k hangját úgy váltogatja a kameranézethez igazodva, hogy amikor mögöttem áll és beszél, akkor szinte nem lehet hallani.
Kíváncsi vagyok, a B&W 2-ben találok-e hasonló problémát Mert a Lionhead játékok mind fantasztikus darabok, és általában nagy játékélményt biztosítanak, de a bugokat nem felejtik ki belõlük...
A "kisegítõket" az elsõben sem lehetett, minden jöttek a segítõk és lökték a sódert. Az elején valóban vicces volt, de amikor már hatodjára kezdtem újra és a tutorialt nyomták hatodjára, akkor valóban unalmas volt. Léptetni meg nem lehetett, remélem én is, hogy ezt kijavítják!
phu..hát az Ign reviewvideojábol lejött hogy a mai játéktendencia sajnos erre is kihatott..semmi kihivás,szájbarágott feladatok..remélem ki lehet majd kapcsolni benne a "kisegitõ eszközöket"
Még meg sem jelent, de mindenki azt kérdezte, hogy van-e demo, meg hogy honnan lehet letölteni. Egy kész rémálom. De a FAQ senki sem ismeri.
Hm, elsõ két nap jön 100 db "honnan lehet letölteni" Aztán jön 100 db hol van a crack, illetve ugyanannyi "nem tudom elindítani" tartalmú hozzászólás...
Itt van három kép a minõségi különbségekrõl. Ránézésra csak a fû és az út minõsége különbözik.
Low:
Medium:
High:
Szerintem ez még csak elõszele a dolgoknak. Majd akkor lesz itt nagy ereszd el a hajam, amikor tényleg megjelenik! :-))
Szerintem nem azért rossz az oldal, mert a B&W 2-õnek az Nfo-ját rakják fel :)))) Gondolom egész egyszerûen szerver hiba, majd megjavítják. De attól én nem félek hogy mostanában kerül fel, inkább hétvége felé.